Goedemorgen meiden @Lin80; Vervelend dat je zo'n baaldag achter de rug hebt. Hopelijk gaat het vandaag beter, succes bij de fysio en met de bekkenband! @Miinicole: veel plezier bij de 20 wkn echo @Snoopy83; succes bij de vk! @Majo; haha, jij ook veel plezier meid, bij de kapper @Dancinglady; gelukkig was bij jou ook alles weer goed! @Chrissie; Gaat het weer wat beter met je ja? Ik had het idee (door je www van hyves) dat het juist ff minder met je ging Goed van je dat je je grenzen aan hebt gegeven, hoop voor je dat je weer wat rust kunt vinden! Sterkte meid! *dikke knuff* Ik herken je klachten btw niet, dus aan mij heb je niets Hier ging t gisterenavond ook ineens wat minder Lag in bed met m'n man te praten over de dag en werd ineens erg verdrietig, moest spontaan huilen. Mis Nl toch wel meer dan ik aan mezelf toe heb gegeven. De dagen hier zijn best eenzaam, heb geen auto en er is niets op loopafstand (en daarbij is wandelen niet zo bevordelijk voor mijn rug ). Gelukkig is mijn man zooooooo lief en begripvol, hij heeft me getroost en geknuffeld dus voelde me snel weer beter. Zal wel een spontane hormoonopwelling zijn geweest, was er helemaal niet mee bezig van tevoren...
@Chrissie, wat fijn dat je er weer bent meis! Goed van je dat je hebt laten weten dat het gewoon niet meer gaat! Leuk de meubels komen! Geniet ervan! (en foto!) Dat duizelige, heb het wel gelezen, maar weet zo ff niet meer wat dat was...............als ik er weer op kom, meld ik het meteen! Maar misschien je bloeddruk of ijzer? ff laten checken bij de vk. @Jacky, suc6 bij de yoga! Fijn dat je ouders je zo helpen met het schilderwerk. @Princess, ach meissie toch. Heel logisch hoor dat je ff een dipmoment had! Je zit daar toch maar he. Ik zou het niet kunnen geef ik eerlijk toe. Maar gelukkig heeft je mannetje je lekker genuffelt en beter laten voelen! En als je moet huilen; lekker laten stromen! *knuff* Iedereen die zich had aangemeld voor het tijdelijke forum is inmiddels geaccepteerd. Hier de link naar het tijdelijke forum (ivm verhuizing van zwangerschapspagina deze maand en we niet weten hoe lang deze uit de lucht zal zijn): http://maart2009.yourbb.nl AUB wel ff registreren, wijst zich vanzelf. Ik moet je wel eerst accepteren en ik laat alleen maart 2009 mama's van HIER toe, zodat we lekker onder mekaar blijven. Willen jullie aub wel dezelfde nickname als hier gebruiken? Dan weten we van mekaar wie we zijn! Vanmorgen op weegschaal: 70,1kg OEPS! Schrok ervan. Ben nu dus in totaal 10,1kg aangekomen...............gaat hard ineens zo die laatste dagen. Ben dus in 3 dagen (!) 500gr aangekomen! Sja........ Morgen naar VK en naar de GYN...ben benieuwd. Ze gaan me ook prikken op suiker en ijzer. Iedereen fijne dag! xx Link naar mamas maart 2009 ONLINE & MEETING lijst: mama's maart 2009 lijst ***nog 2 dagen om je aan te melden voor de meeting!***
Morgen! Mamakitty ik zie wel ff hoe ik het vol houd Dames met een afspraak veel plezier! Ik blijf zoiezo op Hyves op de maart 2009 als deze uit de lucht gaat en ook op mijn forum zitten een hoop meiden van dit forum dus voor is t een beetje dubbel zoals ik al eerder uit heb gelegd. Maar wel een leuk initiatief uiteraard!
Dag dag dag, Heb gisteren wel wat bijgelezen, maar niet de puf om te reageren. Afgelopen weekend was druk, maar wel erg leuk! Zaterdag werken en zondag een dagje vriendinnen Waaronder 1 vriendin bezocht met haar 4 weken oude baby, owwwwwwwwwww wat lief en wat gaat het dan kriebelen hihihi Ben nog steeds aan het kwakkelen, wel irri maar goed, met de kleine gaat het goed & daar gaat het om . Ze is best wel bewegelijk, laat zich elke dag voelen en nu zelfs soms aan de buitenkant! (alleen vriendlief was er steeds niet op tijd bij, hij wil t nu ook wel erg graag ervaren! ) Goed nu even wat teruglezen & reageren: Mamakitty: Bij de Gyn, ga je dan verder bespreken over het hoe & wat van de bevalling of ook algemeen onderzoek? Ik vind je forum een goed idee. Heb liever één gericht op de maart mama's van hier, leuker en haalbaarder! Princess: Meid toch *Geeft knuffel* Kunnen de hormonen zijn maar het kan ook dat je onbewust er misschien toch wel wat mee zit? Ik kan mij dat i.g. goed indenken, ik vind zo'n verhuizing niet niets! Is er iets wat je zou kunnen doen daar ter afleiding, zwemmen ofzo? En even over je rug he, zo'n last er van als je gaat wandelen? *Kijkt bezorgd* Heb je dat aangekaart bij de VK? (ik had oefeningen gestuurd, maar wat blijkt, naar de verkeerde Princess, was je toevoeging vergeten , domme ik ) Zal ik die oefeningen alsnog even sturen? Misschien heb je er wat aan! Kan ik nog reageren op je geboortekaartje en zo ja kan je mij een link geven? Of i.g. vind ik het erg leuk om het te zien! Jacky: Wat leuk ja, Yoga! Alvast veel plezier toegewenst! Chrissie: Ik herken de verschijnselen niet bij mezelf, maar ik heb wel gelezen dat naarmate de baby groeit de ruimte logischerwijze kleiner wordt en je eigen organen min of meer ook wat meer in de verdrukking kunnen komen, b.v. je longen. (wat overigens verder niet erg is). Je hebt geen last van de symptomen (in deze mate) als je staat en loopt? Dat zou het dan kunnen verklaren, alles gaat wat "ineen" als je zit. Voor de zekerheid zou je altijd even kunnen vragen aan de VK. Dancinglady: Fijn dat alles goed was! Lin80: Lekker aan de slag bij de Fysio vandaag, want wat je gisteren beschreef dat is ook niet echt wat he? Doe je kalm aan? Sterkte! Naduah: Dat is idd wel eigenwijs van je meid! Maar goed, je weet dat rust het beste is als je zo'n last hebt, meer zeg ik er niet over Je bent oud en wijs genoeg Mimi: Fijn dat je van die tand bent verlost! *moet ook nog steeds een afspraak maken* Bamjolan: Fijn dat de Arbo op één lijn zit met jou, echt fijn en ook belangrijk! Tezz: Beterschap, Beterschap, Beterschap en een dikke knuffel voor jou, valt vast niet mee met zieke kids en jij ook niet lekker! Hoop dat het vandaag beter met je gaat! Blue: Erg vervelend dat je heel slecht slaap. Ik slaap ook niet denderend, maar ik val i.g. na het wakker worden wel steeds weer in slaap de laatste dagen! Dat breekt je natuurlijk op nu of niet? Linda: ik kan je helaas geen advies geven over de verzekering, ik moet zelf ook nog op onderzoek uit. Ik wil o.a. fysio en tandarts uitbreiding. Maaar je hebt al goed advies gekregen zag ik . Suc6 met de keuze maken! Miniicole: have fun met de 20 wk echo, ik vond het i.g. erg bijzonder!Geniet er van! . Wou jij t weten wat het wordt? Snoopy: Suc6 en veel plezier bij de VK Verder dan 5 pagina's terug kom ik nu niet. Ik reageer vanavond verder! Fijne dag allemaal
Ladies! Hier weer even een update van mij... We hebben vorige week de 20 wkn echo gehad. Was erg spannend, we gingen er met klamme handjes naartoe. Niet dat er een aanleiding voor was, maar je bent toch bang dat ze iets zien dat niet goed is. Maar gelukkig was dat niet het geval. Het zag er allemaal erg keurig uit, de kleine groeit netjes volgens de curves en alle organen zijn gecheckt. Dus op naar de pretecho op 16 december! Verder ben ik gisteren nog even op geplande controle geweest bij de vk. Altijd weer erg prettig om het hartje te horen! Ik reageer verder niet op jullie berichten, want ik ben hier te weinig om alles bij de houden. Komt waarschijnlijk erg egoïstisch over, maar zo is het niet bedoeld.
I know meis Geeft ook niets, we kunnen allemaal sowieso contact houden met mekaar! En idd, je weet nu dat je het kunt en mag aangeven wanneer het niet gaat en je weg mag! Heerlijk!
ik heb precies hetzelfde als luanti. jullie praten veel te veel en dan weet ik niet meer wie wat heeft gezegd. dus reageer hier ook bijna niet 3 dec. heb ik weer een controle om 9:15 begint nu bij mij goed op te schieten. ledikantje en commode zijn van de zolder af. dus even helemaal goed schoonmaken en eind van de week in de olie zetten. volgende week kleertjes wassen. liefs mij
Morgen zou ik met de GYN bespreken of we keizersnede doen of gewoon bevallen maar met ruggenprik, mijn voorkeur gaat nu uit naar het laatste en ik denk dat hij daar wel blij mee zal zijn. Maar hij zei een paar weken terug al dat ie misschien nu kiest voor normaal bevallen, maar aan het eind toch voor keizersnede, dus ook morgen is nog niet alles vastgezet. Krijg vanaf 30 weken nog groeiecho's bij hem. Ik wacht het allemaal rustig af nu hoor. Heb je je al geregistreerd? Dan zal ik je meteen accepteren! hihi ja als je nu een beebje ziet, dan wil je ook NU he Wat heerlijk dat je meisje nu zo druk is! Geniet er maar lekker van! Wel kl*te dat je nog steeds aan het kwakkelen bent zeg...
Mamakitty idd ik vind t allang leuk om op welke manier dan ook toch contact te houden, we leven toch al een tijd met elkaar mee!
Ga naar http://maart2009.yourbb.nl en registreer je. Het is een forum, net zoals deze zeg maar, alleen deze is enkel voor de maart mamas van hier, dus voor ons! Zwangerschapspagina gaat binnenkort even uit de lucht en dat kan dagen duren, misschien wel langer. En dan hebben we zo toch een forum waar we verder kunnen kletsen en contact kunnen houden in de tussentijd. Nogmaals; ik moet je accepteren nadat je je hebt geregistreerd en ik accepteer alleen mama's van hier, maart 2009 mama's. Je moet je wel registreren onder je nickname die je hier ook gebruikt, das makkelijker voor ons allen.
Ik open 2x zwangerschapspagina, 1 om te lezen en 1 op te reageren. Ik lees dan een bericht van iemand en op de andere reageer ik daarop, dan volgende bericht en reageer daar ook op, zo krijg ik een waslijst aan reacties onder mekaar, maar heb ik wel op iedereen gereageerd. Leuk dat je al zo druk bent met de kleertjes en de meubeltjes!
@Dreamerfly; ja ik wil weten wat het word.. en dan duurt wachten lang haha.. Net lekker even gedouched.. kan het niet hebben als ik ergens heen moet en mezelf niet fris voel..terwijl ik gisteren ook onder de douche ben geweest.. haha.. ook maar even gewogen.. ben nu intotaal 5 kg aangekomen dus dat vind ik netjes..
***BERICHT VAN LYNNAMI*** Kreeg onderstaand berichtje van haar op mijn hyves, gaat niet echt lekker met dr en ze vroeg of ik het ff door wilde geven aan jullie, dus hierbij: Hey! Ik ben even aan aantal dagen niet online geweest omdat ik me niet zo goed voelde. Heb veel pijn en harde buiken sinds vorige week. Dit weekend zelfs nog in de ER geweest omdat ik verging van de pijn. Vandaag moest ik voor een spoed echo en alles zag er redelijk goed uit. De baarmoederhals is nog steeds erg aan de korte kant. de baby ligt heel laag waardoor er dus veel druk ontstaat. Ik moet nu veel met de benen hoog en mag geen huishouden meer doen. Ook niet meer uitgebreid shoppen :'-( Voor de rest gaat het redelijk goed hoor. De dokter verwacht dat ik de kleine vroeger zal krijgen (ergens in Februari) maar zolang het na de 34 weken is is het goed. Dat is zo een beetje wel het nieuws hier. Ben trouwens niet meer op ZP geweest sinds vorige week dus laat het de meiden daar ook weten hoe het hier gaat als je wilt. Als het wat beter gaat zal ik ook daar weer een kijkje gaan nemen. Doe iedereen de groeten en een dikke knuffel