Goedeavond meiden, Pfff wat heb ik veel gemist zeg, dus sorry dat ik nog niet reageer, heb nog niet bijgelezen. In ieder geval alle nieuwe meiden Feli en welkom. Gisteren,nou ja eerder vannacht de test gehad of iemand zou merken dat ik zwanger ben. We zijn met de vriendenploeg naar sensation black geweest voor mijn broertjes verjaardag. Mijn broertje is wel op de hoogte, dus die zat in het complot om het geheim te houden ennuh tis gelukt! Ik was bang door de mand te vallen door mijn kleding, want normaal draag ik vrij strakke partykleding. Onder het mom van zijn verjaardag hadden we een stel maffe shirts gekocht waar ik mijn buikje in kon verbergen. Ik had een shirt met de tekst : Ik ben blond, langzaam praten AUB en mijn broer met : ik spoor niet met het ns logo erop. Iedereen trapte erin en we hebben ons rot gelachen om het commentaar en we staan tig x op de foto. De blaasontsteking smoes werkt ook geweldig! Ben gloof ik wel 10x naar de wc geweest en ik kon braaf aan de prik. Als iemand dan met bier kwam kon ik het zo doorschuiven aan broerlief, die hem dus aardig had hangen toen we naar huis gingen een perfecte nacht, maarvoelde wel goed dat ik zwanger ben pfff Mijn benen waren na een uur al loodzwaar en het laatste uur begon mijn buik ook flink te zeuren. alleen heel frustrerend...we lagen om 7 uur in bed en was om 12 uur alweer klaarwakker Ik kan echt niet meer uitslapen... Nou ik zal eens gaan bijlezen,want ik heb echt een hoop gemist..
Hoi dames, wat schrijven jullie veel! Gisteren even een dagje ertussen uit, lekker genieten met mannetje en onze dochter. Was zo gezellig, alleen jammer dat je zo snel moe bent. Maar goed, straks maar eens naar de verloskundige bellen. Heb er toch maar eentje gekozen. Kon uit 2 praktijken kiezen, de ene zijn twee oudere dames en de andere twee jongere die net een paar jaartjes bezig zijn. Heb dus voor de jongeren gekozen, ik weet ondertussen wat mij te wachten staat dus heb vooral nood aan een luisterend oor en heb het gevoel dat ik dat bij het jongeren stel meer ga vinden! Kom vandaag weinig online. Heb een dagje vrij en ga op bezoek bij mijn ouders. Ben er nog niet helemaal uit of ik het ga vertellen of niet. WIl liever nog even wachten tot ik wat dichter bij de 12 weken zit, maar aan de andere kant mijn moeder heeft het toch meteen door als ik geen koffie meer wil drinken. Dus misschien dat ik het toch maar gewoon zeg ipv mezelf in allerlei bochten te wurmen. ENige stomme is als ik het mijn ouders vertel, dan wil mannetje het ook aan zijn ouders vertellen. En mijn schoonmoeder heeft de vorige keer ook meteen de ganse familie rondgebeld nadat we uitdrukkelijk hadden gevraagd dat niet te doen. Vond dat toen beneden alle peil en wil dat niet nog eens! Nou dames, werk ze vandaag en ik lees morgen weer bij! Liefs, Sofie
sofieke je mag wel een bakkie Behalve als je niet tegen de smaak meer kan he, hihi. mamasan, wat een goed idee zeg! Hahaa zie jullie daar al lopen met die t-shirts. Mijn moeheid is vandaag ingetreden ben ik bang. Ik kon ook al een hele week niet meer slapen maar nu...pff zou zo weer terug willen. Dan te bedenken dat ik de komende vakantie niet ziek kan zijn want al mijn collega's gaan om en om op vakantie. Nouja op een bepaald moment is ziek= ziek lijkt mij. Gelukkig verder geen klachten *afkloppen*
@ Chrissie81 Moeheid ingetreden, hier bij mij ingeslagen als een bom.. ik was vanmorgen klaar wakker toen mijn man wegging (dat was om 05.15uur!) Daarna toch weer in slaap gesukkeld om 06.30uur keek ik op mijn wekker... shit 15 minuten te laat (wekker te lang doorgesnoozed) Dus lekker 15 minuten te laat op mijn werk..... Degene die daar al zat weet dat ik zwanger ben dus hij moest wel lachen toen ik binnenkwam. Volgens mij was dit voor het eerst in 10 jaar dat ik te laat ben op mijn werk. Enne ziek is inderdaad ziek! Verder hier ook niet echt klachten. Behalve dan slecht naar de wc kunnen en met vlagen licht misselijk gedurende de dag. Maar mij hoor je niet klagen hoor! Fijne dag allemaal!
Hi meiden, Ben van t weekend echt zoooo ziek geweest...beetje vies praatje misschien, maar echt t tegenovergestelde van obstipatie en zo misselijk. Hoop dat dit niet te lang duurt, lag echt voor pampus. Herkenbaar voor iemand? (sterkte in dat geval) Fijne week allemaal.
Hmm... klachten... Veel misselijk Moe, moe, moe (gelukkig hebben we een weekje vakantie, maar ik slaap minstens 12 uur per etmaal ) pijnlijke linkerborst (waarom alleen links? ) Krampen in m'n buik (die ik stiekem best eng vind ) Verder hebben m'n vriend en ik vanochtend een eerlijk gesprek gehad over onze zorgen en angsten. Was ook best fijn, naast alle euforie...
Mogge ladies! Vandaag is het zover...om 16:10 krijgen wij onze 1e echo! Zo spannend...ben zenuwachtig...vriendlief heeft er het volste vertrouwen in, maar ik ben bang dat ze iets gaan zien van 5 weken en dat het toen gestopt is met groeien ofzo........nou ja, de hele dag nog in spanning zitten...zucht...maar als de echo goed is, vertellen we het aan dochterlief.....die begon vanmorgen alweer; mama jij hebt een baby in je buik he! Kinderen zijn niet gek! haha...ik heb maar weer nee gezegd, maar vanmi vertellen we het (als het goed is)... @Tante29, jij moet ook voor de echo vandaag...heel veel suc6 meid en ik denk aan je! @Marb, heel goed dat jullie ook zo'n gesprek hebben gehad, is ook heel belangrijk! Ennuh die krampjes....bijna alle zwangeren hebben die, ik had ze al voor nod en nu nog steeds......heel normaal. Niet teveel zorgen maken en genieten he!
Goedemorgen dames! @Tante29 en Mamakitty: Heel veel succes vandaag! Spannend hoor! Nou hier is alles weer "rustig" gelukkig! Ben wel lekker thuis gebleven om een beetje bij te komen en het toch rustig aan te doen. Buik voelt een beetje gevoelig maar geen rare rode afscheiding etc meer. Net de gyn. aan de lijn gehad en die adviseerde ook om even rustig aan te doen en het aan te kijken. Mochten de klachten erger worden oid dan krijg ik alsnog een echo. Maar volgens haar was er nu nog te weinig te zien op de echo...
Heeee Kitty... Ik ga voor een prachtige echo bij jou! Heeel veel succes en plezier vanmiddag! Snel laten weten he...
Bab28, nee ze hebben gelijk wb een echo....over een klein weekje zouden ze al wat kunnen zien....dus misschien mag je dan komen?
Tante en MamaKitty: Heel veel suc6 vandaag bij de echo. Ben net zo benieuwd als jullie. Hier verder geen nieuws. @alle nieuwelingen:Van harte Welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
@Bab - Blij dat het allemaal weer wat rustiger is... en dat er geen bloed meer is... Misschien is het een idee om een echo te laten maken met 7 weken? Dan moet er een kloppend hartje zijn nl... Ik haal me ook van allerlei doemscenario's in mijn hoofd.... Zin heeft het absoluut niet... maar ja...het gaat zo makkelijk he... Mijn borsten doen een stuk minder pijn... en dan ga je toch weer twijfelen..
Grrrr de buren zijn hier weer aan het zagen, boren, timmeren en doen... grrrrr... Kan ik zoooo slecht tegen...
Succes met de echo's van vandaag dames! Wel foto's plaatsen he indien mogelijk. Goh wat ben ik jaloers zeg.... (ik denk dat ik stiekum vandaag toch weer ga testen, ik kan gewoon niet wachten tot morgen )
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen Snoopy 1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 03-03-2009 Ster - ? - 32 jaar - 2e kindje 04-03-2009 Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje 05-03-2009 Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Morgaantje - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje Klavertje - ? - 28 jaar - 1e kindje xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen MamaVanSimon - ? - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje 09-03-2009 Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje mamasan - Breda - 30 jaar - 2e kindje - CK: meisje Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje 10-03-2009 Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje Muppie - Overijssel - 24 jaar - 1e kindje BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje 11-03-2009 Bab29 - Afferden - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje 12-03-2009 maart09mama - ? - 36 jaar - 3e kindje sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje 14-03-2009 Lindajelsma - Dokkum - 24 jaar Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen 16-03-2009 Wishgirl - Schoonebeek - 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje Chrissie81 - ? - 27 jaar - 1e kindje 17-03-2009 Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje Pookie66 - Zaanstreek - 31 jaar - 1e kindje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen 20-03-2009 Jenna85 - Overijssel - 22 jaar - 2e kindje - CK: meisje Marb - Utrecht - 25 jaar - 1e kindje 21-03-2009 Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje Joyce82 - ? - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje Totaal 46 maart 2009 mama's: verrassing: 0 jongen: 0 meisje: 0 geheim: 0 Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender Afsprakenlijst: juli 10 juli: Ilona85 - 1e intake vk, 09.30 uur 10 juli: MamaKitty - huisarts-verloskundige, 08.30 uur 11 juli: Twigger82 - 1e echo 14 juli: Tante29 - 1e echo 14 juli: Mamakitty - 1e echo, 16.10 uur 15 juli: radna - 1e echo, 15.30 uur 16 juli: Morgaantje - 1e echo, 11.00 uur 16 juli: Morgaantje - gyn, na echo 16 juli: Klavertje - 1e echo 16 juli: Snoopy1983 - intake vk, 11.00 uur 16 juli: Twigger - echo, 10.45 uur 17 juli: mamasan - 1e echo, 15.30 uur 18 juli: Snoopy1983 - 1e echo, 09.10 uur 21 juli: Ster - 1e echo 21 juli: Florida13 - intake vk, 12.10 uur 21 juli: Daphne1980 - intake vk 22 juli: Wishgirl - 1e echo, 16.00 uur 22 juli: Ilona85 - 2e echo, 14.15 uur 22 juli: Amanda23 - 1e intake vk, 11.05 uur 22 juli: Jacky78 - intake verloskundige, 15.00 uur 22 juli: Lynnami - intake OB/Gyn, 08.30 uur 22 juli: Judith1982 - echo gyn, 15.10 uur 23 juli: Judith1982 - intake vk, 14.50 uur 24 juli: Tante29 - 1e intake verloskundige, 11.10 uur 25 juli: Tumtummetje - intake vk, 09.30 uur 26 juli: Broddels - 1e echo, 9.40 uur 28 juli: muppie - 1e intake verloskundige, 16.20 uur 29 juli: MamaVanSimon - 1e echo 29 juli: maart09mama - 1 echo 29 juli: Xanado83 - intakegesprek verloskundige, 08.10 uur 29 juli: MamaVanSimon - gyn en misschien echo, 10.00 uur 29 juli: Miekie26 - echo 30 juli: Zwiep - 1e intake vk, 17.15 uur 30 juli: Bam-Jolan - 1e echo bij gyn, 14.15 uur augustus 01 aug: Luanti - 1e intake verloskundige, 11.30 uur 04 aug: Tezzz - 1e echo, 10.30 uur 04 aug: Tumtummetje - 1e echo, 15.00 uur 05 aug: xxnijntjexx - 1e intake vk, 13.40 uur 05 aug: Xanado83 - echo, 08.00 uur 05 aug: Chrissie81 - 1e intake verloskundige, 11.00 uur 05 aug: Jacky78 - echo, 09.30 uur 05 aug: twinnie - 1e echo, 13.35 uur 06 aug: Bab29 - 1e echo (m.i), 09.40 uur 07 aug: muppie - 1e echo, 16.30 uur 09 aug: Chrissie81 - pretecho, 10.15 uur 14 aug: Mimu - 1e echo 14 aug: Ilona85 - verloskundige, 09.15 uur 18 aug: Zwiep - 1e echo, 17.40 uur 20 aug: Sterr - 1e echo, 09.15 uur 21 aug: Bam-Jolan - afspraak verloskundige, 13.30 uur 8) Buddylijst 8) Hier gaan we aan beginnen als de lijst voor maart 2009 zo ongeveer compleet is... Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *Yvonnee Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Wishgirl. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
Hee Tji... Heb jij morgen de echo dan? Ik kan je helemaal niet terugvinden op de lijst... Zal ik je erbij op zetten? Zou je me dan de gegevens even willen pb-en...? Ik zie overigens dat je er helemaal niet op staat... dus ben dan alle gegevens nodig
Nee klopt, ik durf er nog niet tussen. Heb anderhalve week geleden positieve tests gehad, maar ben daarna flink gaan bloeden. Dus weet ik nog niet of alles goed is. Woensdag ga ik weer naar de huisarts. Maar ik vind deze onzekerheid wel erg moeilijk. Ik hoop zo dat alles goed is; mijn gevoel zegt dat het er nog is, maar mijn verstand zegt van niet. Alle pijntjes en moeheid etc zie ik aan voor een zwangerschap. Maar dat masker en blauwe aders in mijn borsten liegen toch niet?
Hallo allemaal, Mamakitty en tante29 veel succes met de echo's vandaag! Ik ga vandaag lekker aan het poetsen... Moet ook gebeuren. Kijk af en toe wel even wat er hier allemaal afgekletst wordt. Vind het helemaal gezellie om alles elke keer weer te lezen. Nieuwe mm's gefeliciteerd en geniet er van!