eigenlijk niet. Mijn navel was altijd meer een streepje zeg maar, je kon het einde niet zien Hihi, de foto volgt
ik had echt een krater omdat ik ineens zoveel afgevallen was, zat net terug op mijn goede gewicht en toen zwanger hihi Ja, wil wel foto zien! Van mijn buuk staat weer nieuwe foto in album, net gemaakt!
kind heeft een groeispurt gehad, ik voel hem elke dag maar de afgelopen week 2 dagen zowat niet, echt heel weinig, dus groeispurtjes
Hoe was jouw navel dan vóór je zwanger was van Alyssa? Btw, ik heb nu sinds een week ook zo'n donkere streep op m'n buik
*uche uche* dit was mijn buik met 40 weken zwangerschap bij dochterlief, toen moest ik nog 4 dagen.......ga ik nu groter krijgen denk ik
@Miinicole, thanx! @Princess, ah dus de zwangerschapsstreep heeft zich aangediend? Mooi! hihi Die had ik bij alyssa wel, maar nu maar heel lichtjes... Mijn navel voor alyssa...hmmmm gewoon normaal knopje denk ik, niet erbuiten trouwens, knopje erin
Hey! Nou alles was weer goed bij de vk! Weeg nu 68 (met laarzen aan hihi) en ben in totaal 5 kg aangekomen. Bloedruk was weer netjes, en gingen hartje luisteren had die kleine gewoon de hik haha zo appart om te horen. Ze kon ook het hoofdje beetpakken die lag ook niet naar beneden maar kan nog alle kanten op haha. Volgende afspraak is weer over 4 wkn en daarna om de 3 wkn Ook gaan we het vlg keer over borstvoeding hebben en wordt mijn hb gecheckt. ga nu ff bijlzen