En dan kan ik ook nog bij je langsgaan, want ik heb je adres Als ik wil, kan ik je overal stalken hihi
Bring it on! Let's get ready to rumble! Oh en laten we de buddypoke niet vergeten....damn, we kunnen mekaar wel op veel manieren stalken zeg!
Goedemorgen allemaal! @Kitty: Ja he gaat steeds harder met die kilo's bij ons haha.. ben net maar eve op de weegschaal gegaan, nu inmiddels 3.5kilo aangekomen. jeetje! Moet nu wel eve consequent eten anders vliegen die kilos hard aan. Ik gebruik trouwens soms de kladblok als ik op sommige reactie wil reageren, zodat ik t nie vergeet.. maar soms kan ik niet alles erop kwakken, das 2much! Wauw, mooie buikfoto en t gaat zeker hard.. vandaar dat je al 10kilo aangekomen bent hihi (goed bedoeld!) Enne je buikfoto van je meisje verschilt nie zoveel van wat je nu hebt haha, leuk hoor.. enne als t maar gezond is he! @Luanti: fijn dat alles goed ging met de 20weken echo en de baby het goed maakt! @Lynnami: oh das nie zo best meid, doe wel rustig aan en denk aan je gezondheid. Hopelijk komt t goed, veel beterschap iig! Knuff! @Snoopy1983: fijn dat alles goed ging meid! Ik heb nie zoveel ervaring met hoeveel je aankomt met de weken, maar tlijkt me wel netjes ja! @Dancinglady: ahh lekker die nattigheid apart zeg dat dat nu al voorkomt! Ah jeetje operaties zijn echt erg, gelukkig heb ik er nog geen 1 gehad en dat mag ook zo blijven zolang ik gezond ben! Maar tlijkt me veel moeilijker als je zo'n operatie tijdens je zwangerschaps krijgt. Je zit met 1000 en 1 zorgen om je baby in je buik! Ben eve glas karnemelk drinken, hmmm ben gek op zure dingen sinds mn zwangerschap! Zure appels, zure manderijntjes, augurken, yoghurt.. kortom alles wat zuur is
Ben sinds een half uur toch misselijk joh. Het zit echt al in mijn keel. Zucht! niet leuk want ik zit op mijn werk. Misschien gaat het beter als ik zo ga eten. Of niet...dat zienw e dan wel. Mijn buik is soms ook zo gevoelig, harde buik heet dat geloof ik. Hebben jullie daar ook last van?
@Mommy2be, thanx! Ja idd als mijn zoontje maar gezond (en lief!) is haha. 3,5kg aangekomen? Sinds het begin? Nou dan mag je echt niet klagen hoor! Super! Karnemelk? Ieuwwww! Maar zure appels, die gaan er bij mij ook wel in @Dancinglady, oh en erg dat je het vind...hihi @Klaver, ja hier ook regelmatig last van harde buiken.... Wat naar dat je weer zo misselijk bent Hoop dat het overgaat als je wat eet!
Precies, ze begint me al te kennen Mommy2be daar heb ik geen last van. Doe mij maar zoete dingen Klavertje da's vervelend. Hopelijk voel je je idd beter na het eten. Mijn buik voelt niet altijd hetzelfde, soms meer gespannen en soms ook meer gevoelig, maar vraag me nog steeds af of dat nou harde buiken zijn.
Kitty ik zie je niet meer vandaag, want ik moet straks werken. Ik wens je alvast heel veel succes bij de gyn morgenochtend en we'll keep in touch (ofzoiets hahahaha)
Jeetje zeg, kom ik aan ben van 75C naar 80E gegaan Ik heb iig nog geen vloeibare melk gelekt, maar had vanmorgen wel een soort van lichtgeel 'korstje' (sorry) uit m'n tepel geplukt mss een beetje opgedroogd vocht ofzo? Beterschap meissie, niet ziek worden hoor! @Snoopy; fijn dat alles weer goed is Wel apart trouwens dat ze het hoofdje heeft vastgehouden?! Wist niet dat dat kon... @Dancinglady; wat een lieve vk! Dat scheelt weer voor je gemoedsrust hè... Mijn 'streep' is ook nog vrij licht hoor, maar denk dat tie nog wel donkerder gaat worden Enne bedankt allemaal voor jullie lieve woorden Moet zeggen dat jullie er met z'n allen wel voor zorgen dat ik me minder eenzaam voel hoor! *knuff aan iedereen!* btw ook maar even op de weegschaal gestaan; 3,5kg tot nu toe
@MamaKitty: ja sinds ik zwanger ben 3.5kilo aangekomen, maar van mij mag t rustig aan met de kilo's! @Klavertje: ieh gatsie, ik haat het om misselijk te zijn.. das de enige zwangerschapskwaal die ik gewoon bahbah vind! Hoop dat jeje gauw wat beter voelt en ook met de harde buiken, daar had ik vann8 ook last van, geen pretje nee! @Dancing: ik word van zoete dingen misselijk gek genoeg en krijg er maagzuur van (ben ik wel blij mee, anders was ik misschien nu t dubbele aangekomen) @Princess: ah evenveel als ik aangekomen, netjes dus hihihi!
Ik heb gegeten. Pauze weer voorbij... Nou ik kan nou niet zeggen dat ik me beter voel. haha. Nog pijn in mijn hoofd ook. Pfff en ik moet nog tot 17.00uur..
succes, klavertje. hm ik vanochtend iets vreemds. ging de bel staat er iemand met een pakket voor de deur. blijkt het de doos van etos te zijn. maar die heb ik al lang gehad. haha hier zat alleen wel lekker een advent fles in dus mij hoor je niet klagen. ik zal trouwens hier weing op het forum meer verschijnen af en toe even een update geven. er word zo veel geschreven dat je er haast een dagtaak aan hebt om bij te lezen. en dat vind ik jammer want ik wil ook graag op anderen reageren. maar als er zo veel geschreven word vergeet ik de helft. dus dames het ga jullie goed en ik laat af en toe wel wat van me horen.
@Shenoby, jammer, maar begrijpelijk. Het ga jou ook goed meis! @Klaver, nog steeds niet beter? he shit! Sterkte meis! En als het niet gaat, ga je naar huis! @Mommy2be, nou super netjes dan hoor die kilotjes, houden zo he @Princess, 80E? hihi jij maakt er helemaal een feest van he Jij ook netjes met de kilotjes, super! Ennuh hier zijn we voor he, voor lol maar ook voor steun @Dancinglady, we sms-en
Je bent nu al de derde! haha Ik heb hem 2 weken geleden ook al dubbel gehad. Eentje gewoon zelf opgehaald, en eentje gekregen via de post.