Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    wrom ik niet :evil: ik wil ook wel een gratis avent flesje, die gaan we gebruiken hier! ;)

2. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    *plop, plop, plop* meiden ikke ben best druk af en toe.....(zegt mijn beeb :) )

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ah wat lief dat jouw beebje al kan praten! ;)
    Mijn beeb zegt tegen de jouwe: zullen we gaan stoeien? ;)

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nah ik had ff t idee dat ik een wee had ofzo :|
    Pijn en hard die buik!
    Ging ff lopen en nog had ik t...ff in de gaten houden maar...bahbahbah

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zegguh je gaat niet eng lopen doen he! :confused:
    Ga aub liggen jij! RUST RUST RUST! Je buik is gewoon enorm aan het reageren op alle stress die je hebt gehad en hebt meis!

6. Sluit ik me bij aan, Bam! Rustig aan, hoor!

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Bamjolan; idd, luister maar naar Mamakitty!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha ik luister....ik zit nu heel stil....maar vind t eng zeg...jemig.
    Kan ook gewoon een harde buik zijn die ik voel maar toch!

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ja we kunnen dr wel geintjes over maken, maar echt PLEASE doe rustig aan en ga liggen als je dat kunt! Ik schrik me de tering hiero hoor! :confused:
    Denk eerder dat het een harde buik is, maar tis wel flink hoor en dat duid toch echt op RUST NEMEN! Doen dus meid!

10. Ik hoop dat het een harde buik is, meid! Maar ook dat is een teken dat je toch wat rustiger moet worden...

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bam als je het niet vertrouwd bellen hoor laat ze maar komen! rustig zitten/liggen en verder niets.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja t gekke is heb niks gedaan alleen boterham gesmeerd :|
    Nouja ik hou t ff in de gaten, komt er zo weer een dan ga ik DIRECT bellen!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Doen, zeker!
    En het komt niet door wat je NU gedaan hebt, maar je buik reageerd gewoon op alle stress meid!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goeie middag trouwens,

Ik lig wat pagina's achter heb wel alles gelzen maar heb besloten dat ik vanaf nu weer ga reageren i.p.v. 20 pagina's terug en te reageren. Ben in mijn hoofd erg bezig met martin en kan het even niet opbrengen. Dus als iemend geen antwoord heeft gehad of een reactie mist. sorry.

De plek van de getrokken kies houdt zich goed, gelukkig, beetje last van de kaak maar is veel beter te doen als de pijn die ik van het weekend had.

Martin gaat niet zo goed zoals jullie begrijpen uit mijn eerste stukje, die lieve schat dacht dat als ie zich ziek melde hij maar 70 % van zijn loon zou krijgen..Geef wel aan hoevaak hij ziek is. :(
    Heb ik maar even recht gezet dat ie gewoon 100 % krijgt en aangegeven dat dat stomme k*t geld me niet intreseert, dat ik dat wel regel.
    het veel belangrijker is dat hij er niet helemaal aan onder door gaat.
    hij wil wachten tot hij daadwerkelijk zijn verlening in handen heeft, is al gesprek geweest en ze willen hem graag houden, heeft alleen het daadwerkelijke contract nog niet en wil moed verzamelen om naar de ha te gaan, hij ziet overal als een beer tegenop.. maar heb gister erdoor gekregen dat de ha echt iets is wat moet als ie rust wil.

@mamakitty: wel logisch dat je veel gegroeid ben hoor het is duidelijk te zien dat beeb een groeispurt gemaakt heeft.. :)

15. @Mimi: Dikke knuf, meid! Rust is inderdaad het beste wat je man kan nemen, hoop dat hij dat zelf ook vlug in zal zien. Hoop ook dat hij snel zijn contract krijgt, zodat hij die rust ook WIL gaan nemen...

@Bam: Wat MamaKitty ook al zegt: het komt waarschijnlijk eerder door de stress van de afgelopen tijd. Hoop dat het niet meer terug komt!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dat begrijpen we meid! En als ik jou was zou ik blijven hameren bij Martin dat ie naar de huisarts gaat!
    Blij dat je van die erge pijn af bent hoor!
    Ja zie je dat ie gegroeit is? hihi erg he! *schaam*
    De juf van dochterlief maakte net ook al een opmerking"weet je zeker dat het er maar 1 is?"
    :evil:

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bam? Hoe ist het?

18. Ik blijf ook al steeds terugkomen om te kijken hoe het met Bam gaat...

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    jeetje bam dat is schrikken :confused: en sluit me aan bij wat de rest al heeft gezegd.

@mimi83, heel goed dat je je man zover hebt kunnen krijgen om naar de ha te stappen!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sterkte meis! Hoop dat het wat zakt :(

Deel Deze Pagina