@princess en mommy2be, netjes hoor 3,5 kg! Ik heb alleen wel het idee dat de kilo's pas komen vanaf 20 wkn haha. Hier trouwens nog geen last van lekkende (.)(.)
Maakt niet uit, je moet doen waar je je goed bij voelt! Jij ook een hele fijne zwangerschap en fijn dat je af en toe nog eens wat van je laat horen! Enne 2e etos doos? Heb je hem dan ook 2x aangevraagd of niet? Ik wil ook haha
Tip meiden! Je hebt de zakken weer bij de hema van 15% korting! Dus wie nog babyspul moet shoppen Je mag hem zo vaak gebruiken als je wil! (of maak ik nu een beetje teveel reclame voor de hema )
Volgens mij kun je ze ook gewoon pakken hoor bij de hema En jij nog niets ontvangen joh? wat raar heb je al eens gebeld?
@Snoop, ja ik kreeg hem net binnen idd! Gaan we ff gebruiken En idd olifantjes en walrusjes mogen er best wezen @Naduah, na 3x aanvragen nog niets? KLACHT indienen!
11 Maart ben ik uitgerekend van een tweeling . Aankomende Donderdag heb ik een afspraak om 14:15 bij de echoscopiste die gaat kijken of 1 van de 2 kereltjes een open of gesloten lipje heeft omdat dat niet te zien was op de 20 weken echo want de ander zat er met zijn kontje voor . Verder was alles wel goed met de 20 weken echo . Dezelfde dag om 15:00 heb ik een afspraak bij de Gynaecoloog.
@Esther: Gefeliciteerd en welkom! Een tweeling! @MamaKitty: Heb vandaag een mailtje gestuurd, dus wacht nog op reactie...
Een nieuwe mama welkom! En de eerste met een tweeling wat leuk die hadden we nog niet Als je op de lijsten wil moet je mij of mamakitty maar even een pb sturen met je gegevens
@Esther welkom! Engefeliciteerd, een tweeling, leuk hoor en alvast heel veel suc6 bij de gyn bezoekjes en de echo! @Naduah, je echt raar hoor en niet leuk! Anders bellen met hoofdkantoor?
@Esther: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Ben benieuwd of alles goed is met 1 v/d twee.
Ik heb net ff de folder v/d hema op de site bekeken. Idd een hele goeie actie weer! Moet nog wat kadootjes hebben en wilde idd nog wat hydrofiele washandjes ect. kopen daar...mmm toch handig met korting!
@Mimi83; Zo te lezen hebben jullie een goed gesprek gehad. Ik hoop voor je dat hij gauw zijn contract krijgt, kan me voorstellen dat het voor hem moeilijk is om nu al naar de ha te gaan, maar hij moet ook aan zichzelf denken... Sterkte ermee! Gelukkig ben jij iig vd pijn af @Snoopy83; hoopte eigenlijk op deze voet door te gaan met het aankomen in gewicht haha, nee hoor, we zien het wel. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als het er straks maar weer makkelijk afgaat Bedankt voor de tip, wij komen vrijdag terug in Nl dus zijn we mooi op tijd! @Esther1981; Jéééh de 1e tweeling in deze groep en wat leuk; 2 jongens! Gefeliciteerd meid en succes donderdag bij de echo en gyn! Nou, deze is voor Mamakitty Hihi, op de rechterfoto zie je dat de bovenkant van m'n navel al een beetje naar buiten begint te buigen