Ik ga weer, kids weer uit school halen ga hier knutselen aan een lampion met ze voor vanavond sint maarten bye!
Dankjewel allemaal . Ik hou jullie op de hoogte hoe het is gegaan Donderdag bij de Echoscopiste en de Gynaecoloog . Heb ook mijn gegevens doorgegeven voor de Maartlijst .
@Snoop, oh wat leuk! Have fun! @Esther, heel veel suc6! @Princess, ja er staat ons nog heel wat te wachten meid!
hmmm...da's leuk! Helaas hebben wij een wat kleine hema en hoewel ik er de vorige zwangerschappen prima kon slagen, lijkt alles nu op te zijn of zo Denk dat ik mijn schoonmoeder maar even met een lijstje op pad stuur Vindt ze vást leuk en dan heeft ze meteen cadeautjes voor Sinterklaas Ga ik zelf wel wat vreselijk-veel-te-duur-maar-ook-weer-veel-te-leuk-om-te-laten-liggen houten speelgoed kopen Wat hadden jullie allemaal nare verhalen vanmorgen! Iemand nog behoefde om te horen over mijn zoontjes k*tsaanvallen gisteren? Denk het niet he? Hier dus beide kids hoge koorts met koppijn en alles zeer Zoonlief slaapt al de hele middag. En hij heeft vanavond nog wel zijn eerste st.maartenoptocht! Zal zo eens gaan kijken of ie in staat is een lampionnetje vast te houden Vindt het anders zooo jammer voor hem!
@Tezz: beterschap bij jullie! @princess: hey net zo'n strak buikje als ik. Het leek net of ik naar mijn eigen buik zat te kijken. En ik zie een streep klopt dat? Die heb ik (nog) niet. En ook geen straie. Jullie al wel?
@Klaver, ja ik zit onder de straie @Tezzz, wil graag alles horen, maar MOET nu weg dochterlief ophalen, dus tik een eind weg en iklees het straks Tot later dames! xxx
Hihi, da's grappig En idd, de streep is vd week ineens opgekomen, vind het wel wat hebben op de buik nog geen striae, maar op m'n borsten wel maar ja... wat wil je als je 2 cups omhoog gaat in 5 maanden
Heey meiden, Ben net terug van de 20 weken echo en alles was gelukkig goed!,lipje was mooi gesloten, hartje zag er heel mooi uit, ruggetje was dicht, maagje goed vol.. ben helemaal blij.. Hoofdomtrek was prima en buik omtrek was ook super.. weet zelf jamer genoeg hoe groot het allemaal is maar dat vind ik helemaal niet erg! zoals het allemaal maar gezond is.. De kleine uk was heel druk met bewegen en zwaaien naar mama en oma haha.. En het wordt een JONGEN!!! ben helemaal op de blauwe wolk hahahaha 8) .. het was 100% duidelijk haha ze zag het ook in 1 keer kijken haha..
Hier geen streep. Had ik alleen bij mijn dochter. Striae heb ik ook al sinds mijn dochter Heb nu trouwens een blauwe lijn erbij, dus denk dat dat een nieuwe wordt! (Bij mijn zoon liep mijn bestaande striae alleen verder uit ). Borsten zijn niet veel gegroeid, maar dat zal wel komen doordat ik wat afgevallen ben (gaan altijd het eerste je mooie (.)(.) verloren he ). Krijg er nu wel aders op trouwens en het eerst vocht is ook alweer gesignaleerd.
miinicole: Gaaf zo'n goeie 20 wk echo en gefeliciteerd met een jongen! Leuk hoor! Wij krijgen ook een jongen.
@Miniinicole: hartelijk gefeliciteerd! Hoezo jammer dat je weet hoe groot het allemaal is? (snap 'm niet helemaal )
Wat een mooie buiken, zeg! Die van mij is volgens mij wel erg klein in verhouding.... :-k Zal morgen eens proberen een foto te maken. Heb nog steeds het idee dat er een laag(je) vet op zit van de vorige ronde...
haha ik bedoel dat ik niet weet hoe groot de baby is of de omtrekken dat heeft ze niet gezegt.. Ja nu alleen jammer dat de vader er niks mee te maken wil hebben, we redden het allemaal wel
@tezz, blehhh bespaar die verhalen maar hihi, gaat het wel al wat beter nu? Dus bij jullie ook sint maarten @miinicole, fijn dat de echo goed was en leuk zeg een jongen!
@Miinicole: owwwwwwwwww! Nee, ik heb bij onze frumpie idd wel de omtrekken te horen gekregen maar ook niet hoe lang Frumpie precies was. Da's idd wel een beetje jammer he? Klote dat de vader er niks mee te maken wil hebben