Dat is idd wel jammer maar ben allang blij dat alles erop en eraan zit.. We redden het ook wel met steun van familie en vrienden
miinicole komt goed hoor, ik doe t zelf ook alleen Dit is mn 3e, t zal pittig zijn maarja dat is t allemaal waard!
@Miinicole: Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed was bij de echo Wat een :c: die ex van jou?! Succes met alles, gelukkig heb je goede vrienden en familie! @Esther1981; jaah ben echt benieuwd hoe jouw buikie met 2 ukkies erin eruit ziet
Miinicole, yes nog een jongen! Super hoor! Gefeli! Ennuh zonder die zogenaamde papa redden jullie het saampjes ook, wedden!? Beter geen papa dan een slechte papa! *knuff*
Zucht! Hier nog steeds last van harde buik en bandenpijn. Mag zo om 17.00 uur naar huis. Morgen bel ik waarschijnlijk af. Ik ga dan niet werken maar lekker de hele dag op de bank liggen! Oh zo! Ik heb het idee dat mijn lichaam een waarschuwing geeft...
Morgen inderdaad maar eens echt rustig aan doen, meid! Denk inderdaad dat je lichaam een waarschuwing geeft. Wel luisteren dan, he?
Hey meiden, ben vanavond thuis en heb tijd dus ga dan lekker een lange mail hier schrijven! maar alvast het volgende: @Miinicole, gefeliciteerd met je jochie! Hartstikke leuk! Jongetjes zijn LEUK! hihi @Klavertje, rustig aan he! Goed dat je om 17:00 uur weg kan. En als je je echt nog slecht voelt morgen, gewoon ziekmelden. Je moet tenslotte wel gewoon lekker in je vel zitten, ook voor die kleine en alle anderen! Geniet van je bank! @mamakitty, wat een buikie al zeg! Die van mij valt nog mee, kan nog wel wat meer bij! haha. Tot straks! (wordt waarschijnlijk pas na 20:00 hoor...als Kamiel op bed ligt).
nouja beter... ik heb me grenzen aangegeven en zal de rust zelf moeten pakken. Dus ook niet 15 blz reacties lezen, snif snif. Bedankt voor jullie lieve reacties vele pagina's terug. Na een internet storing hier bij Ziggo wil ik laten weten dat straks mijn kamer foto's op de site staan. xxx staan erop. de luchtende meubels.
Chrissie, leuk! En doe maar lekker rustig aan meid! Klaver, idd morgen ff thuis blijven jij! Heel slim! Daphne, thanx! Wil van jou ook een buuk zien he Miinicole, mag ik vragen waarom je ex er niets van wil weten? Bam, hoe ist nu?
Om 20:00 gaan wij voor de 4d echo. Spannend hoor haha nu was mijn vraag alleen moet je nu wel of niet van te voren water drinken en dus met een volle blaas komen? Ik hoop mooie plaatjes te krijgen van ons kindje! Donderdag moet ik naar de arbo arts vanwege mijn heupen en rug. Ieder zegt dat ze een pin is maar ja wat niet gaat, gaat toch niet met veel pijn werken is voor mijn ook geen optie. Sorry dat ik niet reageer op anderen maar moet nu snel eten koken want er word ook nog voor de echo laminaat gelegt op de babykamer.
Heel veel plezier! En ik dacht eigenlijk dat je maar tot de 12 weken een volle blaas moest hebben? :-k
Naduah en Kitty hier gaat t redelijk. Had nog wel last net, ga nu de kids badderen en naar bed brengen kan ik ff rustig aan op de bank liggen en kijken of t helemaal weg trekt. Geen constante pijn hoor gelukkig maar hou t iig in de gaten. Heb net gegeten, heb daar normaal ook wel eens pijn van hoor als ik trek heb.
@Bam, gelukkig! En vanaaf rust! @Ilona, ik hoef nu echt geen volle blaas meer te hebben, trek ik niet eens nu
Ik heb het uitgemaakt met hem toen ik 10 weken zwanger was.. ik hield al een tijdje niet meer van hem en toen dacht ik bij mezelf dat ik het beter nu kon doen dan wanneer de baby er straks is.. en ik kan mezelf ook niet vergeten.. dat heb ik al heel lang gedaan en doe ik ook nooit weer.. hij was het er mee eens dat het zo niet verder kon en hij wil niks met de baby te maken hebben, niet weten wat het wordt, welke naam het krijgt helemaal niks.. hij heeft me zelfs een miskraam toegewenst..
Even heel snel: Naduah, Mamakitty, Judith1982 & Hartewens, suc6 en veel plezier morgen! Fijn goede echo berichten Miniicole Een jongen gefeli! & Bamjolan en anderen sterkte met de lichamelijke strijd, het valt niet mee he? *Knuffffffft degenen die het nodig hebben* Ik ben moe en zal morgen weer reageren. Fijne avond meiden!