kom ik ff binnenvallen...zit potverdrie Bam weer bij de verloskamers! kaaaa uuu teeeee! Denk aan je Bamjolan!
Het voelt een beetje maf om het hier te typen , nu met Bamjolan en zo, maar bij de vk was vanochtend alles goed met ons kleintje. De baarmoeder komt nu tot mijn navel (vond ik een beetje laag, maar volgens vk alles prima), de baby is goed gegroeid en het hartje klopte stevig. Mijn bloeddruk is 120/60 en ik ben nu in totaal 2 kilo aangekomen, heb dus ook nog maar een klein buikje (zal vandaag proberen een foto te maken). Volgende week moet ik een suikertest laten doen in het ziekenhuis, en met 30-32 weken krijg ik een echo om de locatie van de placenta te bepalen. Dat was het wel zo'n beetje... Dacht: ik zet het er toch maar neer, maar ben met mijn gedachten er helemaal niet meer bij, maak me zorgen om Bam...
Ah nee, volhouden hoor BAM en je snel weer melden met goed nieuws! mijn duimen draaien op volle toeren!
@Snoopy: nou, met zoonlief al een stuk beter. We moesten vanmorgen eerst naar de kno voor mijn dochter (nacontrole buisjes) dus hij wou absoluut niet naar school, maar met ons mee. Wonder boven wonder waren we snel aan de beurt en toen gingen we toch maar even langs school. Toen wilde hij wel En dochterlief heeft nog wel verhoging maar besloot spontaan dat ze toch ook wel graag naar school wou D'r buisjes zijn er overigens uit en alles ziet er goed uit. Dus opeens zitten ze allebij weer op school Ach, het is maar een ochtend. Vanmiddag zijn ze toch vrij en kunnen ze altijd nog weer ff lekker in bed kruipen (naast mij ). Bedankt voor het vragen!
@Naduah: wat fijn dat je zo'n goeie controle hebt gehad! Mijn bm zat bij de laatste controle trouwens ook tot de navel, dus zal toch wel kloppen denk ik Is het trouwens standaard dat ze nog gaan prikken op suiker? Bij mijn vorige zwangerschappen hield de vk eigenlijk alleen mijn ijzer af en toe in de gaten Moet trouwens ff aan het werk. Laterrrrrrrrr!
Fijn dat het beter gaat! haha dus je hebt een ochtend geen kids ineens naja alleen maar goed dat ze weer naar school willen! Werkse!
Nee, niet standaard, maar omdat het bij mij in de familie voorkomt wordt ik er een keertje extra op gecheckt...
@Princess81 nee hoor volle blaas was niet nodig. En de echo was echt super gaaf (fotos staan in mijn fotoalbum) Heb in totaal wel 100 fotos gekregen en een dvd. We hebben weer te horen gekregen wat het word en het klopte haha gelukkig maar. Het kindje schopte heel hard tijdens de echo dat zij het zelfs voelde via het apparaat haha. Ook vond zij het een bijzonder eigenwijs en druk kindje, nog nooit gehoord aggh komt vast goed. @klavertje Hoop inderdaad dat die vrouw bij mij mee valt, maar heb mij voorgenomen mij niet te laten onder sneeuwen. Ben nog geen dag ziek thuis geweest in deze 25 weken en ben geen zeur maar genoeg is genoeg. De dagen zijn gewoon te lang werk van half 8 tot half 6 of van 8 tot 6 en dan 14 peuters dan heb ik echt veel last. @Tezz mijn verloskundige doet altijd tussen de 24 en 28 weken op glucose prikken en als er dan iets afwijkends te zien is gaan ze verder anders niet. Hier draaien ook de duimen op volle toeren voor bam!
Ola ladies! Eindelijk terug van de GYN, moest een uur wachten. Maar is het waard geweest. We hebben de afspraak dat ik met 38 weken terug kom, dan gaat hij checken of ik ingeleid kan worden (geloof dat de baarmoedermond een beetje rijp al moet zijn of verstreken, hoe noem je dat? Zo ja, gaat ie inleiden! Zo nee, paar dagen later terugkomen... Hij wil me overdag inleiden, zodat ik zeker weet dat ik een ruggenprik krijg en wil niet dat ik eerst thuis aan de klooi moet en dan nog eens in de auto die kant op omdat het de vorige keer zo snel ging (07:00 vliezen gebroken en om 09:00 weeenstorm tot 18:00), dus het risico dat ik weer zo snel in een weeenstorm kom vind hij te groot en wil dat ik me nergens nu ongerust over ga maken, vandaar het inleiden en meteen ruggenrpik erin. Over 6 weken en over 10 weken terug voor groeiecho's. Verder controle's bij mijn eigen vk en met 38 weken word ik dus overgedragen aan de GYN. Oh meiden ik ben zo opgelucht en blij!
Ik kreeg ook het smsje van Bam en schrok me kapot! Ze heeft harde buiken en pijn......pfff....arme meid, zit r niet mee deze zwangerschap he @Bam, ook hier heel veel sterkte meis! *knuff* @Naduah, fijn dat alles goed was!
Ohw wat fijn meis! Dat is idd een hele opluchting voor je Maarre dat betekend dus een februari kindje?
Meid, fijn dat je zorgen weggenomen zijn! Goh, wou dat ik die toezegging kreeg, zeg! Mijn eerste bevalling heeft in totaal 3,5 uur geduurd, dus weet hoe een weeënstorm is, maar gelukkig geen 9 uur lang! Jeetje, moet er niet aan denken. Maar fijn dat het gaat zoals jij wil meid!
@Mamakitty: gelukkig voor jou wel goed nieuws. Zul je waarschijnlijk niet in mrt maar in febr bevallen zeker? Als dit de oplossing is, dan is dat goed. Fijn dat alles nu zo goed geregeld is en alles goed in de gaten word gehouden. Nu niet meer mutsen ok? *knuffel** * ook weer een knuffel voor Bam*