Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mimi83, ben wat fijn dat je man zich er weer ietsje beter op voelt, ach ja het blijven idd mannen en lekker eigenwijs hihi.
    Wel vervelend dat je zo slecht geslapen hebt en eng gedroomd, gelukkig hebben jullie een hond die er voor zorgt dat je je weer stukken beter voelt ;)

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @dancinglady, super meid! Ben benieuwd naar je verhaal ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@tezz: inderdad lekker bedje in straks het is toch geen weer om buiten te zijn.

@snoop: ja stront eigenwijs... dacht dat ik eigenwijs kon zijn maar sinds ik martin ken...ben ik een meegaand typje hihi. hij is superlief hoor en echt een schat, maar wat ie in zijn hoofd heeft wat ie moet doen moet gebeuren.

4. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Wat schrik ik weer van het nieuws van Bam. En dan ook nog haar werk dat moeilijk doet, ongelofelijk gewoon! :evil:

Esther welkom hier! Leuk zeg een tweeling!

Princess mooie buik hoor!

Miinicole fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo. En gefeliciteerd met jullie jongen!
    En wat kitty ook zei, beter geen papa dan een slechte papa. Als ik lees wat hij gezegd heeft ben je veel beter af zonder hem.

Klavertje goed dat je hebt besloten thuis te blijven.

Chrissie ik vind je babykamer erg mooi!

Naduah gelukkig was alles goed bij de vk en mijn baarmoeder kwam ook maar tot mijn navel en ze zei dat het goed was.

Tezzz gelukkig gaat het al iets beter met de kids en hebben ze weer zin om naar school te gaan.

Ilona hele mooie foto's heb je en zo veel, dat is echt super. Fijn dat je hebt genoten van de echo.

Kitty het is echt geweldig nieuws dat je wordt ingeleid en nu hoef je je eindelijk geen zorgen meer te maken. Ik ben heel blij voor je!
    En JA met een februarikindje moet je blijven! ik kan natuurlijk niet zonder mijn buddy he!

Lin ik hoop dat je veel baat hebt bij die bekkenband.

Daphne ik hoop dat je de baan na de zwangerschap alsnog krijgt.

Mimi ik ben blij dat het weer wat beter gaat met Martin. Maar jeetje jij hebt er zelf ook heel veel stress van lees ik wel. Sterkte en hopelijk gaat het vanaf nu voor jullie allebei veel beter. Ik duim dat Martin snel een andere baan krijgt.

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Nu mijn eigen verhalen: :D

Gisteren heeft mijn man eindelijk echt de baby gevoeld! Hij legde al wel eens zijn hand op mijn buik en ik voelde de baby dan wel, maar hij zelf eigenlijk niet. Soms twijfelde hij ook of hij iets voelde. Maar gisteren was het superduidelijk. Ik voel ook echt wel dat de kleine steeds harder begint te schoppen hier :D

Vandaag naar de Arbo-arts geweest. Gelukkig had ik een lieve en meelevende arts. Het was geen probleem dat mijn man mee naar binnen ging en mijn verhaal aanvulde, wat voor mij ook erg fijn was.
    Hij begreep me heel goed en ging er meteen mee accoord dat ik i.p.v 12 uur 9 uur wil gaan werken en dat er in die uren ook extra pauzes ingelast worden. Hij zei zelfs "en als het niet gaat moet je je gewoon ziek melden!" :confused: :D
    Zo'n opluchting! En ze geven het zelf door aan mijn baas, dus ik hoef er niet achteraan of wat dan ook.
    Iedereen zou zo'n lieve arbo-arts moeten hebben, ik wens dat alle zwangeren toe.

De rest van de dag doe ik nog lekker rustig aan en dan waarschijnlijk weer vroeg naar bed, ik merk dat dat me veel goed doet.

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ha lieve meiden,
    Ik hou t even kort maar vind jullie verschrikkelijk lief!
    Naduah gewoon je (posi) berichten plaatsen hoor!

Ik ben idd om 10.00 richting de verloskamers geweest, daar moet ik me namelijk altijd melden als er iets is, daar hebben ze dan alle apparatuur bij de hand (echo, ctg, ok etc).
    Maar ze voelde zelf ook dat ik een harde buik kreeg tijdens de echo, deed ook weer zeer maar er is niks geks aan de hand.
    Het is gewoon de stress van het werk en als dat echt niet minderd, en mn klachten erger worden, zou ik binnen no time opgenomen worden.
    Ik moest er van de vk over gaan praten want werk en een zwangerschap zouden gewoon samen moeten kunnen gaan!
    Nougoed ik dus de teamleider gebeld en gezegd dat t me allemaal teveel word!
    Ik ben nu dus direct in de ZW en ga de arbo nog bellen voor een nieuwe vervroegde afspraak als dat nodig is.

Nou ik had dus vannacht al slecht geslapen van de pijn maar ik mocht dus doekjes vouwen zoals afgesproken..rond half 10 naar boven maar nergens een stoel te bekennen dus ik bel mn leidinggevende (is andere dan teamleider) en ze zegt doodleuk "Je hebt net al gezeten dus nu mag je gewoon staan" :| Ik WOEST en heb de foon uitgedrukt...is ze nou helemaal!
    Ik de poli gyn. gebeld of ik mn afspraak kon vervroegen ivm de harde buiken die pijn deden, nee ik moest dus direct komen.
    Dus ik zei tegen mn leidinggevende ik ga naar de overkant want t gaat niet goed!
    Zegt ze "Ja ik trek me handen ervan af, ben er klaar mee, t is nu jouw pakkie aan!" WTF! ZIJ laat mij toch staan? :|
    Mn teamleider pissed natuurlijk want dat had ze nooit mogen zeggen!
    Ze vroeg me wat ik wou dus ik zei een nieuwe afspraak met de arbo!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat fijn zeg!
    En super dat je man de kleine echt duidelijk heeft gevoeld :D

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    had je net gsmst ;)
    Het moet niet gekker worden daar op je werk zeg zijn ze nou helemaal! :evil: :evil: :evil:
    Meid jij moet deze zwangerschap gewoon niet meer gaan werken klaar!
    Alles voor die kleine van je, want die moet echt nog even blijven zitten!
    *dikke knuf*

9. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Wat een ontzettende snertlui bij Bam op het werk! Daar kan ik me echt heel boos om maken! Ik hoop dat de onderzoeken niks ernstigs uitwijzen en hoop gelijk dat het ziekenhuis contact met haar werk opneemt (en gelijk dan ook de Arbo maar weer, is die ook meteen op de hoogte).
    Denk steeds aan haar en dan bedenk ik me ook meteen wat voor gezegende zwangerschap ik tot nu toe heb.... Kon ik maar een stukje van haar overnemen, zodat ze niet alles zelf hoeft te dragen.... *zucht*

Mimi, wel een beetje rustig aan doen, he?

Dancinglady, goed nieuws zeg. Fijn dat je wat minder mag werken en tussendoor pauzes mag inlassen. Een zorg minder.... Nu hopen dat je dit goed volhoudt en dat je ondertussen lekker kunt gaan genieten van alles!

Volgens mij heeft iedereen wel even een knuffel nodig, dus bij deze:

*KNUFFEL VOOR IEDEREEN*

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dancinglady natuurlijk :oops: ( sorry snoop )wat heerlijk dat je man de beeb gevoeld heeft.o ja en natuurlijk dat je een goed arbo arts had.. Ze bestaan nog. lekker he als er gewoon geluisterd wordt en je je niet hoeft te verdedigen.

bam: Blij dat je weer thuis ben... we schokken ons een hoedje...
    Er nu ziekte wet in en daar blijven, zijn ze nou helemaal. niet meer werken hoor echt niet!
    wel blij dat het iets beter gaat met je, aangezien je weer thuis bent..lekker rustig aan doen en hoe je beeb nog even binnen ;) .

11. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Bam, je bent er weer! Gelukkig niks ernstigs aan de hand, maar het is nu uit met de pret op je werk natuurlijk! Wat ontzettend onmenselijk om zo met iemand om te gaan... Heb daar geen woorden voor!
    Nu lekker thuis blijven totdat beebje geboren wordt. Dan maar in de ZW toch? Beebje voor alles lijkt me.
    Ben echt zo blij dat je er weer bent......... Dikke knuffel!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    je bedoeld dancinglady ;)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Mimi, nou ik ga keihard duimen voor je mannetje!
    En idd alleen nog stokbrood halen haha...
    Pepernoten zitten nu in de over, dus ff geduld ;)

@Tezzz, Ja weeenstorm van 9 uur lang, was niet zo leuk. Hoor nu ook geregeld van VK en GYN (zelfs anesthesist) dat ze mij naar het ziekenhuis hadden moeten laten gaan voor ruggenprik, maar goed ik had een vk van de oude stempel.... :( MAAR meisje is er gezond en wel, dus! ;)
    Maar die korte bevallingen lijken me ook niks hoor, das ook heftig he!
    Ja ze verwachten dat ik weer zo'n k*tbevalling krijg (letterlijk en figuurlijk hihi)
    Ennuh jij ook rustig aan doen he! Schaambotje herken ik wel, die doet bij mij ook erg zeer...

@Dancinglady, wat super dat je mannetje de kleine heeft gevoeld! Was zeker helemaal happy of nie? ;)
    En ik ben superblij voor je dat je zo'n goede fijne arbo arts had! Heerlijk! En nu luisteren naar je lichaam he, dat zegt hij dus ook!
    Ennuh ik ben met geen stok weg te slaan hiero, dus je buddy raak je niet kwijt meis ;)

@Bam, ik kan die mensen op je werk wel wat doen! Gadverdamme! Nou je zit nu in de ZW en je blijft erin! Klaar! Al staan ze op hun kop!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank je linda...voor de knuf. :D

ja we zijn wel lekker bezig hier met z'n alle, maar ik ben zo blij dat we hier gewoon ons hart kunnen luchten en alles kunnen vragen.
    we zijn allemaal toppers! :thumup: :thumup:
    :thumup: :thumup: :thumup:

even een moi gedichtje voor ons alle....

Jij bent mijn schat,
    ik voel de liefde voor jou in mijn hart
    Laat mij schrakjes voor jou zorgen
    dat is mijn allergrootste wens
    Als jij eenmaal in jou wiegje ligt
    is ons geluk zo intens
    dan laat ik je niet meer uit mijn zicht
    Ik zal je troosten als je huilt
    laat mij jou omarmen
    hoeveel luiers jij ook bevuilt
    jij zal onze harten doen verwarmen

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt lieve dames!

T gekke is, ik werk nog in datzelfde ziekenhuis!
    Je zou toch denken dat ze er dan t eea vanaf weten!
    Nou lieve meiden, ik ga even de warme douche in, ben t helemaal zat!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ja da's helemaal van de zotte dat je in dat ziekenhuis werkt, nou eeh vanaf nu tot maart kom je er alleen nog maar voor controle... :)

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik ben even naar de bakker, brood is op dus ik ga zo lekker aan het verse brood hihi

18. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Bam ik heb echt geen woorden voor jouw werk! Goed dat je nu in de zw zit en zo moet het ook blijven. Geniet van je douche en lekker rustig aan doen he! *Dikke knuff*

Precies mimi we zijn toppers :D

Kitty ik was heel blij dat mijn man de kleine voelde en hij lachte er ook even om, maar ja 't blijft een man he. Die ervaren dat toch heel anders dan ons vind ik. Maar goed, ik werd daar zelf niet minder blij van hoor :D
    En geef mij ook maar wat pepernoten ;)

Linda ik denk dat ik inderdaad nu meer kan gaan genieten. Yesss!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Mimi, wat een prachtig gedicht!

@Bam, laat ze in de str*nt zakken! Lekker douchen jij! Kom maar ff bij!

@Dancinglady...sja, mannen....ken dr alles van ;)
    Pepernotenbatch nr 1 is klaar, batch nr 2 zit nu in de over, je hebt me adres ;) hihi

20. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Jee, Bam wat een rare reacties allemaal van je werk....
    Lekker nu de ziektewet in en ze de ***** laten krijgen!

In ieder geval fijn dat je er weer bent!

Deel Deze Pagina