En daarbij, jij hebt straks na de bevalling sneller je oude mooie figuurtje weer terug dan wij met die megabuiken hoor meid Ik zou ervoor tekenen!
staat in mijn album. Ik zie nu dat ik een beetje raar sta..heel erg achteroven gebogen. is niet makkelijk zeg om een foto van jezelf te maken. hihi
Lekker dan hebben we straks een hele berg met snoep Chrissie ik zie dat je buik nu toch wel begint te groeien hoor. En zoals kitty zegt, straks ben je blij dat je weer snel je oude figuurtje terug hebt.
heb een nieuwe gemaakt. Zal die maar toch op me site plaatsen....die vind ik wel site waardig. Hahaaa onzekere muts ben ik.
***BERICHT VAN LYNNAMI*** Klein stukje van dr bericht op mijn hyves: Tja hier gaat het wel redelijk moet ik zeggen. Ik heb niet zoveel pijn meer en doe het echt lekker rustig aan. Mag van Dave bijna niks meer doen in het huishouden maar doe het lekker toch. Das toch raar he als je word verteld dat je niet veel meer mag doen, dan word het huishouden toch ineens wel heel erg leuk Ze zoekt nu dingen om zich af te leiden, maar gaat gelukkig beter met dr!
Ik ga lekker mijn bedje in en nog wat tv kijken. Heerlijk een tv op de slaapkamer, zeker nu met de zwangerschap. Weltrusten meiden!
Chrissie niet onzeker zijn hoor, is niet nodig. Je ziet er goed uit! Gelukkig gaat het beter met lynnami
Hey meiden, heb de laatste paar dagen/week erg last van druk onder. Maar nu zo erg dat ik last heb van, jawel, spataderen rond mijn vagina?! Ik had dat helemaal niet bij Kamiel. Kan dat bij een 2e? Hmmm, blijkbaar wel. Heb er echt last van. Fietsen is niet fijn (last van schaambot en dat drukkende gevoel), maar moet ik dan NU al stoppen met fietsen? Lopen kan ik ook al niet zo lang meer, dan speelt mijn schaambot op. Pfff, voel me net een oud omaatje! Ik wil me niet aanstellen en denk alsmaar, ja zover ben ik nog niet om nu al zo te kwakkelen. Maar ik kan er echt niks aan doen! Ik ben gewoon echt sneller moe en hou het allemaal gewoon niet meer zo lang vol.... Moet er echt wel een beetje van huilen, want ik ben erg slecht in het accepteren van dit soort dingen. Als je altijd gehoord hebt gekregen van je ouders dat je sterk moet zijn ondanks alles, tja, dan geef je niet zo snel toe dat je echt niet meer kan. Zo, moest ik ff kwijt hoor...
Mimi@ heeft het gesmaakt meid ? Princess@ ik heb even snel gekeken op jullie site,dat ziet er goed uit ! Judith@ fijn dat alles goed was ! Miekie @ haha.. goed zo ! Soms is dat gewoon even nodig ! Tezzz @ Heb je soms een bordje welkom op je voordeur? Nogmaals beterschap ! Snoopy @ ik vind het ook erg jammer dat Wish hier niet meer komt kletsen,(zon gezellige meid) maar ik heb wel begrip voor haar besluit. Kitty@ fijn dat alles goed was bij de vk. Word zeker een voetballer die zoon van je.. Uhh.. ingeleid ? Sorry heb ik gemist. Oh, zie het nu ook onder je banner staan. Super voor je hoor! Crissie @ Sorry meid, ik kan je ook niet helpen aan zon kaartenkestboom ding. Bam@ haha.. de tandenfee. Ik vergat dat altijd en moest dan snel een smoes verzinnen waarom ze niet geweest was s'morgens. Tja..ik heb dat ook met het zetten van de schoen , zielige kids hierzo.. Ik ga even op Marktplaats snuffelen, dus weltrusten alvast.
daphne> herken dat je sterk moet zijn. ik heb dat ook zo geleerd. Nog steeds als ik wel eens kom is mijn vader streng zeg maar. Jammer dat ze het zo slecht snappen. Eigenlijk wil je niets meer zeggen maar toch moet je het kwijt. Ik heb ook wel druk van onderen maar geen spataderen. (afkloppen) Die druk is echt een teken dat er iets teveel is. Wanneer is je nieuwe Vk afspraak?
spataderen DAAR? Nee nog nooit vangehoord joh, wist ik helemaal niet. (weer wat geleerd!) Ah meis...als je het niet trekt, dan moet je gewoon meer rust nemen. Je kunt nu gewoon niet alles meer zoveel als je wilt.......denk lekker aan jezelf, je kindje en je lichaam! EN VAN ONS MAG JE LEKKER WEL RUST NEMEN EN HOEF JE NIET ALTIJD STERK TE ZIJN MEIS! *KNUFF*
13 nov: Bolbuikje - gyn, 09.30 uur 13 nov: Klavertje- vk, 10.00 uur 13 nov: Esther1981 - echo 14.15 uur 13 nov: Esther1981 - gyn, 15.00 uur Succes met jullie afspraken. Daphne, je hoeft niet altijd sterk te zijn. Je mag best wat tranen laten als iets niet lukt! Soms lucht dat zelfs wat op. In ieder geval een knuffel voor nu. Meiden, ik ga zo op bed. Ben beetje moe. Welterusten allemaal!