@Florida - nee sorrie... dat herken ik niet eigenlijk... Wel heb ik meer afscheiding... Ik denk steeds dat ik aan het bloeden ben, maar als ik dan ga kijken is het dat gelukkig niet...
Ja dat heb ik ook... normaal keek ik altijd uit naar het moment van eten - Nu is het omdat het moet en 's avond s moet ik ook eerder stoppen met eten anders hou ik er echt pijn in mijn buik van over.... ontbijt - lunch - avond eten -> het maakt allemaal niet uit, ik heb nergens echt trek in...
ja dat heb ik ook, bij mij was het gister een beetje roze/licht bruin achtig... Maar als ik niet zwanger zou zijn, zou ik rond deze periode mij eisprong moeten hebben, dus mischien heeft dat er wel mee te maken
Florida, ik had en heb juist (als ik kan eten) dat ik maar niet vol raak....ik blijf een honger gevoel houden en dat is erg irritant
gek he? dan ben ik gelukkig niet de enige! Ik heb (gelukig) geen pijn aan mijn buik, alleen de trek is er niet. Ik doe wel een ahlf uur over 1 boterham
@Florida: Ik heb dat niet, ben natuurlijk verleden week de hele week misselijk geweest. Toen kreeg ik sowieso niets naar binnen. En nu met de medicatie eet ik toch aardig door. Hiervoor at ik liever avondeten.
Nou hier ook weer minder positief nieuws....Net terug van toilet en wederom roze/donkkerrood achtig slijm...Geen buikpijn oid...Pff word er beetje moedeloos van! Kan niets anders doen dan afwachten en maar hopen dat het over gaat en niets te betekenen heeft! Mijn gevoel zegt dat het mis is....
Bij mij is het kleurloos... dus niet rose/bruin of wat dan ook.. en ik hoop ook niet dat dat nog gaat komen... Het kan idd zo zijn dat je nu normaal gezien zou gaan menstrueren of zo zou komen..
*Gaat naast mamasan zitten en knuffelt der stevig* Meid, ik hoop voor je dat dit zon bloeding is waar je vaak overleest en dat je hummeltje gewoon lekker in je buik aan het groeien is. *DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM*
Hee Bab... waarom bel je niet even de gyn of huisarts en vraagt om een bloedtest? En het is wel zo dat je niet veel ziet nog op een echo... maar er is nu wel al een zwangerschapsring te zien en een arts kan dan wel zien of de zwangerschap nu nog in tact is of niet meer... Ik zou even weer bellen als ik jou was... puur om de stress weg te halen... want dat is ook niet goed... En dan moet je eigenlijk even zeggen: Het zou mij heel erg geruststellen als ik toch even langs mag komen voor een echo en evt. bloedtesten... U zou mij er een groot plezier mee doen! Succes meis!
Oooh Bab... ik ben werkzaam geweest in de fertiliteit en uit ervaring weet ik dat heel veel ziekenhuizen gevoelig zijn voor het feit dat mensen zelf aangeven graag te willen komen om gerust gesteld te worden... en dat je ze er een plezier mee doet...
Dank jullie wel meiden! Heb net de triage gesproken enmag komen voor een spoedecho. Dus hopelijk is het loos alarm, maar dat weet ik straks... Bab veel sterkte en bel anders gewoon je vk of gyn!
Mamasan... heeel veel succes en sterkte meid! Desnoods ook vragen om een bloedtest meid... als de echo niet duidelijk is en ze bieden je hem niet aan... Laat je het ons snel weten? Dikke knuf... en ik denk aan je!
@Wishgirl: dank je wel voor jouw meedenken! Ik twijfel wel. Had vanmorgen een hele lieve assistente aan de lijn. Maar aangezien ik nog niet in het zh ben geweest voor deze zwschap heb ik geen medische indicatie (snap er weinig van maar zo legt zij het uit). Kan wel straks de HA bellen en aan hem vragen om mij door te verwijzen. Bloedtest geeft idd misschien wel aan hoe hoog HCG etc is. Ik dacht ook dat ze wel iets op de echo kunnen zien toch en toch ook waar dat bloed(achtig iets) vandaan komt? Ik bel zo wel.....Kan pas na 13.30 uur weer geloof ik. Het is ook niet heel erg hoor! Alleen met afvegen zeg maar. Heb wel vanmorgen gestofzuigd en de was gedaan en misschien is dat wel het probleem... Had wel bij de ass. aangegeven dat ik een gevoelig ksnee litteken heb maar daar ging ze niet op in! Het is wel zenuwslopend zo! Bij de vorige zwschap had ik idd heel veel heldere afscheiding maar tot nu toe heb ik dat bijna niet! Kan gelukkig wel genieten van ons prachtige mannetje wat naast me op de grond met zijn auto`s aan het spelen is!
@Bab - Anders kijk je het nog even aan tot een uur of 14.00 uur... Even rustig aan doen... kijken of het minder wordt... Het kan natuurlijk ook zijn dat het net even weer door de inspanning is gekomen...
Hmmm neee jammer he Kitty... Ik wou dat ik de tijd sneller kon laten lopen voor je.. maar helaas... ben ik niet toe gemachtigd... De tijd kruipt hier ook trouwens.. en dat doet ie hier al dagen... Misschien een schrale troost voor je... Hoe laat ga je weg?
We rijden er 16:00 heen, daarvoor ff dochterlief naar schoonouders brengen, die neem ik niet mee Ja gaat het bij jou ook zo laaaaaaaaaaaaangzaaaaam?
Oooh vreeeeeselijk... Soms denk ik dat de tijd achteruit loopt... zucht... Ik moet nog meer dan een week wachten op de echo... bweghh... Ik wou dat ik al zover was dat je beebje gewoon kon voelen... dan was die onzekerheid ook meer weg... denk ik...