@Chrissie, 24 november heb ik mijn volgende afspraak. Gelukkig heb ik volgende week effe rust. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet rustig aan MAG doen en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet HOE ik dat moet doen! Wat moet ik laten staan, wat moet ik juist wel doen...mensen zeggen altijd zo makkelijk doe rustig (waaronder ik!), maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan!
@Daphne, snap ik hoor, maar wat denk je van niet bukken, niet tillen, niet lang staan en lopen En (vr)eet jij die zak maar leeg hihi
Heb ook al sinds eind van de middag meerdere harde buiken. Die voelen toch altijd zo naar....Ik wilde nog een verslag gaan tikken, maar denk dat ik maar naar bed ga. Of beetje hangen voor de tv.
Jeetje meiden, jullie groeien echt als KOOL! Prachtige buiken allemaal zeg! @mamkitty, ja, zak is al bijna leeg! hahaha en bedankt voor de tips. Zal me er aan proberen te houden, wat wel erg moeilijk is met een kleine die rondloopt. Misschien moet ik mijn vriend maar eens inlichten over mijn gevoelens. Lijkt me wel de tijd voor... @Naduah, ja, dat ga ik maar proberen. Want die druk daar onderin is echt niet prettig.
ik heb de 18 ook mijn afspraak. Ik zeg wel tegen mijzelf ik moet eerder bellen of naar de HA om mijn klachten, overwerkt, uit te leggen maar elke keer als ik thuis kom denk ik: morgen is het vast beter. Ik ben ook zooo goed tegen andere om te zeggen: neem je rust. Maar ook zooo slecht om het tegen mijzelf te zeggen. Wij moeten er beiden achterkomen..harde les voor mij vind ik. En ja daar kan ik ook om janken net als jij. Gewoon om mijzelf. Omdat ik wel eens baal van mijzelf en dat ik de wereld wil verbeteren. En nu jank ik alleen maar sneller omdat ook weinig mensen, behalve hier, mij snappen. En niet snappen dat als ik zeg: heee help mij. Ik dus echt bedoel help mij collega's ik kan niet meer. Ja ze snappen het als het hen uitkomt en ongeveer een halve dag en daarna: Christa...dit, christa dat. Ik ben dus echt aan het snauwen naar hen. Ben ze zoooo zat!
Snap ik, is ook moeilijk, voor mij vaak ook als mijn meisje thuis is, maar ik MOET, anders ga ik er zelf aan onderdoor en daar heeft mijn meisje en mijn zoontje on the way niets aan! Denk daar maar aan meis