Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hoi esther> ik zat net te bedenken hebben we een maart mama die een tweeling krijgt. Nou jij dus! Welkom nog hier!
    Gaaf die echo van jou. Is je buik nu sneller groot?
    Ach meid ik vind al die VK afspraken ook zooo spannend! Hihii.

Florida> daartegen zit ik nu wel aan me werk, weer iets te typen. Sommige dingen zijn niet af te leren. Ben eigenlijk vrij...grrr haat mezelf een beetje.

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Moguh!
    Zo net de dames naar school gebracht, broodje gegeten dus ff computeren! haha

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    :evil: Foei Chrissie ;) Is het écht noodzakelijk dat je dat voor je werk moet doen dan?

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Haha, we wachten geduldig af ;) jouw buikje zal wel wat sneller groot worden. Het 20 wkn buikje lijkt niet zo heel erg groot hè (ligt mss aan de foto...). Ik vond je echo foto ook heel bijzonder! Mooi hoor, om daar 2 ukkies in te zien zitten. Is het een 1-eiige of 2-eiige tweeling? Of kunnen ze dat zo niet zien? (Ik had bij mijn 1e echo nl een leeg vruchtzakje, dat kon erop duiden dat het in 1e instantie een tweeling-zw. was, maar dat 1 niet verder ontwikkeld was. Bij jou zie ik maar 1 vruchtzakje, vandaar mijn nieuwsgierigheid...) Enne, knappe dochter hoor! Hoe oud is ze?

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja :(
    nouja kan me kop geen rust geven.
    ben alvast het draaiboek aan het maken voor de sinterklaas in het bejaardenhuis.

6. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @chrissie, als je maar rustig de tijd ervoor neemt.Kan tenslotte ook heel ontspannend en leuk zijn, toch? Of is dat het niet?
    Heb wel een hoop gehad aan ons tussendoor gesprek. Voel me vandaag echt goed en heb het idee dat ik ook echt ga doorzetten beter voor mezelf op te komen en te zorgen. Niet meer dat gestress!
    Ben nu een boekje aan het lezen over het NU (van Eckhart Tolle), dat brengt me ook wel wat rust. Hij zegt dat alles wat er gebeurt, gaat gebeuren of gebeurd is allemaal in het NU was en je dus maar beter met je gedachte in het nu kan zitten. Beetje zweverig, maar moet zeggen dat het wel werkt. Je bekijkt alles van verleden en toekomst wat objectiever en laat je minder leiden door je emoties en gevoelens. Dat is erg prettig en je geniet meer van het moment zeg maar.
    Wat een coole foto trouwens van jou met die slang! Heel gaaf!

Ik ga gauw wat doen voor werk, al kom ik af en toe wel kijken hier! :)

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, werkze!

@Esther, ff in je album gespiekt, wat super om die echo te zien joh met 2 kindjes erin! WOW! Heel mooi! En wat heb je een mooie dochtertje! Hoe oud is ze? Suc6 vandaag he!

@Chrissie...ja, sommige dingen zijn niet af te leren ;)

@Bam, hoe voel je je vandaag?

@Daphne, werkze!

Hoe ist met de rest van de maart mama's?

Fysio ging goed, ze is erg tevreden en ook zij is blij dat ik ingeleid ga worden! Ze heeft me oefeningen laten doen en gemasseerd...oh wat een pijn, maar voelt nu al soepeler weer aan! :D

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) deze heeft spijt dat ze gisteren tegen jou gezegd had dat ze nog geen kuitkrampen heeft gehad :( Werd vanacht om 5u wakker met kramp in m'n rechterkuit en om 7u met kramp in m'n linkerkuit :evil: Grrrr, ach ja... moest er ook wel om lachen vannacht. Ik schoot omhoog vd pijn en riep Aahhh, k*t! Manlief schiet ook omhoog en gelijk in de stress, haha schatje :p

9. Niet meer actief

hey dames.....

leuk een tweelingecho Esther, mooi hoor!

Ik heb net wat Natalisproducten gekocht voor knofje, en wat ruikt dat lekker....
    ik kan niet wachten tot ik knofje in bad mag doen hihi

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ach arme meid!
    hihi die vent van je zal wel denken ;)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha dat heb ik ook!
    Gister bij de GYN was een vrouw met dezelfde maxi cosi als die wij hebben gekocht en daarin haar baby zoontje...owww ik wilde gewoon die maxi cosi induiken ;)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik heb een topic geopend op bevallen en dan over inleiden hoe dat gaat.
    Vertel ik ook dat ik nu al weet dat ik een ruggenprik krijg.....nou nu ben ik echt pissed he.....krijg ik een reactie van iemand dat een ruggenprik onzin is (zo komt het over) en dat je het MAKKELIJK zelf kunt.....nou echt............... Sommigen weten echt niet waar ze over lullen he! :(

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=120437 :evil:

13. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Esther, ook even je echo bekeken. Weet je al dat het kereltjes zijn? Wist ik niet...vast niet voldoende gelezen! hahaha. Enne, is dit een eeneiige? Want ze zitten zo te zien in 1 zak? Ik dacht altijd dat er ALTIJD 2 zakken zouden zijn...domme ik! hihi

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ach... je hebt altijd mensen die denken over alles te kunnen oordelen :( niet te druk om maken joh, jij weet dat jij het nodig hebt en je hebt er de redenen voor. Als het echt onzin zou zijn, zou de gyn het nooit voorstellen toch?

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee idd Princess, dan zou de gyn me zo naar huis gestuurd hebben, dat weet ik ook wel, maar dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn....."je kunt het MAKKELIJK zelf" oh echt, dan slaan mijn nagels uit!

*Edit: ik schijn het verkeerd begrepen te hebben?* :(

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hihi, snap je helemaal hoor! Vind dat je ook goed hebt gereageerd ;)

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Niet TE hormoon-achtig? hihi

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) haha, mss een beetje, maar tis iig wel duidelijk :p

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Kitty fijn dat alles goed was bij de fysio.
    Sommige mensen zeggen maar wat om te kunnen reageren ofzo bij een topic. Je wordt natuurlijk niet voor niets ingeleid en met een ruggenprik.
    Wij weten allemaal dat jij alles doet wat je kan voor de kleine!

Daphne en Chrissie probeer allebei je rust te nemen. Ik snap dat dat heel moeilijk is. Maar we moeten echt allemaal voor onszelf opkomen, want een ander doet het niet. Maar zo te zien is bij jullie allebei het begin gemaakt en daar ben ik trots op! Dikke knuffel!

Naduah Snoopy Bam en Esther mooie buiken allemaal hoor!

Esther heel mooi die echo! Heb je nog meer echo-foto's? Die willen we ook wel zien! ;)

Princess gefeliciteerd met je vriendin! Geweldig dat ze nu zwanger is. Ik duim dat alles goed gaat.

Ik krijg toch zo'n raar beeld van het bedrijf waar ik werk en het ligt volgens mij echt niet aan de hormonen.
    Het gesprek met de arboarts heb ik min of meer zelf geregeld door de arbodienst te bellen. Van mijn werk wilden ze het telefoonnummer niet eens geven.
    De arboarts vroeg gisteren aan mij of het UWV me al een brief had gestuurd, wat gebruikelijk is als je in de ziektewet zit door de zwangerschap. Ik had nooit iets gehoord. Raad eens wie me vanmorgen uit bed belt? Het UWV.
    Zo zijn er wel meer dingen die niet kloppen, reiskosten die niet worden betaald, tenzij je blijft aandringen, een collega aan wie een vast contract is beloofd wat ineens weer wordt teruggedraaid.... Ik vind het een zooitje!

Deel Deze Pagina