Bam ik heb echt geen idee... Marr volgens mij is de kleine wel rustiger als jij je ook niet lekker voelt. Beterschap! Heeft iemand het nummer van het UWV bij de hand? Ik kon het zo snel niet vinden op internet
@MamaKitty: Haha dat zeggen meerdere mensen,ze word zelfs al 4 geschat,komt omdat ze behoorlijk lang is denk ik. Oww dat is misschien ook een optie,zal morgen eens proberen of het lukt .
Telefonisch contact Bent u werknemer? Bel dan UWV Telefoon, 0900 - 92 94 (lokaal tarief). UWV Telefoon is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur. Soms speelt de medewerker van UWV-telefoon Werknemers uw vraag door naar een deskundige van UWV. U wordt dan later teruggebeld met een antwoord op uw vraag.
nee niet morgen, NU hihi we zijn nieuwschierig hier hoor Ah ja daar kan het idd aan liggen..ze heeft ook zo'n wijze blik!
@MamaKitty: Haha als ik thuis zou zijn kon ik het nu doen maar ben bij mijn moeder dus gaat het nu niet lukken . Vandaag krijg ik toch weer nieuwe echo's erbij dus die kan ik er dan ook opzetten zodat jullie kunnen zien hoe ze er nu uitzien in mn buik haha.
hoihoi allemaal, lange tijd geleden dat ik heb gereageerd. lees zo af en toe wel mee maar reageer weinig. soms word er zoveel geklets (gezellie hoor) maar wil graag wel weten hoe het jullie allemaal gaat. leef erg met jullie mee. ondertussen is er hier ook van alles gebeurt. zit volledig in de ziektewet maar werk (administratie,kleine klusjes) af en toe een paar uur. ivm mn bekken. en eigenlijk ging het met de fysio wel redelijk. maar sinds deze week gaat het niet zo best. vandaag ook het werk gebeld dat ik niet kom. zo ontzettend veel pijn alleen al als ik gewoon zit. krijg ook geregeld harde buiken. zo'n vervelend gevoel.vk vertelde me de vorige keer al dat ik dan toch nog te veel doe. erg moelijk om te minderen. had wel meegelezen en zag dat het minder ging met bam. meid je hebt echt heel wat te verduren deze zwangerschap. jeetjeen dan zijn ze op je werk ook nog zo aan t z**ken. bah. dikke knuffel van mij. mamakitty: las dat je eerder word ingeleid en dat je een ruggeprik krijgt. zal wel wat relaxter voor je zijn nu of niet. een vooruitzicht waar je het mee eens bent. oja en scheit hebben aan mensen die denken dat je een ruggeprik niet nogdig hebt. jij weet het beste hoe je je voelt en helemaal na zo'n vorige bevalling. tis niet niks. dancinglady: omdat ik nu ook al volledig in de ziektewet zit moet ik zoiezo 6 weken van te voren verlof nemen. ben nu af en toe op het werk aanwezig en doe kleine klusjes. omdat je zoiezo de 4 weken al niet full kunt halen. dat is een regel. maar moest daarvoor wel een formulier invullen met handtekening van mij en afdelingshoofd. maar ik kon geen keuze maken zeg maar moest de 6 weken invullen. maar dit papier moest naar personeel en organisatie zodat ze het daar af kunnen handelen. verder weet ik niet meer zo goed hoe of wat. voor degenen die een knuffel nodig hebben bij deze..... BIG HUG....
Ik heb net gebeld en moet het formulier invullen met 6 weken verlof voor de uitgerekende datum. Inderdaad ok zoals jij zegt Muppie. Balen dat je zo veel pijn hebt dat je in de ziektewet zit. Ik wens je veel sterkte! Esther ik kijk nu al uit naar de foto's! Ik ben er ook vandoor. Fijne middag nog allemaal!
Zo, ben weer even terug.... Heb een heel goedkoop behangetje gescoord voor het kamertje van knofje... 2 rollen voor 2 euro grijs/wit/okergeel verf heb ik nog van de dorakamer (leliewit) En er zal waarschijnlijk wel nieuw vinyl in komen, maar dan ben ik nog voor weinig klaar. Ik krijg zo'n kick van goedkoop slagen hahaha
Goedemorgen! Heb vannacht echt ontzettend slecht geslapen, dus blijf nog lekker vermoeid de hele dag... Kan het niet uitstaan dat ik nog steeds geen energie heb, bah bah... Op 20 december gaan mijn schoonzus en zwanger trouwen, dus dan wordt het een lánge dag, als ik heel eerlijk ben zie ik er nu al tegen op. Ben dan zo'n 28 weken zwanger, derde trimester net begonnen, maar op die feestavond bijvoorbeeld is iedereen lekker aan de alcohol en ik zit daar dan nuchter en dik tussen... Maak me druk om niks, weet ik wel, maar dat krijg je als je te weinig geslapen hebt.... Einde ego-bericht...
Hoi, hoi, Hier ff snel berichtje van mij. Ik ga zo eten en dan jullie beantwoorden. Ik kom net van de VK. Uitgelegd waar ik allemaal mlast van heb en dat ik al 1,5 week niet lekker ben. Denkt ze dat ik blaasontsteking heb. Dus heb net een potje urine bij de HA gebracht en moet ik vanmiddag terugbellen voor de uitslag. Verder groeide de baby goed zei ze. We hebben nog even met de echo gekeken omdat ik nog een foto tegoed had. Nou ze heeft wel 3 kiekjes gemaakt maar ik vind ze helemaal niet duidelijk. Jammer dus . Maar hij bewoog prima. Heb zijn vingertjes gezien. Was in zijn oogjes aan het wrijven. Neee haha dat had je moeten zien joh. Toch heel apart dat die kleintjes dat al kunnen he? Verder ben ik nu in totaal 10 kilo aangekomen. Ze vond het niet overdreven maar ik moest wel een beetje op mijn eten letten. Volgens haar zal het aankomen in gewicht binnenkort minder worden. Pfffoe gelukkig maar.. Nu heb ik weer een afspraak over 3 wken. Dus dat is ook al weer sneller dan normaal Nu dus ff eten en dan zo jullie beantwoorden. XX
muppie> meid jij ook sterkte. Maar wel goed dat je gewoon voor jezelf hebt gekozen. Ik zou me ook geen raad weten met zoveel pijn. Huishoudelijk werk wel een beetje kunnen onderverdelen? majo> ook een MP klant? Of struin jij winkels af? Folders enzo? naduah> waarom mag je er niet tegenop zien? Wel aangeven! Ik was ceremoniemeester bij 12 weken zwangerschap. Heb dit te laat aangegeven. Ik was gesloopt! Mijn man wist dat we eerder weg moesten van t vrijgezellenfeest en hij wist dat hij zich moest aanpassen bij de bruiloft. Hij mocht van mij ook NIET drinken want ik redde het gewoonweg niet om naar huis te rijden. klavertje> ik lees over je potje en ik moet er ook een halen, thanx om me te herinneren. ik moet gewoon voor de 24 weken controle. Balen een blaasontsteking zeg. Waarom zijn het slechte foto's? heb je wat tegoed..krijg je ook geen waar voor je geld grrrr
@ chrissie: thanks. ja heb hiervoor zoveel gezeur gehad op t werk dat ik er nu echt klaar mee ben. ga nu echt denken aan mn kindje en aan mezelf. tja dat huishouden. elke keer maar iets doen en mn mannetje doet gelukkig ook veel. kan nu trouwens bijna zeggen mn mannetje. hihi. vanmorgen ondertrouw gedaan. 1 december gaan we geregistreerd partnerschap doen. pff op het moment krijg ik weer een harde buik. jak.
Vervelend Muppie, die harde buiken voelen ook idd niet prettig aan! Heb net de arbo gebeld en as woensdag heb ik weer een gesprek! Hopelijk ziet ze zelf ook dat t niet kan!
@Chrissie: nou bij de 20 wk echo lag het kindje met de rug naar ons toe. Dus hebben ze geen fotootje kunnen maken. Die had ik dus vandaag tegoed. Nu lag hij ook niet helemaal lekker maar ze heeft wel een foto gemaakt van zijn gezichtje en een stukje van zijn gezicht + romp. Maar ze zijn helaas helemaal niet duidelijk. Ach meid, ik heb hem weer ff op de echo gezien. Was ik ook al blij mee. Normaal krijg je al lang geen echo meer hihi. @Dancinglady: Fijn zeg dat je zo'n meelevende arbo-arts had. En dat hun het wel aan je werk willen vertellen. Alleen jammer dat de rest weer niet zo meewerkt. En voor het UWV heb ik geen goed woord over @Bam: meis, wat een gedoe weer. stress is idd niet goed voor een mens. Laat staan voor een zwangere. Het komt vast door je werkomgeving. Ga het maar met je arbo-arts overleggen. Sterkte! @Kitty: Hele nette mail van de Efteling hoor! @Mar en Muppie: beterschap meiden en doe maar rustig aan. @Bleu: Jij ook al zo'n vervelende situatie. Ook jij sterkte meid! @Judith: Fijn dat je zo'n goede echo had. Opluchting he? @Princess: alles goed voor de rest? Zoooo nu weet ik het ff niet meer...haha jullie gaan wel erg snel. XX
vergeet niet het kindje te erkennen. Wij zijn zaterdag 1 jaar geregistreerd partners op mijn hyves staan enkele foto's. Had namelijk wel een mooie jurk aan. O ze staan ook op mijn site. hij wilde niet trouwen maar ik wilde WEL het feest..LOL
@Muppie: Gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Jij ook al zoveel harde buiken? Hier ook al, wordt er echt niet goed van. Soms zijn ze ook gewoon echt pijnlijk... irritant! Dikke knuffel meid, enne: rustig aan! @Bamjolan: Lijkt me dat dat nu duidelijk is, niet? Op je strepen gaan staan hoor! Dikke knuf. @Chrissie: Nou het is zo'n bruilof waar alles luxe is, er zijn taxi's die je van de feestlocatie naar het reeds geboekte hotel brengen en zo. Jammer genoeg wil mannetje persé wel drinken (wat ik dan weer niet eerlijk vind... Erg lullig van me weet ik), en het feest duurt tot 1 uur, weet niet of ik dat volhoud hoor! Binnenkort (kan niet zeggen wanneer, want weet niet of ze hier toevallig meeleest) hebben we ook vrijgezellenfeest. Van 's ochtends tot 's avonds laat, verschillende locaties, verschillende activiteiten, poeh poeh... Hoop maar dat ik dan niet teveel harde buiken krijg... Nou ja, sorry voor mijn gezeik hoor, zit me een beetje hoog geloof ik... Moet jij gewoon voor controle urine meebrengen naar de vk? Ik geloof niet dat ik dat hoef, is dat standaard?
Alvast gefeliciteerd Chrissie! Enne... ben ik al vriendjes met jou op Hyves? Weet zo niet waar ik moet zoeken voor de foto's (ben natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig hihi...)
Chrissie leuk zeg! Naduah idd ik denk aan mn kleintje en blijf lekker thuis! Mn leidinggevende heeft op dr flikker gehad en ze wilt er nog met mij over praten over t voorval gister...nou prima hoor...! Maar ik blijf bij mn besluit om nu thuis te blijven!