Zo ff tussendoor in mn lunchpauze @esther,wat een mooi buikje! Vind hem nog bescheiden hoor hihi, en wat een schattig dochtertje heb je @chrissie,op je vrije dag werken foei! Wat betreft sauna's ed geen idee misschien even zoekfunctie hier gebruiken want volgens mij zijn er meer die dat gevraagd hebben. In ieder geval alvast veel plezier @daphne1980, wat fijn dat je je vandaag zo goed voelt en dat het gesprek met chrissie geholpen heeft @princess, zulk soort dingen moet je niet zeggen he haha gelijk afkloppen. Bij mij gaat het ook zo dan wordt ik wakker en denkt mn man dat er weet niet wat aan de hand is haha. @majo, haha vind het zo grappig dat je de kleine knofje noemt vind dat zo'n leuke serie @mamakitty, heb het topic even gelezen maar ze bedoelde het blijkbaar niet zo. Kan me voorstellen dat je je aangevallen voelt als er iemand zeg dat dat niet nodig is. @dancinglady,Hou alles idd maar goed in de gaten op je werk want zo te horen is het er idd een zooitje! Fijn dat je je goed voelt dat horen we graag @bam, heb gekeken maar durf het eerlijk gezegd niet te zeggen @marr, beterschap meis! @muppie, goed zo af en toe wat van je te horen @naduah, balen dat je zo slecht geslapen hebt rustig aan doen vandaag! @klaver, fijn dat alles goed was bij de vk! Enne wat betreft die kilo's volgens mij hebben we nu allemaal een spurt gemaakt en wordt het straks weer minder. Als die kleine het maar goed doet toch Even een vraagje: Zijn er hier ook meiden die nog gewoon fulltime werken en bij wie dat nog goed gaat? Ik hoor hier zoveel verhalen over ziektewet en UWV. Ik werk nog fulltime en dat gaat nog goed *klopt af* Pas wel 2-3 dagen in de week op naast mijn baan bij de dierenarts en die kinderen gaan al naar school en in die tussentijd kan ik goed mijn rust pakken misschien dat dat scheelt. Valt me iig op dat werkgevers niet allemaal zo makkelijk zijn of ben ik de enige die dat ziet?
@Dancinglady; klinkt idd een beetje vreemd bij jouw bedrijf, zou maar goed oppassen (hihi, maar dat doe je al zo te lezen ) @Esther1981; hihi, ben ook wel benieuwd, een 1-eiige lijkt me toch wel heel bijzonder (maar ook erg verwarrend als ze echt sprekend op elkaar lijken ) @Marr; Beterschap meid! @Muppie; gefeliciteerd hoor! Ondertrouw stelt op zich niet veel voor, maar ik vond het toch best bijzonder hoor Hopelijk voel je je snel weer beter! @Naduah; hahaha je 'schoonzus en zwanger' waar het hoofd vol van zit hè Maarre, probeer jezelf maar niet te druk te maken hoor. Meestal kan je wel ergens zitten tijdens het feest en als je het niet meer trekt ga je gewoon naar huis, daar zullen ze heus wel begrip voor hebben toch? Wat de alcohol betreft, ach, is ook wel grappig hoor als anderen om je heen zatjes beginnen te worden @Klavertje; fijn dat alles weer goed was bij de vk, lijkt me prachtig om te zien dat je mannetje in z'n oogjes ging wrijven Met mij gaat het verder goed hoor, mag niet klagen @Bamjolan; sorry meid, geen verstand van...
bam> gelijk heb je! Eigenlijk zou ze gewoon op non actief gezet moeten worden of een cursus comminicatietraining nodig hebben. naduah> je kan me vinden onder maart mama's en dan christa Moeten we vriendjes worden. Anders me site: www.kleintasje.beebiesite.nl en dan bij fotoboek of stamboom. wat betreft de urine, ja dat is standaard. had het al bij 8 weken moeten meenemen. Tja vergeten dus. En die bruiloft! Geef het echt aan! Niets moet. Ik was hierna gewoon ziek van die bruiloft. Griep ect. erg moe. Moest een week bijkomen van 1 dag bruiloft.
Ik werk 3 dagen in de week, dus niet fulltime, maar gaat eigenlijk nog goed. Krijg alleen steeds meer last van harde buiken, dus weet nog niet hoe of wat verder. Bij mijn vorige zwangerschap werkte ik 50 uur in de week, en dat ging, in combinatie met de houding van mijn toenmalige werkgever, niet zo goed. Mijn contract is toen ook niet verlengd, omdat ik zogenaamd te vaak ziek was (mocht niet eens meer werken, maar goed). Mijn contract bij mijn huidige werkgever moet binnenkort weer verlengd worden, dus ben heel benieuwd...
@Naduah: meid, ik hoop het voor je dat het contract verlengt word. Mijn contract loopt per 1 januari af en word niet meer verlengt heb ik verleden week te horen gekregen. @Snoopy: Variatie in jou werk dat scheelt enorm denk ik. Je doet het goed zo Over werkgevers..tja die denken alleen aan zichzelf, het werkrooster en de winst. Dus zijn vaak niet de makkelijkste nee...
Ik hoop het ook, de vorige keer leverde het veel stress op. Balen dat je contract niet verlengd wordt, meid! Knuf!
thanks klaver. @krissie: ja klopt.we hebben het ongeboren vruchtje erkend. jij alvast gefeliciteerd met het 1jarig geregistreerd partnerschap. hihi. wij willen ooit nog wel trouwen maar nu nog niet. tis wel makkelijker allemaal nu ivm ons kindje. vandaar dat we dus van een samenlevingscontract naar een gp gaan. @naduah: thanks. echt irritant ja die harde buiken. en helemaal nu ze geregeld komen. @princess: nee klopt ondertrouw stelt niet heel veel voor.wel grappig om nu precies te weten hoe laat ik geboren ben. haha. stond op het geboorteregister mijn moeder wist het zelf niet helemaal meer. haha
@Esther, ja idd vandaag zit je ook weer volgeboekt he Nou ik kijk uit naar morgen om foto's te zien! @Muppie, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt meid! Sterkte! Dank je trouwens Voor jou ook een dikke knuffel meid! Gefeliciteerd met de ondertrouw! @Dancinglady, maar tis dus wel zo dat dagen die je ziek bent, van je verlof af gaan in die 6 weken? Fijne middag! @Majo, waar ben jij zo goedkoop geslaagd meid? Super! @Naduah, ahh meid....zo herkenbaar, maar idd als je zo weinig slaapt voel je je k*t om niks.... Wacht maar ff af, misschien voel je je op de bruiloft wel heel goed! @Klaver, ik hoop dat je geen blaasontsteking hebt meid, maar aan de andere kant, dan weet je wel wat het is en kun je makkelijk genezen met medicatie. Fijn dat alles goed was en dat je je ventje ff gezien hebt! Mooi he! Wel jammer dat de foto's niet duidelijk zijn WB het aankomen; ik 10,1 kg. En mijn vk was echt niet onder de indruk. Zo lang je kindje goed groeit en je baarmoeder ook is er qua gewicht niks aan de hand. En idd mijn vk zei ook dat ze DENKT dat ik straks wel ff ga stil staan. Ik denk persoonlijk van niet hihi @Chrissie, alvast van harte voor zaterdag @Bam, idd jij blijft thuis! En excuses maken is het minste wat zij kan doen! @Snoop, je hebt pb
Vandaag ben ik naar de arbo geweest en die gaf mij gelijk en was super aardig. Ik ga nu alleen de ochtenden werken dus 5,5 of 6 uur. Dan ga ik lekker naar huis uurtje rusten en dan oefeningen doen. Ze vond dat ik er zelf al alles aan gedaan had en deed dus absoluut niet moeilijk. Ben een stuk rustiger nu ik weet dat het regeld is. Nu zijn ze bij ons boven shutters aan het plaatsen dus loop heen en weer met koffie maar word wel heel mooi.
haha dicht doe dingen ja dat is de makkelijkste benaming. 1 raam zijn ze nu mee klaar nog 1 te gaan word wel erg mooi.
ik wou eigenlijk proberen om even boven wat op te ruimen. stond ik net boven en voel ik me toch ellendig. kan me er niet toe zetten om wat te doen. geen energie en last van mn bekken. blij dat ik dus niet naar het werk ben gegaan. maar vind het zo lullig voor mn mannetje. ik vind dat hij ook niet alles kan doen. werkt zelf ook veel. sorry moest het effe kwijt. voel me zo rot nu.maarja misschien lukt het straks wel. ga eerst maar even bakje thee zetten misschien knap ik wat op.