Lieve schat, kijk eens even wat JIJ allemaal doet! Jij draagt een kind bij je, JIJ bent moe, JIJ hebt pijn, JIJ kan niet werken, JIJ voelt je ellendig, JIJ mag veel dingen niet meer eten, drinken en doen en JIJ mag straks jullie kind ter wereld brengen.....dan gaat je man er echt niet kapot aan dat ie nu ff iets meer moet doen in het huishouden ofzo hoor. Zie het maar als zijn gedeelte van de zwangerschap, zijn aandeel. Nou, zou je niet graag willen ruilen met hem soms? Denk dat ie niets te klagen heeft meis! Lekker bakkie thee en je niet schuldig voelen, je doet verdorie al genoeg! *knuff*
thanks kitty, ja je hebt ook wel gelijk. maar kan soms zo balen dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan. voel me dan net zo'n oud wijf. voelde me ook al wel een beetje schuldig dat ik het werk afbelde.maarja daar moet ik natuurlijk niet over inzitten want ik zit in de ziektewet en ze mogen blij wezen dat ik al die k*tklusjes nu opknap van een jaar geleden.
Meis, zo ist nu eenmaal. Je kunt je er beter bij neerleggen dan erover tobben. Je kunt nu eenmaal niet alles meer. Hallo, je draagt een kind in je buik! En idd ze mogen zeker blij wezen dat je nog iets wilt doen!
Net HA gebeld. Het is geen blaasontsteking! :unsure: Er zaten wel wat onstekingen in de urine maar geen lycoplasten weet ik veel wat...en E-coli bacterie ofzo. Die aantonen dat het een blaasontsteking kan zijn. Nu hebben ze een kweek gemaakt en opgestuurd naar R'dam. Daar hopen ze dat het aangroeit en alsnog een blaasontsteking aantoont. Kan dus een beginnende blaasontsteking zijn. Morgen rond deze tijd ff terugbellen voor de uitslag. En ik vroeg: mocht het dan wat anders zijn, weten jullie dat dan ook? Nee, dat wisten ze dan niet. Alleen of ze blaasontsteking uit kunnen sluiten of niet. Verder krijg ik nu niets. Ja moet veel water drinken. maar dat doe ik altijd al. Ik heb wel aangegeven dat ik het raar vond. De juiste symptonen voor blaasontsteking heb ik ook al niet... Nou ja we horen het wel. Nu nog ff pijn lijden dan.
@KLaver, he wat naar dat je nu nog niets weet. En zodra je morgen hoort dat dat het niet is, ga je weer naar de huisarts! Wat voel je allemaal dan?
Nou niks denk ik. De HA niet in ieder geval. Dan zal ik de VK wel weer bellen. Zij heeft die diagnose gesteld.
Ik bel dan de VK wel. Ik heb pijn...na ja pijn...over mijn hele buik. Het lijkt wel een erge spierpijn ofzo. Ik ben heeeel erg moe en niet lekker en ik heb wel pijn laag in mijn buik t.h.v de schaamstreek. Geen lage rugpijn, pijn bij het plassen en veel plassen enzo. Wat normaal is voor een diagnose blaasontsteking. Dus ik heb nog steeds AU nou. haha dat rijmt. Maar ik moet morgen weer werken en dan zit ik weer de hele ochtend op mijn stoel te schuiven omdat ik niet weet hoe te zitten. zo zeer die buik. Beebje beweegt wel gewoon. Ik voel hem nu ook weer ploppen. Dus heb geen hoe/wat..afwachten dus maar.
Nou, dan zou ik zeker de vk bellen idd als het geen blaasonsteking is... Enne, zou nog maar ff afwachten om te beslissen of je morgen naat werken hoor... Kijk nog maar ff aan joh, je weet wat ons motto is toch Rustig aan doen, jij en je beebje gaan voor
AU NOU ja klinkt wel als blaasontsteking. Ah bij mij moest het ook op kweek gezet worden, weet je nog? daarbij....je kunt wel veel last van je groeiende buik hebben he, heb ik ook heel erg, mijn buik is ook erg gevoelig. Als de vk voelt waar mijn baarmoeder zit, dan kan ik het wel uitschreeuwen....heb ik sinds mijn operatie van 2004 dat die buikzo gevoelig is...
Ik heb ook een extreem gevoelige buik. Vooral de kanten naast de navel Met de echo gilde ik het uit zeg. Maar als ze erop wrijven oid of voelen, dan is t ook net of mn darmen kunnen schoppen haha en dit heb ik zonder zw. ook dus t is geen schoppende baby.
@Klaver, hmm vreemd geen blaasontsteking Maar wie weet idd een beginnende en ben je er vroeg bij! @muppie, lieverd je kunt nu eenmaal niet alles meer ook al zou je dat zo graag willen. Ik heb mazzel dat ik nog veel kan (heb dan ook nog geen andere kinderen zoals zoveel hier wel) maar mijn mannetje neemt ook al veel over hoor dat snapt ie wel!
Snoop, lief van je mannetje! En zo hoort het ook! Ik heb trouwens die pijn aan mijn buik ook als ze een echo maken, daarom heb ik pas die gratis echo afgezegd. Nu volgende week zaterdag weer 3D echo, hoop dat die kleine wat meer vet heeft opgebouwd!
Dat van die pijn wanneer de echo word gemaakt dat ken ik wel. Dat had ik vanmorgen ook. En heb het gelijk aangegeven dat , het ook zeer deed. Mijn hele buik is idd ook zo gevoelig. Maar ik kan niet normaal zitten doordat die buik zo lastig is. Dat maakt werken dus wel lastig
herken dr alles van....misschien blaasontsteking, misschien erg gevoelige buik. Afwachten...MAAR....ik zou wel ff weer naar de huisarts gaan als het geen blaasontsteking is. Het hoeft niets met je zwangerschap te maken te hebben he
Jee, meiden wat een geklets weer.. is niet bij te houden met mijn werk. Zag alleen wel dat er iemand iets vroeg over Full-time werken. Nou ik werk ook gewoon nog 40 uur per week. Dit gaat nog prima behalve dan dat ik iets langzamer heen en terug fiets . En eind van de week merk ik wel da tik moeier ben dan voorheen. Maar dat is niet zo gek natuurlijk!