Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ja je heb gelijk maar nogmaals iedereen z'n eigen keuze waar ze mee lezen en schrijven.

Ik zal daar zeker veel plezier hebben bedankt.

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Jeetje, beetje flauw allemaal hoor :rolleyes:... Dat berichtje van Mamakitty daar ben ik het ook mee eens, we leven hier altijd met elkaar mee en het is toch idd niet meer als normaal dat je dan even laat weten dat je hier liever niet meer komt. Het komt vaker voor dat meiden dat hier gezegd hebben, dan weten wij iig dat er niets geks aan de hand is...

Ik moet ook vaak een aantal blz. doorspitten, maar kan alles wat ik niet interessant vindt er heel snel uit filteren hoor. En om het onzin te noemen vind ik ook een beetje ver gaan :( Het is toch juist leuk dat we hier niet alleen maar lopen klagen over allerlei kwaaltjes... Ik hoop echt dat er door deze splitsing niet teveel meiden weggaan/-blijven hoor. Ik vind het altijd erg leuk om de verhalen van iedereen te lezen en voel me niet bepaald op m'n gemak om op 'jullie' forum mee te kletsen over álleen zw aangezien er kennelijk een uitnodiging naar bepaalde mensen is gegaan...... Sorry, maar moest t ff kwijt :(

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Niets meer aan toe te voegen!

4. Nou nog even een laatste reactie dan,
    Wij hebben niemand uitgenodigd alleen de meiden die al hadden angegeven dat ze het er mee eens waren om ergens anders te gaan schrijven.

En het bericht van kitty heb ik ook niets op aan te merken maar vind het niet rieeel dat wij daar onze eigen mening niet over mogen hebben blijkbaar.

Maar meiden iedereen mag z'n eigen mening hebben.
    Wie bij ins wil schrijfen moeten dat echt zelf weten wij verplichten niemand wat!

Ik schrijf hier al een tijdje niet meer mee omdat het gewoon niet bij te houden is.
    En ik was heus wel vanplan om het jullie te laten weten maar Kitty was me gewoon even voor.
    Ik had anders vanavond gewoon een bericht neer gezet.
    En misschien zijn er meiden die wel bij allebij meelezen en schrijven dat is toch ook ieder z'n eigen keuze.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Xan, ik ga mijn mening even achter wege laten, want er is al genoeg gezegd waar ik het zeker mee eens ben, MAAR het enige wat ik gevraagd heb en nog steeds is dat degene die over willen stappen naar het andere maart mama's topicje dat ff aan moeten geven als ze niet meer op de lijst willen staan en/of hier niet meer willen komen. We praten al zo lang met mekaar dat ik vind dat de meiden hier recht hebben om te weten waar jij (of iemand anders) blijft. Zoals je/jullie weten maken de dames hier zich al snel zorgen als iemand na een uur na de echo nog niets heeft laten horen ;) en dat blijft zo, dus als ineens iemand niet meer komt opdagen, dat vind ik NOT DONE. Vandaar mijn berichtje bij jullie. Jullie goed recht om naar een ander topic te verhuizen, maar laat hier even weten hoe of wat.

Wat mij betreft de kous af zo, ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.

Veel plezier.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @ Meissies van hier:
    Ik blijf lekker hier bij mijn meissies waar ik al zo lang mee klets en toch een bepaalde band mee op gebouwd heb! En ik wil idd zoals de andere dames ook zeggen graag ook eens praten over andere zaken en soms gewoon lekker dom lullen met z'n allen!
    Wel jammer dat er niet gereageerd word op mijn oproepje daar...maar goed als er dus iemand lange tijd niet meer hier komt, maar wel daar, dan weten jullie genoeg. In mijn ogen zijn wij dan niet belangrijk genoeg om op de hoogte gehouden te worden. Jammer, maar helaas.......

Anyway, laten we het hier lekker gezellig houden, zoals het was meiden en er geen woorden meer aan vuil maken...zo moet er weel veel bijgelezen worden wat niet over zwangerschap gaat ;) hihi

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pfoe....nou weet ik weer waarom ik hier niet meer mee schrijf (sorry hoor). Maar dit is toch een vrijblijvend iets meiden? Waarom zoveel regeltjes?
    Ik hou het wel bij de 30 plussers en de pco meiden, no strings attached en geen geouwehoer over regles, aparte topics waar je wel of niet over je dagelijkse sleur mag kletsen.
    bah!

8. Oke helemaal mee eens wat je zegt op een ding na, Ik was al een paar dagen niet geweest en niemand vroeg zich af waar ik was dus in dat opzicht geef ik je bij mij geen gelijk, bij andere is het al wel snel de vraag waar iemand is.

Maar oke ik vind het ook goed zo.

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    No hard feelings meid, maar ik heb me wel afgevraagd waar jij gebleven was. Heb je opgezocht en zag dat je op andere topics wel geschreven had de afgelopen dagen ;)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ***OPROEP AAN ALLE MAART 2009 MAMA'S***

Wanneer je hier wilt blijven kletsen, gezellig! Leuk!Super! :D

Wanneer je wilt kletsen bij het andere topic, prima en ik wens je veel plezier, MAAR laat het hier ook even weten wanneer je hier niet meer zult komen, das wel zo netjes tegenover de dames waar je al zo veel maanden mee kletst en lief & leed deelt.
    Tevens als je niet meer op de lijst van Snoopy of van mij wilt staan, laat dat dan ook even weten, dan zullen we je verwijderen.

Let wel meiden, dit is een topic waar je over ALLES mag en kunt praten. Over je zwangerschap ten eerste, natuurlijk want daar is het allemaal mee begonnen. Maar nu we mekaar beter leren kennen praten we ook over onze andere kinderen, onze mannen, ons werk, onze kwaaltjes, pijntjes en angsten. Kortom; álles mag hier voorbij komen!
    En zo hoort het ook als je op een forum zit en mekaar steeds beter leert kennen! We laten ons niet de mond snoeren en niemand hoeft dit te proberen! Dit topic blijft lekker zoals hij was!

Dit is en blijft een super gezellig topic met meiden waar ik veel steun aan heb en veel mee kan lachen. Ik vind jullie allemaal stuk voor stuk toppertjes!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    dus je voelt je achtergesteld begrijp ik?

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ja hier ook...als iemand een aantal dagen niet reageert, dan check ik ook dr profiel...en idd als ik dan zie dat ze wel ergens anders kan reageren, dan denk ik; je wilt schijnbaar bij ons niets kwijt...

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ja idd ik begrijp je meis......ik wil ook niet dat iemand mijn mond snoert op een forum. Als ik het over iets anders wil hebben dan over mijn zwangerschap, dan moet dat kunnen in mijn ogen.

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik kom ook weer een binnenvallen... :oops:
    En wat zie ik? DRAMA!
    Het maakt mij geen ene zak uit of mensen hier naar me vragen of niet. Ik weet dat er mensen zijn die om me geven (mijn familie, vrienden, etc.) Dus kom hier niet voor aandacht.
    Wat voor mij een van de belangrijkste redenen is om hier te komen is dat ik wat te doen heb als ik ff weer niks KAN of MAG doen. Ik lees ook niet altijd alles, en als ik iets schrijf gaat het meestal alleen maar over mij... Tja egoistisch maar waar. Ik heb gewoon niet de tijd om veel op anderen te reageren en neem het mensen dus ook niet kwalijk als ze niet persoonlijk op mijn berichten reageren.

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

@ Mamakitty- Ik zag dat je mijn berichten hier geplaatst hebt waarvoor dank!

16. Misschien wordt er niet op jouw bericht gereageerd omdat die meiden bij allebij de topics willen mee lezen en schrijven.

Ik heb toch ook niet mijn gegevens laten verwijderen, en dat ik nu daar schrijf betekent niet dat ik hier helemaal niet meer kom.
    Maar jullie ook nog veel schrijf plezier en waar je schrijft maakt mij niet uit ik respecteer iedereen z'n keuzes.
    Hoop dat het verder in bijde topics erg gezellig wordt en blijft.

Vind het alleen erg jammer dat IK er op aan gekeken wordt terwijl ik niet de enige ben.

17. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik werk ook 40 uur p/w. Gaat prima hoor. Heb laatst wel een lang weekend vrij genomen of even wat anders te doen. En dat doe ik denk ik in december nog wel een keertje.

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    graag gedaan meis! Hoe ist nu?

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    knap hoor dat je dat nog doet! Mja, zolang dat nog kan is wel fijn of niet?

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    sja, je bent de enige van dáár die hier wat komt zeggen, vandaar denk ik....plus dat je hier nu komt scouten voor "leden" terwijl naar de meiden die jullie blijkbaar wél in jullie groep wilden hebben ook al gepb't zijn........

Mja, ik ben dr klaar mee. Suc6 en have fun daaro.

Zo en nu weer iets leuks meiden ;)

Share This Page