Iedereen die een pb over de meeting heeft gehad aub ff reageren naar mij of Snoop, dan kunnen we gaan regelen! Wie is er ook al zo druk voor sinterklaas? Mijn dochter is er zooo erg mee bezig, zo leuk! Zaterdag naar de intocht hier langs het water! leuk!
Gaat al wat beter. Maar nu ligt mijn vent ziek in bed! En je weet hoe mannen zijn als ze "ziek" zijn he... HAHAHA
Are you kidding me!? Nu is je vent weer ziek? ZUCHT...mannen... Oh als die ziek zijn.....nog erger dan een kind hihi Ik wens jou heeeeel veel suc6 en hem beterschap
vandaag de extra controle echo gehad, omdat wup de vorige keer niet stil wilde liggen. Alles was goed, hartje, goed gegroeid. Het was een super echo. Nu hebben we het toch niet kunnen laten om te vragen wat het nou is, mama had gelijk. Het word een jongen. Geweldig. Wij houden nog even voor ons gezin en de buitenwereld hoort het wel als onze jongen geboren is.
Nou dan moet je mij daar niet op aan kijken want ik heb geen uitnodigingen gestuurd, maar jullie kijken wel mij overal op aan. Nee als het zo moet hoefd het van mij ook niet meer alle maart mama's zijn welkom en niet alleen meiden die een uitnodiging hebben gehad! ( En dat zijn er misschien 2 geweest) Sorry maar ik ben voorlopig weg hier! Wil alle meiden een hele fijne zwangerschap wensen en ik vind het jammer dat het zo moet lopen had graag verder contact gehouden met sommige meiden.
He meiden, Even over het andere maart-topic Laten we nou niemand gaan afkatten ofzo en laten we reeel zijn. Het moet iedereen toch opgevallen zijn dat er al een x-aantal mensen zijn geweest die gezegd hebben het hier niet meer bij te kunnen benen, ik inclusief. Het betreft hier vaak de mensen die niet elke dag kunnen inloggen en dan ben je dus al snel de draad kwijt hier..... (het is ook niet niks, we zijn in maart wel met erg veel zwangeren.....) Ik werk 40 uur per week . Kon in het begin veel meelezen en -schrijven op mijn werk, maar nu gaat het ook mij te hard qua aantal pagina's Heb al een paar dagen nauwelijk meegelezen en een enkel bericht geplaatst in de ochtend en in de middag (zonder dus terug te lezen wat er met anderen aan de hand is..) Ikzelf heb qua aandacht van jullie (op mijn berichten) niet meer te klagen. Krijg tegenwoordig altijd wel een reactie. Maar dat neemt niet weg dat ik het soms vervelend vindt zoveel pagina's terug te moeten lezen óf niet alles terug te lezen en dan niet op de hoogte te zijn van al jullie perikelen... Vandaar dat ik me dus bij de anderen OOK heb aangesloten. Ik zal hier bij jullie nog regelamtig binnenwippen. Zeker als ik echt nieuws te melden heb! Jullie zijn nog niet van mij af Ook wil ik nog gewoon op de topiclijst blijven staan, daar ik natuurlijk wel gewoon 1 van het geheel ben! Het is volgens mij ook niet de bedoeling dat de mensen die niet zo actief kunnen zijn (en het dus niet kunnen opbrengen om elke keer al die (30?) pagina's terug te moeten lezen) er dan maar helemaal mee moeten stoppen... Laten we nu iedereen in zijn waarde laten en diegene lekker laten schrijven daar waar ze willen... Dan hebben we weer allemaal plezier in het forum en hebben we toch ook geen 'last' van elkaar?! Iedereen moet met plezier van dit forum gebruik kunnen maken1 Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen en ach uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje..... en zullen we hopelijk allemaal in of rond maart een prachtig baby'tje in ons armen kunnen sluiten!
Xanado meid, neem het allemaal met een korreltje zout. Ik wens je heel veel plezier en hoop dat je verwachtingen uitkomen op de andere (strikt) zwangerschaps topic. Zoals ik eerder al gezegd heb zal het me mijn reet roesten of mensen hier om me geven of niet. Als ik de indruk krijg dat ik hier niet welcom ben blijf ik gewoon weg en droom van een zak paprika chips (hier niet te verkrijgen) zodat ik mezelf nog net ietsje meer zielig ga voelen. zo simpel is het. Take it or leave it.
Dank je wel voor je oppeppende woorden, En je hebt ook helemaal gelijk. Maar het doet wel zeer als er ineens na al die maanden zo gereageerd wordt terwijl er al heel veel meiden hebben aangegeven dat het ze te druk wordt. En ik het alleen maar goed probeer te doen. Maar ik ga aan mezelf denken en dromen over en zak paprika chips vind ik een goed idee want daar heb ik nu wel zin in En ga lekker zielig op de bank hangen.
Mieke gefeliciteerd met jullie jongen! En fijn dat alles goed was. Kitty als ik het goed heb begrepen gaan deze dagen niet van het verlof af. Ik merk in de winkel ook dat sinterklaas weer echt begint te leven. Hoeveel cadeautjes ik al weer heb ingepakt voor die goedheilig man... Naduah hopelijk slaap je vannacht beter dan afgelopen nacht en kijk gewoon aan bij de bruiloft hoe lang je het vol houdt. Als wij eerder weg gaan op feesten e.d. wordt er altijd heel begripvol gereageerd. Misschien valt het bij jou ook mee en zie je er nu te veel tegenop. Klavertje wat schattig dat je de baby in de oogjes zag wrijven! En hopelijk komt er toch een blaasontsteking uit als ze het op kweek zetten, want die pillen helpen heel goed. Muppie gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Snoopy en alle anderen die nog steeds fulltime werken, petje af voor jullie hoor. Ik vind het ongelofelijk! En inderdaad Snoop de meeste werkgevers zijn absoluut niet makkelijk... Ilona fijn dat alles goed ging bij de arbo, dat geeft weer een stuk rust vind je niet? Lin heel veel succes met de renovatie! En verder wil ik even kort zeggen dat ik erg was teleurgesteld dat er mensen een apart "clubje" gaan oprichten en ons zomaar verlaten. Sommige meiden halen in hun hoofd dat wij niet meeleven ofzo, terwijl dat niet zo is. En dat je op je woorden moet letten of alles wel over de zwangerschap gaat, tsjonge jonge zeg.... Ik ben het helemaal eens met alles wat kitty, snoopy, princess en lynnami zeggen de afgelopen pagina's.
@ Xanado- ben blij dat je me niet verkeerd begrijpt Ik denk niet dat ik OOK nog op de andere topic mee kan/wil schrijven gewoon om het simpele feit dat ik op dit moment al op ZP, Myspace, Hyves en facebook zit...
wacht maar volgend jaar ben je aan de bak met die kleine En ik maak er serieus nu GEEN woorden meer aan vuil. (wat niet wegneemt datik het wel met je eens ben)
Kitty lijkt me geweldig hoor, naar sinterklaas met de kleine en lekker cadeautjes uitpakken enzo (vooral dat laatste dan he )