jeetje wat een verhaal! Hahaha, ik neem het voorlopig maar gewoon van je aan Als wij naar Amerika gaan verhuizen, lees ik het nog wel eens door @Twigger, Lin80 en Mimi83; véél plezier morgen bij de echo's! * is een beetje jaloers hoor, mag de kleine pas 22 dec. weer zien *
Ik ga er ook weer vandoor. Ik ga ff buiten zitten denk ik want zit me hier kapot te zweten binnen. Hoop dat ik niet ziek word! Dat zou niet goed zijn. toedeloe!
Even lekker klagen; ik ben zo moe op het moment! Kan heel de dag wel slapen! En daarnaast lekker maagzuur! Dus weinig eten terwijl ik wel honger heb, maar als je dan wat eet krijg ik weer maagzuur! Maar gelukkig bij de echo wel alles goed! Ik ben de afgelopen 1,5 week echt mega gegroeid! Als ik naar mijn buik kijk denk ik echt van; poehee! Wat een wonder dat daar je kind in zit, maar wat een rare gewaarwording ; de verandering van je lichaam!
Acnaib wij willen een foto zien! En beterschap met dat maagzuur. Bam no problem hoor! Lynnami ik wist dat van Santa Claus wel.
@Acnaib, doe maar lekker rustig aan meid! Hoort er allemaal HELAAS bij......*knuff* Ennuh foto! @Lynn niet ziek worden he! @Princess, surprises? ohh neeee! Vind ik echt erg! Arme jij! @Twigger, have fun bij de vk en de 3d echo! @Mimi83, have fun bij de 20 weken echo! @Lin80, suc6 met de echo! @Dancinglady, ja wist jij dat? Ik niet! (van Santa Claus)
acnaib ik vind t echt onvoorstelbaar dat er een kindje in een buik kan groeien! Als ik mn meiden zie kan ik het me amper voorstellen dat ze uit mij gekomen zijn, gewoon omdat ze alweer zo groot zijn hahaha
Vervelend meid, vermoeidheid én maagzuur heb ik in het begin vooral heel veel last van gehad, is echt vreselijk Gelukkig was de echo goed Enne, wij willen foto's zien Hihi, nu je het over verandering in je lichaam hebt... Ik ging vanmorgen omhoog en keek naar m'n blote buik... die spieren OMG dat zag er héél freaky uit, m'n buikspieren zitten nu veel hoger Echt een heel raar gezicht... @mamakitty; idd, arme ik hahaha
Ja Princess, ik leef met je mee meis Over veranderingen aan je lichaam.....ik kan mijn eigen doos niet eens zien whoehahahaha....zo erg! Want ik scheer me daar altijd netjes en dat gaat nu dus niet, dus met op de tast en dan aan vriendlief vragen naderhand; ziet het er een beetje toonbaar uit? hihi *ja je weet maar nooit*
oh nee dat durf ik niet hoor! Straks mis ik ineens een lip -------------------------------------------------------------------------------------- Link naar mamas maart 2009 ONLINE & MEETING lijst: mama's maart 2009 lijst
Kitty ik heb precies hetzelfde probleem als jou. Doe het nu ook maar op de tast. Vind het ook niets als mijn man het moet gaan doen (dan moet hij mij vaker scheren dan ie zichzelf scheert hahaha) Princess lijkt mij ook niks die surprizes. Doe mij maar gewoon cadeautjes!
Whoehahahahaha Vrouwen............................... @Princess, liploos whoehahaha kep al een lip in 2 dankzij mijn dochter dr bevalling, das genoeg He meiden ik ga ervandoor! Vriendlief gaat nu even achter de pc en ik ga bankhangen....beter voor mijn ruggetje momenteel. Bis morgen! Dikke knuff!
Ik ga er ook weer vandoor, straks lekker house kijken. Doei kitty, princess en iedereen die nog meer meeleest!
Ik begin gewoon aan het eind en zie wel hoe ver ik kom dames met reageren, mijn energie is nihil, als ik iets belangrijks heb gemist, dan laat het mij maar even weten, ok? Mieke: Gefeli een Jongen en wat fijn dat alles goed was, super! Geniet er van he! Mimi: Heel veel plezier morgen met alle feesten en ook het verdere weekend! Lin: Veel suc6 met de verhuizing en wat een leuk vooruitzicht dat je straks aan de slag kan met de babykamer! . Klavertje: Beterschap en hopenlijk snel duidelijkheid! Fijn dat alles goed was bij de VK! Muppie: Vraag niet te veel van jezelf meid, je doet wat je kan niet? Gaat het niet dan gaat het niet, hoe lastig misschien soms ook. Ilona: Fijn zo, goed geregeld Snoopy: Ik werk niet fulltime maar parttime, maar qua dagindeling is het vaak wel fulltime bezig zijn Klopt, is idd opvallend de intolerantie van werkgevers! Belachelijk eigenlijk niet? Marr: Beterschap en het zou heel goed kunnen dat de kleine merkt dat je niet lekker bent en zich daardoor stilletjes houdt. Daarnaast, je hoeft de kleine nu nog niet elke dag te voelen he, al snap ik dat dat voor jou wel het fijnste voelt! Esther: Welkom en wat leuk & ook bijzonder een tweeling zeg! Dat vraagt om best wel wat shoppen of niet? Hoe ging het met alle afspraken vandaag? Bolbuikje: geeft niets, heel begrijpelijk dat je niet zo veel online kan komen! Je gezondheid en van de baby is het belangrijkste! Hoe was je afspraak bij de Gyn? Chrissie: Have fun zaterdag, leuk idee En naar wat ik er over weet is dat je dat gewoon kan gaan doen. Alleen de 1e 3 maanden en de laatste 3 maanden wordt het geloof ik afgeraden i.v.m. de doorbloeding ofzo? Maar dat weet ik ook niet precies. Je kan altijd even informeren! Dancinglady: Wat vervelend dat het allemaal zo slecht is geregeld op/ omtrent je werk. Stelletje klunskoppen zijn het! Nou niet iets waar je nu op zit te wachten! Mamakitty: Mooi zo dat het goed ging bij de fysio , de pijn is minder maar dat je resultaat ziet/ merkt is wel erg fijn! En alles goed bij de Vk, fijnnnnnn . Hoe was het gesprek trouwens bij de Gyn? Heb ik niet meer gelezen (of is langs mij heen gegaan ) maar uiteraard wel erg benieuwd naar! Princess: Wat ontzettend leuk voor je vriendin zeg (en ook voor jou natuurlijk als meelevende vriendin )& wat een ellende dat haar kindje is overleden, ik wens haar het allerbeste toe en dat het nu helemaal goed mag gaan! Ik had al even gespiekt op je website, mooi hoor! Ik zal binnenkort even een berichie achterlaten . Goede trip morgen naar Nederland en lekker genieten van Familie, vrienden en de poes Daphne: Hoe leuk en mooi en bijzonder de zwangerschap ook is, je mag ook best momenten hebben dat het even niet gaat en je even lekker laten gaan! Is die pijn een soort van bandenpijn, ik heb gehoord dat dat ook in en rond de vagina kan zijn? Maar een bepaalde druk dat herken ik dan weer niet, van spataderen daar weet ik niet echt wat van af. Kalm aan maar hoor als het niet gaat! Poohbear: Gefeli met jullie jongen en het allerbeste! Wishgirl ook het allerbeste toegewenst! Naduah: Hoe is het nu met je vermoeidheid? Bamjolan: hoe gaat het vandaag met je? Wat betreft de discussie: ik vind het belangrijk en fijn om vrij gelaten te worden in wat te posten. Beetje luchtigheid op z'n tijd kan ik wel erg waarderen! Ik post en reageer hier naar wat haalbaar voor mij is en ik heb met deze club meiden " een band" opgebouwd en blijf om al deze redenen gewoon lekker hier! Meer wil ik er niet over kwijt. Zo, ruim 20 pagina's terug, een hele prestatie voor deze vermoeide kop Ben een paar dagen aaneen vrij nu, heerlijk! Wel weer veel gepland, maar ik ga bewust ook veel pauzes inlassen! Ik ben best wel heel moe ook vanwege het slechte slapen (vriendlief snurkt ook nogal grrr, nahjah kan de beste kerel ook niets aan doen ). Bij de Vk was gisteren alles goed , baarmoeder mooi gegroeid tot boven de navel. Mijn buik is al mooi aan het bollen, zal snel weer 's een nieuwe foto plaatsen met daarbij ook de geweldige echo's van onze kleine meid. Oja van de schattige inkopen zal ik ook eens even een paar fototjes plaatsen. Nu weer plat en uitrusten. Fijne avond dames en tot morgen!
Zo gauw ik het kabeltje van het fototoestel en de pc gevonden heb plaats ik wat foto's. Onze computer is net verhuisd vandaar! Hihi, ja scheren van je muts! Daar heb ik ook moeite mee, maar kan het niet uitstaan als er wat groeit! Dus maar voorzichtig scheren, want doe zoiets toch liever zelf dan dat ik het me man laat doen!