@Chrissie, Haha ja er is veel geschreven over niks Hmm jammer ruzie met je beste vriendin...das niet leuk. Weet hoe je je voelt, ik ken mijn beste vriendin ook vanaf groep 3 en we hebben 1x knallende ruzie gehad, maar gelukkig was het snel weer goed! Maar leuk is anders! Maar ja, als beste vriendinnen kun je wel tegen een stootje he Dikke kus terug en ik ben toch altijd lief hihi Werkze en rustig aan doen daaro!
Goooooeeeedemorgen! He he, hier echt een rotnacht gehad. Gisteravond vreselijke ruzie gehad met mijn vriend, ging echt nergens over, maar we zaten wel allebei te huilen aan het eind. Gelukkig nu alles weer goed, maar bah bah, heb ontzettend slecht geslapen. Die hormonen (hormonsters) ook... @Chrissie: Vind het echt zo knap van je dat je je grenzen zo goed aangeeft! Helemaal goed! @MamaKitty: Beterschap, meid! En rustig aan met je rug dan, he? Sinterklaas doen we hier nog niet echt wat aan, maar kan me voorstellen dat je er zin in hebt! Zal zo even een PB terug sturen! @Lin: Wel de hulptroepen inschakelen als het niet gaat, he? Veel plezier bij de echo! @Princess: Is de stand tussen jongens en meiden alweer gelijk? Een tijdje terug stonden de meiden toch nog zo ver voor... Hmmm... geloof dat ik wat beter op moet letten... @Judith: Ach ja, zwangerschapsdementie, heeeeeerlijk he? Ik was eergisteren mijn telefoon aan het zoeken, maar kon hem niet vinden. Wat bleek (na 10 minuten)? Ik was er al mee aan het bellen.... En degene aan de andere kant van de lijn maar lachen! Ga me liever niet bemoeien met de discussie die gaande is, want ik vind alle meiden even lief, en beide fora even gezellig. Enneeeee..... de rest ben ik weer vergeten... sorry!
@Naduah, ik doe rustig aan Jij ook he! Check de ONLINE lijst ff, daar staat de stand van jongens/meisjes van nu. Wat naar dat je ruzie hebt gehad met je vriend, das niet fijn en zeker niet nu
goeie morgen lieverdsssssssss hier ben ik weer even kom jullie even een up to date geven jullie zullen wel denken mens waar hang je uit... nou bij deze We hebben voor 2 weken geleden ons appartement verkocht dus zijn druk met de verkoop van de woning daarbij was ik erg druk met werken maar momenteel red ik het even niet meer, erg veel last van de rug en veel harde buiken gister bij de dokter geweest urine laten checken maar alles was goed. dus conclussie, ik moet het rustiger aan gaan doen maarja dat werkt niet echt... heb een zoontje met adhd dus dat vraagt veel energie en daarbij zijn we ook nog heel druk met zoeken naar een nieuwe welte verstaan grotere woning. we hebben er al veel gezien maar allemaal te klein morgen middag hebben we weer een bezichteging en hebben er veel goeie hoop van dat dit wel wat is en hopelijk wordt. nou vandaag om 12 uur naar de verlost toe, zal ik wel op mn donder krijgen ( ben al 14 kilo aangekomen :'( ) maarja we weten waar we het voor doen hihi daarna weer naar mn baas voor een goed gesprek en kijken hoe we dit kunnen oplossen. en vanaaf om half 6 hebben we onze 3d echo (spannenddddddddddddddddddd) Met mn bloeddruk gaat het momenteel redelijk hij blijft lekker stabiel met soms wat uitschieters naar beneden. Verder hoop ik dat het met iedereen verder goed gaat en dat alles goed verloopt. ik zal zo een beetje proberen bij te lezen. Dikke kussss allemaal en mamakitty Thnxxxx wijffie voor je bp-tje
Goedemorgen allemaal, Het is haast niet bij te houden hier haha . Er word zoveel getypt . De afspraken van gisteren zijn goed gegaan . We krijgen toch echt een 1-eiige tweeling en het waren dus echt 2 kereltjes . Ook konden ze met de 20 weken echo bij 1 van de 2 niet zien of het een gesloten of open lipje had maar gisteren kregen we te horen dat alles goed was . Helaas wil mn camera nog niet echt mee werken zodat ik nieuwe foto's kan maken van mn buik en van de echo's, ze komen er zo snel mogelijk op te staan . Fijne dag iedereen!
@Twigger, wat goed dat je appartement verkocht is! Gefeli! Nou luister naar de dokter; rustig aan doen! Suc6 vandaag en morgen en ik hoop dat jullie snel iets groters vinden! Ennuh geen dank mop Ik hou je wel in de gaten, dat weet je hihi @Esther, wat fijn dat alles goed was en toch 1-eiig? Ennuh schiet jij eens op met die foto's hihi Hm bedenk me net dat ik de baby al vanaf gisteraaf niet meer gevoeld heb...zou die weer bezig zijn met een groeispurt?
Fijn dat je appartement verkocht is, meid! Inderdaad gefeliciteerd! Zal wel een hele geruststelling zijn, denk ik? Fijn dat je bloeddruk zich redelijk stabiel houdt. En hoop dat je snel wat meer rust krijgt. Rustig aan, hoor!
De meeting leek me ook erg leuk maar durf het niet zo goed aan nu. Esther gaaf zeg een 1eiige 2ling! Heb helemaal gemist dat jullie een 2ling krijgen! Twigger dat je al veel bent aangekomen, kun jij toch niets aan doen? Ik kwam bij mn eerste ook erg veel aan maar schijnt normaal te zijn? Ik heb een k*tnacht gehad, de pijn in mn been was weg, toen riep Denyce me dat ze moest plassen. Helaas is tutje bang in t donker dus loop ik altijd met dr mee, en toen voelde ik weer opkomen. Nu is t weg maar t is irrie! Het gevoel van de groeipijn. Noemen ze dit restless legs?
mmmmmmmmorgen allemaal! Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat ik de laatste tijd als ik alle pagina's door lees, zo vaak discussies lees over wat wel of niet zou mogen op dit topic. Dat het hier druk is zie ik heus wel. En dat ik niet op iedereen kan reageren begrijpt iedereen hier ook. Er zijn te veel dames om op te reageren én we lijden met z'n allen aan zwangerschapsdementie. Maar persoonlijk vind ik dat geen reden om af en toe niet m'n neus te laten zien of even een reactie te geven op iets of iemand. Als ik er ben, ben ik er er. En ben ik er niet, nou ja...pech dan. Verder vind ik ook dat veel 'koetjes en kalfjes' toch zeker met de zwangerschap te maken hebben. Waar veel over gesproken word is bijvoorbeeld werk. Het werken valt veel zwangeren zwaar. En dat hoort ook echt bij zwangerschap, net als de stress die je opeens krijgt doordat je werk niet zo reageert als je had gehoopt. Met alle hormonen die nu rondgaan heb je echt een uitlaatklep nodig en volgens mij is een topic als deze daar ook zeker voor bedoelt. Om over je zwangerschap te praten en alles wat er bij komt kijken. Dus zwangerschap en werk, zwangerschap en uitzet, zwangerschap en je veranderende lijf (en alle gebreken ). Uiteindelijk zijn we allemaal zwanger en uitgerekend in dezelfde maand en hebben onze ervaringen op dit moment allemaal een basis vanuit de zwangerschap. En dat er dan soms 'dom gel*ld' wordt vind ik persoonlijk helemaal niet erg. Als je een dipdag hebt door je hormoontjes en/ of je situatie op dat moment is het heerlijk om gewoon een beetje opgevrolijkt te worden. Moet ook best kunnen vind ik. Je bent hier toch ook om elkaar te steunen? Kortom. Ik begrijp best dat er een tweede topic is gestart ivm de drukte, maar snap eigenlijk niet goed wat er anders aan zou moeten zijn. Dat er nu dus 3 lijsten zijn vind ik erg overbodig. Ik vind 1 lijst ook prima hoor, als ie maar volledig blijft. Ookal schrijf je hier niet, laat toch gewoon je naam staan. Dit is het hoofdtopic. Hier zoek je de lijst het eerste. Zeker als je hier niet zo vaak komt. Ik hoop dat het nu klaar is met alle discussies omtrend lijsten en inhoud want eerlijk gezegd vind ik de koetjes en kalfjesverhalen geen probleem, maar van die discussies steeds heb ik allang schoon genoeg. Je schrijft waar je schrijven wil en vertelt wat je graag kwijt wil. PUNT. Hier trouwens gelukkig weer ietsje beter, behalve dan dat ik nu veel begin te hoesten. Doet erg zeer aan m'n buik. Hoop dat Frumpie er nog wel een beetje van kan slapen Vandaag nog maar een dagje uitzieken dus en dan hopelijk morgen vliegesvlug aan de gang met het opruimen van de kamers boven, want met al mijn ziekzijn de laatste tijd schiet die babykamer helemaaaaaaal niet op natuurlijk! @Esther: wauw, 1-eiig! Wat zal jij het druk krijgen met 2 jochies tegelijk (al enig idee hoe je ze in het begin uit elkaar gaat houden als ze heel veel op elkaar lijken? ) Laterrrrr
Hier ff berichtje van mij, erg slechte nacht gehad. Het doet pijn en het borrelt. Ben nu op mijn werk en ga zo om 10 uur weer weg. Vanmiddag de uitslag van de urinekweek. Hopen dat er nu wel een blaasontsteking-bacterie inzit. Want dan kunnen ze me er tenminste wat voor geven. Ze hadden wel andere ontstekingen gezien. Ik hoop dat het voor het weekend opgelost is anders zit ik er weer mee. Dikke X
Klaver succes en sterkte meid! Hopelijk vinden ze idd wat zodat ze er iets mee kunnen, maar hoop dat de uitslag voor jou meevalt!
@Tezzz, niets meer aan toe te voegen. En idd laten we het gezellig houden! @Klaver, och meis, nog steeds? Nou ik hoop dan maar voor je dat het blaasontsteking is! *knuff*
Goooooeeeeedemorgen! Zoals al vaker aangegeven kan ik het hier ook niet bijhouden. Daarom zal ik in het andere topic waarschijnlijk vaker te vinden zijn, aangezien ik dat overzichterlijker vind. Nu voel ik me niet achtergesteld hoor als mensen niet op me reageren, maar in dit topic vertel je je verhaal en vervolgens komt er een bericht over koetjes en kalfjes overheen en gaat men daarop reageren... Typisch vond ik dat er totaal niemand heeft gevraagd naar mijn 20 wkn echo. Geeft niet hoor... maar het geeft wel wat aan En voor de rest... lekker laten gaan! Het is 'maar' een forum. Gelukkig hebben we buiten dit forum genoeg lieve mensen om ons heen, dus laat je geluk / gemoedstoestand niet hierdoor beïnvloeden! Tjusssss
Goedemorgen allemaal! Even snel reageren, want manlief had inmiddels al in de auto willen zitten op weg naar het vliegveld Beetje paniek gehad hier vanmorgen. Werd wakker en had de baby gisteren amper gevoeld, vanacht helemaal niet en vanmorgen nog steeds niet Ik gelijk in paniek natuurlijk, expres op m'n buik gaan liggen in de hoop op een protestactie, maar nee. THANK GOD for the Angelsound had binnen 1 sec. het hartje te pakken en ondanks dat ik het niet voelde was miss diva toch lekker aan het bewegen pfffffff, ben nu al een ongeruste mama
Ja, het moeder-gen is al goed aanwezig bij jou! Hoort er ook wel een beetje bij hoor, denk ik, dat je je zorgen maakt als je je kleintje een tijdje niet gevoeld hebt. Knuf!
@Luanti, sorry, maar ik heb je wel veel plezier gewenst! Ik ben soms ook druk hier en met andere zaken dat ik soms idd vergeet te vragen naar een echo, maar verwacht eigenlijk dat iemand het nieuws ook zelf komt vertelen. @Princess, oh meis, hier hetzelfde haha..kindlief ineens stil sinds gisteraaf......misschien hebben ze beide groeispurt? Maar ik maak me niet druk, hij zal straks wel beginnen met trappen!
Nogmaals... het geeft ook echt niets! Natuurlijk dien je zelf je verhaal hier te doen en je nieuws te vermelden. Heb ik ook gedaan, maar ook daar hing waarschijnlijk te veel ander nieuws rond, aangezien er niet op gereageerd is Maar trust me... NO hard feelings!