@mimi83, 2x rijden voor inpakpapier, nee dat deed ik ook niet nee Niet zenuwachtig zijn, alles is goed! Je hebt pb terug trouwens.
ik ken dat gevoel hoor tezz: maar denk bijmezelf maar als het echt moet staan er een ochtend 3 mensen (niet ik) in het kamertje en is ie zo klaar. kan me er wel druk om maken, ik heb ook zo'n stom lijf. maar dat heeft toch geen zin. Ik loop ook steeds weer achter in het huis, denk je ja nu lukt het aardig , staat er weer zoveel vaat op het aanrecht dat de vaatwasser 2 x aan zal moeten en moet die eerst nog uitgeruimt. bah. ik ken helaas het probleem rug + vaatwasser uitruimen = :x maar al te goed
Nou het cadeautje voor alyssa is binnen omdat ze gevallen was in de Efteling. Een dvd van de sprookjesboom, deel 4, en een lieve leuke kaart van de kabouters met een heel verhaal erop dat ze het zo erg vinden dat ze gevallen was! hihi zo leuk! Kind blij! Erg leuk! Ga ze zo een mail sturen dat ik dit echt super netjes vind!
Ja super he! Ikben dr weer vantussen, ff meekijken met dochterlief, ze wil natuurlijk meteen de dvd kijken haha. Doei have fun bij de echo!x
thanx.. o kan niet wachten , waarom duurdt wachten altijd zolang.. denk dat ik maar voor deecho met mannetje papier ga halen enders schiet de tijd niet op bah
ja ze zei als ik niet wist hoe ver je zou zijn zou ik zeggen dat je op de 26 weken zit de kleine is heel erg gegroeid de afgelopen 6 weken ben dus ook 5 kilo aangekomen de afgelopen 5 weken (grrr) en ja moet t nu wel rustig aan gaan doen, krijg dan ook niet voor niks therapie erbij en ja ik zal vanaaf meteen de foto's plaatsen hihihi @tezz thnxxx wijffie en jij veel sterkte knufff @mimi83 Ja vervelend he hihihi En jaaaa heel spannend is dat ben zooooooo benieuwd
ff snel vanuit de bussines lounge in Praag @Mamakitty; liggen ze stil dan tijdens een groeispurt? Hihi, mss wil ze die navel er zsm uit laten ploppen Veel plezier bij de sinterklaasintocht morgen, zal vast genieten zijn En voor Alyssa een kaart vd kabouters geweldig! @Dancinglady; hihi, klinkt bekend toen ik tegen Mamakitty zei dat ik er ook nog geen had gehad, kreeg ik prompt ook krampen 's nachts Goed dat jij je niet laat overrompelen door je baas, you go girl! @Bolbuikje; jammer dat je weggaat Beterschap en nog een hele fijne zwangerschap en hopelijk kom je iig nog even verslag doen als je beebje er is @Daphne1980; Fijne vakantie, geniet ervan @Mimi83; Applausje voor jou! Jeetje wat een hoop reacties zeg Succes met de 20 wkn echo! Enne niet te zenuwachtig zijn hoor, het zit vast allemaal goed daarbinnen @Twigger82; Wauw, 2 weken voorsprong die meid van jou heeft er zin in Heel veel plezier bij de 3d echo enne wel foto's showen hoor Nou, wij moeten hier nog wel ff blijven hangen, gaan pas om half 4 vliegen dus ga zo maar eens een boekie lezen Heb m'n meissie btw zonet weer even gevoeld
Zo zo toe maar duur vrouwke hihi Ennuh ZE? Dr zit toch echt een ventje in mijn buuk he hahaha Maar ik denk ook dat ie mijn navel er sneller uit wil hebben... Elek keer als hij een tijd stil is, is min buik ook weer asociaal gegroeid, dus.....helaas...bij mij stil dan groeispurt Alyssa heeft ook een dvd gekregen he niet gelezen? Half 4 vliegen, dan mag je idd nog wel ff.....maar goed, je zit lekker droog moet je maar denken he hihi. Have fun meis!
thanx.. doe het graag.. ben helaas wel zenuwachtig hihi. heb echt het gevoel voordat je en examen gaat maken of sollicitatiegesprek hebt . Mevr. zit in praag... vervelend. als jij nou de locht in gaat om half ga ik op de bank liggen bij de echoscopiste.. hihi. leuk dat je meisje nog even liet merken dat ze er ook nog was...
Hoi hoi! @Princess: Zo zo business lounge, doe maar luxe! Geniet ze meid! @Twigger: Goh, erg jammer dat je niet meer mag werken. Lekker rustig aan, meid! Fijn dat alles goed was bij de vk! Misschien een stomme vraag, maar hoe voelde ze dat je kleintje 2 weken voorligt op groei? @Mimi: Ja, wachten duurt lang, he? Veel plezier bij de echo! Enne... een beetje zenuwen horen erbij, he? Ik zal vanavond eens gaan zingen bij mijn schoentje! energie energie komt u maar... @MamaKitty: Nou, dat is netjes van de Efteling! Fijn dat je dochtertje er zo blij mee is. Wij hebben ook láng gezocht naar een gedichtje wat we leuk vonden op het kaartje van onze tweede spruit, zal zo eens even zoeken of ik hem op de pc heb staan... En die discussie over bv of fv ook altijd... pffff... laat ieder toch fijn in zijn/haar waarde, ook met deze 'kwestie', ieder zijn keuze toch? Ik weet nog wel toen ik bij Storm over ging van bv naar fv (ik had simpelweg niks meer) dat ik toen ook zo'n stroom commentaar over me heen heb gehad, en nu Storm allergisch blijkt voor katten is het: zie je wel? Als je bv had gegeven was dat niet zo geweest (ja vast, vriendlief is ook allergisch, dus het kan ook nog genetisch zijn...). Bij ieder kwaaltje wat hij heeft hetzelfde gezeik. Je wordt gewoon bang om erover te beginnen, zeg. Als ik heel eerlijk ben zou ik ook liever meteen fv willen geven, maar wéét gewoon wat de reacties van onder andere mijn schoonmoeder en schoonzus zullen zijn, en op dat gezeik zit ik al helemaal niet te wachten... @Tezzz: De kerstvakantie is inderdaad alweer dichtbij, ja. Maar voel je absoluut niet schuldig, meid! Rustig aan, en wat er blijft liggen, tja dat is niet anders. Dikke knuf & beterschap! @Bolbuikje: Succes met nadenken & probeer je niet te druk te maken... Hoe stom dat ook klinkt. Als je rust nodig hebt, neem die, en als je gezellig wat wil kletsen oid dan zijn wij er! Dikke knuf! @Daphne: Ga je op vakantie? Fijne vakantie! @Dancinglady: Even een applausje dat je zo goed op je strepen gaat staan! =D> Vind het echt zó knap! Blij om te horen dat je in ieder geval rustig aan doet. Euh... ben de draad weer he-le-maal kwijt, dus ik laat het hier maar weer bij, voordat ik weer een heel verhaal ophang wat nergens over gaat... We twijfelen hier overigens héél erg tussen twee namen voor onze kleine. Dat wordt nog wat... Zou ze eigenlijk wel op het babynamen-topic willen zetten, maar weet niet wie hier meeleest.
Haha, Princess zit helemaal met haar hoofd in de roze wolk... Grappig dat je precies kunt merken wanneer je knulletje een groeispurt heeft!
@Naduah: mijn dochter heeft de eerste 4 maand van haar leven volledig bv gehad en kreeg toch de ene kwaal na de andere. Na jaren aangeklungeld te hebben bleken haar amandelen en oren de boosdoeners. (goh...zowel mijn man als ikzelf zijn daar vroeger ook aan behandeld ) Nou (na ruim 1,5 jaar) zijn haar buisjes er eindelijk uit en heeft ze nergens last meer van. Hoeft dus echt niet aan wel of geen bv te liggen hoor. Zoonlief heeft maar een klein maandje bv gehad en die is eigenlijk nooit ziek! Ik voel Frumpie de laatste tijd alleen maar als íe de hik heeft geloof ik Voelt zo grappig!
Hoi dames, Ff snel een berichtje tussendoor. Ik moet zo snel weer verder met inpakken hier, anders krijg ik het niet klaar voor morgen. Ik heb zojuist de echo gehad om te kijken of hij nu wel kon zien waar de navelstreng de placenta ingaat. En ja hoor, nu heeft ie hem gevonden. Alles is prima en ik heb een supergrote placenta, dus ons beebje heeft een supergoede bloed en zuurstofvoorziening. Das altijd fijn om te horen. Vandaag was ik bij hem ook even proefkonijn om het hartje te bestuderen. Was ook erg leuk om te zien, maar ik begreep er maar weinig van. Heel veel moeilijke woorden, maar alles wat hij op kon meten was helemaal volgens het boekje, dus ook dat zit allemaal goed. Enigste nadeel was dat ons beebje weer enorm druk was en hij sommige dingen dus niet op kon meten omdat beebje het erg leuk vond om te hupsen, springen, tollen en te boksen (met de navelstreng). Hij had zelden zo'n erorm druk kind gezien en heeft zelf ook een aantal keren flink zitten lachen om het geheel. Helaas heeft hij dus ook maar 2 goede foto's kunnen maken en die heb ik nog meegekregen. Ook heb ik de dvd meegekregen met de opname van deze echo, dus kan alles nog eens terugkijken. En daarnaast kreeg ik nog een doos Merci (chocolade) en een tegoedkaart van 20 euro voor de free recordshop. Dit omdat ik mee wou werken aan zijn studiedag vandaag. Heb dus heerlijk naar beebje kunnen kijken en ook nog kadootjes toe gekregen. Beter kan natuurlijk niet. Zo, en nu snel weer verder met inpakken, want maandag om 7.30 uur gaan ze hier beginnen met het slopen van de plafonds. We moeten dus echt dit weekend over.
he wat is dit nou. wie is er de baas over haar eigen lichaam, niet iemend anders laten bepalen wat jij doet hoor.. Las hun het zo goed weten , mogen ze het zelf doen, maar een gestressde moeder die eigenlijk liever fv geeft heeft jou kindje niets aa. je moet zelf die keuze maken en daarbij alleen jezelf en evt. je vrend/man in betrekken maar vooral JIJ moet de keuze maken. O ja graag gedaan hoor mijn mening geven over de namen.