Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijn dat alles goed is meid! Enne Merci... Jammie! ;) Wel rustig aan dit weekend, he?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ff snel

Kom net thuis hebben mijn paps en mams het rolgordijn+gordijnen opgehangen zooooo lief :D Het is echt heel gaaf geworden, foto's volgen binnenkort!

Zo ga nu eerst bijlezen ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

@snoop wat een lieve pap &mams heb jij..super.

mannetje en ik zitten aan broodje kroket, zo naar vk... spannend...
    mamakitty krijgt sms van me hoe of wat..

tot morgen (misscien vanaond nog even)

4. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ben ik weer. gebeld om 13.30 uur.
    Er zaten wederom geen bacterien in de urine, dus geen blaasontsteking.
    Aangegeven dat ik een slechte nacht had en wat de bijgekomen complicaties waren.
    Moest ik maar ff langskomen voor een nieuwe urinetest.
    Ik weer naar huis ge-raced. Zat nog in de plaats waar ik werk.
    Toen snel de hond thuis afgegooit en ik weer naar de HA.
    Plasje gedaan, testje gedaan en weer geen blaasontsteking.
    Toen kwam de HA er zelf bij, ik weer uitgelegd.
    Ja,. zijn het dan je banden niet? Ja weet ik veel...ik ben toch geen dokter!
    Maar ik heb toch een kuur meegekregen voor het weekend. De kuur moet zondag helemaal werken.
    Heb ik het maandag nog dan moet ik ' s morgens de VK bellen. Dan is het iets anders.
    Zucht! ik blijf wel bezig zo he?

@Mimi: meid, bedankt voor je reactie. Zie mijn post voor je antwoord ;)

Alle meiden een fijn weekend! Sorry maar ik ga banken. ben versleten nu. :)

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lin: wauw! Krijg je al zo'n leuke echo en dan nog cadeautjes erbij ook! :confused: ben beetje jaloers :D ;)

@Naduah: ach...dat gezeur...ik ken het :( De zus van mijn schoonmoeder is er ook zo eentje. Elke keer als mijn dochter ziek was kwam ze weer aan met d'r 'je moet haar ook echinacea geven. werkte bij mijn dochter zooo goed!'. Terwijl mijn man én zijn ouders me allang hadden verteld dat de nicht van mijn man altijd ziek was vroeger :rolleyes:. Ze heeft het zelfs gepresteerd om een flesje te kopen van dat spul en dat bij mijn schoonouders neer te zetten! :confused: Zelfs áls het zou helpen, zou ik het niet geven uit principe. Dan zou ik het zélf wel hebben gekocht. Flesje staat dus nog steeds bij mijn schoonouders. Heeft m'n schoonmoeder tenminste iets in huis als de kids er zijn en ze zich opeens niet lekker zouden voelen ;) En ipv dat spul te halen ben ik gewoon met dochterlief naar de ha gegaan. ;)
    Ach ja...die tante is me d'r eentje...raar mens, ze bedoelt het wel goed hoor, maar...we zouden zooo graag willen dat haar eigen dochter eens een kindje zou krijgen! :( :)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Klavertje: vervelend zeg. In elk geval geen blaasontsteking dus. Tja...het zouden idd je banden kunnen zijn. Heb zelf ook veel last van mijn banden de laatste tijd. Alsof in 1 klap de beeb te zwaar is geworden voor m'n banden om 'm nog te kunnen dragen. Mijn darmen zijn ook weer op slot gedraaid (of Frumpie knijpt de boel dicht ofzo) dus ben ook niet bepaald buikpijnvrij :( Hoop dat het kuurtje je gaat helpen en anders idd maar eens zien wat de vk er van zegt. Succes!

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @Chrissie, gelukkig is de ruzie weer helemaal bijgelegd ;)
    Wat leuk joh al vriendinnen vanaf groep 3!

@naduah, wat naar om ruzie te hebben met je vriend :( hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt!
    Ik ben wel nieuwsgierig naar de namen ;) je mag ze mij ook pben geef ik mijn eerlijke mening!

@twigger,leuk weer wat van je te horen! ;) Fijn dat alles goed gaat en dat jullie huis verkocht is!

@esther, goed te horen dat alles weer oke was! En nog steeds 2 jochies haha, ben benieuwd naar de foto's

@bam, is wel echt een zwkwaal restless leggs, hoop niet dat het lang duurd :(

@Luanti, sorry meis dat ik er niet op gereageerd heb ik probeer het altijd te doen maar vergeet helaas weleens wat :(

@tezz, ook al weer iets opgeknapt ;) Houden zo!

@Klavertje, en weet je al meer? lees net dat de uistalg er was, ik hoop dat de AB wat doet want dit is niets zo :(

@princess, toch wel fijn he zo'n angelsound ;) Voel de beeb de ene dag ook meer als de andere hoor.

@dancinglady, jij dus ook al kuitkramp? Moet volgende keer maar niets meer denken/zeggen haha

@Bolbuikje, jammer meid maar je moet idd naar jezelf luisteren nu en doen wat goed voelt. Ik haal je nog niet van de lijst hoor dat doe ik pas als jij dat wil.Fijn dat alles goed was, en een hele fijne zwschap en hoop af en toe nog eens wat van je te horen!

@daphne1980, veel plezier meid!

@mimi83, jeetje meid wat neem je er toch weer uitgebreid de tijd voor lief van je! ben benieuwd naar je echo ;)
    Vervelend dat je niet meer mag werken.

@mamakitty, wat onwijs lief van de efteling! Vind het heel netjes ;)

@lin80, wat leuk dat je zolang naar je beebje hebt kunnen kijken en dan ook nog een cadeautje leuk hoor :D inpakse!

Zoooo geloof dat ik iedereen heb gehad haha vind wel dat ik nu warme choco heb verdiend ;)

8. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Nou idd want aan mijzelf is niet te zien dat ik al 10 kilo ben aangekomen. Heb nog steeds een smal smoeltje en alles is nog even slank.
    Maar de baby was super gegroeit zij de vk gisteren en is aan het hamsteren. Dus idd je hebt gelijk misschien is hij te zwaar geworden voor mijn banden. het is een flink kind.
    Maar goed ik hoop dat het na het weekend beter gaat.
    Heb ook Cranberry-sap gekocht dat schijnt ook goed te zijn voor eventuele blaasontsteking. En zo niet dan is het altijd goed ;) haha.

9. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    @Snoopy: meid, ellende zo. Heb een kuur gehad.
    Het is geen blaasontsteking. Wel andere ontstekingen zichtbaar. Geen idee wat.
    Moet een zondag beter zijn en zo niet maandag morgen VK bellen. Bedankt voor je reactie hoor!

XX

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ello! Zo te zien is iedereen behoorlijk druk met vanalles en nogwat. Maar gelukkig vinden jullie nog wel hier en daar een paar minuutjes om wat te schrijven :)
    Ik heb daarnet mijn man uit bed geschopt en naar zijn werk gestuurd. Het is echt net een klein kind! Gisteren heb ik vanalles voor hem gekocht voor een verkoudheid en ik heb hem niet meer horen hoesten/kuchen/snotteren/niezen enz. ds mama Lynn vond dat hij wel kon gaan werken. Wat ben ik toch streng he :D

Gisteravond hebben we de finishing touch op onze geboortekaart gezet. We zijn er dus nu helemaal over uit hoe en wat, we moeten alleen de datum, gewicht en lengte erop zetten als hij geboren is en dan kunnen we ze versturen. isschien dat ik op een of andere manier een voorbeeld kan laten zien hier. Ik zal eens kijken of dat mogelijk is.

En dan heb ik nog een vraagje. Hoeveel kost een borstpomp? Ik bedoel een handsfree pomp waar ik dus niks anders voor hoef te doen dan dat ding op mijn borst zetten en dat is het. Weten jullie wat ik bedoel?

11. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Acnaib: Fijn dat de echo goed was, maar wel erg vervelend die maagzuur. Kan je daar iets voor krijgen?

Vind het ook zo'n wonder, kan er maar niet over uit. :D Het liefste zou ik ook elke dag een echo doen om te kijken wat de kleine nou precies allemaal aan het uitspoken is haha.

En leukkkk foto's :D

Marr: Gefeliciteerd met jullie meisje! :)

Shenoby: Leuk om af en toe wat van je te horen! :)

Hartewens: Ja gezellig he zo'n kleine beeb die op zijn/haar manier al flink aan het communiceren is! :D Ik vind het ook erg leuk dat ik onze kleine zo regelmatig voel!

Wishgirl & anderen:

Een ieder in z'n waarde laten en respecteren dat staat voorop. Doen waar jezelf prettig bij voelt! En het doet er daarom dan ook niet toe op welk forum/topic men post, ook op verschillende posten, dat gaat alleen jezelf aan!

Ik ervaar dit topic als een club mensen waarin men vrij is in wat/ wanneer & hoe vaak te posten. Niks geen honingkontplakkerij.

Ik wens iedereen een prettige zwangerschap en gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.

Mamakitty: Dus dat is allemaal helemaal geregeld, ingeleid worden en een ruggenprik. Fijn zo :) Beterschap met de verkoudheid en Yeah! wat fijn dat het goed gaat op dit moment met je bekken!:D!

Chrissie: Fijn dat de ruzie weer is uitgepraat en you go girl w.b.t. je grenzen aangeven, erg belangrijk!

Naduah: Gelukkig is de ruzie weer over meid! Was het daarom dat je slecht hebt geslapen of door lich. klachten?

Twigger: Een hele drukte dus allemaal voor je, geniet i.g. lekker van je echo vanaaf! :)

Esther: Fijn dat alles goed was en ben erg benieuwd naar je pictures :D

Bamjolan: Hopenlijk heb je vanavond een beter nacht! De pijn in je been, dat weet ik niet, herken t nu i.g. nog niet. Bloedingen e.d. op t moment helemaal gestopt?

Tezz: Snel helemaal beter zijn en dan lekker aan de slag met de babykamer :D Al volop ideeën?

Luanti: wat jammer dat er blijkbaar niet is gereageerd met je 20 wk echo! Dan nu alsnog; Genoten van jullie kindje in beeld? :D

Klavertje: Ik duim voor je op duidelijkheid!

Princess: O o o ongerust mamaatje ;) Maar ik snap dat wel hoor! Ik ben nu verwend met ons kleine meisje elke dag regelmatig te voelen, maar ik zou ook wel even naar de angelsound grijpen als het erg rustigjes is. Maar weet dat het voorlopig nog niet hoeft, elke dag je kindje voelen, zei de verloskundige woensdag nog tegen mij. I.g. fijn dat je je meiske wel duidelijk en snel hebt gehoord op de angelsound :)

Ik moet nu even stoppen dames met reageren, ik ga shopppppen :D.

Ik heb trouwens best wel een goede nacht gehad en werd gewoon 8.45 wakker!, ik wist niet wat mij overkwam! Zelfs nog het een en ander qua huishouden gedaan! :) En de lich klachten overdag laat ik even achterwege, ach het hoort er ook bij he ;):). De kleine meid was erg bewegelijk vandaag, zoooo leuk :D

Tot latertjes!

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Moet er soms nog zo aan wennen dat je aan de andere kant woont als het gaat over het weer of de tijd haha
    Leuk dat jullie eruit zijn met het kaartje!
    Wat betreft de borstpomp heb geen idee wat ie kost, ik mag hem lenen van iemand mocht ik hem nodig hebben. Zal eens even voor je kijken of ik hem kan vinden

13. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hmmm irri dat het niet duidelijk is zeg! :( Nahjah kuurtje i.g. maar proberen en dan maar zien he! Beterschap!

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @dreamerfly, shopse meid! ;)

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
  16. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Thanks meid, maar daar staan geen prijzen...
    Ik zou graag willen weten of het voor mij voordeliger is om er een in NL of BE te bestellen. Maar we hebben nog ff de tijd :) (hopelijk)

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Lynnami: Voor rond de 80 euro, medela elektrische borstkolf, simpelste versie.
    Ik heb zelf de handkolfversie en wil eigenlijk alleen maar een uitbreiding zodat ie elektrisch is. Helaas gaat alleen de uitbreiding al iets van 60 euro kosten, dus kan je net zo goed een hele nieuwe kopen :( Als ik jou was zou ik trouwens wel even wachten met de aanschaf tot na de bevalling. Misschien heb je wel alleen maar water ofzo en dat zou bijzonder jammer van je centjes zijn ;)

@Dreamerfly: moet vooral de oude kamer van mijn dochter gereed maken voor mijn zoon. Het was de 'winnie de pooh-kamer', maar dat vindt zoonlief natuurlijk niet stoer genoeg! :) Gelukkig hoef ik niet te verven ofzo want de kleurstelling is prima geschikt (vooral rood, geel, blauw en houtkleurig op de grond en het bed). Moeten alleen het thema een beetje aanpassen naar piraat of jungle oid. (Daar is ie zelf nog niet helemaal over uit ;) ). De babykamer is meer een kwestie van enigszins opknappen. Pennenstrepen wegwerken, nieuwe sierrand erop en een beetje behang opnieuw vastplakken. En de achterkant van de kast weer vastzetten zodat de planken er niet om te haverklap uitvallen :) Verf om het blad van de commode een nieuw laagje te geven heb ik al (en is ook maar een half uurtje werk trouwens ;) ).
    Zo veel werk is dat niet, maar de oude kamer van mijn dochter staat nu volgepropt met zooi en die zal weg moeten voor zoonlief op die kamer kan gaan slapen natuurlijk. En dan pas kunnen we de babykamer doen (waar hij nu nog slaapt).
    Ik laat de kids trouwens een paar leuke schilderijtjes verven voor op de babykamer. Ze hebben er al 2 gedaan, dus die hebben we alvast ;) Ze mogen ook een nieuwe behangrand uitzoeken, want ze vinden allebij dat er wat nieuws op moet (ikke eigenlijk niet eens ;) ) :)

En nou ben ik weg! Ff klein beetje puin ruimen op m'n eigen kamer ;) Mijn kleren liggen overal behalve in mijn eigen kast ;)

Laterrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dank je voor het advies Tezz!
    Ik ben hier naar prijzen aan het kijken waarvan ik niet goed word.
    Een elektrische pomp kost rond de $300 :confused:

19. Haaaaai!

@Lynnami: Ik heb de Avent Isis IQ Uno, je geeft dan zelf een ritme aan, en vervolgens druk je op een knopje en dan kolft hij in hetzelfde ritme verder, vond hem echt ideaal! Hij kost geloof ik 150 euro, dat dan weer wel...

@Dreamerfly: Ik slaap zowieso al slecht 's nachts, geen idee waarom. Mijn hoofd zit gewoon te vol, denk ik...
    Lekker dat je zo goed hebt geslapen!

@Klavertje: Balen, zeg dat het toch geen ontsteking is, daar kun je tenminste nog wat mee... Hoop dat het snel beter wordt. Beterschap!

@Snoopy: Je hebt PB! Jij ook alvast bedankt voor je mening over de namen!

@Tezzz: Waarom denken andere mensen toch altijd het beter te weten? Pffff... Gaat het nu weer beter met je dochtertje? En ik ga ook altijd naar de huisarts, hoor. ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Naduah: dochterlief is woensdag voor na-controle geweest bij de kno en haar buisjes zijn er eindelijk uit! Ze is nu ook niet meer vaker ziek dan elk ander kind. Is zo'n verschil met de eens elke 3 weken van vroeger!

@Lynnami: tjee...300 dollar? :confused: dan kun je 'm beter hier halen!

Deel Deze Pagina