Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naduah

Naduah Bekend lid

Gelukkig maar, fijn dat het nu beter gaat. Ieder kind is natuurlijk weleens ziek, maar het breekt je hart als het de jouwe is... :(

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he dames,

net terug van de 20 weken echo.. alles is helemaal goed, hartje, blaas, maagje allemaal goed. het is een klein eigenwijs smurfie en wou niet goed tussen de beentjes gekeken worden, maar waarschijnlijk een jongetje! ik zelf heb voor mijn idee 2 x een piemeltje gezien, maar ze durft het niet zeker te zeggen dus nog een keer kijken als ik haar als vk heb. (ze heeft eigen echobureau en is vk) we moeten 18 nov. op controle dan nieuwe afspraak maken en dat die afspraak wil ik dan bij haar proberen te krijgen. dus waarschijnlijk half dec. dan nog een keer kijken.
    Maar ik denk een jongen en zei dacht het ook.

O ja qua groei zat hij(hihi, ik ben van het principe mijn ogen bedriegen me niet :) ) nu op 20 dagen + 1 ik ben nu 20 + 4 dus da's prima.

3. Naduah

Naduah Bekend lid

Fijn dat alles er goed uitziet, meid! :D Wel jammer dat je nog niet zeker weet wat het is, maar het gevoel van een moeder zit er niet vaak naast, he? ;) (Nou ja, behalve bij mij dan... :oops: )

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Super om te horen! Jammer dat je het nog niet voor de volle 100%weet maar ach dan mag je je beebje nog een keertje zien ;) Geniet er maar lekker van!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    fijn dat alles er goed uit zag mimi! En leuk dat je nog een keertje mag spieken ;)

Mijn frumpie lag te slapen, maar ik heb echt niks kunnen zien hoor. Nou heeft de echoscopiste natuurlijk ook expres geen moeite gedaan om het ons te laten zien, maar vind het toch knap dat zij het blijkbaar wél zag :rolleyes:

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Naduah, wat word jullie gedichtje dan?
    En de namen ben ik ook erg benieuwd naar ;)
    Kleine is trouwens klaar met z'n groeispurt, sinds 2 uur is ie weer retedruk!

@Tezzz, voel je de hik al joh? Dat heeft die van mij nog niet gehad!
    Herinner het me wel van dochterlief, was altijd zo grappig!
    Rare tante heb jij trouwens.....
    Fijn dat je dochter nu minder vaak ziek is!

@Lin80, fijn dat de echo goed was!
    En wat ben jij verwend bij je echo zeg hihi leuk!
    Suc6 met "verhuizen"!

@Mimi, fijn dat de echo goed was (had ik je ook al gesmst, maar ook hier nog ff)
    En idd BV alleen doen als je er zelf 100% achter staat...misschien ging het bij mij toen niet omdat ik er metnog geen 40% achter stond, maar het deed omdat het zo hoorde en ik bang was dat als ik het niet zou doen dat men vond dat ik niet het beste voor mijn kind over had......ik weet ondertussen wel beter ;)
    ps geef je nieuwe afspraken ff door, dan kunnen Snoop en ik ze op de lijst zetten!

@Snoop, zeg stuur die ouders van je ook ff hierheen wil je! ;)
    Wat super lief van ze!
    Hoe was je choco? ;) Alyssa en ik hebben vanmiddag ook beide genoten van slagroom met choco hihi, meer slagroom dan chocolademelk hihi

@Klavertje, jee geen blaasontsteking meid? Wat zou het dan zijn....ja bandenpijn kan heel goed, heb ik ook nog steeds zoveel last van.....maar ik zou zeker na het weekend weer bellen als je dan nog last hebt hoor! Doen!
    Cranberrysap is idd goed tegen blaasontstekingen, dus nooit verkeerd!

@Lynn, whoehahaha vent naar z'n werk geschopt? Goed zo! *two tumbs up*
    Benieuwd naar jullie kaartje...kun je m uploaden in je album?
    Borstpomp, de meest simpele van Medela kost 85 euro zag ik bij prenatal pas.....
    Maar 300 dollar voor een pomp bij jullie? DAMN!
    Kun je niet naar prenatal mailen of bellen en vragen wat het zou kosten als ze het versturen naar je, die pomp van 85 euro?

@Dreamerfly, thanx meis!
    Shopze! Heb jij zo'n goede nacht gemaakt? Oh wat fijn joh! Ik ben jaloers ;) hihi Nee geniet er maarvanhoor, leker slapen en wat kunnen doen in het huishouden! Geweldig! Houden zo!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @mamakitty: ja joh! Frumpie krijgt vast de hik van al dat drinken wat ik naar binnen giet sinds mijn blaasontsteking! :) Mijn kids hadden wel eens de hik, maar lang niet zo vaak als Frumpie! :D Ben er heel blij mee trouwens. Voel ik 'm tenminste regelmatig! :)

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Lynnami ik kreeg als tip als de bv niet lukt dan pas een pomp te kopen. Maar eerst hem te huren kan dat daar ook in de VS?

Ik heb alles wel gelezen maar ben niet thuis. Heb dus niet de tijd om net zoals vele zo mooi te beantwoorden maar iedereen bedankt voor al het medeleven. Vandaag is er besloten dat ik in de ochtenden op kantoor werk. Geen geren en gevlieg!

mimi mag jij dan gewoon weer een echo op kosten van de verzekering? Ben jaloers dan je dan weer mag kijken.

tiwgger ben benieuwd naar je foto's! Dat jij al zover voorloopt...nouja zo snelle groeispurt hebt gemaakt.

klavertje cranberrysap helpt wel zeggen ze maar vind jij die smaak ook niet zo apart. Ik vertrek altijd met mijn bek. :rolleyes:

Heb trouwens wel zin in de meeting!
    Snoopy spreken wij af met de trein? Nemen we dezelfde :)
    bamjolan> ik snap dat jij t niet aandurft. Ik kom nog wel eens bij je als dat mag :) Samen met snoopy die gewoon haar rijbewijs gaat halen!

Oja uh heb zeker wat gemist dat er naast deze topic nog eentje is...ben wel nieuwschierig en ga even kijken. Maar als ik er twee moet bijhouden wordt ik GEK. ik kom ook al ergens anders op een forum. Dus dan zijn het er drie en me hyves, me babypagina...zucht. Straks raken we nog overspannen in de prive sfeer. ;)

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Tezzz, haha ja idd zo voelje m lekker...maar damn, met al dat gezuip ;) moet je niet ongelovelijk vaak naar de wc? hihi

@Chrissie, fijn dat je een accoordje hebt op je werk!
    WB de meeting, daar hoor je binnenkort nog meer over.......Snoop en ik zijn nog in beraad hihi
    Op de online lijst kun je al wel vinden wie er zeker meegaan, wie onder voorbehoud en wie niet.
    Haha ja 2 maart topics zou je idd gillend gek van worden he ;) Als je ALLES bij moet gaan houden...wat een werk...........

Ik ga de bank op! *eerst dochterlief dr nest in bonjouren* ;)

Fijne avond meiden!
    Zal hier wel lukken, we hebben moorkoppen gehaald whoehahaha *kwijl*
    x

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

het lukt me niet om de kaart te uploaden omdat het een of ander vreemd bestand is dat beveiligd is.

Wat betreft die pomp kan ik altijd nog iemand van mijn familie of een vriendin vragen of die er een willen kopen en opsturen. OEI, ik bedenk me net weer iets dat ik ALTIJD vergeet... het moet er een op batterijen zijn als ik hem in Europa bestel omdat hier de stekkers en electricteit anders zijn.

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

vraag gelijk een wereldstekker erbij ;)

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Lynn, heb je de kaart ontworpen bij een bepaalde site waar we iets kunnen zien?
    En idd zoals Chrissie zegt; ff een wereldstekker erbij, want als je zo'n ding op batterijen laat lopen en je hem veel gebruikt....hmmmmm denk niet dat dat gaat werken ;)

@Chris, je hebt pb terug! ;) :)

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Weet niet of Snoop er vanaaf tijd voor heeft, dus hier is ie vast:
    ***AFSPRAKENLIJST VOOR MORGEN***

* Chrissie81 - 16:30 4d-echo
    * Intoch sinterklaas ;)

@Chrissie, have fun alvast!

Ik ga morgen genieten met Alyssa van de intocht hihi!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey mimi, wat fijn dat de 20-weken echo er goed uit zag. En helemaal niet erg om nog een keer te mogen!

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @mamakitty, choco was heerlijk :D haha Alyssa heeft het niet van een vreemde ;) *is hier wel jaloers op jullie moorkoppen*

@chrissie, ja gezellie! Kijken nog wel ff hoe en wat maar kunnen wel op station afspreken ;)

Jeeee eindelijk weekend!

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    *** Topiclijst ***
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

13-03-2009
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje

23-03-2008
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 90 maart 2009 mama's:
    verrassing: 11
    jongen: 12
    meisje: 11
    geheim: 5 :-#

Verklaring afkortingen:
    CK = Chinese Kalender
    GB = Geslachtsbepaling

Afsprakenlijst:

november

15 nov: chrissie81 - 4D echo, 16.30 uur
    17 nov: bleu - vk, 10.00 uur
    18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur
    18 nov: Lynnami - gyn, 13.00 uur (US)
    18 nov: mimi83 - 4e vk 19.00 uur
    19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur
    20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur
    22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur
    24 nov: Xanado83 - vk, 09:40
    24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur
    24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur
    25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur
    26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur
    26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg
    27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur
    27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur
    27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur
    27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur
    27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur
    28 nov: bamjolan - vk, controle
    30 nov: Evelieveling - gyn

december
    01 dec: Yoehoe - pretecho
    02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30
    03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur
    03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur
    03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur
    04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur
    04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur
    05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur
    05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur
    09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur
    09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur
    12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur
    16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur
    16 dec: Luanti - pretecho
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

Januari
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - ?
    * Jacky78 - Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!
    !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc.
    Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..
    *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---
    Nog niet van toepassing

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @chrissie, veel plezier morgen meid! Ben benieuwd ;)

En iedereen met kindjes heel veel plezier bij de intocht! :D

18. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty; Hihi, ik weet wel dat er bij jou een ventje in zit hoor ;) Jij had in reactie op mijn paniek verhaal geschreven: "mss hebben ze beide een groeispurt" waarop ik 'antwoorde' dat mijn meissie mijn navel eruit wil ploppen (omdat jij vd week zei dat mijn navel er nog wel verder uit kon :)). Wat betreft die dvd, wist al dat ze een cadeautje kreeg dus had daar niet op gereageerd ;) maar die brief vd kabouters vond ik helemaal geweldig :D

En de business lounge... Mijn man heeft dit jaar al 70 vluchten op z'n naam staan en is daardoor platinum member bij de KLM en mag dus iemand meenemen in de business lounge :D Is wel erg relaxed hoor, lekkere stoelen en gratis drank en hapjes :p

@Naduah; als jij geen bv wil geven, dan moet je dat ook niet doen hoor! Ik heb het nooit gedaan maar het schijnt vrij intensief te zijn en het lijkt mij dat je er echt wel achter moet staan als je er dus aan wil beginnen. Laat de rest maar lullen, met fv doe je jouw kindje niets tekort. Als die aanleg voor allergie er is, dan komt dat vroeg of laat toch in meer of mindere mate opzetten. Ik heb zelf het 1e jaar bv gehad en onder het eczeem gezeten mijn hele jeugd... btw, zijn jouw schoonmoeder en -zus van die lactivisten :) had ik nooit van gehoord, maar ben ik ergens op hyves tegengekomen, wist niet wat ik las ;)

@Lin80; wauw, mooie dag gehad zo te horen :D en dan cadeautjes krijgen ook! Hadden ze nog iemand nodig :p ?

@Klavertje; jeetje meid, niet gaan lopen kwakkelen hoor. Hoop dat de antibiotica helpt of dat het idd je banden zijn... Sterkte!

@Dreamerfly; Lekker geshopt? Nog iets leuks gehaald voor jullie kleine meid? Hihi, had idd al eerder gehoord dat je de baby niet elke dag hoeft te voelen, maar :oops: zeker ook door wat mijn vriendin heeft meegemaakt (kindje met 25wkn verloren) ben ik toch wat nerveus de laatste tijd :( Weet wel dat het niet heel vaak voorkomt, maar toch...

@Chrissie; Veel plezier morgen bij jullie pretecho :D

Nou... Ik heb het HipDesign kaartje binnen en het is me toch lelijk :( Ben zooooooo blij dat ik een proefmodel kon aanvragen. De kleuren wijken enorm af! Op het internet is het een lila/roze kaartje en in het echt is het neonroze :( vreselijk gewoon :evil: maar goed, scheelt weer een hoop geld :)

Vanmiddag op t vliegveld een leuk vestje gezien... Van Paul Frank (die aap); roze vestje met capuchon mét oortjes en dan een aap op de voorkant. Ik was helemaal verliefd... Tot ik de prijs zag :evil: €100 :evil: wie verzint dat nou?! Voor een vestje mt 56, kan ze ook een maand aan... Grrrrrr, niet gekocht natuurlijk, maar vond het zoooo een leuk ding :( ach ja... bij de H&M hebben ze ook leuke dingen :p

19. marr

marr Actief lid

Mar 19, 2008
    184
    0
    0
    @mimi
    wat fijn dat je echo goed was, en helemaal leuk dat je nog een keer 'mag'!
    en leuk een jongen!

@chrissie
    plezier bij de 4d-echo, ging jij nou ook bij Babysworld in leidschenveen? ben erg benieuwd, wij mogen volgende week.

voor iedereen die naar sint gaat morgen, veel plezier!

ik ga lekker naar mn bedje zo

20. marr

marr Actief lid

Mar 19, 2008
    184
    0
    0
    @princess
    was het echt zo'n lelijk kaartje dan? ik heb ook op deze site zitten kijken, zag er een paar leuke tussen, goed dat ik dit weet! eerst een proefdrukje aanvagen dus...

Share This Page