oja ilona ik moest het nog vragen wie was ook al weer van diegene ik hou van holland! Als ik het niet vergeet ga ik zekers kijken! Ik heb het pietenpakje net gekocht. Het is vast over van een actie van een ander jaar. Dat doen ze bij onze c1000 wel vaker. mieke1981> dat aanschaffen komt wel. Gewoon eerst lekker rondkijken. Ik kon het eerst ook gewoonweg niet. Maar langzamerhand zie ik steeds meer meiden spullen. Zo lief. En uiteindelijk makkelijk dan heb je ze maar. Maar...ik moet wel zeggen...het is 100% zeker een meisje maar stel dat bij de bevalling nou een jongen is. Heb ik straks allemaal meiden spullen over. *zucht*
Chrissie haha is ook wel vaag hoor maar ik ga s avonds altijd lekker op de bank liggen. Zodra mn hand op mn buik ligt, gaat die kleine er tegenaan duwen, dan geef ik meestal een por of tikjes terug waar hij weer op reageerd door mn hand/vinger weg te trappen ahah Ook als ik mn hand dan aan de andere kant leg, voel ik hem gewoon draaien naar de hand om er vervolgens weer tegenaan te meppen. Vind t wel erg bijzonder haha
Ik blijf alleen maar plopjes voelen en schopjes. Weining gepor nog. Of ik kan het verschil niet voelen. *ik heb geduld...dus weer eens niet he..hihi*
Haha komt vanzelf! Ik vind deze kleine echt veel sterker dan de meiden trouwens, die waren megadruk maar deed geen zeer...nu al wel Word wat rond de 30 weken
Ik kom even snel een berichtje plaatsen. Ik lag vanochtend op bed en voelde de kleine al weer enorm schoppen, dus ik kijk naar beneden en zie ik mijn hele buik bewegen. Geweldig! Meteen mannetje geroepen en die heeft er ook nog even van genoten. Waarschijnlijk beweegd mijn buik al wel langer, maar ik had er eigenlijk nog nooit naar gekeken. Het zijn echt van die golfbewegingen. Mijn dag kan niet meer stuk. Zo, en nu weer snel verder lezen en dan de laatste spullen hier inpakken. De meeste spulletjes zijn al over, dus vanavond en morgen de laatste dingetjes nog en dan kunnen ze maandag beginnen met renoveren.
Ik speel trouwens ook al weken met ons beebje. Op het moment dat ik dan een schopje voel, dan duw ik op die plek terug en meestal komt er dan wel een reactie. Is erg leuk om te ervaren.
hey meiden er staan 29 3d echo;s van gister op de beebsite dus voor de liefhebbers... jullie kunnen ff snuffelen hihi in het foto album onder 3d echos en 3d echos 2 kussssssssssss
Overzicht Maartmama's 2009 *** Topiclijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 90 maart 2009 mama's: verrassing: 11 jongen: 12 meisje: 11 geheim: 5 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: november 17 nov: bleu - vk, 10.00 uur 18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur 18 nov: Lynnami - gyn, 13.00 uur (US) 18 nov: mimi83 - 4e vk 19.00 uur 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur 20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur 22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur 24 nov: Xanado83 - vk, 09:40 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur 24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur 25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur 26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur 26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg 27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur 27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur 27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur 27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur 27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur 28 nov: bamjolan - vk, controle 30 nov: Evelieveling - gyn december 01 dec: Yoehoe - pretecho 02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30 03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur 03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur 03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur 04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur 05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur 05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur 09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur 09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur 16 dec: Luanti - pretecho 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur Januari 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing
Het is gelukt om het ontwerp voor het geboortekaartje in mij album te zetten! Ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Hoi allemaal, Hier even een kort berichtje van mij. Alles gaat goed hier, maar heb besloten om mij even terug te trekken van het forum. Ik moet me er echt toe zetten om te komen en meestal blijkt dat ik dan heel veel moet lezen, dat geeft onrust.... Ik wil voor mezelf uitzoeken hoe het gaat wanneer ik een tijdje niet kom. Het gaat me dus absoluut niet om jullie! En ook niet of er nu heel veel wordt gekletst (ik wil graag alles lezen, zodat ik weet wat jullie bezig houdt -> is dus mijn probleem). Wie weet kom ik binnenkort weer terug! Ik wens jullie voor nu een fijne zwangerschap! Liefs Linda.
@dreamerfly,leuke foto's hoor! En echte meidenkleertjes leuk @mieke1981, gefeliciteerd met je 22 weken mijlpaal! @lbamjolan,leuk dat je al echt "contact" hebt met de beeb Hoe hebben je dochters het vandaag met sinterklaas gehad? @ilona85,ik ga het opnemen haha ben benieuwd! en nog maar 100 dagen wauw, je bent dus een februarimama! @lin80, leuk he dat je je buik ziet bewegen! Heb het nu ook al een paar keer gezien erg bizar @twigger, mooie foto's hoor! @lynnami, heel leuk kaartje! @lindajelsma, jammer meid! Ik hoop dat we toch nog regelmatig iets van je zullen horen hoor als is het maar om te zeggen dat alles goed gaat Fijne zwangerschap voor nu! @mamakitty, hoe was de intocht? Hier druk dagje gehad en nu gaan we alweer weg haha, morgen lekker een dagje helemaal niets heerlijk! Voor morgen staan er geen afspraken vandaar geen lijst Valt me op dat er hoop meiden weggaan omdat ze het niet kunnen bijbenen maar je bent absoluut niet verplicht om alles te lezen en te reageren hoor, als je alleen maar zegt hoe het met je gaat is dat ook prima Fijne avond allemaal!
Evening all, @Lynn, wat een mooi kaartje! Super hoor! @Twigger, wat een mooie echo foto's! Super! @Mieke1981, gefeli met de 22 weken mijlpaal! Ennuh die kleertjes komen vanzelf, je hebt nog ff haha @Ilona, ik ga zeker kijken vanaaf En nogmaar 100 dagen..wat vliegt de tijd! @Snoop, de intocht was leuk! Eerst vanmorgen op tv gezien en toen ie er was meteen naar schoonouders, van daar uit naar de dijk gelopen (bij hun achter en daar kwam sint met zijn pieten aan, Alyssa was heelmaal door t dolle heen en zwaaien hihi. Eenmaal daar voet aan wal, toen snel terug naar opa en oma en daar in de deuropening gaan staan, want sint kwam daar door de straat heen! Kind was ontzettend onder de indruk! Net heeft ze dr schoen gezet, liedje gezongen, tekening in gedaan en...onze schoenen moesten erbij hihi. Dus het was leuk! @Lindajelsma, jammer, maar begrijp je wel. Rustig aan doen en we zien je snel weer! Fijne zwangerschap iig! En zoals Snoop al zegt; niemand is verplicht alles te lezen en wat te plaatsen hoor! @Chrissie, komt vanzelf dat ze je hard schopt en dan denk je soms; nou, ga nu maar eens slapen! @Lin80, ja leuk he dat spelen met je kleintje en dat je je buik ziet bewegen hihi. Wacht maar, aan het eind lijkt het net of er een alien in je buik zit, das pas lachen @Bam, spelen met de kleine doe ik ook al erg lang, zo leuk! Hij is zo druk, niet normaal! Maar oh zo leuk....al zeg ik dat niet als ik net in bed lig en meneer weer begint te donderen Nog een leuk nieuwtje gehoord vandaag; mijn schoonzus (zus van mijn vriend) is ook zwanger! Ze is nu 3 maand. Zo leuk! Toch nog ff samen zwangeren! Fijne avond allemaal!
@mamakitty, leuk he dat ze dan echt zo onder de indruk zijn! En wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is idd nog ff gezellig samen zwangeren haha, wordt juni kindje dan zeker?
Nou dacht ik even lekker te gaan zitten vanavond om verder te reageren, maar vandaag een bad-day. Veel schommelingen van hoofdpijn en misselijkheid en daarom veel zitten/hangen/plat. Dus ik ben nu even verstandig en houd mij koest en kruip weer op de bank. De kleine heeft zich overigens wel weer veel laten voelen, druktemakertje, lekker een feestje aan het bouwen in mama haar buik Tot snel en een goed weekend verders allemaal!
@Snoop ja idd 2 juni is ze uitgerekend Grappig, ik 2 maart! Ja echt zoooo leuk! En Alyssa was echt helemaal onder de indruk. Net schoen klaar gemaakt. Tekening eruit (in de schuur gelegd), my little pony erin, wat pepernoten om dr schoen heen en een choco muisje en 2 chocomuntjes. Zo benieuwd naar dr koppie morgen! @Dreamerfly, doe maar rustg aan idd......denk maar lekker aan jezelf meid! Hihi fijn dat ze zich zo goed laat voelen aan mama Fijn weekend!
even een ego berichtje: 3 D echo´s zijn COOL! De kleine was wel veel aan het bewegen dus echt super was niet alles te zien. Ik kon zelfs de fontanellen nog goed zijn. Kleine meid is nog onder de 600 gr vandaar dat de fontanellen nog niet echt dicht zijn. Zal snel foto´s plaatsen op mijn site en de dvd op you tube daarna op mijn site plaatsen of een gedeelte. Ga t even uitzoeken. xxx
@Chrissie, ja leuk he! Heel benieuwd naar de foto's! Laat ff weten wanneer ze erop staan! Maarruh....bij de geboorte is het fontanelletje ook nog niet dicht hoor, vandaar dat t koppie erdoorheen kan onderin Ik geloof pas tegen een jaar dat de fontanel dicht zit. **gaat nu naar bed, bis morgen!**
chrissie leuk dat je zo positief bent over de echo, nu kunnen wij er met een nog leuker gevoel heen! had je ook het meest uitgebreide pakket genomen, van een half uur? of duurde het langer? ben echt benieuwd naar je pics en filmpje...