Dag mensen, Goed weekend gehad? Ik beging maar even met reageren na mijn laatste reactie op anderen, moet nog een beetje haalbaar blijven he Tezz: Klinkt crea hoe je aan de slag gaat met de kinderkamers, met weinig handelingen kan je al veel doen niet? Naduah: Dat herken ik wel, hoofd te vol en o.a. daardoor minder goed kunnen slapen. Iemand een adviesje? W.b.t. je harde buiken, dat is nu hopenlijk weer over? Het werkt nu allemaal wat moeizamer he en zo'n late nacht hakt er dan in. Soms voel ik mij ook haast bejaard Mimi: Wat fijn dat alles goed was! En nog even een verassing dus wat het wordt , al heb je al je vermoeden. Nog 1 daggie en dan weet je het waarschijnlijk! Princess: Ideaal zo'n business lounge, relaxxxed Jammer dat het kaartje tegenviel zeg, maar goed, beter dat nu te zien niet? En nu verder op kaartjesjacht Al iets nieuws op het oog? O ja ik herken dat hoor van die peperdure mooie kleertjes. Ik heb het er ook niet voor over, zonde van het geld aangezien ze er zo snel uit groeien. Ik vind Oilily erg schattig! (nu een jurkje van gekocht, maar dan tweedehands en dan is het ook nog zo goed als nieuw) Shoppen was toen helaas niet gelukt, maar heb wel wat nieuwe kleertjes er bij gekocht. o.a. op fotoalbum Ja, is toch wel wat te zien he de groei van de buik, ik heb nog niet bepaald een enorme buik, maar het is i.g. weer gegroeid Jij hebt btw ook een mooi buikkie . 3/4d echo, ik zou het wel willen, maar ik moet even kijken hoe we financieel zitten. Ik zou het dan met ongeveer 30 weken willen, maar er moet zo veel aangeschaft worden voor ons nieuwe huis (alle vloeren, verf, kasten) en nog wat babyspullen. Maar even zien, maar wel leuk hoor! Helaas heeft vriendlief haar nog niet gevoeld, hij legt regelmatig een hand op mijn buik, maar het is een dwarskoppie . Voor jouw man net even een afscheids-move, wat leuk! Alleen wat minder natuurlijk dat hij nu even weg is. (wat een schat dat hij het truitje heeft gekocht!) Lekker maar ontspannen en genieten van je familie, vrienden en poes! Esther: leuk gehad met de intocht? En hoe gaat het met je bekken? Mamakitty: Hoe gaat het met je rug e.d.? Wat gezellie samen zwangeren met je schoonzus Lin80: Wat een geniet moment lijkt mij, Super! Twigger: Wat een geweldig duidelijke foto's van je 3d echo!, Prachtig! Lynnami: Ik houd zelf persoonlijk van een hele andere stijl, maar smaken verschillen niet? Linda: ook jij een hele fijne zwangerschap toegewenst en wie weet tot snel weer! Pas goed op jezelf en de kleine beeb! CHrissie: wat jammer dat het dolfinarium tegen viel, in de tijd dat ik ben geweest was het super, maar heb om mij heen gehoord dat het best wel is veranderd? Ja, dat kan je idd beter nog maar niet posten, het jumper pakje, houden we dat te goed oke ? W.b.t. onze buiken; ik vind de jouwe al een mooie bolling hebben! Maar idd mijn buik kan alle kanten op (afhankelijk van de kleding, doet ook veel ) Ik ben niet slank, medium zeg maar hihi. Verschilt zo per persoon he qua grootte buik tijdens de zwangerschap. Ik vind het i.g. leuk als mijn buik nog flink gaat groeien, ach het komt vanzelf wel, en als het kind maar goed groeit! Ik had even gespiekt op je website, leuk al die foto's (3d echo's!) en verhaaltjes! Suc6 met werken vandaag! Snoopy: leuk zo even spontaan shoppen met moeders Pippelotte: Leuk wat van je te horen! Alles gaat dus goed met je nu? Suc6 met alle kerst- voorbereidingen! Blue: have fun bij de VK ! Ilona: Suc6 morgen met het gesprek, laat maar even weten hoe het is gegaan Qua misselijkheid (vooral) en hoofdpijn houdt het hier aan, niets aan te doen, nahjah, op tijd en regelmatig eten, helpt i.g. al wel wat. Heb desondanks wel een gezellie weekend gehad En heb mij versproken w.b.t. onze kleine, oejoej, dat wordt nog wat! Volgens mij heeft niemand het gehoord, iedereen is er nog steeds van overtuigd dat het een jongetje wordt haha.(vind ik zoooo grappig dat ze dat denken) Gisteren de kinderwagen opgehaald bij mijn nicht, die we zo mochten hebben. Het is een Maxi Taxi Speedy, alles er op en er aan & nog in goede staat, echt super! Als bedankje een mooi kraampakket gegeven.(ze heeft een dochtertje van 4 weken) Wat een allerschattigst kindje! Zo lief! Vanmiddag weer t atelier induiken! Zin in! Ben druk bezig met schilderijen maken voor de kinderkamer! Zo mensen, het is voor nu even genoeg geweest, misschien vanavond nog even. Fijne dag allemaal en tnx voor de reacties op mijn foto's!
@Esther, hihi zat jij ook zo op het puntje van je stoel OF de stoomboot wel zou aankomen? Ennuh ik doe rustig aan, maar word er doodziek van. Bekken speelden vannacht ook alweer op....schiet niet op zo...maar goed... @Dreamerfly, met de rug gaat het niet zo... Maar je laat wel foto's zien he van de schilderijen die je maakt he! Ben erg benieuwd! Kl*te hoor dat de misselijkheid zo aanhoud bij jou! Bah! Fijn dat je zo een kinderwagen krijgt! Scheelt lekker veel centjes!
Goooeeedemorgen! @Bleu: Veel succes bij de vk! @MamaKitty: Doe je wel rustig aan, meid! Ook al wordt je er doodziek van. Nog roze afscheiding gehad? Enne... je bent zwanger, dus je moet goed eten en dik worden! De derde naam is inderdaad erg populair! @Dreamerfly: Nou met het slapen wordt het hier steeds erger, ik lig echt halve nachten wakker. Snap er helemaal niks van, maar word er wel moe van... De harde buiken zijn er hier nog steeds. Wel wat minder dan zaterdag en gisteren, maar toch... Jij nog steeds misselijk? Poeh poeh... Enne... hier is echt IEDEREEN ervan overtuigd dat het een meisje wordt! Krijgen we een foto te zien van de kinderwagen? @Esther: Ook jij rustig aan, he? @Chrissie: Chocoladeletters: Jam jam! Ben benieuwd hoe het op je werk gaat vandaag! @Princess: De harde buiken zijn niet allemaal even pijnlijk, maar ik voel ze wel degelijk. Meer alsof er 'iets' aangetrokken wordt, krijg het dan ook eventjes een beetje benauwd. Vind het vervelend dat sommige harde buiken ook echt pijn doen. Niet zoals een wee, maar gewoon 'erg hard aangetrokken' zeg maar... Enne: leuk zo'n diva! @Ilona: Succes met het gesprek bij je baas! Enne... heb het nr van de politie al bij de hand! @Bamjolan: Lang leve marktplaats! Leuk leuk leuk! Wel showen, he? @Pippilotte: Fijn dat jullie nu gesetteld zijn! En die formulierenhandel zal ook wel een hoop geregel zijn, of niet? Succes! Wel rustig aan, he meid? @Snoopy: Je hebt PB! @Dancinglady: Ik twijfel nog heel erg wat betreft de namen, mijn voorkeur verandert zowat ieder uur. Maar moet zeggen dat de derde naam eigenlijk mijn voorkeur heeft. Is vorig jaar maar 1x gegeven! Verder kan ik niet teruglezen, geloof ik... :-k Fijne dag meiden!
@Naduah, ja net nog naar wc gegaan en weer wat, maar wel minder. Maar zoals ik pas al zei; ik laat me niet meer gek maken! *goed he* En ik doe rustig aan! Jij ook al zo weinig slapen? Vreselijk he! Jee mijn 5005e berichtje hier op ZP al......wat gaat dat hard ENNUH....IK BEN VANDAAG ALWEER 25 WEKEN ZWANGER! (Snoop, jij ook he! Feli!)
@Dreamerfly: Ja heb nog steeds last van mijn bekken,maarja doe het nu wel rustig aan en hoop dat ik er dan minder last van heb. Rot dat je zo'n last van hoofdpijn en misselijkheid hebt. Hoop dat het snel wat beter gaat. Leuk dat je zelf schilderijen maakt voor de kinderkamer . Veel succes ermee . @MamaKitty: Haha nou nee zat niet op het puntje van de stoel, maar zat wel spannend mee te kijken met Luna . Snap dat je er doodziek van word,het hoort er helaas allemaal bij hé? Maarja nog even volhouden,gelukkig gaat de tijd best snel. @Naduah: Ja doe zeker wel rustig aan hoor,straks alleen even wat boodschappen doen nog en dan neem ik mijn rust wel. Had vanmorgenvroeg al schoongemaakt dus dat scheelt. Hoe gaat het verder met jou?
Goedemorgen meiden @Chrissie; succes op je werk, hopelijk lukt het je de nieuwe grenzen aan te houden! Enne neem ook wat choco-letters voor ons mee @Mamakitty; roze afscheiding en buikpijn? Zou je voor de zekerheid niet ff bellen met je vk? Heb je voor je maagzuur al eens gaviscon gebruikt? Dat ga ik vanmiddag halen de rennies doen het ook niet meer bij mij Die gaviscon zorgt ervoor dat je maagzuur niet meer omhoog komt, daar heb ik vreselijk veel last van sinds een paar dagen Wauw! 25 weken alweer, gefeliciteerd meid! Btw, het vestje staat in m'n album Manlief heeft trouwens een maatje groter besteld zodat ons meissie (en wij ) er langer van kunnen genieten! @Esther1981; hihi, dit is natuurlijk het 1e jaar Sinterklaas voor Luna, denk dat ze snel went hoor aan de cadeautjes in de schoen @Dreamerfly; superschattig jurkje! Hahaha, wat erg dat je je hebt versproken, ben ook bang dat dat gebeurt. Ik heb de baby altijd Uk genoemd en praatte er áltijd in de hij-vorm over, nu ik weet dat het een meissie wordt, krijg ik het er ook steeds moeilijker mee Veel plezier vanmiddag met het schilderen en ik hoop dat jij je snel weer beter gaat voelen meid! Hier nóg geen geboortekaartje waar ik helemaal weg van ben Heb hier 5 boeken liggen en wel wat leuke gezien, maar nog niet het 'perfecte' kaartje... Ga straks dus nog wat boeken ruilen want de drukker had er nog meer Wat die echo's betreft, da's idd echt vreselijk duur. Wij geven het aan elkaar voor de kerst, liever de echo dan een cadeautje
@MamaKitty: Goed van je! Enne... gefeliciteerd met de 25 weken! @Snoop: Ook jij gefeliciteerd met de 25 weken! @Princess: Mooi vestje! @Esther: Rest van de dag maar rustig aan dan, meid! Hier gaat het wel, heb nog steeds behoorlijk buikpijn, gewoon irritant. En moet vandaag ook nog erg veel doen op het werk, dus heb er zin in...
@Princess81: Haha ja eigenlijk haar 2de Sinterklaas maar vorig jaar hebben we alleen cadeautjes gedaan met pakjesavond. Denk ook wel dat ze er snel aan went,ze wil nu elke dag een tekening maken voor Sinterklaas en Zwarte Piet zegt ze. Jammer dat je nog geen geboortekaartje hebt gevonden. Er is ook zoveel keus. Ik moet ook nog steeds opzoek naar een geboortekaartje! @MamaKitty: Gefeliciteerd met je 25 weken zwangerschap . @Naduah: Ik doe zeker wel rustig aan. Als ik jou was zou ik het ook gewoon rustig aan doen op het werk. Zouden ze toch vast wel begrijpen?Je bent tenslotte zwanger. Wel lastig als je buikpijn blijft houden,hoop dat het snel voorbij is dan.
@Esther, ook jij rustig aan doen! Leuk he, reageerde Luna er ook zo enthousiast op op tv, alyssa zat echt helemaal mee te schreeuwen en te doen en was echt zenuwachtig of de boot wel zou aankomen haha! @Princess, nou die antagel heb ik dus van de huisarts gekregen...maar die werkt niet meer. Ik ga idd gaviscon maar eens proberen dan! Dank je voor de tip! Wat een skeeting vestje! Superlief! Ennuh wb de roze afscheiding, t word al minder...kijk het vandaag ff aan, maar buik doet ook enorm veel pijn, dus......ah ik zie wel ff. Wat slim en leuk trouwens een echo ipv cadeautje voor kerst! Vind ik een hele goede en ook superleuk! Jammer dat je nog geen kaartje gevonden hebt @Dreamerfly, je had je versproken? hihi... Das nu zo makkelijk bij ons. We hebben iedereen verteld dat we een jongen krijgen, lekker makkelijk! Alyssa weet het ook en sja, die kan toch dr klep niet houden hihi dus sja.... @Naduah, thanx!
hallo allemaal! Hoe gaat ie hier? Wij zijn al druk bezig geweest op de babykamer! Heb zelf een creatie op de muur gemaakt en ben echt blij met het resultaat! Ik Krijg de foto's nog steeds niet hier op de site! Heb een eigen site gemaakt dus voor de mensen die nieuwsgierig zijn..... neem een kijkje! Ik voel ons beebje echt de hele dag door! Echt geweldig! Laten jullie ook een 3d echo maken? En op hoeveel weken doen jullie dat? gr .jvd
@JVD, ik heb meteen gekeken, wat een mooi kamertje! Super zeg! En wat zie jij er stralend mooi zwanger uit! Super! Leuk he je kleintje zoveel voelen! Wijhebben al een 3D echo laten maken met 20 weken en aankomende zaterdag gaan we weer (ben dan bijna 26 weken).
eeey mamakitty! Dank je wel hoor! Ben er zelf ook erg blij mee!alleen moet het nog aangekleed worden! En fijn dat je zegt dat ik er stralend uit zie hahaha want voel me soms neit bepaald stralend haha.
mamakitty: Jij hebt trouwens ook al echt een megabuik zeg! Wauw! Zie r mooi uit! En helemaal naar voor!
@JVD, thanx! Hij is NU alleen nog groter....zal zsm weer foto maken..... En ondanks dat je je niet zo voelt (herkenbaar!) zie je er toch prachtig zwanger uit!
Jvd ik ga zometeen bellen voor een 3d afspraak. Ik heb er nu al zin in. Kitty jij ook al zo moe? Ik zie dat je ook bijna niet geslapen hebt. Wat leuk dat je dochter het zo naar haar zin heeft gehad bij de intocht. En zo'n my little pony in haar schoen is natuurlijk een super leuk cadeau. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Gefeliciteerd met je 25 weken. Het werken vrijdag ging net. Ik heb het idee dat ik steeds een beetje achteruit ga en dat is soms wel eens frustrerend. Chrissie balen dat het dolfinarium zo tegenviel zeg. Ik vind het wel leuk om daar eens te kijken, maar inderdaad als je ziet wat je betaalt voor een kaartje zijn andere parken meer de moeite waard. Snoopy fijn dat je lekker hebt geshopt! Pippilotte fijn dat je niet meer plat hoeft! Bamjolan het is fijn dat je hulp hebt gehad met de kamer enzo. Dat scheelt een hoop. Ilona veel succes met het gesprek met je baas. Princess leuk dat je stiefmoeder de kleine heeft gevoeld. Hier tot nu toe alleen nog maar mijn man. En dan is de baby ook zo eigenwijs, net als bij jouw zusje. Als zijn hand weg is schopt de kleine weer. Gisteren in bed heeft hij volgens mij wel een uur zijn hand op mijn buik gehad, maar wel eindelijk de kleine weer eens gevoeld Leuk truitje hoor! Welke maat hebben jullie nu besteld? Esther leuk dat Luna haar schoen heeft gezet. Wat zat er bij haar in? Dreamerfly leuk dat je die kinderwagen hebt gekregen. Dat scheelt een hoop geld he. Naduah de derde naam is zeker een goede keus En mooi dat ie niet zo veel voorkomt. Ik heb eens goed op mijn buik gelet, en deze beweegt inderdaad wel iets als de kleine schopt. Alleen moet ik soms lang kijken, omdat het zo'n eigenwijsje is. Heeft door dat mama kijkt en schopt niet meer...
Goeiemorgen meiden! @princess,ja idd het was ook een vorm van ontspanning hihi, wat een superschattig vestje is het zeg! @chrissie, wauw dat zijn een hoop chocoletters bewaar je er eentje voor me @mamakitty, Gefeliciteerd met je 25weken! Als je idd ingeleid wordt met 38 weken dan zijn het nu nog maar 13 weken voor je he Ahhh wat lief dat Alyssa zo blij was met de inhoud van haar schoentje lijkt me zoooo leuk om mee te maken nog ff geduld hebben haha. Heb je dat wel eens eerder gehad in je zwschap die rose afscheiding? @esther, leuk dat Luna de intocht zo geweldig vond! @dreamerfly,jee wat vervelend dat je nog zo'n last van misselijkheid en hoofdpijn hebt. Wat grappig dat iedereen denkt dat het een jongentje wordt haha. Enne foto's van de schilderijen maken he @naduah, je hebt pb terug Enne rustig aan doen he! @jvd, leuke site hoor En wat een schattig babykamertje al helemaal af of niet? Jeeee alweer 25 weken Hier vannacht niet zo goed geslapen, wilde ik draaien op mijn andere zij en begon de kleine te trappen. En nu weer beetje buikpijn maar dat komt omdat ik alweer 3 dagen niet naar de wc kan.Verder gaat het gelukkig goed!
Snoopy gefeliciteerd met je 25 weken! En hopelijk kan je snel naar de wc en is die buikpijn over. Kitty ik vergeet helemaal om te reageren over de roze afscheiding, terwijl ik er wel mee in mijn hoofd zit... Da's wel ff schrikken. Hopelijk is het snel helemaal over.