Is ook leuker! Kep net gaviscon en rennies gehaald. Kijken of die combi werkt, want de antagel van de huisarts doet niets meer
Nou je zou zeggen dat het nu wel zou moeten werken, rennies en gaviscon en het maagzuur moet wel wegblijven. Ik wacht denk ik nog maar even met iets halen voor mijn maag. Ik bedenk me net dat het wel eens aan de ijzerpillen kan liggen, die ik een half uur voor het eten in moet nemen. Ik zal ze nu eens tijdens de maaltijd innemen. Ik zit hier ontzettend moe te zijn, maar ik heb al gelezen dat ik niet de enige ben die moe is.
Oh nog meer slechte slapers! Dacht al dat het aan mij lag... Alleen is het bij mij dan niet echt maagzuur (heb ik wel, maar niet zo erg gelukkig), maar gewoon wakker liggen zonder reden... Ja, harde buiken heb ik dan wel, maar of ik daar wakker van wordt? :-k
Ik slaap nog wel redelijk, maar ben wel vaak wakker. Gelukkig hoef ik mijn bed niet uit om te plassen, 's nachts hoef ik vrijwel nooit te plassen.
@Naduah, vervelend he! Bij mij zijn het diverse factoren: bekken- en rugpijn, maagzuur, baby die me in mekaar trapt hihi, veel plassen en daarna wakker liggen en pijnlijke buik. @Zwiep...haha maar gelukkig is ie druk he
Ja het is meestal erg leuk om hem te voelen schoppen, soms iets minder als ie erg tegen mijn blaas aan het schoppen is.
@Zwiep, haha oh ja das leuk he! (not!) In het begin kon ik niet wachten tot ie zou schoppen en nu denk ik soms; aaaaargh! Ga slapen!
Haha, jij krijgt dus een overactief kind. Hij houdt mij gelukkig (nog) niet uit mijn slaap. Ach meestal vind ik het toch wel heel leuk (zolang die mijn blaas met rust houdt).
Ah mijn dochter was ook zo druk in min buik en die is nu idd hyperactief Dus zal deze ook wel zijn straks hihi... Ik moet dochterlief ophalen nu van school! doei!
@dreamflyer heb je een eigen atelier wat leuk! @princess81 balen dat je nog geen kaartje hebt, wij hebben er eentje uit belgie via internet echt zo gaaf! En lekker zeg zon schoonheidsbehandeling. @ Jvd heb even op je site gespiekt leuk hoor! Echt mooi gedaan! @ mommy2be mijn man kan het al via een wcrolletje horen heel licht maar hij hoort het wel @zwiep heb vooral snachts last van maagzuur maar heb wat oude handdoeken onder mijn matras bij het hoofdeinde gelegt en het gaat nu erg goed. Het gesprek met mijn baas verliep anders dan verwacht. Moet minder werken dan de arbo aanbevolen heeft en ook wil ze over 1,5 week een gesprek misschien dat ze mij dan 100% ziek meldt. Dan moet ik nog wel naar mijn werk om er te zijn en de kinderen te zien maar hoef verder niets te doen. Ze was heel aardig en meegaand soms weet ik echt niet wat ik moet denken. Had ook wel mijn 3d echo mee genomen om haar wat milder te stemmen soms werkt dat haha erg he!. Ga deze week maar een voedingskussen kopen om ermee te slapen heb zoveel last van mijn heup, bekken en rug dat als het maar iets helpt ik al blij ben en woensdag fysio hoop dan oefeningen te krijgen! Ga nu even uitpuffen van het werk was best vermoeiend weer!
@mamakitty inderdaad ik had een zwarte buikband om met witte tekst nou ja er stond ten minste houdbaar tot dan een streepjescode en dan de uitgerekende datum haha maar zwart met wit wat alles wat je kon zien. Je hebt wel goede ogen moest zelf ook echt zoeken
Ilona dat is een leuke buikband! Fijn dat het gesprek met je baas toch goed verlopen is. Het lijkt mij wel fijn als je weet dat je er alleen maar hoeft te zijn. Kitty die foto's mogen zondag of maandag ook hoor Geniet lekker van het weekend met je vriend en misschien een hotelletje..Klinkt goed! Princess ik pas zeker goed op, vandaar dat ik me ook nu weer ziek heb gemeld. Ik reed vandaag naar mijn werk toe en had al het gevoel van dit gaat niet lukken vandaag. Ik voel me zoooo moe. Ik slaap op zich wel redelijk goed. Alleen word ik elke 3 uur wakker om naar het toilet te gaan. Gisteren had ik om 18 uur het gevoel dat ik eigenlijk naar bed wilde. Maar je kent dat he, er niet aan toegeven, nog leuke dingen willen bekijken op tv enzo en uiteindelijk besef je nu ben ik toch eigenlijk te moe... Verder heb ik vandaag "toevallig" van een aantal mensen gehoord hoe dik ik wel niet ben. Toen ik mijn moeder belde kreeg ik mijn vader aan de lijn (ik heb al geen goed contact met hem) en hij vroeg hoe het met me ging. Dus ik vertelde over mijn klachten enzo. Op een gegeven moment vroeg hij hoe veel ik was aangekomen. Ik zei 10 kilo. Hij zei ja vind je het gek dat je pijn in je rug krijgt. Maar echt op zo'n manier van je bent veeeeel te dik. Het komt waarschijnlijk door de vermoeidheid, maar ik trek het me toch aan. Waarom moet iedereen zo over het gewicht zeuren als je zwanger bent? Logisch toch dat je aankomt en de een wat meer als de ander. Ik word er ff helemaal niet goed van!
@Ilona, ja idd een streepjescode! Dan heb ik je gezien! Whoehoeeee! Goed van mij he Leuk! Wat fijn dat ze op je werk zo meedenken! Super! Doe maar rustig aan met je pijntjes! @Dancinglady, ja dat gezeur over je gewicht etc.........irritant he, maar laat ze maar lullen meis! We zijn niet te dik, we zijn mooie zwanger! DAAR! En ik ben echt blij dat je naar huis gegaan bent! Foto's komen dan zondag of maandag, maar ik sms je natuurlijk meteen weer
Goed zo En thanks we zijn idd mooi zwanger. En de eerst volgende die nu tegen me gaat zeuren over mijn gewicht die gaat me toch een preek krijgen! Dan durven ze er nooit meer naar te vragen!
@Dancinglady: Nou ja, zeg! Iedereen is anders, en wie weet kom jij nou nog amper maar wat aan. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap 38 kilo aangekomen, oké ik was inderdaad dik, maar ja kon er ook weinig aan doen. Lekker laten kletsen, meid! En goed dat je zo aan jezelf denkt! @Ilona: Fijn dat het gesprek zo goed verliep! @Zwiep: Jij hebt straks een héél druk kindje! @MamaKitty: Grappig is dat, he? In het begin kun je niet wachten tot ze schoppen, en nu kun je niet wachten tot ze stoppen! Meiden, stomme vraag (weer eens) : Hebben jullie ook wel eens dat het net lijkt of de baby tegen de vagina aan schopt? Ja sorry, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Voel dan echt van die plopjes en schopjes 'in' de vagina, bij Storm nooit gehad, daarom vind ik het zo vreemd... :-k Poeh, heb hier vandaag echt een k** dag... ben helemaal gesloopt en wordt gek van de harde buiken! En daarbij ook nog gezellig buikpijn, dus mijn dag kan niet meer stuk. Ik wéét dat als het zo doorgaat, ik minder zal moeten gaan werken of misschien wel helemaal in de ZW, maar ik ben de enige hier op kantoor, en heb pas vervanging vanaf januari. Dus ik moet nog even. Sorry voor mijn gezeur, hoor. Maar moest het even kwijt...
@Dancinglady, idd! @Naduah, ja dat voel ik ook vaak! Misschien kun je wat minder uurtjes werken per dag tot januari? **ik ga op de bank meiden, gaat niet zo lekker hier.**
Hup. op de bank jij! En rustig aan, hoor! Kan jammer genoeg ook niet veel minder gaan werken, krijg het nu allemaal al amper gedaan...
Hallo meiden! Hier gaat alles redelijk goed, ik mag niet klagen We hebben een leuk weekend achter de rug. Zaterdag heb ik het grootste gedeelte van de dag met een vriendin en de kids doorgebracht en 's avonds zijn we met zijn allen (incl. mijn en haar man en kids) gaan uit eten. Gisteren zijn we gaan varen en vissen met z'n allen (ik heb een mini haai gevangen en we hebben dolfijnen gezien!) en daarna hebben de mannen ons op een eiland afgezet en zijn mijn vriendin en ik nog ff lekker op het strand geweest voor een paar uurtjes. Heerlijk schelpen zoeken en wat uitwaaien. Toen we thuiskwamen hebben we pizza besteld en ik ben als een blok in slaap gevallen... Kortom leuk weekend. Nu deze ochtend tussen 8 en 12 zou er een verhuisbedrijf komen om wat dozen af te zetten voor mijn vriendin die ook hier in Panama City komt wonen. Het was dus PRECIES 8u toen de vrachtwagen voor de deur stond dus dat valt alweer goed mee want dan kan ik nog andere dingen doen deze ochtend Bedankt voor jullie mening over het geboortekaartje. Hier is het niet een gewoonte om kaartjes te versturen als een baby geboren is dus we zullen er ook maar een stuk of 25 maken.