Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    jeeeee pagina 900!!! :D

Lees vnv weer ff bij ;)

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty; gaat het niet lekker meid? Hopelijk voel je je snel weer beter :D Afscheiding inmiddels verdwenen? Ennn werkt de gaviscon/rennie?

@Zwiep; Bij mij komt het maagzuur ook naar boven, voel het soms gewoon borrelen in mijn keel :( Krijg nu ook zuurbranden dat het in mijn keel begint te branden, brrrr. Je eerste zw-broek vandaag gehaald? Hihi, ik draag ze al vanaf 9/10 wkn :oops:

@Ilona85; wauw, dat is een meevaller dan :D Gelukkig maar! Laat even weten hoe het slaapt met zo'n voedingskussen, ik heb ook wel eens problemen om lekker te liggen ivm mijn rug en ben benieuwd of het werkt :D

@Dancinglady; goed van je dat je bent thuis gebleven! Vervelend dat die kleine zo op je blaas ligt te dansen 's nachts, hij/zij is je vast aan het voorbereiden op de slapeloze nachten na de geboorte ;) En meid laat je echt niet gek maken door al die onbeschofte mensen die opmerkingen over je gewicht maken hoor :evil: denken ze soms dat een kind met toebehoren niets weegt?! Hoop dat je vannacht weer eens lekker kan slapen :p

@Naduah; ik voel geen plopjes in mijn vagina, mss schopt de kleine dan tegen de baarmoedermond en dreunen de plopjes door tot in de vagina ofzo? En pas je een beetje op? Al die harde buiken zijn toch een teken dat je het rustig aan moet doen hoor. Mss kort door de bocht, maar je werk redt het ook wel zónder jou, jouw lichaam en je beebje niet...

@Lynnami; hmmm, klinkt als een heerlijk weekend idd :D hihi, op de minihaai na dan :p Grappig hè dat het per land verschilt met die kaartjes! Hier zou het echt raar zijn als je géén kaartje verstuurt... Hoe maken de Amerikanen de geboorte van hun kind dan bekend?

Nou, ik heb iig heerlijk genoten vandaag en mijn huidje is weer lekker opgeknapt (ongelooflijk wat een beetje aandacht aan je huid kan doen ;)). Ik ga zo eens lekker een warm badje nemen en dan vanavond lekker Greys Anatomy kijken :D Joepie! (heb t 2 wkn moeten missen dus vandaar extra blij vandaag :))

3. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Amerikanen laten hun directe familie (ouders, broers, zussen) en wat goede vrienden weten dat de baby geboren is en dat is het... Het is dan de taak aan de rest van de mensen om het eventueel voor te zeggen. En nu is er ook email waardoor het eigenlijk net zo makkelijk is om gewoon je hele adresboek een bericht te sturen dat baby ... is geboren op ...datum.
    Een ander verschil met nederland is ook dat je hier een "baby shower" krijgt. Vrienden, familie en kennissen organiseren een soort van feestje waar iedereen kadootjes meebrengt voor de baby. Dat is meestal in de 7e of 8e maand. Het kan dus gebeuren dat je verschillende baby showers hebt omdat de een door de familie en de ander door vrienden word georganiseerd. Ik weet dat er op zijn minst een komt van mijn vrienden hier omdat ze mij gevraagdof ik me al geregistreerd heb voor een babyshower zodat iedereen weet wat ik wil hebben/ nodig heb voor de baby. Ik heb daar dus echt veel zin in want dat betekend dat ik over een paar weken naar een giga mega winkel ga met een vriendin en daar met een streepjescode "gun" ga rondlopen en alles wat ik wil hebben moet ik scannen :D FUN FUN FUN! En dat word dus automatisch geregistreerd zodat mensen naar de website kunnen gaan en zien wat ik nodig heb en wat anderen al gekocht hebben.

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Een babyshower :D wow, dat lijkt me echt helemaal leuk :D haha, heb het wel eens op tv gezien idd met zo'n scanner alles inscannen wat je leuk vind :p Vind dat wij Nederlanders deze gewoonte maar eens over moeten gaan nemen! Hoewel ik geloof dat de babyshower wel steeds meer in trek begint te komen hier (haha, Bridget Maasland had het ook gedaan ;)).

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik wil ook een babyshower :( Ikke gék op cadeautjes, voorál babycadeautjes ;)

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik zal aan je denken Tezzz als ik mijn shower heb! :D

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @mommy2be,leuk dat de baby zo actief is! Ik denk niet dat je man de hartslag van de baby kan horen, staat dat het met een wc rolletje vanaf 25 wkn kan maar mijn man hoorde van alles maar geen hartslag.

@dancinglady, leuk 3d echo, denk dat het echt wel al een mooi beeld geeft hoor wij gaan er een doen met 30 wkn moet alleen nog afspraak maken.

@esther, die dochter van jou wordt lekker verwend ;) Rustig aan doen he, misschien grote boodschappen niet meer alleen doen idd.

@princess, hoe was je schoonheidsbehandeling?

@mimi83, fijn dat alles goed gaat!En lekker aan jezelf en je mannetje denken hoor!

@zwiep, leuk weer wat van je te horen ;) en fijn dat alles goed gaat!

@ilona85, op zich wel een prettig gesprek geweest dus? Fijn hoor ;) Enne voedingskussen kan ik je echt aanbevelen!

@naduah, hier mag je lekker zeuren hoor! ;) Die harde buiken willen dus nog niet echt minder worden, volgens mij is het toch een teken van je lichaam dat je het wat rustiger aan moet gaan doen hoe moeilijk dat soms ook is.

@mamakitty, gaat het al weer wat beterA?

@lynnami,zo jij hebt een heel leuk weekend gehad zo te horen :D Enne dat scheelt weer hoop geld joh met de kaartjes ;) En wat leuk joh zo'n babyshower, wordt soms in nederland ook al gedaan idd. Ik wil ook zo'n streepjescode gun :D

ff de lijst erop zetten en dan lekker in bad ;)

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    *** Topiclijst ***
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

13-03-2009
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Chrissie81 - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje - GB: meisje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje

23-03-2008
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 90 maart 2009 mama's:
    verrassing: 11
    jongen: 12
    meisje: 11
    geheim: 5 :-#

Verklaring afkortingen:
    CK = Chinese Kalender
    GB = Geslachtsbepaling

Afsprakenlijst:

november

18 nov: Chrissie81 - vk, 08.00 uur
    18 nov: Lynnami - gyn, 13.00 uur (US)
    18 nov: mimi83 - 4e vk 19.00 uur
    19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur
    20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur
    22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur
    24 nov: Xanado83 - vk, 09:40
    24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur
    24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur
    25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur
    26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur
    26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg
    27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur
    27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur
    27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur
    27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur
    27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur
    28 nov: bamjolan - vk, controle
    30 nov: Evelieveling - gyn

december
    01 dec: Yoehoe - pretecho
    02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30
    03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur
    03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur
    03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur
    04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur
    04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur
    05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur
    05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur
    06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur
    09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur
    09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec: Naduah - vk, 09.55 uur
    12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur
    13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur
    16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur
    16 dec: Luanti - pretecho
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

Januari
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - ?
    * Jacky78 - Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Chrissie81 - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!
    !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc.
    Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..
    *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---
    Nog niet van toepassing

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

Chrissie en mimi83 veel plezier bij de vk!
    Lynnami veel suc6 bij de gyn! Hoop dat alles goed is ;)

10. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    :D Leuk he; zwanger zijn :D
    Inderdaad al die mensen die dan zeggen: zo meid, je begint aardig te groeien. Met andere woorden: je wordt dik! :(
    Dat snap ik zelf ook wel. En dan denk ik, angstig in de spiegel kijkens; moet die buik nog meer gaan groeien. En , ja, die moet nog meer gaan groeien!
    Mijn rug begint een beetje pijn te doen, en dan vragen ze op me werk heel berzorgd ofdat ik met de feestdagen wel hele dagen kan staan(8,5 uur)
    En dan zeg ik heeeeel stoer; ja, natuurlijk kan ik dat! :(
    Maar boven alles vind ik het heel wonderlijk dat je een kindje in je draagt. Als je dan zo'n pas geboren prulleke ziet, dat ik dan denk; dat zit er bij mij ook in :D :D
    En dat ik stiekem toch heeeel trots op mijn buikje word, ook al zeggen sommige mensen dat je dik wordt!
    En dan heerlijk dit forum lezen; dat je toch niet de enisgte bent die zich zo voelt en dat het heeeel normaal is :D

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hey meiden.
    Hier ging het dus ff niet zo lekker.
    Steken onderin mijn buik en die werden heel heftig.
    Omdat ik vanmorgen ook al roze afscheiding had toch maar VK gebelt. Die kwam meteen.
    Inwendig onderzoek, ze wilde ontsluiting uitsluiten. Gelukkig had ik dat dus niet.
    Ze schrok van mijn buik hoe dik die was en ze voelde dus ook mijn buik overal en ze zei dat ik continue harde buiken heb en dat voor mijn postuur en mijn lengte zwangerschap deze buik echt TE hard en TE dik is nu.
    Ze vroeg of ik nog wel wat kon doen...ik zei nee. Ze kon zich ook niet voorstellen dat ik uberhaupt nog wat kon met die buik, ze zegt; hij zit steeds in de weg he en hij is continue hard, dus pijn.
    Omdat ik nog steeds verstopt zit heb ik een mini clysma gekregen, die moet ik morgenochtend meteen doen.
    WB de maagzuur kon ze me niet helpen, maar moest ik vanille vla proberen en anders heb ik toch echt pech (gaviscon, rennies en antagel van de huisarts werken niet).
    Ze kon zich wel voorstellen dat ik weinig tot niets slaap 's nachts maar nu kunnen ze gewoon niets doen.
    Ze zei al; zwangerschap voor jou is nu niet genieten, maar uitzitten meid! En dat klopt wel..... :(
    Toch geniet ik met volle teugen hoor van mijn zoontje in mijn buik!
    Maar mijn lichaam is nu eenmaal te zwak voor een zwangerschap. Fysio zei het vorige week en nu de VK ook al. Dus een 3e zwangerschap is totaal uitgesloten bij mij.
    Morgen ff naar huisarts voor blaasontstekingstest, just to be sure...
    Nou dat was het weer....pffff ben ook op, dus ik ga de bank op.
    Ben dr morgen weer meiden, sorry voor egoberichtje, maar ik MOET nu echt gaan liggen!
    Dikke knuffel voor iedereen!

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Precies kitty, liggen jij!
    Bij mij helpt vanillevla echt heel goed. Ik eet het elke avond en heb bijna geen last van maagzuur. Ik heb die "efteling-vla" met chocoladebolletjes erin. Best lekker!
    Hopelijk helpt die mini clysma je morgen goed en voel je je snel weer iets beter.
    Ik ben blij dat je er toch van geniet, ondanks alles. Daar heb ik bewondering voor!

Naduah ik heb ook wel eens het idee dat de kleine richting mijn vagina schopt. Ik vind dat ook geen lekker gevoel. Ik denk altijd schop maar in mijn buik, want daar heb je niks te zoeken. ;)
    Beterschap met de harde buiken meid. Als ik je zo hoor ben ik bang dat je toch ook wat rustiger aan zal moeten doen op de een of andere manier.
    En ik vind je niet klagen hoor. Ik heb hier van mijzelf soms ook het gevoel dat ik klaag op een mindere dag. We kunnen elkaar allemaal ondersteunen en dat is fijn toch.

Lynnami sturen jullie de kaartjes allemaal richting Nederland of heb je daar ook Nederlandse familie/vrienden wonen?
    Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad!
    En zo'n babyshower, wat zou ik dat toch graag willen. Maar voel me zo hebberig als ik het zelf ga regelen :) Dus ben bang dat het er bij mij niet van komt.

Princess thanks, ik hoop ook dat ik lekker kan slapen vannacht.
    Fijn dat je zo'n lekker beauty en relax dagje hebt gehad vandaag :D

Acnaib fijn dat je zo lekker positief bent :D En ik ben het er mee eens, het forum hier is geweldig!

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide

Allemaal heel veel succes!

14. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Snoopy; Het was heerlijk genieten :D aanrader! :p

@Acnaib; Hihi, ik ben niet stiekem trots op m'n buikie hoor, maar hartstikke trots ;) Laat die anderen maar lekker lullen! Enne, pas op met je rug hoor... heb er ook veel last van en het wordt alleen maar erger als je niet af en toe rust. Mss niet zo verstandig om 8,5u per dag te staan ;)

@Mamakitty; jeetje meid :( wat moet jij geschrokken zijn zeg, kijken of er ontsluiting was :confused: Is er nog iets wat je kan doen aan de harde buiken? En wat betekent het dat je buik TE dik is? Dat is niet iets wat je zelf in de hand hebt of tegen kan houden :( Grrrr en ook nog zo'n last van je maag en niets helpt :evil: Nou, ze moeten je wel hebben hoor... Gelukkig kan je nog steeds van je kleine man genieten :D That's the spirit! Enne hopelijk heb je er niet ook nog een blaasontsteking bij en werkt je mini clysma'tje goed...

@Chrissie81 en Mimi83; succes bij de vk meiden :D

@Lynnami; succes bij de gyn!

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wij sturen wat kaartjes naar NL en BE voor mijn ouders/broers/zus en wat vrienden. Ik heb nog maar 5 tantes waarvan ik er maar met een contact heb via mijn ouders. De rest van mijn ooms en tantes is al overleden, en heb nooit echt contact gehad met neven en nichten. Plus ik ben ook van het principe dat ik alleen een kaartje stuur naar de mensen waar ik echt contact me heb of een speciale band me heb. Dus geen overbodige toestanden hier :) De meeste kaartjes zijn voor de familie en vrienden hier in de US. Vandaar dus ook dat het kaartje in het engels is :D

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    He Kity wat eng zeg meid, rustig aan doen hoor!

Dames die morgen afspraak hebben veel plezier!

Ik denk trouwens dat ik voortaan s avonds maar ff reageer haha er word overdag zoveel gekletst dat ik de maart topics even de boel de boel heb gelaten, ik kom zo terug voor verdere reacties, ff wat drinken haha heb oudergesprekken gehad op de school van de meiden.

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mamakitty> nee vriendlief niet gestruikeld. Al waren er genoeg losse stenen of oude dingen om je lekker aan open te halen in het dolfinarium!
    wij gingen ook maar voor 10 euro p/p.
    O balen meid hoe jij je voelt. Denk aan jezelf en juist ga even liggen!
    Goed dat je gebeld hebt en gelijk iemand aan de deur heb gehad.

dreamerlfy> leuk je dat even op mijn site bent geweest. Morgen weer Vk komt er weer een nieuw verhaaltje.
    Bij mij denken ze ook dat het een knul wordt. ja je hebt zo een vooruitstekend buikje...hahaaa je bent helemaal niet breed zeggen ze. Ik ben in het begin snel me middel kwijt geraakt en dat is mijn breedte. Laat ze maar raden niet waar. 50% heeft het goed en de andere 50% niet. LOL
    Heb jij je schilderijen ergens staan op internet? Ik wil ook wel iets maken maar wat....

jvd> ik heb dus al een 3D echo gemaakt. Zaterdag dus.
    Jij zou ook wel kunnen hoor. De meeste doen hem met 25 weken geloof ik.
    leuk je creatie. Mooi oranje is niet lelijk! Het is zeker gaaf bij een babykamer.
    Welke kleur worden je gordijnen?
    Ik vind jou ook sjiek zwanger! Wow jij straalt echt. Wou dat ik dat soms kon zeggen. Blehhhh...hihii

Dancinglady> nee deze meid schopt ook al niet meer als ik kijk. Eigenwijs kindje hebben we weer. hahihoho

snoopy> gewoon slechte dingen eten zoals choco letters. ga je makkelijker naar de wc. Kakken zonder dauwen zoals mijn vent dat goor kan zeggen. Bah bah bah ben blij net gegeten te hebben. Nog wat choco melk?

mommy2be> je kan bij 27 weken ofzo zeggen ze met een wc rol hem horen. Of was het 32 weken?
    Nu alleen nog met een angelsound.

zwiep> zo ver in de zwangerschap en nu pas broeken! Ik leef al een tijdje op deze broeken. G*dzijdank dat ze er zijn. En soms zitten ze al niet eens lekker want de kleine moet persee draaien rond mijn knoop/ riem voorop. Ze klemt alles af ofzo.
    Ik heb geen extreem maagzuur kan je dus niet helpen.

ilona85> met een bekkenband slapen blijkt ook wel te helpen. Hoorde dat van een collega die bekkeninstabiliteit heeft. Die hoeft alleen nog koffie en thee te schenken ipv mensen wassen en aankleden.
    Ik slaap ook met een voedingskussen. Ik moest erg wennen maar kan nu niet meer zonder. We noemen hem rups. Hihihi want het is een groene badstof hoes eromheen.

Naduah> herkenbaar dat blaaschoppen, heb ook wat anders gehad. Dat heb ik even neergezet hieronder misschien dat meer mensen het herkennen.
    Dat ligt de beeb gewoon wat laag.

Lynnami> dat scheelt wat kosten 25 stuks. Wat doen ze dan bij de geboorte in Amerika?
    Ik lees het nu...hahaha...ik heb dat wel eens gezien op tv met een wedding. Grappig om zo boodschappen te doen. Alleen onze Albert Heijn heeft dat als service. Lekker makkelijk. Zo naar de kassa en pinnen maar.
    Jij hebt gewoon je eigen dolfinarium. Als ik dat nou had...ben wel eens in sea life geweest in Orlando. WOWIE dat was zooo gaaf dat alles wat ik nu nog zie gewoon tegenvalt.

acnaib> Ja he het is zo bijzonder dat zo kleintje gewoon groeit zonder dat je er wat voor doet. Alle lichaamsdelen krijgt. Die buik die steeds meer uitzet, het schoppen en bewegen. 8,5 uur is wel lang. Wat doe je voor een werk?
    Ben wel benieuwd naar je buikje als je denkt dat hij wat klein is. Ik twijfelde ook wel. maar heb denk ik toch nu een groeispurtje meegemaakt. Pff volgens mij groei ik wel degelijk.

bamjolan> ach en al doen we gewoon een ego bericht. Wat maakt het uit. Ik moet alleen zoeken naar me reacties. Dat is wel grappig maar door zo te reageren met namen is het wel makkelijk terug te vinden.
    Gesprekken van de meiden helemaal goed?

Ik ga morgen ochtend (ja weet het ben vrij) naar de Makro voor de choco letters en banketstaven. De aanbieding was te goed om niet te gaan. En ik moet al om 8:00 bij de Vk zijn dus doorrijden naar Delft en om 9:00 voor de deur liggen is niet zo heel erg.

Mijn werk was qua rennen en vliegen rustiger. Even wat geks. De kleine ligt erg laag zeggen ze en ik had vandaag zo een raar gevoel bij mijn ahum doos. Soort van kramo pijn bij mijn liezen. Bandenpijn? Ik was er bang voor dat ze straks opeens een voetje naar buiten zou steken. Ze lag wat raar dacht ik. Soort van gevoel dat ik even met de benen wijdt moest lopen.
    Ook toen ik in de auto zat moest ik gewoon mijn positiebroek opendoen want er kwam een bolletjes gevoel op de plek waar mijn riem/ knoop zat. Wat zou ze daar toch doen?
    Heb echt een strakke buik. Niet hard maar strak. Zou het een groeimoment zijn? Ik heb vandaag ook zo last bij het zitten. Nu al bij mijn ribben. De buik gaat in de wegn zitten zeg!

Iemand intresse in een Quinny reiswieg? Een appeltjes groene? Ik ken iemand die er eentje te koop heeft staan. Alleen de reiswieg. Haar vriendin kreeg alsmaar miskramen en heeft die wieg gekregen van haar moeder. Maarja kan er dus niets mee want haar lichaam bleek dus achteraf gewoon geen zwangerschap te kunnen voldragen. Heel zielig eigenlijk. 50 euro en hij is van jou.

Ik kan hem best meenemen naar de meeting als je echt intresse hebt. Het is echt een mooie!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb me even onherkenbaar gemaakt. Vind ik gewoon een bekende! WAAAAHHAHAHAHAHAH en daar weet ik nu van wanneer ze in haar dagen zit enzo. Dat is iets wat ik NIET wil weten! En ik wil ook nog niet kwijt of we een jongen of meisje krijgen. Ik moet dus van de lijst af als dat kan!
    Meiden me ticker is aangepast en me site onder me ticker weggehaald. ;)

19. jvd

jvd Actief lid

Jul 21, 2008
    263
    0
    0
    hoi meiden!

Dank jullie wel voor de reacties op het kamertje! We zijn er erg blij mee!

@Snoopy1983
    Nee hij is nog lang niet af! Dit zijn alleen de kleuren en de meubels ! Voor de foto heb ik ef een dekentje in het ledikantje gedaan en het aankleedkussen op de comode gelegd.

De plank moet er nog op en de klamboe en verder moet ik het nog aankleden. ALs hij af is maak ik weer een foto!

Ben even vergeten wie dat vroeg van die gordijnen!...

Ik weet nog niet wat ik daar mee doe. Wil denk ik een verduistergordijn ( zo een rol ding) en voor de aankleding nog andere gordijnen... Denk een beetje doorzichtige..... Maar weet het nog niet hoor! Ideeen zijn altijd welkom!

gr. jvd

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    *** Topiclijst ***
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Judith1982 - Soest - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

13-03-2009
    Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - Zoetermeer - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Energy84 (A.K.A. Nicky) - Eindhoven - 24 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje

23-03-2008
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 90 maart 2009 mama's:
    verrassing: 11
    jongen: 12
    meisje: 11
    geheim: 5 :-#

Verklaring afkortingen:
    CK = Chinese Kalender
    GB = Geslachtsbepaling

Afsprakenlijst:

november

18 nov: Sweetlakecity - vk, 08.00 uur
    19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur
    20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur
    22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur
    24 nov: Xanado83 - vk, 09:40
    24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur
    24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur
    25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur
    26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur
    26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg
    27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur
    27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur
    27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur
    27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur
    27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur
    28 nov: bamjolan - vk, controle
    30 nov: Evelieveling - gyn

december
    01 dec: Yoehoe - pretecho
    02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30
    03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur
    03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur
    03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur
    04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur
    04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur
    04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur
    05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur
    05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur
    06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur
    09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur
    09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec: Naduah - vk, 09.55 uur
    12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur
    13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur
    16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur
    16 dec: Luanti - pretecho
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

Januari
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - ?
    * Jacky78 - Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!
    !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc.
    Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..
    *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---
    Nog niet van toepassing

Share This Page