Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @acnaib,gewoon geniet hoor van die prachtige buik! ;)

@mamakitty, jee dat is schrikken meis! Gelukkig geen ontsluiting,het zal idd echt uitzitten worden voor je :( Vind het knap dat je toch nog zo geniet!*Dikke knuf*

@princess, fijn dat je zo genoten hebt ;) Gewoon allemaal leuke dingen doen gaat de tijd snel en is je mannetje weer thuis :D

@bamjolan, oudergesprekken goed gegaan?

@sweetlakecity,op jou verzoek heb ik het aangepast en de lijst er nog een keer opnieuw opgezet omdat ik niet meer kon wijzigen ;) enne chocoladeletters dat ik daar nog niet eerder aan gedacht heb haha laxeert vast super ;)

@jvd, weet zkr dat het een prachtig kamertje gaat worden vind hem nu al superrrrr

Meiden ik ga slapen weltrusten en tot morgen!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Goeiemorgen!

Ben ik gewoon de eerste?

@mamakitty, hoe gaat het met je vandaag?

Hoor net dat mn mannetje nog veel vrije dagen over heeft nu gaat hij ws na de kraamweek lekker 2 weken opnemen :D :D :D

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin'

Zo ff urine weggebracht naar huisarts, vanmi bellen voor uitslag.
    Mini clysma nog niet gedaan, na 4 mandarijnen gister ging het vanmorgen wel aardig, dus vind het wel ff best.
    Kep vannacht bijna niet geslapen....*zucht*...Ging om 09:30 naar bed, tijd wakker gelegen, kep t half 12 zien worden en toen denk ik in slaap gevallen om vervolgens om 00:45 wakker te worden omdat ik naar de wc moest.....dus naar beneden, KOUD! Daarna weer bedje in en ben toen gelukkig toch ng in slaap gevallen, maar werd om 02:15 wakker van de pijn in mijn buik, bekken en rug. Toen steeds om de 10 min van zij moeten wisselen, op een gegeven moment wilde dat niet meer en toen op mijn rug gaan liggen.....helemaal geen suc6, kortom ik zat half jankend in mijn bed vannacht. Wakker geweest tot 07:30 en toen dochterlief eruit gehaald.
    Ik ben op..............................................
    Maar probeer positief te blijven! Ik krijg een zoontje en daar ga ik voor!

Zal ff proberen op iedereen te reageren.

@Lynn, wat heb jij een leuk weekend gehad!
    En wat stoer zeg met zo'n streepjescode gun rondlopen in de winkel! Wil ik ook! hihi
    Suc6 bij de gyn!

@Princess, ik heb geen roze afscheiding meer gehad gelukkig!
    Gaviscon, rennies en antagel werken niet! Bij jou wel?
    Hoe was je beautyday?
    Mijn buik is te dik en te hard, maar dat wist ik zelf ook al. Wat ik kan doen is veel minder (vr)eten, maar de pest is dat ik dat nu gewoon MOET.....leuke zwangerschapskwaal he.....maar meer kan ik niet doen.
    En veel rust nemen.....ivm de continue harde buik die ik heb.
    Maar goed, tis ook zo dat mijn buik echt TE dik is hoor.......en dan word ie nog dikker.........oh oh....

@Tezzz, ja ik wil ook ;)

@Snoop, met 30 weken 3D echo? Dan heb je denk ik echt een heel mooi beeld, dan is het koppie lekker vol, maar is het niet te laat dan? Dat je de kleine niet helemaal meer goed op beeld krijgt?
    Dank je voor de knuff! ;)
    En wat fijn dat je mannetje 2 weken vrij heeft straks! Wil die van mij ook doen!

@Esther, hoe ist meid? En met Luna?

@Naduah, hoe ist met de harde buiken?

@Sweetlakecity (schrijf ik eerst je andere naam, moet er echt op letten hihi), have fun bij de vk!
    Vriendlief niet gestruikeld? Had je m niet ff een handje kunnen helpen? ;)
    WB geslacht raden aan de grote en vorm van de buik; ik had bij dochterlief EN nu bij zoonlief precies dezelfde buik! Haha, dus bij mij kun je er niets over zeggen!
    Dat gevoel wat jij onderin hebt, heb ik ook erg vaak, dan ligt de kleine idd gewoon lekker laag en gaat ie daar zitten klooien ;)
    Suc6 vandaag! En ook de online lijst is veranderd voor je ;)

@mimi83, have fun bij de vk! Hoe ist verder daar?

@Acnaib, haha ja idd jij herkent het dus ook? Wat een gezeur over onze buiken he.....pfff...
    Maarruh ik zou niet meer 8,5 uur gaan staan als ik jou was hoor!

@Dancinglady, vanille vla gister gehad (vriendlief meteen gehaald voor me) en het hielp helaas niet.... :( Dus ik heb gewoon pech.
    Hoe ist verders vandaag?

@Bam, hoe was de ouderavond? En hoe voel je je?

@jvd, ja kamertje is supermooi, ook al is ie nog niet af meid!
    Ik zou idd een oranje verduisterings rolgordijntje doen en wit doorzichtige gordijntjes.....lijkt me supermooi!

@Iedereen, fijne dag!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,722
    3,158
    113
    Female
    Goedemorgen meiden,

Ben een paar dagen niet geweest en er zijn al weer zo veel pagina's vol gekletst.....

4 dagen lang buikgriep gehad.. gatver.. hield geen eten meer binnen.. ben blij dat dat allemaal voorbij is en ik me weer goed voel :D..

Iedereen met een afspraak veel plezier vandaag!

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

thanx voor te veranderen.
    Ze zal er vast niet mee bezig zijn want ze zit in de klusperiode maar ik was me wel rot geschrokken.
    Straks gaat het gewoon de hele vriendengroep door. Ze is namelijk de vrouw van mijn man zijn neef! SCHRIK dus.

heb me wagen volgeladen vol met choco letters en banketstaven.

Vk afspraak was goed! 76 kg nu. 1 kg erbij. Bloeddruk goed.
    Wat betreft dat laag liggen enzo...de VK vertelde dat het ook komt omdat ik TE veel doe. Net als borsten die geen goede ondersteuning hebben. (wat een metafoor he) maar daar heb je een sport BH voor en voor een buik die groter groeit en waar een kindje in zit heb je niets. Dus moet je als as mama voorzichtig zijn.
    Heb even doorgegegven van me werk ect. Want stel dat het de spui gaten uitloopt.....heb ik teminste nu wel bewijs.

xxx fijne dag!

miiinicole> fijn dat je je weer lekker voelt. Wil je een choco letter, LOL Heb een wagen vol!

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Sweetlakecity: nou, da's ook een bak zeg :) maar je zal wel gelijk hebben idd, die is nog ff te druk bezig met klussen :p Fijn dat alles goed was bij de vk! Mss helpt zo'n sexy (hoge) ondersteunende onderbroek wel ;)

@Snoopy; ja, idd. Ik heb de vrijwel elke dag vd week al volgepland :) Ohhw, wat fijn dat je mannetje lekker vrij heeft als de kleine er is :D lekker samen van jullie kleintje genieten!

@Mamakitty; fijn dat je stoelgang iig weer op gang is gekomen. Vreselijk dat je zo slecht slaapt meid :( Gelukkig is de afscheiding iig weg, alleen wel balen dat die maagmiddelen niet helpen hoor :( hopelijk is je maag snel weer rustig! Ik weet nog niet of de gaviscon werkt, heb t in huis gehaald en geen zuurbranden meer gehad :) zal je altijd zien hè :p Beautydagje was echt superrelaxed, mss moet je dat ook eens doen, lekker jezelf laten verwennen, als iemand het verdient ben jij het wel! En het buikje... tja, meid je moet al zoveel laten, gewoon lekker blijven eten hoor ;)

@Miinicole; fijn dat je weer beter bent :D

7. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

Mar 23, 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Hey Dames,

Heb het lezen vluchtig bijgehouden, maar nu alles terughalen, dat wordt m niet, dus even heeeel snel:

Mamakitty: Ik vind je sterk, je positieve houding ondanks alle ongemakken, gelukkig geen ontsluiting zeg, poeh op zo'n reactie zit je niet te wachten. Sterkte er mee.

Have fun & Suc6 degenen met afspraken!
    Sweetlakecity (moet effe wennen aan je naam hoor hihi) fijn dat alles goed was bij de VK!

Ik heb gisteren een goede dag gehad, heerlijk geschilderd s'middags (ik weet niet wie het vroeg, maar het is niet in mijn atelier, in een atelier van een kunstenares). Vandaag gaat het minder, dus gewoon weer wat rustig aan, aanpassen!

Fijne dag allemaal en als ik mij vanaaf goed voel, ga ik dan effe uitgebreid reageren!

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

dreamerfly heb je ook een site van je schilderijen?

9. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Dreamerfly fijn dat je gisteren een goede dag had. En vandaag maar even extra rustig aan doen.

Kitty balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Gelukkig voelde je je vanmorgen wel redelijk.
    Een wc beneden dat is echt geen pretje... Arme jij, *knuff*

Lynnami wij versturen ook geen kaartjes naar verre familieleden enzo waar we geen contact meer mee hebben. Vind ik zo'n onzin.

Sweetlakecity gelukkig zag jij die persoon voordat zij jou heeft gezien op het forum (daar gaan we maar vanuit) en ben je nu lekker anoniem.
    Mijn buik is 's avonds altijd strak als ik gegeten heb. De volgende ochtend valt het dan weer mee.

Miinicole gelukkig is de buikgriep weer voorbij.

Ik heb vanacht ook nauwelijks geslapen. Ik had zo'n pijn, in welke houding ik ook lag. Het doet pijn in mijn heupen en trekt ook door naar achteren, vooral als ik zit. Zou ik ook bekkenklachten hebben? :(

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Miinicole, buikgriep...hmmm das niet zo leuk. Ben je veel afgevallen? Fijn dat het weer beter gaat!

@Sweetlakecity, fijn dat alles goed was! En je hebt van die ondersteunende buikbanden van merk Anita, misschien is dat wat voor jou? Voor mij niets, want ik kan niets aan mijn gevoelige buukje hebben ;)

@Princess, wat bin je ook een schatje he! Maar ik denk dat we allemaal wel zo'n beautydagje verdienen! Toch meiden? Al is het niet echt voor mij weggelegd, hou niet zo van dat gefriemel van vreemden aan me hihi.
    Wat fijn dat je niet meer zoveel last hebt van maagzuur! Lijkt me zo heerlijk!
    Ik probeer wel op mijn eten te letten, kep vanmorgen 2 bruine broodjes met ei gegeten, 1 stukje pure chocola en 2 mandarijnen. Netjes toch?

@Dreamerfly, thanx! Maar ja, ik kan wel blijven janken en me k*t voelen, maar daar schiet ik niks mee op. Ik wil gewoon toch genieten van mijn laatste zwangerschap! Vanmorgen was zoonlief lekker aan het schoppen en contact aan het zoeken en ik heb heerlijk met hem gespeeld, geaaid en gepraat tegen hem! Super!
    Heb je foto's van de schilderijen? ben nu wel steeds meer benieuwd!

@Dancinglady, ik zit te denken om alvast een po te gaan halen bij de thuiszorg voor boven hihi, hoef ik tenminste 's nachts niet meer naar beneden (koud!).
    Mja, voel me dan ook weer zo'n halve oude muts als ik dat doe, dus stel het nog maar ff uit.
    Ennuh kan best zijn dat jij ook last van je bekken gaat krijgen nu meid. Dus let op op je werk he! *knuff terug!*

Ik heb trouwens voor de 30e verjaardag van mijn beste vriendin een foto op canvas laten drukken. Een foto van haar en mijn dochter, waar ze mijn dochter heel dicht tegen zich aan houd, zo schattig, mooi en lief, echt een super foto, was mijn dochter wel 2 jaar, maar so cute en die is zoooo mooi geworden, kreeg hem net binnen! Zaterdag geven als dochterlief daar gaat logeren.........en hij is GROOT hihi!

------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar mama’s maart 2009 ONLINE & MEETING lijst:
    mama's maart 2009 lijst

11. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,722
    3,158
    113
    Female
    haha hoe kom je daar dan weer aan??

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,722
    3,158
    113
    Female
    nee ben niet veel afgevallen.. dat is er nu ook al weer bij aan denk ik lol..

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Haha gelukkig maar meid!

14. Esther1981

Esther1981 Actief lid

Nov 10, 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @snoopy1983: Haha nee ga ook zeker geen grote boodschappen meer doen.
    Doe het nu wel wat rustiger aan!

@MamaKitty: Schrok wel even wat ik las over ontsluiting.
    Hoop dat het nu wat beter met je gaat?
    Echt rot dat je zo slecht slaapt s'nachts!
    Fijn dat je ondanks alles toch zo positief blijft denken.

Met mij gaat gaat het wel,heb weer last van mijn bekken en steken van onderen net of de kleintjes er al uit willen komen,heb dat gevoel al vaker gehad maar de gyn heeft vorige week gekeken en toen was er niks aan de hand.
    De kleintjes zijn behoorlijk actief en heb ook erg veel last van harde buiken.
    Met Luna gaat alles goed,ligt nu lekker te slapen :)!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Esther, thanx! Gaat wel wat beter, maar merk dat ik echt rustig moet doen. Veel liggen etc. Komt vast goed!
    Fijn dat bij jullie alles wel lekker gaat! Houden zo he!

16. Naduah

Naduah Bekend lid

Ha meiden,

Heel even snel een ego-berichtje, want zit op mijn werk... :oops: De harde buiken gaan hier vrolijk door, en er zit geen regelmaat in, maar toch wel een paar per uur. Sommige doen ook flink pijn. :( Vannacht ook weer compleet NIET geslapen, wordt er gewoon chagrijnig van, als ik nou eens wist WAAROM ik niet sliep, dan kon ik er wat aan doen. Van de harde buiken lig ik niet wakker of zo, daar ben ik inmiddels wel aan gewend... :) De baby is 's nachts wel wakker, maar trapt me ook niet echt aan gort dan, dus daar wordt ik ook niet wakker van. Ach, hij houdt me gezelschap zullen we maar zeggen.

Ik kom later weer terug!

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Naduah volgens mij moet je echt rustiger aan gaan doen hoor! Ik maak me gewoon een beetje zorgen om je.

Kitty ik ga morgen ook nog niet werken hoor. Even tot mezelf komen.
    Die canvas foto's zijn mooi he! Wij hebben er 1 met onze trouwfoto erop. Ik vind het super.
    En je hebt gezond gegeten, goed zo!

18. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

Jan 29, 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Yes vandaag 23 weken! \:D/

19. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Dreamerfly; gelukkig heb je lekker geschilderd gisteren, maar dat het nu weer minder gaat is niet de bedoeling hè :p

@Dancinglady; jeetje meid, alweer niet goed geslapen :( Vervelend zeg, mss is zo'n voedingskussen ook een idee voor jou? 23 wkn alweer :D Gefeliciteerd meid!

@Mamakitty; hartstikke netjes meid! Leuk kado voor je vriendin :D

@Naduah; nou... ook jij een slapeloze nacht achter de rug? Pfff, doe je wel rustig aan op je werk dan? Je buddy maakt zich ook een beetje zorgen...

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @mamakitty, weet je al iets van de uitslag van een eventuele blaasontsteking? Wat een beroerde nacht heb je weer gehad zeg :( We doen idd een echo rond 30 weken heb gehoord dat het kindje dan wat meer vet heeft en ja geen idee of hij/zij zich goed laat zien hoop van wel ;) Wat leuk die canvasfoto :D

@miinicole, bah buikgriep heerst geloof ik :( fijn dat je je weer beter voelt!

@chrissie, fijn dat alles goed was bij de vk!

@dreamerfly, fijn dat je gister zo'n goede dag hebt! Maak je nog foto's van de schilderijen?

@dancinglady, hoop niet voor je dat het bekkenklachten zijn, weet ook niet hoe dat voelt misschien eens langs de dokter?

@esther,wat leuk dat de kleintje zo actief zijn al zal jij het misschien niet altijd leuk vinden.

@naduah, misschien toch minder gaan werken?

Share This Page