Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Dancinglady, 23 weken! Whoehoeee! gaat snel! Gefeli!
    Enheel verstandig dat je morgen niet gaat werken!
    Ja ik heb goed gegeten he ;)

@Naduah, rustig aan doen!

@Princess & Dancinglady, ja leuk cadeau he! Hij is 60cm x 40cm, dus lekker groot...Alyssa tussen de middag thuis en zag hem en die zei meteen; oh wat een mooie foto! hihi

@Snoop, ik bel NU voor de blaasontstekingtest....thanx for reminding me!
    Zit nu te twijfelen of ik de echo niet later zal doen ipv zaterdag.......de 3D echo.....wil wel dat ie een lekker dik koppie heeft....

Vandaag is mijn papa jarig, dus die hebben we tussen de middag ook ff gebeld!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je papa! Enne ja denk dat het nu ook al wel duidelijk is op een echo maar ons raadde ze aan vanaf 30 wkn ;)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Thanx Snoop! Ik ga nog ff denken, open wel een topic bij echo's om foto's te zien ;)

Nou ik bellen voor uitslag...geen blaasontsteking, ze gaan het weer op kweek zetten, morgenochtend terug bellen rond 11:00..........wat moet het anders zijn?

Trouwens straks wel 2x weer KLEIN beetje bloed met afvegen, en wat roze afscheiding......maar echt MINI MINI hoor, dus ga vk niet bellen.

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Was toch iemand hier dat ook had? Dat het opnieuw op kweek moest ofzo

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dat had ik een paar weken terug en toen bleek dus wel een blaasontsteking ;)

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Chrissie chrissie who the f*ck is chrissie...wahahaaaaa :evil: :evil: :evil: :evil:

Heb vanavond visite. Mijn man heeft een student op bezoek uit costa rica. En t vrouwtje kon t huis schoonmaken. Dat dweilen kan hij vergeten want ik heb steken in me linkerbekkenkant.
    Ach die student hoeft hier ook niet van de vloer te eten. :rolleyes:
    beeb vind t heerlijk als mama weer wat doet...verroert zich niet. Zal zo wel wakker worden want mama gaat oliebollen eten! (vreten)

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    ohwwwww domme doos :evil: :evil: :evil:
    hahaha sorry moet er echt op gaan letten zie jou reactie en tik dan wat in zonder er bij na te denken :rolleyes: hihi

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Hey dames,
    Hier vandaag een dagje vrij. Het gaat redelijk met mijn bi, weet er steeds beter mee om te gaan. Vanavond informatie avond in het ziekenhuis, ben heel benieuwd. Ga met mijn schoonzus want vriendlief is werken helaas. Wil wel eens zien waar ik straks moet bevallen, een goede voorbereiding is het halve werk, toch meiden. Fijne dag.
    Groetjes mieke
    Mama kitty beterschap.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Whoehahahahahhahahaha kennen hier geen Chrissie ;)
    HEB JIJ OLIEBOLLEN? Neem je die 13 dec ook mee? ;)

Dank je Mieke!
    Laat je morgen ff weten hoe de avond was in het zkh? Ik heb er 6 dec 1 en ben heel benieuwd!

10. Sweetlakecity

ben trouwens al geweest bij de ZkH rondleiding.
    Balen dat ze hier geen toiletten en douche standaard in de verloskamers hebben. Ik twijfelde of thuis of daar. Maar mannetje ziet zich liever daar zitten stressen dan hier thuis. ;)
    Er was een marktje met gratis spullen oa nutricia...hoe zou dat nou komen...hihihi

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou ja, ik zie het 6 dec allemaal wel.
    Ik ga toch in het zkh...... ;)

12. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: Komt inderdaad wel goed als je het rustig aan doet.
    Zal ook echt wel je rust nemen.
    Jammer dat ze nog niet konden zeggen wat je had en dat je nu
    weer moet wachten.

Gefeliciteerd met je vader :)!

Ja we proberen het zo te houden :)!

@Naduah: Rot dat je zo slecht slaapt,doe het wel rustig aan hé!

@Dancinglady: Gefeliciteerd met je 23 weken zwangerschap :D!

@Snoopy1983: Haha ja vind het wel leuk,maar is wel even wennen weer.
    Een paar dagen geleden voelde ik amper wat en nu zijn ze wel heel erg actief.
    Best grappig om dat te voelen als het er 2 zijn dan begint de ene en dan ineens de ander moet er soms gewoon om lachen.

Ben er nu weer vandoor,even lekker genieten van Luna :).
    Probeer vanavond nog wel even terug te komen als ze in bed ligt :).

Eet smakelijk allemaal voor straks!

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hoi hoi!
    Er is alweer een nieuwe maand topic open voor augustus 2009 mama's! Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Lynn, echt? Jee wat gaat het snel he!

@Esther, doen we meid ;) Jij ook he!
    Jij ook vast eet smakelijk!

15. Ha meiden,

Ben ik weer eens.... wordt helemaal gestoord hier. :evil: De harde buiken zijn er NOG STEEDS en ik doe niet eens echt wat. Zit maar op mijn bureaustoeltje een beetje te typen... :cry: Wordt er een beetje moedeloos van... Op 10 december moet ik weer naar de vk, zal het dan eens aankaarten. Gelukkig is mijn contract inmiddels wel verlengd tot 2010, dus dat scheelt weer wat stress. En op 13 december heb ik weer een pretecho, kan echt niet wachten! Jeetje, dan ben ik gewoon alweer ruim 27 weken zwanger! :confused: Wat gaat het hard, zeg. Op 20 december hebben we de hele dag bruiloft, daar zie ik wel een beetje tegenop, vooral als het zo doorgaat. Bah bah... :evil: En als ik nou eens wist wat ik ermee moest....
    *einde ego-bericht weer*

16. Sweetlakecity

esther dat van jou, twee kindjes lijkt mijn echt cool! voel je trappen? of zijn t nog ploppen? lijkt me dat ze kleiner zijn dan 1 beeb.

lynnami> nu al weer een aug? wowie! van mij mag de tijd sneller gaan. ik wil verlof!

17. Sweetlakecity

luister naar de as mama: afzeggen en aan je zelf denken! Of je dag aub inkorten en je vriend goed je gevoel zeggen!

enne...offee want zomaar afzeggen geeft je ook geen goed gevoel. kan je nog vrij nemen van je werk? Dag ervoor en erna en anders wat dagen ervoor en erna? (blijf hem maar aanpassen maarre...waarom werk jij nog met zulke buiken? Wat zegt de vk ervan?)
    xxx

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Naduah, denk aan jezelf en houd rust! Zeg dingen af als je er geen puf/zin voor hebt!

19. Heb de vk niet gebeld, heb afgelopen woensdag aangegeven dat ik wel wat harde buiken had maar dat kon zei ze, verder niets. Toen was het ook nog niet zo erg, hoor. Morgen ben ik weer een dagje vrij (werk alleen op ma, di en do) dus kan ik weer eventjes uitrusten als ons kleine mannetje me dat gunt. ;) Ik ga denk ik wel wat eerder naar het hotel vanaf de bruiloft, want tot 1 uur 's nachts trek ik dan echt niet.

@Sweetlakecity (lange naam, zeg... ;) ): Ik ben de enige hier op kantoor en ben bezig om af en toe mijn vervanger voor tijdens mijn verlof in te werken, maar die zal het pas vanaf januari een beetje aankunnen (28 januari is mijn laatste dag), dus ik heb niets achter de hand en kan ze hier ook niet laten stikken. Vooral niet nu ik afgelopen maandag net mijn nieuwe contract heb gekregen, dat komt ook zo stom over... :oops:

20. Sweetlakecity

Herkenbaar, daartegen heb ik een jaarcontract gekregen nadat ze wisten dat ik zwanger was. Grrrr
    Mijn nieuwe collega, geen vervanger, wordt ook ingewerkt door mij. Nouja alles wat ik weet dan daar. (is een zooitje daar)
    Durf me ook zo slecht ziek/ vrij te melden.
    heb nu alleen gezegd ik doe na half dec geen avond activiteiten meer! Daar hebben ze zich maar aan te houden en door medewerken van mijn lieve collega begin in elke ochtend in het kantoor ipv rennen en vliegen door het bejaardencentrum. :rolleyes:
    Jij kan het ook! Alles aangeven bij je vk hoor. Zij kunne ook een stem uitbrengen enne...bij zulke pijnlijke buiken gewoon je controle vervroegen!

Deel Deze Pagina