Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

kom er net achter dat positie spijkerbroeken te verkleinen zijn...Er zit een band binnen die ik kan aantrekken.
    Liep ik daar in de supermarkt te hijsen want me broek lag bijna op me knieƫn. Mijn buik is wel gegroeid maar me kont en de rest nog zeker niet!
    hahahaaaaa

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dames,

Ik moet even het volgende kwijt. Ik meld me af voor dit topic. Dus graag van de lijst afhalen. De reden hiervoor is als volgt:

Er worden meerdere berichten op het topic geplaatst met de vraag of je aan wilt geven op de lijst te willen blijven staan, als je minder actief bent.
    Ik voelde me enigzins aangesproken, omdat ik af en toe post en niet de hele dag door berichten plaats.
    Dus in een bericht vorige week heb ik aangegeven dat ik graag mee lees maar niet altijd actief mee schrijf. Volgens mij is dit een openbaar forum, dus ik zou me sowieso niet hoeven te verantwoorden. Maar zo begint het wel te voelen.

Nu schrijf ik 3 berichtjes in 3 dagen in het andere maart forum, krijg ik een PB van mamakitty;

Edit Moderator: Het is niet toegestaan om pb's openbaar te maken!

Ik ben dan wel niet zo actieve schrijver, maar ik lees wel alles en af en toe post ik een bericht. Ik heb daar gewoonweg de tijd niet voor.
    Als mamakitty zo graag de baas over het forum wil zijn, moet ze dat op haar eigen forum doen. Als ik me steeds moet verantwoorden, dan maar niet. Dus bij deze meld ik me af.
    Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap!

Groetjes Judith

3. Naduah

Naduah Bekend lid

Ik herken het helemaal! Wil ook niet als een 'zeur' overkomen bij de vk, ook omdat ik in het begin zo vaak kwam met bloedverlies. Hopelijk worden de harde buiken snel minder, want zo gaat het echt niet lang goed... :( Vind het wel ontzettend knap van je dat je al aangegeven hebt geen avondactiviteiten meer te doen! Nou heb ik die hier (gelukkig) niet, maar ik snap waarom je het niet wil. Erg genoeg zit ik de hele dag (heel lui) op een bureaustoel, afgezien van de pauzes, dus snap ook niet echt waar die harde buiken vandaan komen... :-k

Enne... hier groeit mijn kont juist wel... :oops:

@Judith: Jammer dat je weggaat meis!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Uhm Judith, mijn pb er achteraan niet gezien?
    Ik zei al dat ik het dan verkeerd gezien heb/of naar de verkeerde gestuurd.........zwanger, kan ook niet alles goed doen helaas..........maar goed. Dan maar zo.

Ik heb je dit teruggestuurd in een pb, maar daar reageer je niet op:

PB VERWIJDERD!

Dus ik zie het probleem niet?
    Overdreven gedoe zeg!

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Sweetlakecity hahaha ja de positiekleding is ook te verkleinen muppet ;)

@Naduah, rustig aan doen meid, serieus!

6. Energy84

Energy84 Actief lid

@Judith, datzelfde berichtje heb ik ook gekregen!

Ik ben het ook helemaal met je eens en wil me ook afmelden op dit topic. Ik bepaal nog altijd zelf waar ik berichtjes plaats en meelees en hoef me tegenover niemand te verantwoorden. Ik plaats hier eigenlijk nooit iets hier omdat het me allemaal te snel gaat en ook een heleboel onbelangrijk geneuzel tussen zit voor mij.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en als je wil weten hoe het met me gaat kun je altijd een pb'tje sturen.

7. Sweetlakecity

judith> het is pure intresse vanuit hier. Ik zoek namelijk wel eens wat mensen om te kijken hoe het gaat en zie je berichten via profiel. Maar aleen bij de clubs. Ik blijf namelijk alleen hier praten en mis zulke dingen nu :( Dus ook hoe het met je huis gaat.

Meiden: IK vind het leuk als je gewoon in de bevalingslijst staat dat je bij controle's of echo's of andere spannende dingen ook de meiden waaronder ik laat weten hoe het gaat.
    Een half jaar tot 5 maanden hebben we al samen met elkaar meegeleeft de een wat heftiger dan de andere en opeens mis ik zoveel mensen! Kijk als je onzin praat minder vind daar kan ik best mee inkomen (al valt het me reuze mee allemaal want veelal is het zwangeronzin praat ;)) maar vergeet niet alle meiden waarmee je wat opgebouwt hebt.

jammer dat energy zegt dat ik haar een pb kan sturen. Daar heb ik serieus de tijd niet voor. Ik vind het heerlijk om even een kleine updat van iemand te hebben en daar dus een hart onder de riem kan steken zoals ik ook ben geholpen wat betreft mijn werk.

Maar voordat dit allemaal zeker weer op 10 pagina's onzin praat uitkomt en welles nietus. Willen jullie wel goed nadenken wie je nou wat aandoet? degene waar je wat tegen hebt of alle meiden die vaak en soms hier wat plaatsen en het heerlijk vinden om van elkaar update's bij te houden?

oja en de beschuldiging naar mama kitty is onterecht. Maar iemand moet toch het voortouw nemen? Ik heb mamakitty ook wel eens gestuurd hoe zit het nou met die andere meiden? Waarom naar mamakitty dit gestuurd? Omdat zij en snoopy een lijst bijhouden vandaar. En als daar een lichtje is gaan branden van heee....misschien was ik dus niet de enige met zulke gedachten van hoe zit dit nou...is mischien zo netjes dat zij de berichten versturen om de lijst netjes te houden. Hopelijk is dat dus ook te begrijpen.

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    NEE niemand hoeft verantwoording ook maar ergens op dit forum af te leggen en JA het forum is natuurlijk vrijblijvend, MAAR ik krijg ook pb's van maart mama's die zich hetzelfde af vroegen.......vandaar de pb.
    We wilden het graag weten, vandaar de pb.
    We misten jullie en vroegen ons af of jullie wel wilden blijven, vandaar de pb.
    Dus nee, het komt niet alleen van mij af...maar ik zie dat jullie al heerlijk gedrild zijn ;)

Maar ik zal jullie van de lijst halen.
    Fijne zwangerschap!

@Sweetlakecity, idd daar was het idd ook om te doen, interesse.........maar goed......nevermind ;)

9. Naduah

Naduah Bekend lid

@Energy84: Jammer dat jij ook hier weg gaat, meid!

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Wel grappig om te zien dat degene die zich hier afmelden hier nog wel lezen. Jullie willen een rustig forum maar ondertussen lezen jullie hier alles.

Voorheen hielden we elkaar ook op de hoogte en dus is het fijn om te weten of alles nog goed gaat net zoals sweetlakecity al zei we hebben 5 mnd met elkaar gekletst.
    Dit pbtje was dus gewoon een normale vraag en niets anders!

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hmmmm de mods hebben de pb's tussen judith en mij verwijderd.
    Dat vond ik niet nodig, want ik heb geen geheimen.

Ik heb een pb naar diverse maart mama's gestuurd die bij die club kletsen, gewoon met de vraag of ze nog op de lijst willen staan bij ons en of ze nog bij ons willen mee kletsen. Zo niet, of ze dat dan willen laten weten hier, zodat iedereen (waar ze al een half jaar mee kletsen) ook weten waar ze zijn etc.....

Nu was Judith een beetje boos, omdat zij wel gereageerd had een paar keer en terecht, maar ja, ik ben ook zwanger en let soms ook niet ff goed op en maak soms ook fouten! En heb meteen gereageerd dat ik dat dan verkeerd gezien heb.

En dan nu hier een bericht plaatsen dat ik de baas (zitten we op de basisschool?) wil zijn bla bla bla.

Erg overdreven weer en niet nodig denk ik.

@Snoop, AMEN!

Anyway, ik vind het wel best. Iedereen doet maar waar die zin in heeft. Als er maart mama's worden gemist, dan moet iedereen ze zelf maar opzoeken, ik bemoei me er niet meer mee! Kitty is weer eens de gebeten hond...............jammer..............

12. Sweetlakecity

Oke klaar is het onderwerp is nu KLAAR niet waar.
    Zegje is gedaan.
    Wil je niet verder hier laat de meiden van de lijst het weten ok?

Nu weer leuke dingen!
    daar waren we al een geruime tijd weer mee bezig.

knuffels!

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Je kent me en Snoop ook. We willen idd de lijsten samen goed bijhouden en we doen dat samen goed of niet. Ik denk dat dat super gaat en ook gezellig en gemoedelijk.
    Ik ben zeker niet iemand die "de baas" wil zijn, please zeg, ik heb wel wat beters te doen! ;)

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0

JUUST!

Nou........ff denken...
    Ik heb vriendlief net naar de winkel gestuurd haha....die mag boodschappen doen, ik doe het ff niet!
    En er komt nu net een klein meisje van de wc afrennen naar me met dr blote kontje hihi..ze wil zo graag dat ik dr nog dr broek aan doe en dicht maak, en dat is dan 4 jaar..... ;) :)

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Nog een ding (sorry sweetlakecity ;) )

Is dit nu wat jullie willen, mamakitty die zich aangevallen voelt?
    Met de baas en moeder de gans blabla nou ik ken er ook een op het andere forum.

Lijkt wel of ze iedere keer de wind van voren krijgt, we hebben het hier gezellig dus laat ons dan ook ons gang gaan net zoals we doen bij jullie!

Zo ik wil er geen pagina meer aan vullen ;)

16. Sweetlakecity

mama ik heb een druk en een plas gedaan kom je. Dat hoor jij zeker? Billetjes afvegen.
    ik riep dat als kind altijd. Ben benieuwd wat onze kleine gaat roepen.

Heb trouwens boven een commode een plank hangen maar deze hangt wel redelijk hoog. Zal een keertje een foto maken. ben zo bang dat dan t kindje haar bolletje gaat stoten. Auwie!

ga eten maken en vanavond naar de yoga!
    Doei...tot gauw.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @mamakitty, haha dat heb je goed geregeld ;) Ik heb hier net sintliedjes aangezet voor de kinderen maar nu zijn ze allemaal naar buiten gegaan om te spelen haha zit ik hier met sintliedjes te forummen :D

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    wij hebben ook plankje boven commode, niet zo heel groot maar voorlopig moet het goed gaan ;)

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Snoop, thanx hon' maar laat maar.....tis het niet waard om ons topic weer mee te bevuilen, wat jij!
    Whoehahaha ja je ZEGT dat de sintliedjes voor de kindjes zijn........maar ondertussen.... ;)

@Sweet (kort ff af), vaak roept ze idd "mama ik heb geplahaaaaaast" of " mama ik heb gepoehoeeeept!"
    maar nu veegt ze zelf meestal af en dan komt er ineens een klein wurmpie met dr blote kontje de kamer inlopen met dr broek op dr knietjes "mama wil je ff aantrekken?" Zo skeetig!
    Voordat de kleine z'n koppie gaat stoten tegen een plank boven de commode, dan mag je straks nog wel ff hoor haha! Niet druk over maken!
    Have fun bij de yoga!

Wij hebben nog geen donder gedaan aan de beebkamer zoals jullie weten alleen behang eraf...*zucht* maar wij hebben ook een plank voor boven de commode. Alyssa kwam er pas in de buurt toen ze 2 was geloof ik ;)

**ff eten koken en lekker eten met mijn gezinnetje!**

20. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Naduah; ohoh, meissie toch... kaart het toch maar aan hoor bij de vk, al die harde buiken zijn geen goed teken hoor.

@Judith1982; Jammer dat je hier niet meer komt, fijne zwangerschap!

Hahaha, wat die billen afvegen betreft... kwam weer even een herinnering teboven ;) Mijn oppaskindje ging altijd naar het toilet en dan riep ze dat ik moest komen en dan stond ze met haar (vieze) billen bloot omhoog, koppie naar beneden zodat ik het mooi af kon gaan vegen :)

Share This Page