Ik wil er nog 1 dingetje over zeggen, ik heb niemand beschuldigd, maar ik vind de toon van het pb'tje een beetje vervelend, dat is mijn probleem. Ik ben door niemand gedrild en heb gewoon mijn eigen mening. Ik blijf het hier wel volgen, maar zal niet meer mee posten en ik weet niet of ik dat nog in het andere topic blijf doen. Op deze manier heb ik er gewoon geen zin meer in. Ik heb wel andere dingen om me mee bezig te houden, onder andere het vele werken wat ik nu nog doe. (32 tot 40 uur per week + een dag naar school). Ik snap dat het misschien vervelend over komt, maar ik ben gewoon bang dat mijn berichtjes ondergesneeuwd raken door het geneuzel over het avondeten. Bij het andere topic denk ik niet dat dat zal gebeuren, maar als dat toch het geval is, zie je me daar niet meer posten. Mijn excuses als het allemaal wat l*llig overkomt, hormonen en stress enzow
Ik las op pagina 903 iets over een informatie avond en een rondleiding in het ziekebhuis. Hoe komen jullie hieraan en is dit in alle ziekenhuizen? Het lijkt me idd wel fijn om te weten hoe of wat als je daaraan komt tegen de tijd dat het zover is, maar ik weet niks van avonden en rondleidingen af!
Goeie vraag... weet ik ook niet, maar denk dat de vk het je wel kan vertellen @Shirley125; Gefeliciteerd meid en welkom! Weet je al wat het gaat worden? @Energy84; jammer dat het zo is gelopen, doe je een beetje rustig aan hopelijk kom je hier nog wel ff posten als je straks je beebje in je armen hebt
Ik ga wat eten en dan naar de gyn! I zal jullie straks (over 1,5/2uurtjes) laten weten hoe het was. Duimen jullie allemaal voor me?
@Acnaib, ik vond het op de site van het ziekenhuis. Ik weet niet waar jij wilt bevallen, maar zoek ze eens op op het net.... @Shirley125, welkom en gefeli! Wanneer je ook op onze lijsten wilt, pb mij of Snoopy1983 dan even met je gegevens! @Lynn, tuurlijk duimen we! Ben heel benieuwd! Hopelijk zit alles nog lekker! @Yvonnee, geen pb gehad? @Energy, geen probleem verder, maar nu begin je over ondergesneeuwd worden over berichten over het avondeten.....sja, als zelfs DAT al niet meer kan............................................even melden dat je gaat koken.......sja.... DAT gaat mij dus te ver. Anyway, no hard feelings hoor, maar suc6 verder met je zwangerschap! Hoop dat we je nog zullen zien en dat alles goed mag gaan!
Zo dochterlief in bed, mama rust! En jee wat was dat nodig! Ga zo ff bankhangen, hoop dat er wat op tv komt en ach, anders gooien we er een dvd in..kep weer genoeg gedownload! Vraag me af hoe het met Blue, Mimi en Klavertje is.....
@MamaKitty: Dankjewel nog ! Hoe gaat het nu met je? Voel je je al wat beter? @Sweetlakecity: Nee ze schoppen sinds een paar dagen al echt goed, zie dan ook echt mijn buik helemaal bewegen haha wel leuk hoor . En inderdaad ze zijn bijna een week kleiner dan als er 1tje in mijn buik had gezeten. Met mij gaat alles prima! Zet even een nieuwe foto van mijn buik in mijn album . Allemaal een fijne avond verder!
@Esther, het gaat wel....erg veel harde buiken achter mekaar, lijkt wel continue, maar afgezien van vanmi geen bloed ofzo meer gezien! Wat een verschil je buik zeg met 3 weken terug! WOW! MOOI!
@MamaKitty: Wel fijn dat je geen bloed meer hebt gezien. Hoop dat je niet al te erg last hebt van die harde buiken en dat het niet te pijnlijk is. Bij mij doet het soms echt wel pijn. Haha ja inderdaad heb zelf ook eens de foto's naast elkaar gehouden en je ziet wel duidelijk verschil !
Mamakitty: Als het 1e schilderij af is, zal ik er een foto van maken, ik hoop het binnen twee week af te hebben! Ja dom he dat ik mij heb versproken . Bij jou idd dus geen probleem aangezien men het weet . Ik ben benieuwd of ik t ga volhouden Gefeli met je vader Dag een beetje doorgekomen verders? @Jvd: Mooie creatie zeg Is het geschilderd? Als het t financieel toe laat willen we een pretecho met 30 wk. Volgens mijn nicht geeft het rond die tijd hele mooie beelden! Dancinglady: Scheelt zeker een hoop geld! En zolang het goed en mooi spul is vind ik tweedehandse spullen helemaal prima! Leuk zeg dat je de bewegingen ook echt ziet aan je buik, dat zie ik nog niet. Enneh w.b.t. gewicht, laat je niet gek maken hoor, ene oor in andere oor uit, stelletje zeurpieten zijn het! Zolang het maar goed gaat met jouw gezondheid en die van de baby, daar gaat het om! Snoopy: ik zal zeker een foto plaatsen als er een schilderij af is Vanacht wel goed geslapen? Esther: Leuk zeg je echofoto, heb je nog meer foto's Vind het bijzonder om te zien twee van die kindjes in de baarmoeder . Vervelend die duizeligheid zeg! Kalm aan maar he! Mooie buikfoto btw Naduah: Ik zal deze week een foto maken van de kinderwagen Is qua kleur neutraal (donkerblauw) en qua dekentjes en maxicosi, ook, maar met een kattepoot-printje. (voornamelijk binnenkant stof) Wat rot dat je zo last hebt van de harde buiken, geeft wel wat aan he. *Kijkt bezorgd* Kalm aan hoor en aan de bel trekken als het niet gaat! Zowel naar je werk toe als de VK! *Knuf* Princess: Relaxxxed zeg zo'n schoonheidsbehandeling. Je hebt je dus heerlijk vermaakt! Belangrijk je zo af en toe (of vaak ) eens flink laten verwennen Hoe is het verder met je? Mimi: fijn dat het goed gaat. Kalm aan he met die harde buiken! Hoe was het bij de VK? Hopenlijk krijgen jullie t december te horen! Ilona: fijn dat het gesprek met je baas zo goed verliep. Heb geen eigen atelier helaas , ik schilder bij een kunstenares in haar atelier, erg leuk om te doen en leerzaam! Goed idee w.b.t. voedingskussen, ga ik via mijn oefentherapeut bestellen, ook ivm ontlasten heupen/bekken. Ik heb een legio aan oefeningen voor de rug/bekken/heupen, dus mocht je nog meer willen hebben, maar je fysio zal ook wel een heel aantal voor je hebben! Lynnami: Heerlijk zo'n weekendje zeg, lekker genieten! Acnaib: Zo is het, lekker van genieten, ik vind het erg mooi de buik die steeds meer vorm krijgt . Sweetlakecity: Haha Lol idd Helaas, de schilderijen zijn nog in de maak Zodra er 1 af is zal ik het uiteraard posten Ik ben bezig met een (kinder)prent (stond op een gekregen kaartje); een moederhaas die haar babyhaasje kust, echt zo schattig! En dan een gedichtje er bij. Ik zou t niet weten w.b.t. of het een groeispurt is. Evt even vragen aan de Vk! Ow ik lees net dat je t hebt gevraagd aan de VK Rustig aan dus maar mama Miniicole: fijn dat het beter met je gaat, bah zo'n buikgriep niks aan! Mieke: Fijn dat je beter met je bi om kan gaan! Hoe was de avondrondleiding? Uiteraard had ik weer het een en ander gedelete stomme ik , maar de 10 pagina's weer door en zo tijd plat te gaan op de bank, had ik maar een laptopje, lijkt mij voor mijn houding wl handig Heb vandaag een babykledingpakket (eerste maatje) thuis gestuurd gekregen (via marktplaats), jemig wat een hoeveelheid, veel mooi spul, ook merk, haast als nieuw en dat voor maar 25 euro! Naast de basis die ik zelf al had gekocht hebben we nu echt meer dan genoeg! Nog even een vraagje dames: ik heb al een ruime tijd last van één tepel, die jeukt regelmatig, pijnlijk, lichte wondvorming (soms ook een beetje vocht oid). Iemand ook last van en/of wat er tegen te doen? Het is nu weer even een dag rustig, maar het komt steeds weer terug. Evt maar even een afspraak maken bij de huisarts... Fijn avondje allemaal!
@iedereen....als iemand zich afvraagt waar ik uithang, de club maart is voor mij beter bij te benen, dus dan weten jullie dat! liefs marr
Overzicht Maartmama's 2009 *** Topiclijst *** !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 Xanado83 - Alphen aan den Rijn - 24 jaar - 1e kindje - GB: meisje MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 Florida13 - Zuid-Limburg - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis - Voeding: fles lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing Naduah - Gennep - 23 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 13-03-2009 Luanti - Brabant - 27 jaar - 1e kindje 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Shenoby - ? - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje 23-03-2008 romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 84 maart 2009 mama's: verrassing: 12 jongen: 12 meisje: 11 geheim: 5 :-# Verklaring afkortingen: CK = Chinese Kalender GB = Geslachtsbepaling Afsprakenlijst: november 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur 20 nov: Bloesem - vk, 19.15 uur 22 nov: MamaKitty - 3D pretecho, 10.45 uur 24 nov: Xanado83 - vk, 09:40 24 nov: Florida13 - vk, 09.00 uur 24 nov: Daphne1980 - vk, 09.15 uur 25 nov: Tezzz - 4e vk, 09.30 uur 26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur 26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg 26 nov: Radna - vk, 10.10 uur 27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur 27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur 27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur 27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur 27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur 28 nov: bamjolan - vk, controle 30 nov: Evelieveling - gyn december 01 dec: Yoehoe - pretecho 02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30 03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur 03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur 03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur 03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur 04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur 05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur 05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur 06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur 09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur 09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur 09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur 10 dec: Naduah - vk, 09.55 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur 13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur 16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur 16 dec: Luanti - pretecho 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur Januari 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - ? * Jacky78 - Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! !Een Buddy is een contactpersoon die je kunt laten weten wanneer je je niet lekker genoeg voelt om op het forum te komen een tijdje, of dat er iets aan de hand is waardoor je even niet op het forum kunt komen, plotseling opgenomen moet worden, weeën hebt gekregen, bevallen bent etc. Dit kan op diverse manieren: per pb, sms, belletje, email...etc. etc. Wat jullie zelf prettig vinden...!!! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten.. *Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- Nog niet van toepassing
Daar ben ik weer! Baarmoederhals is nogsteeds aan de korte kant met 3cm maar gelukkig is die niet korter geworden! De gyn is ook nog zo vriendelijk geweest om nog wat fototjes te maken van mijn ventje Ik zet er nu in in mijn album, dus over een paar minuutjes kan je hem ook zien.
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... 19 nov: Miekie26 - vk, 08.45 uur Miekie26 veel plezier bij de vk!