Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ja speelgoed is niet helemaal het goede woord. Ze hadden op de party ook vanalles, zoals bijtringen, knuffeldoekjes, muziekdoosjes en een box-mobile. Maar het was echt mijn smaak niet.
    Ach en knuffels hebben we inmiddels al genoeg. Pas weer 2 knuffels gekregen :)

Mijn schoonzus moest om verschillende redenen blijven. Haar bloeddruk was veel te hoog en ze had heel veel pijn, ook steken enzo. Even dachten ze dat het weeen waren, maar dat bleek niet zo te zijn.
    Ze houdt ineens ook heel veel vocht vast, we schrokken wel even toen we haar zagen met zo'n dik hoofd.
    Ze mocht ook niks meer doen en dan is ze beter af om te rusten in het ziekenhuis dan thuis waar haar 5 jaar oude zoontje rondloopt.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Dancinglady, ah zo..oke ikke snap ;)
    Wat is jouw smaak? (ff checken) hihi
    nee idd heel verstandig dat ze in het ziekenhuis moet blijven als ik het zo lees....hoop dat de kleine snel komt!

3. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Ja dat hoop ik ook, we hopen hier allemaal dat de kleine snel komt.

Mijn smaak, hahahaha die is heel uniek ;)
    Voor de babykamer heb ik allemaal neopets-knuffeltjes gespaard (ik heb er zelfs een paar via kennissen uit het buitenland) en daar heb ik de rest van de kamer een beetje op aangepast. Ik hou de kleuren een beetje neutraal en het dekentje in het ledikantje is gestreept.
    Alleen omdat we nog niet weten of we voor de bevalling verhuizen zitten alle knuffeltjes nog in een doos :)

Verder hou ik ervan als het rustig is wat kleuren betreft. Van die beertjes van tiamo bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant vind ik dingen van fisherprise ook weer heel leuk, terwijl die wel wat drukker gekleurd zijn.

Snap je 't nog ;)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Dancinglady, Neopets, was da?
    Ennuh je houd gewoon van alles wat ;)

***edit al gegoogled op neopets! LEUK!*

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Precies vanalles wat :)
    Ik ga even wat eten.
    Tot later!
    xxx

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ga alyssa ophalen! bye! xx

ps ladies, ik heb bij babynamen ff een poll geopend, willen jullie daar ff jullie meningen geven?

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Middag!

@lynnami, fijn dat het onderzoek meeviel! En wat heb je dat uurtje wachten goed besteed zeg haha :D

@mommy2be, lekker he mandarijnen ben er ook helemaal gek op maar ben sowieso een fruiteter ;)

@esther, jee meid ook je dochter nog wegbrengen :( Hoop dat je vannacht wat beter zult slapen in ieder geval! En wat fijn dat je hulp hebt bij het verbouwen ;)

@sweet, weer is idd niets al moet ik zeggen dat het hier nu op de wind na dan nog redelijk is. Ws is alles vannacht gevallen.

@mamakity, dat is niet leuk als je dochtertje zo wakker ligt van het hoesten :( Hoop dat ze gauw opknapt en jullie allebei weer beter zullen slapen ;) Leuk hoor mrg 3d echo ben benieuwd :D Enne wat betreft de naam volgens mij had ik het al eens gezegd vind hem heel mooi en meer voor een jongen maar dat komt omdat ik een jongen ken die zo heet ;)

@princess, ja we gaan ws wel een echo doen :D mannetje wil het ook heel graag dus ja ;) Fijn dat je zo lekker geslapen hebt meid en nog maar 5 daagjes!

@dancinglady, een grote babyboom dus straks :D leuk hoor! Jammer dat de speelgoedparty tegenviel had er nog nooit van gehoord trouwens.

@dreamerfly, heerlijk een dagje vrij geniet er maar van! Ik denk inderdaad met alles wat je voelt dat je kindje een groeispurt maakt vergeet niet dat het nu al gemiddeld 30 cm is en het wordt natuurlijk allemaal krapper daarbinnen ;) Ik moet ook vaker plassen nu er is gewoon minder ruimte haha

Ik ga gauw weer verder aan het werk bye!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ik probeer het allemaal te lezen maar het blijft niet hangen.
    Heir gaat het wel redelijk, allebei moe, martin is druk aan het solliciteren en gaat volgende week weer werken.
    kiwi's helpen bij mij dus niet :(
    Drink nu maar gewoon 2 bakkies koffie dat helpt een beetje, ik drink normaal (ook niet zwanger) kruidenthee,melk, limonade en sapjes en bijna geen koolzuur, we hebben zelfs geen cola e.d. in huis (alleen in een cafe ofzo), dus caffiene werkt erg goed bij mij.

kamertje is wit, straks groene muur maken als ik de puf heb.we hebben net op verschillende plaatsen tochtband geplaats in onze kozijnen (vaak zit er al een band maar die werkt niet) en nou gaat martin ook nog kitten bij die kozijnen waar nog enkle glas in zit.want de wind waait hier praktisch gewoon naar binnen, ter illustratie ik slaap met 2 dekbedden, kachel vol aan, en alles wat boven de dekens lag was nog ijskoud dat ik wakker werd.

we hebben dus gedeeltelijk dubbelglas, maar de m,eeste draairamen zijn nog enkel, met glaslatten die niet meer sluiten en tochtstrip die niet goed meer sluit op het kozijn zelf, dus tocht het alsnog tussen de strip en het kozijn door... :cry: :rolleyes:
    goh waarom zouden we een allesbrander willen...?

9. Goedemiddag dames,

Ik ga even niet reageren op iedereen,maar wou jullie even laten weten dat het hier met mij niet zo goed gaat.

Het begon woensdag ochtend met lichte pijn in me zij, s'nachts amper een oog dicht gedaan en gister rond een uurtje of half 2 begon het weer maar nog heviger.
    Heb meteen vk gebeld en moest meteen even langs komen.
    Met de kleine is alles goed maar wat ik heb wisten ze niet dus moest meteen naar de gyn in het ziekenhuis komen.
    Na een uur gewacht te hebben vertelde de gyn dat ik waarschijnlijk nierstuwing heb.

Nierstuwing houd in dat je nieren afgeklemd worden door de bm en daardoor hun afvalstoffen niet kwijt kunnen.

Dus meteen bloed laten prikken en een afspraak moeten maken voor een echoscopie, Die heb ik dinsdag dus verder is het afwachten.
    Verder is er niets aan te doen en moet ik proberen zoveel mogelijk op me andere zij te liggen zodat me bm de anderekant op zakt.

Nou heb ik vannacht weer een k*t nacht gehad dus weet niet of ik het allemaal trek tot dinsdag.
    Als de pijn me vanacht weer uit me slaap houd denk ik dat ik gewoon het zh bel.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    jee meid dat is niet niks! Hoop dat de pijn toch wat minder gaat worden en dat het niet meer terugkomt.
    Sterkte!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mimi, dus wel opgeschoten met het kamertje zo te horen :D
    Ben benieuwd naar het resultaat ;)
    Gelukkig helpt koffie bij jou wel, hier helpen de kiwi's erg goed :D

12. Ha meiden,

Ook ik lees nog steeds mee, maar heb geen puf om te reageren.... :oops: De harde buiken zijn er nog steeds, en ik wil volgende week aan mijn baas gaan vragen of ik halve dagen kan gaan werken. Hoop dat dat kan...

@Xanado: Heel veel beterschap, meid! Hoop dat je je snel weer goed zal voelen! Sterkte!

13. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    ha lady's,

even weer een berichtje van mij tussen door ;)

dreamerfly
    al jou vraagjes heb ik ook 'last' van toevalli he?
    ga ook steeds vaker plassen, ben de deur nog niet uit en moet alweer, soms best lastig! ook onderin krijg ik soms trapjes, moet er dan wel ff om lachen, kieteld vind je niet?
    ik merk dat ik deze zwangerschap ook niet geheel gerust doormaak ivm mn MA, kan het echt nog niet los laten dat het nu wel goed gaat.....soms best jammer, want het is zo voorbij.

Mammakitty
    Ik mag morgen ook voor de 3/4D echo, spannend he? jij maakte je zorgen of je alles wel goed kon zien op dit termijn van je zwangerschap? denk dat jij wel een mooi beeld zal hebben hoor, miss dat ik wel iets te vroeg ga, maar de man van het buro heeft het zelf ingepland, hij zou t wel weten hoop ik....lijkt me echt super om te zien!

Naduah
    Klote voor je dat je zo'n last van harde buiken blijft houden, wat zegt je VK ervan? rust houden zeker? ik hoop dat het lukt met je werkgever, maar hij kan je niets weigeren denk ik? succes!

mimmi
    lekker met het kamertje bezig? leuk hoor!

snoopy
    Toch een 3/4D echo doen? leuk joh! het kost wat, maar denk eraan dat je anders miss spijt krijgt als je het niet gedaan hebt.

ik heb trouwens erg veel moeite met kleding kopen, jullie? de zwangerschapsmode vind ik best duur, heb nu voornamelijk jurkjes aan, maar dat wordt ik ook soms zat....
    en ik heb al een paar dagen last van afscheiding, niet wit van kleur maar bruinig/rose :oops: zal er wel bij horen, maar toch schrik ik er elke keer van, Mammakitty jij had hier ook last van? waar komt dit toch vandaan? verder voel ik de kleine goed, ene keer beter dan de andere maar dat is normaal.

best een lang bericht geworden :rolleyes: groetjes!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, mooi dat je de naam wat vind, nu moeten we goed gaan nadenken wat we willen, maar ja, we hebben nog ff gelukkig haha.

@Mimi, jee wat een tochthuis zeg! Goed dat jullie er wat aan gaan doen! Hoe gaat het met Martin? Mooi dat het redelijk gaat met jullie, maar ik lees liever dat het goed gaat ;) Sterkte!

@Xan, he gadverdamme joh, nierstuwing, das kl*te zeg! Heel veel sterkte!

@Marr, Have fun bij de echo morgen he! ;)
    Die afscheiding...hmmm ik had wat roze afscheiding en IETSJE bloed. Kan door harde buiken komen....
    Ik zou het zeker ff aankaarten bij je vk meid! Zeker doen!

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Mamakitty; hoop voor je dat de Balsoclase werkt ;) en succes met de namen!

@Dancinglady; spannend hoor! Succes met je schoonzus! Leuk hoor om straks die kleintjes te zien terwijl jouw kleintje nog in je buik zit :D hihi, dan duurt maart weer zoooo lang......

@Dreamerfly; tja... uitslapen was voor mij ook al lang geleden, maar tis me zomaar gelukt :D

Ik heb met de dopler ook wel eens dat ik het hartje op 2 plekken hoor, :) begon al te denken dat er mss wel 2 in zaten hahaha. Denk dat het idd zo is dat onze meiden lekker fanatiek aan het zwemmen zijn dan ;)

Op je andere vragen weet ik geen antwoord... Je bezorgdheid herken ik wel hoor, gelukkig hebben we de AS ;)

@Xanado; jeetje meid :( raar dat ze je dan tot dinsdag laten lopen... Wanneer krijg je de uitslag van het bloed prikken? Heel veel beterschap!

@Naduah; goed zo meid! Je baas moet er maar voor zorgen dat jij halve dagen kan gaan werken, dat is zijn verantwoordelijkheid! Sterkte!

@Marr; ik heb niet zo'n problemen met de posititiekleding hoor ;) maar ben sowieso altijd al wel een ware shopaholic :p Ik zou de vk wel even bellen hoor voor die afscheiding...

Nou, ik ga lekker een happie eten bij een vriendin en dan op naar de bruiloft :D (hopelijk hebben ze stoelen want m'n rug is nu al aan het protesteren ;))

16. Niet meer actief

wow xanado, das niet niks!

Sterkte!

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ZOoO schrik. Jez*s dat is niet niets.
    Kunnen ze er dus niet aan doen?
    heb je het alleen als je ligt?
    Knuffies!

18. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

marr en mamakitty veel plezier bij jullie pret echo's morgen.

ilona was jij nou van die tv programma met Holland erin? Ik heb hem opgenomen en ga je nog eens opzoeken! Zwarte buikband en rode vak niet waar. ;) xxx

Koop trouwens mijn bovenkleding gewoon bij de h&m of vera mode. Gewoon maatje L en lekkere lange trui ofzo.
    Gisteren nog wat gekocht vandaar.
    Vind de mode van de positiekleding errrug dom.

that's me momenteel dus....
    tutututuut!
    ik zit alleen op kantoor als regeltante. hahaaa

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goeieavond dames

Wat een pokke weer zeg!

Mamakitty veel plezier morgen!

Hier is morgen bij ons de intocht...pff hopen dat t wat zachter is dan nu, t weer haha

Heb vandaag gaaf behang gezien voor mijn slaapkamer.
    Ga binnenkort dus 8 rollen daarvan halen, gekleurde streeppies :D

Nou dames kga er een eind aan brengen, ben echt heel moe de laatste tijd!
    Heb overigens weer nieuwe buikpix op de site gezet.

20. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    hoi Dames,

Ik laat snel even wat van mij horen.
    alles gaat hier prima, maar door de renovatie hebben we tijdelijk even geen internet.
    Ik heb dus ook niet bijgelezen, maar mochten er belangrijke berichten zijn die ik heb gemist, zouden jullie die aan mij willen laten weten per PB?
    Ik zit nu snel even bij mijn schoonouders achter de pc, zodat ik toch even kan laten weten dat ik nog leef en alles goed gaat.
    Ik hoop er over een weekje weer te zijn.

Dikke knuffel.......

Deel Deze Pagina