Hier komt ook zo MvM ben zo kapot na een dag werken dat ik daarna het liefste direct mijn bed in duik. Wat ik misschien ook doe. Fijn om te lezen dat er weer een aantal goede ehco's zijn. Meiden waar het mis zou kunnen gaan dikke * knuf * Ga stoppen om half 8 is die vrouw er (best spannend stom he)
@Mamasan: goh, wat een dubbel nieuws, ik mag hopen dat je idd gewoon wat korter zwanger bent. @Tji: balen! ken het gevoel jammer genoeg. |@kitty: geweldige foto!
@ mamasan Wat een vervelend bericht zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop toch nog op een goed bericht! Take care! @ mamakitty Super zeg om je echo te zien, super leuk! Zeker heerlijk om daar vanmiddag naar te kijken? Vanavond dus champagne! Oohh ik moet nog w88 tot 5 augustus......... @ allemaal Vandaag naar de vakantie weer begonnen. Viel me toch wel even zwaar, het vroege opstaan. Was goed misselijk en moe, mn broodje kaas smaakte gewoon echt niet. Maar ja dat kan ik nie te veel laten merken natuurlijk.... Dus stug doorkauwen hahah! Verder een beurs en zwaar gevoel van mn buik en borsten, pffff.... Ik zit ook een beetje met mn werk, ben begonnen als uitzendkracht en nu mag ik dienst komen, super natuurlijk maar goed ze weten natuurlijk nog niet van mn zwangerschap.... beetje moeilijk maar goed... Morgen kan ik beginnen met MvM, ben benieuwd hoe het gaat! xx
Nee hoor helemaal niet stom, had ik ook hoor als de test maar wel positief is dacht ik de hele tijd haha
Mamasan: Hé meid, wat rot zeg! Gelukkig zijn de waardes nog goed, dus dat geeft een beetje hoop! Heel veel sterkte en suc6 voor donderdag en hopen dat alles toch goed mag komen! Dikke knuf! Mamakitty: Wauw, wat een mooie echo! En wat moet dat een heerlijk gevoel voor jullie zijn dat je het hartje heb horen kloppen! Geweldig! Eetlust: Hier ook weinig eetlust. Had vanavond een heerlijke pan nasi gemaakt wat ik altijd ontzettend lekker vind, maar zat nu echt met lange tanden te eten En 's middags heb ik helemaal geen trek. Ik neem dan meestal een opkikkertje en dat smaakt wel.
Poeh, wat een tegenstrijdige berichten hier vanavond zeg! Allereerst MamaKitty; Super mooie echo! Kan me voorstellen dat jullie helemaal in love zijn! Geniet er lekker van! Mamasan; Wat moeilijk zeg! Maar dat je waardes nog zo hoog zijn, betekent in principe dat je nog wel zwanger bent, toch? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Tji; Jeetje, meid... Wat rot voor je. Heel veel sterkte! Tezzz; Bedankt voor dat fijne sh*t-verhaal... Had net wat eten achter m'n kiezen... ale: Radna; Heel veel plezier morgen met je echo! Ilona en Xanado; succes met MvM zometeen! Moeheid; Mwah, hier eigenlijk weinig last van. Ik blijf nog rustig op tot 12 uur, maar goed, ik ben ook nog niet zo lang zwanger als sommigen van jullie.
Ja en dan had ik zelfs de avond ervoor nog even een testje gedaan Heb mezelf ook voorgenomen na de MvM test niet meer te testen haha
@jenna85, hier ook niet veel moeheid hoor, soms wel en dan weer dagen nergens last van. Heb meestal alleen 's middags even een dipje
Voordat ik zwanger werd van Kyra had ik dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met 5 weken. Toen is er ook 1 eileider verwijderd. Dus nu ben ik erg onzeker dat ik weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb, zeker omdat ik nog maar 1 eileider heb waar ik dus héél zuinig op ben. Dus hopelijk de 25e kunnen ze me goed nieuws brengen!
@Tji...oh meid wat kl*te.......hopelijk kan de huisarts je meer vertellen... @Twinnie, wat een mooie test weer! @Snoopy, we kregen een eerdere echo omdat ik dat bij dochterlief ook heb gehad (alleen toen omdat ik bij fertiliteitsarts liep) en ik het nu ook weer wilde. Ik vertelde dat ik daarom bij een echobureau had geboekt, maar zou een uitwendige echo krijgen, dat vond hij geen goed plan en was bang dat een uitwendige niets zou laten zien. Vandaar dat hij zelf de echo wilde doen, inwendig. Ik heb een goed gesprek met hem gehad (mijn huisarts = ook mijn verloskundige) en omdat er aardig wat gebeurt is tijdens en na mijn zwangerschap, wil ik zoveel mogenlijk de regie in eigen handen houden en dat vond hij alleen maar mooi en goed. Vandaar. IEMAND AL IETS GEHOORD/GELEZEN VAN TANTE29? Zij had om 11:10 een echo................
Ohw oke vandaar! Nou lekker hoor dat je hem gehad hebt dat lijkt me toch altijd een hele opluchting. Dus je had een inwendige echo? Ik ben benieuwd wat ze bij mij doen vrijdag ik hoor vaak dat het voor 1o weken nog inwendig is. Wat kan ik verwachten van een inwendige echo voel je het erg of valt het mee? En kunnen ze niets beschadigen aangezien ze erg dicht bij de baarmoeder zijn? Sorry hoor hier duidelijk een eerste mama hahaha
Oh hihi, ik dacht dat ze zo kwam, mssn iets te veel door elkaar gelezen hahah! Vind dat girafje ook zo leuk, die heb je ook in het rood toch? Waar kun je die kopen? xx
Snoop, een inwendige echo is niet schadelijk. Ik had bij dochterlief met 6 weken en 10 weken inwendig, maar de meesten doen tot 10 weken inwendig, vanaf 10 weken uitwendig. Het is niet pijnlijk, misschien dat je het alleen een beetje naar en genant vind. Maar het is het meer dan waard!
Dat was iemand anders haha ff naam kwijt, Ja lief he dat girafje komt bij de prenatal vandaan had even iets tastbaars nodig
hey lieverds wat lees ik toch weer een paar rot berichten voor die meiden sterkte... Ook zag ik jou echo mamakitty, SUPER ! Ik mag woensdag voor de rest gaat het hier nog goed, en nog geen kwaaltjes
Ik vroeg me dus ook al af of we al wat gehoord hadden van Tante..! Hmm, hopelijk laat ze snel iets horen! Snoopy; Gelukkig maar! Dan ben ik niet de enige. Voel me eigenlijk best wel fit *ff afkloppen!*, dat is wel erg prettig! Joyce; Ooh, ja dan is het heel begrijpelijk dat je behoorlijk onzeker bent! Lijkt me nogal heftig om een eileider kwijt te raken... Maar kan je het aanvoelen dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt of is dat echt pas bij een echo te zien? In-/uitwendige echo; Ik had met de zwangerschap van mijn zoontje een uitwendige echo met 9.3 weken zwangerschap, was allemaal prima te zien, hoor!