Nou ik mag niet meedoen met MvM... Ik heb een hernia operatie gehad en dan zitten ze dichtbioj je beenmerg...iets met bacterieen bla bla bla... viel me zo klote! Wel een mooie posi test weer trouwens...
dag meiden, hoe voelen jullie je? Ik voel me prima, werkelijk nergens last van! (wil je eigenlijk stiekem misselijk voelen, gek he? ook geen pijnlijke borsten. 21juli moet ik voor t eerst naar de vk, spannend! @mamakitty jammer dat je niet mee mag doen. ik ben nog aan t twijfelen wat ik zal doen...
Florida mooi dat je je zo goed voelt! Ik voel me ook prima, al knallen mijn borsten zo uit mekaar denk ik
Ik heb ook nergens last van, alleen nog steeds menstruatiekrampen. Hoop dat dat over gaat binnenkort, want vindt het eng. Bij de zwangerschap van mijn dochtertje kreeg ik pas symptomen bij een week of 7/8. 25 juli intake van verloskundige en 4 augustus echo. Spannend! Liefs Tumtummetje
@MamaKitty: Jammer meid, dat je niet mee kan doen. Ik doe niet mee, het is niet tet doen voor mij om de flessen weg te brengen. Veel te ver weg. En ik had begrepen dat ze ook niet hier komen. Ach geef niet, ik vergeet het otch. Wel top dat er aanstaande moeders zijn die het wel doen. Het is voor een heel goed doel. Maar voel je dus niet schuldig. enne dat van die borsten..tja dat gevoel ken ik. Heb ik dus ook, soms geeft mijn man me een knuffel en dan doet het gewoon zeer. @Florida: Lekker toch dat je nog nergens last van hebt. Al begrijp ik wel dat je liever wat voelt. Dat maakt het echter. Maar wees niet bang het komt echt wel. Hier alles ok, heb net geluncht op mijn werk. Normaal drink ik bij mijn brood een tuinkruiden bouillon maar daar werd ik net misselijk van. Nou moe weer iets waar ik niet meer tegen kan. Dan maar weer aan de kruidenthee en het water.
Hallo Dames... Mag ik erbij? Op de verjaardag van mijn man uitgerekend, en op 14 augustus onze eerste echo
@mamaKitty: welk gevoel bedoel je meid? Het gevoel van zwanger zijn...of dat ik nog misselijk ben van de bouillon? Nou dat is al een eind gezakt en voor de rest begin ik langzaam te wennen aan het idee zwanger te mogen zijn. en stiekem kijk ik al uit naar de echo.
Wie van jullie is er ook zo moe? Ik zit nu op mijn werk en ben zooooo moe. Ik zou wel kunnen slapen. Ik heb nergens geen zin in en kom maar langzaam vooruit.
@Majo: welkom hier! Al kunnen wennen aan het idee? Gefeliciteerd! @Klavertje: nee, moe ben ik eigenlijk nog niet. Is best raar, want dat was bij mijn dochter juist het enige symptoom en bij mijn zoontje 1 van de vele symptomen Ik ben juist steeds zo vroeg wakker. Is heeel raar voor mijn doen want ik ben een echte langslaper En wat me ook opvalt is dat ik steeds zo'n vreselijke dorst heb! Heeft 1 van jullie dat ook? Of zou dat puur door het weer zijn? @Tumtummetje: hier ook nog steeds krampen hoor. Maar ze horen erbij. Toch apart dat elke zwangerschap idd heel anders is. Dit is nou m'n derde maar heb toch weer andere symptomen (en veeel vroeger dan de vorige 2 keer). @MammaKitty: wat flauw dat je niet mee mag doen. Ik zou graag meedoen, maar hier wordt niks opgehaald en wegbrengen zit er niet in. Zit er voor ons niks anders op dan morele steun bieden he? Laterrr! Liefs Tezzz
**INBRAAK** Hallo Maart Mama's 2009 Ik wil jullie allemaal even feliciteren en een fijne zwangerschap wensen Dikke Knuffels van een Maart 2008 Mama ( die 7 april '08 is bevallen) **UIBRAAK**
goedemiddag allemaal, het gaat hard, ik ga ff een dutje doen en we zijn alweer 2 pag verder. majo,welkom en gefeliciteerd! mammakity, balen van mvm joh! Die echo is ook balen, pfff bij 11,5 weken pas. Mijn man vind 5 weken te wachten te lang, we hebben al wat mk's achter de rug en een bbz en hij vind zo lang in de stress geen optie. Dus morgen weer in de tel of het echt niet wateerder kan. klavertje, ik ben ook doodmoe, heb net met zoonlief van 13 tot zojuist liggen slapen, was helemaal op. Het warme weer zal ook wel meehelpen hoor en dat ik zo vroeg wakker ben iedere keer Tezzz, de dorst is bekend, had het bij mijn zoontje,nu ook weer. Ben ook ineens dol op cherry coke.
hey meis.... je kan gerust een vroege echo vragen hoor, als de vk het niet wil doen,kan je een gyn bellen.... helaas spreek ik uiut ervaring ! succes
Hoi meiden, leuk dat er nu ook al maart mama's zijn! wil je allemaal een hele fijne zwangerschap wensen! Geniet ervan, het lijkt heel sloom te gaan, maar op het eind gaat het harder dan je denkt! liefs rensie (julimama)
Tnx mamanona, maar het is hier omgekeerde wereld volgens mij. Ik loop al bij de gyn en de vorige keer heb ik juist de vk gebeld om hulp. zij heeft toen gezord dat ik voor een echo kon ivm heftige buikpijn en toen bleek ik een bbz te hebben. manlief zei al, zeg maar dat we op vakantie zijn en gooi het maar op zwangerschapsdementie. Dit laatste omdat ik vanochtend mijn haar probeerde te wssen met cremespoeling,tot 2x omdat het niet wou schuimen