Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hey you!
    Ja jij woensdag he en dan kom je met een super mooie echo jij! Met kloppend hartje, wedden!?!?!?!

2. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    In zn algemeen vraag ik me af waarom er nog zo'n verschil zit wanneer iemand mag komen voor een eerste echo (afgezien van de dames met een medisch verleden).... De ene mag met 6 weken al en een ander pas tegen de 10...

Is hier een reden voor?

3. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Heb ook zon hele grote daarvan gezien, ook zo lief! Dus bij Prenatal? Mmmm wil ik ook heen haha!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    mijn huisarts is gewoon geweldig! ;) haha daarom mag ik eerder.....nee zonder gein, hij kent mijn voorgeschiedenis en wil graag dat ik deze zwangerschap WEL kan genieten........vorige dus NIETS NOPPES NADA van kunnen genieten.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ga ff tv kijken ladies! Bis morgen! ;)

6. twinnie

twinnie Actief lid

13 jun 2008
    304
    0
    0
    Geniet ze van je mooie echo!

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, helaas kan je dit niet aanvoelen. Je begint het pas te voelen als het daadwerkelijk ook foute boel is en dan ben je dus al te laat.
    Ik kreeg toen ineens heftige buikpijn rechtsonderin en dacht eerst dat het mn blinde darm was. Om 17u waren we in het ziekenhuis en om 21u lag ik op de ok!
    Maar goed, we gaan er dit keer maar niet vanuit, want bij mn dochtertje is het gelukkig ook allemaal goed gegaan. [-o<
    Maar de onzekerheid blijft natuurlijk...

Tji: Nee hé! Hopelijk ben je snel weer zwanger meis! Heel veel sterkte!

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Oke fijn dat het niet schadelijk is en ja genant ach er zullen deze
    zwangerschap wel vaker dingen zijn waarbij ik me genant voel denk ik dan maar :) Heb het er graag voor over!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tji + mamasan: Sterkte meiden, hopelijk krijgen jullie snelgoede berichten!

10. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    MvM is alweer weg. Leuke vrouw en de test knalde eraf nog geen 5 sec ze werd helemaal enthousiast. Heb voor de dvd gekozen en krijg ik binnen enkele weken. Ze had ook meteen flessen bij voor als wij dat wilde nou prima hoor elke liter is er 1. Leuke boekjes gehad en gewoon een goed gesprek. Bij ons word tussen 8 en 10 uur op vrijdag de flessen opgehaald nou ik zet ze wel bij de deur hoop dan nog te slapen of net wakker te zijn haha.

11. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Vond de inwendig echo prettiger dan uitwendig. omdat uitwendig ze flink aan het duwen waren en dat was echt niet lekker en inwendig ja aghh het is inderdaad niet pijnlijk misschien iets genant maar met licht uit aghh je kan het hebben.

12. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    @Tji, o jeetje meis, wat balen, heb je ook bloedverlies gehad dan ergens dat je denkt dat t fout is, kan je snel echo ofzo krijgen? we duimen voor je!

@snoopy, inwendige echo is niet pijnlijk of schadelijk voor je kindje hoor. Heb er voor de zwangerschap van de eerste om de 2 weken om de dag een gehad, toen ik zwanger was twee, nu vanaf febr weer een hele reeks en morgen dan een zwanger! Je ligt er beetje stom bij voor je gevoel en t ergtse vind ik altijd eerste keer bij vreemde, daarna hebben ze t gezien en is t minder erg, en t in je blote kont naar de tafel l,open en daar op klimmen blijft raar. Maar als je daar ligt en zeker als je beebje ziet vergeet je dat!

Hier lekker brood gegeten en dat beviel prima en dan vooral t zoete beleg, jam enzo raar want chocolade staat me tegen. Nu ook ff niet misselijk. gelukkig komen ze woensdag eerste lading mvm ophalen, oehh wat gaan die flessen stinken als ze vol zitten en heb geen lege meer, te veel geplast denk ik ;)

En niet t eveel zorgen maken over de mvm test hoor, weet ff niet meer wie, ik mocht ochtend urine opvangn omdatze savonds kwam en de test lijk was veel paarser dan de control lijn en dat gelijk toen de urine ging lopen, hoefde niet eens te wachten op lijn!

OHHHH heb zo zin in morgen!
    jullie gaan t horen ............
    ga is kijken of er wat op tv is, zal wel niet maar ja, dan heb ik hier iig zat te lezen........
    fijne avond mama's too bee!

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hoi dames,

Wat gaat het snel hier op het forum! Heb net alles even doorgelezen,... :rolleyes:

Tji, Mamasan, sterkte en hopen op het beste!

Mamakitty: wat een mooie echo. Wij hebben er ook al twee gehad (vorige week) en met 6 weken het hartje zien kloppen! :D

Aan iedereen die de komende dagen een (1ste) echo heeft,.. geniet ervan. Is echt heel gaaf om een knipperend bolletje te zien !

Is het vrouw-eigen dat je je onzeker blijft voelen? Mijn mannetje gelooft er helemaal in en zit uren te turen naar kinderwagens op het internet, terwijl ik steeds zeg, wacht nou eerst even af,...
    Heb momenteel niet echt ergens last van, behalve wat moe en dikke aders over mijn borsten. 8-[

14. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Pff, dat is waar inderdaad! Ze duwde dat ding bij mij toen ook zo hard in m'n buik...'hallo? Wil je soms m'n stuitje ook op het scherm zien ofzo?' :)

Maar ja, je kan er maar beter aan wennen. In je wroeten doen ze toch wel, helemaal als je aan het bevallen bent!
    Wat dat betreft ben ik blij dat dit mijn tweede is; heb het tenminste allemaal al een keer meegemaakt! 8)

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hahaha Judith. Mijn man is ook helemaal in de wolken op dit moment.
    Gisteren was hij aan het surfen op het net en "out of nowhere" begint hij ineens over dat er zoveel keuze is in BORSTPOMPEN!
    Ik vroeg hem of hij gek aan het worden was ofzo. He is daar gewoon echt veel te vroeg voor. Ik vroeg hem ook waarom hij daar nou naar aan het kijken was. Zijn antwoord: Omdat ik de baby de fles wil geven natuurlijk.
    Manen steken soms vreemd in elkaar... :rolleyes:

16. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ik hoop het
    Ben nou wel heel benieuwd hoeveel weken ik ben
    want als ik toch 10 weken ben dan moet ik jullie alsnog verlaten en naar de feb mama's.....
    maar ik hoop dat ik gewoon mn 6 weken ben anders ben ik op de verjaardag van mn zoontje uitgerekend en dat is ook niks voor t kind

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Joyce - Ik heb helaas ook een bbz gehad... Ik met 7 weken. Ik had al wel dat ik met 4 weken al echt pijn had af en toe... Dan lag ik echt in foetushouding op bed en zweten en pijn.... Heb ik een aantal keren gehad, maar het werd afgedaan als bandenpijn... Toen had ik al zoiets van... hmmm echt niet... Ja ze moeten uitrekken, maar geen 25 km ofzo...
    Met 7 weken precies had ik de eerste echo... Ik was bijna bij het ziekenhuis, maar ik durfde niet verder te rijden van de pijn... Heel lieve mensen bij een bedrijf hebben me toen naar het ziekenhuis gebracht omdat het ziekenhuis hiervoor geen ambulance wilde sturen.
    In het ziekenhuis aangekomen hadden ze het vermoeden van een bbz, maar waren niet zeker... Ik moest dus wel blijven. Volgende dag ben ik geopereerd. Gelukkig hebben ze mijn eileider kunnen sparen...

Maar ik heb nu ook echt wel die angst.. zou het nu echt wel goed zitten...
    Doordat ik het al eens gehad heb heb ik natuurlijk een verhoogd risico.. maar bij IVF heb je nog eens een extra verhoogd risico...

Ik heb ook totaal geen moeite met de inwendige echo's... Daarvoor heb ik de afgelopen 4 jaar er al echt veeeeel te veel gehad en toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter ook al ontelbaren...

Maar ja.. nu ben ik sowieso wel iemand die het meeste wel gelaten over zich heen laat komen...

Ik begin me trouwens zorgen te maken om tante29... Zou ze ons vergeten zijn (ik hoop het!) of zou het mis zijn...?!

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Van mij moet je niks Twigger... ;)

Als je hier wilt blijven... blijf je wat mij betreft gewoon lekker hier...

hihiiihi

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mamakitty wat een prachtig plaatje!
    Geniet er van!

Hier is het inderdaad lekker dubbel allemaal.
    Bloeden is zo goed als gestopt nu, dus toch een goed teken lijkt me.
    De HCG waardes zijn helaas geen garantie.
    Als het inderdaad een leeg vruchtzakje is (windei) zal het toch blijven stijgen en het zakje blijft doorgroeien.

Net heb ik een echo gezien van dezelfde zwangerschapsduur als ik nu ben volgens de echo en die zag er precies het zelfde uit.
    Stemd toch wel weer hoopvol, aangezien het dan inderdaad nog te klein kan zijn om iets te zien.

Moet er ook bij zeggen dat ik vandaag een vervangend gyn had met haast.
    Eerste opmerking was ook van ow dit echoapparaat ken ik niet :(
    De gyn die daarstraks belde reageerde al veel kalmer en nam ook de tijd om uitgebreid te antwoorden op mijn vragen.
    Ik weet dus ook niet echt wat ik er van moet denken.
    Gelukkig donderdag mijn eigen gyn en hopelijk antwoord of het goed of fout is.

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

ik viel vanavond rond 17.00 uur al bijna in slaap... jeeee dat wordt nog wat...

Deel Deze Pagina