Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 80 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

november
    26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur
    26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg
    26 nov: Radna - vk, 10.10 uur
    27 nov: Lindajelsma - 5e vk, 13.00 uur
    27 nov: Princess81 - 5e vk, 13.40 uur
    27 nov: Dancinglady - vk, 18.40 uur
    27 nov: Esther1981 - echo, 14.15 uur
    27 nov: Esther1981 - gyn, 14.45 uur
    28 nov: bamjolan - vk, controle
    30 nov: Evelieveling - gyn

december
    01 dec: Yoehoe - pretecho
    02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30
    03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur
    03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur
    03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur
    03 dec: Lynnami - gyn, 10 uur (US)
    04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur
    04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur
    04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur
    05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur
    05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur
    06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur
    09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur
    09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur
    09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur
    10 dec: Naduah - vk, 09.55 uur
    12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur
    12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur
    13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur
    15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur
    15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur
    16 dec: Florida13 - 3/4D pretecho, 20.20 uur
    16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

Januari
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - ?
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robbin*,805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robbin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

26 nov: miinicole - 4e vk, 09.50 uur
    26 nov: bamjolan - second opinion Lijenburg
    26 nov: Radna - vk, 10.10 uur

Miinicole en radna veel plezier bij de vk!
    Bamjolan, heel veel suc6 bij de second opinion!

Allemaal goed nieuws he ;)

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @dreamerfly, al wat gehoord van de HA?

4. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Hier even een kort berichtje,

Heb al een paar dagen niets van mij laten horen. Als eerste hakte het nieuws van Florida er flink in moest het even laten bezinken.

Daarna ben ik zelf aan het kwakkelen geslagen werk nu halve dagen van 8 tot 1 en als ik thuis kom lig ik om half 2 of 2 uur op bed en dan slaap ik door de wekker heen tot half 6. Dan is mijn man thuis die kookt en maakt mij wakker. En om 9 uur half 10 ga ik weer mijn bedje in en dan om 7 uur weer op. Slaap dus erg veel en voel mij niet echt lekker verkouden/griep en alle klachten die ik al had. Dus probeer eerst weer wat op te knappen als ik zo moe blijf toch vrijdag maar even naar de dokter bellen.

Hoop dat iedereen die ook kwakkelt ook weer opknapt! En hopelijk tot snel weer dat betekent dat ik iedereen geval weer een beetje beter ben!

p.s buikfoto 27 weken staat in mijn album

5. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

Mar 23, 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Zo, kussen achter mijn rug geïnstalleerd en typen maar ;)

@Mamakitty: Wat fijn dat alles nu geregeld is mbt het huis, geeft vast een stuk rust! En wat een mooie grote buik zeg, daar is mijn buik niets bij in vergelijking. Heeft natuurlijk ook zijn nadeel, dat je er meer last van hebt? Was bij mijn nicht i.g.
    Ik hoop voor je dat de nieuwe medicatie gaat helpen meid! Maar het kan verder geen kwaad toch voor de baby? Dat het pufje maar snel mag werken voor je dochtertje!

@Radna: Niets egoïstisch hoor, ik kan mij goed voorstellen dat je juist ook dankbaar kan zijn, dat het bij jezelf wel goed gaat. Het is zo'n wonder eigenlijk & niets vanzelfsprekends.
    Je moet mij btw even helpen m.b.t. je krampen, dat is even bij mij weggezakt ;), dat was onlangs?

@Klavertje: de hormonenzalf die ik heb gekregen bevat een hele lage dosering hormonen en daarnaast is het voor heel plaatselijk gebruik, dus dat kan geen kwaad. (alles wat een risico zou kunnen vormen, zou ik niet aan beginnen)
    Wat rot dat je je niet goed voelt, de dag nog wel een beetje overleefd? Contact opgenomen met VK?, want dat klinkt niet zo goed als je daar zelfs last van hebt tijdens het zitten! Jammer vd echo, maar fijn dat je mag terugkomen niet?

@Dancinglady: Mijn vader heeft al aangeboden een week over te komen, de schat; gaat hij vloeren (laminaat) leggen, want wij zijn zo a-technisch als de pest! :eek: . En wat vrienden van ons hebben al gezegd te willen helpen. Zelf hoop ik i.g. in staat te zijn, aan de slag te kunnen met de babykamer tegen die tijd! Wanneer we de definitieve datum vd oplevering hebben gekregen van de woningbouw (de huizen zijn nog in de maak en misschien zijn ze zelfs wel wat eerder af), kan ik een beetje inschatten wanneer te beginnen met inpakken. Ik wil i.g. de komende maand mij gaan buigen over het ordenen van onze spullen ;) En jij, wanneer begin jij er mee? Ik hoop voor je schoonzus dat ze maar snel mag bevallen!

Tezz: Fijn dat alles goed was bij de VK :) W.b.t. je bloeddruk; 135/70 is volgens mij netjes, 70 als onderdruk i.g.Bovendruk is geloof ik gemiddeld 120, maar wat hoger (natuurlijk niet te veel) is volgens mij niet erg. De één heeft een wat lagere/ hogere bloeddruk als de ander. Ik had de afgelopen keer 110/ 50. Mij leek de onderdruk wel laag, maar volgens haar was het mooi laag.

Enneh, beetje onrust in de kop? ;). Ik kan pas 1 februari starten met de babykamer :p. Opruimze ;) (maar niet te gek maken he ;) )

Princess: tnx voor nazoeken, lief :) Ik heb idd
    hydrocortison gekregen. Ben trouw begonnen met smeren en nu hopen dat het helpt! Fijn dat je i.g. ondanks de slechte nacht, zo lang kon doorslapen, ik wou dat ik dat kon ;)

Bamjolan: Hoe voelt dat de hik van de kleine? Schokjes heel vlot achter elkaar?
    Suc6 morgen he bij de second opinion!
    Hoe gaat ie trouwens nu met je buik?

Noor: je hebt al goed advies gekregen zag ik ;) :)

Xana: wat fijn dat de stuwing weg is :D

Sweetlakecity: Fijn dat je weer wat gerust bent. Mama een beetje aan het schrikken maken kleine beeb, foei toch ;)

Acnaib: knap hoor dat je het volhoudt! Jaaa en dat is aan jou, zou hij het erg vinden als je kijkt? Kan je je mond houden als je t weet :p ;)?

Muppie: Beterschap he en hopenlijk snel nieuws over wat het is, want zo is het natuurlijk ook geen pretje! Laat maar even weten he als je uitslag hebt!

Marr: Ik maak geen gebruik van extra pauze-dagen. ik werk parttime en daardoor zijn er automatisch al pauze-dagen ingelast ;). Mooie buikfoto hoor! :D
    Vind dat zo grappig om te zien al die soorten en maten buiken hihi.

Miniicole en Radna: have fun bij de VK!

Ilona: Beterschap he en idd even aan de bel trekken als het niet snel over gaat! Ook al zo'n mooie grote buik :D

@allen , tnx voor jullie reacties! Snoopy, lief dat je er naar vraagt;

Heb een telefoontje van de HA gehad en gezien mijn leeftijd denken ze dat het toch eerder eczeem is. Dus geen verder onderzoek! Ik moet het zalfje gaan smeren de komende twee weken en mocht het niet helpen dan moet ik terug komen. Ik ga er dus gewoon vanuit dat het helpt en dat het eczeem is. :)

Nou de kleine is ook weer lekker aan het trappelen zeg, gezellig :D

Morgen ben ik vrij en houd ik een surprise-dag voor sinterklaas, leuk idee in mijn hoofd en nu de uitvoering nog hihi ;)

Tot morgen allemaal!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    @dreamerfly, wat fijn zeg zal allemaal wel goedkomen ;) ! Leuk morgen dus beginnen met de voorbereidingen van 5 december :D suc6!

@ilona, mooi buikje meid! En goed dat je je rust pakt hoor moet je zkr doen nu ;)

Meiden zoals jullie zien heb ik de lijst een beetje bewerkt, iets kleiner lettertype ook (scheelt weer scrollen ;) )hoop niet dat jullie het erg vinden zoja ff laten weten.

7. GL013

GL013 Bekend lid

Sep 27, 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wat ben ik geschrokken van het bericht van Florida... Pfff, heftig hoor! Zet je meteen weer met beide benen op de grond...

Beetje raar om het dan over mijn kwaaltjes te gaan hebben, na zo'n bericht. Dat valt helemaal in het niet erbij!
    Maar toch even een korte update:
    Heb de hele zondag doorgebracht in het zkh. :(
    Sinds donderdag al veel pijnlijke harde buiken, zaterdag op zondag werd de pijn steeds erger dus zondagochtend toch naar het zkh gebeld, mocht meteen komen. Met de baby gelukkig alles goed, urine & bloeddruk ook. Inmiddels had ik koorts, en het bloed was niet helemaal ok, te hoge ontstekingswaarden. Er werd zelfs gedacht aan een blindedarmontsteking, maar dat was gelukkig loos alarm. Inmiddels gaat het wat beter, ben wel thuis nu. Vanochtend bij de gyn was alles ok, buik nog wel extreem gevoelig, mag deze week ook niet werken. Maar, gelukkig doet ons meisje het goed, dan neem ik de ongemakken wel op de koop toe!

8. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik heb niks terug gelezen omdat ik momenteel bij mijn schoonouders ben. Ik heb wel op mijn hyves het verschrikkelijke nieuws van Florida gelezen.
    Toen ik het zag begonnen de tranen te komen en mijn schoonmoeder zag dat en vroeg wat er was, en toen ik het vertelde heeft ze met me mee gehuild.

Lieve meiden laten we dankbaar zijn voor wat we hebben want je ziet wel dat het elk moment over kan zijn...

Als er nog andere belangrijke dingen zijn die ik gemist heb, wil iemand me dat dan ff laten weten via een PB/Hyves of email?

Liefs,
    Lynn

9. Mommy2be

Mommy2be Bekend lid

Mar 13, 2008
    528
    0
    16
    Hallo allemaal!

Ben eve niet thuis geweest afgelopen nacht, ben doodop maar schrik me rot om het bericht van Florida! Het heeft me echt enorm geraakt. Zal morgen uitgebreid reageren verder, ga nu echt slapen!

Trutse allemaal.

10. Esther1981

Esther1981 Actief lid

Nov 10, 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal,

Hoe gaat het hier?
    Is iedereen al een beetje rustig geworden?

Had gisteren even een down dagje,had nergens zin in na de berichten gelezen te hebben hier komt ook voorname dat het de 3de is waarvan ik weet dat het niet goed gegaan is en ga me dan zelf best zorgen maken over mn eigen zwangerschap en bevalling :(.

Verder gaat het wel,breng Luna straks naar het kinderdagverblijf en daarna ga ik naar mijn moeder.

Ben vandaag 25 weken zwanger,gaat snel hé!
    Morgen weer naar de Echoscopiste en Gynaecoloog.

Iedereen toch een fijne dag gewenst en doe allemaal rustig aan!

Liefs van mij

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Mogge meiden.

Als 1e een mededeling vanuit Snoopy en mijzelf.
    We hebben op de lijsten een kopje geboren staan en daar hebben we Florida onder gezet. Robbin* is immers geboren en ook al heeft ze het niet mogen redden, toch vinden wij dat ze op de lijst hoort en erkenning verdient! We hopen dat jullie het met ons eens zijn.
    Robbin* staat ook bij de sterretjes die het niet hebben mogen halen op de lijsten.

Verder ben ik zelf ook strontverkouden nu, gaat lekker.
    Gisteraaf toen ik naar bed ging 1 paracetamol met codeïnne genomen, heeft niets geholpen...ja hielp me wel met inslapen, maar tegen de pijn niet, dus vanaaf 2 proberen.

Met Alyssa gaat het niet goed. De puffer gebruikt, ze vind het gelukkig erg leuk en stoer, maar vannacht hoestte ze weer zo hard en veel dat ik bang was dat ze erin bleef! :(
    Vanmorgen ik naar dr toe om dr eruit te halen voor school, heeft ze dr hele neusje vol met groene snot en vanalles eromheen...en meteen hoesten! Nou ik heb dr de puffer gegeven en heb gevraagt of ze wel naar school wilde of dat ze bij mama wil blijven. Ze keek me heel zielig aan en vroeg of ze bij mij mocht blijven, maar natuurlijk arme schat! Blijf jij maar lekker bij mama! Na de puffer weer in bed ondergestopt en daar ligt ze nu nog, ik hoor dr wel regelmatig hoesten helaas............arm kind...

@Snoop, codeïnne tegen hoesten? Echt? Dat wist ik niet, maar tis nu wel welkom iig, want ik hoest ook al de longen uit mijn lijf, kop vol snot ook....

@Miekie26, showen die buik! Kom op! Ik wil niet de enige zijn hoor met zo'n achterlijk grote behuizing voor mijn zoon! ;)

@Dancinglady, de 13e komt eerst mijn buik en dan ik ;) hihi *pas ik nog wel in je auto meis?*
    24 weken jij....mens mens, wat gaat het snel he! Gefeli!
    Oh ik hoop zo dat je schoonzus niet hoeft te wachten tot 5 december he!
    Over de puffer zal ik zo ff schrijven....
    Hoe voel jij je?

@Twinnie, jij ook al buikreacties? Showen die handel! ;)

@Tante29, hoe gaat het met jou verder?

@Muppie, sterkte en ik hoop ook dat er iets uitkomt, dan kunnen ze tenminste wat doen he.

@Bam, hoe ist nu? heb je gebeld? Suc6 bij je second opinion meid!

@Majo, sterkte meid en doe rustig aan! Fijn dat jullie vertrouwelingen kunnen zijn, maar denk daarbij ook echt ff aan jullie zelf he, neem niet teveel hooi op jullie vork!

@Marr, als jij het niet meer volhoud, gewoon niet meer doen en een oplossing zoeken met je werkgever! Mooi buukie meis!

@Tezzz, oh ik vind het ook leuk hoor en ik pronk met mijn buuk, maar elke dag dat gezeur van; ben je nog niet uitgerekend, wat geen tweeling? Ben je het nog niet zat? Dan denk ik: NEE ik ben het niet zat! Het is mijn laatste zwangerschap, ik ben blij dat ie gezond en wel blijft zitten, laat mij met rust met dat gezeur! ;)

@Miinicole, suc6 en have fun bij de vk!

@Radna, suc6 en have fun bij de vk!

@Dreamerfly, de codeïnne kan de baby wat suffig maken net zoals mij, maar dat mag van de huisarts. En als ik zie wat ik tijdens 25 weken zwangerschap allemaal in mij gekregen heb voor, tijdens en na de operatie in mijn zwangerschap van alyssa, dan denk ik; hier krijgt ie niets van! ;)
    Ik hoop dathet zalfje je mag helpen meid! En veel plezier vandaag!

@MamavanSimon, he gatsie, wat moet jij geschrokken zijn meid! Sterkte hoor! Fijn dat alles wel goed is!

@Lynn, ja ik moest het je gewoon ff laten weten over Florida, hop niet dat je het erg vind, want ik lees dat je erg geschrokken was...

@Mommy2be, rustig aan meis!

@Esther, Gefeli met de 25 weken meis!
    Probeer je niet al te druk te maken, het gaat vast goed komen met al onze beebjes!

@Ilona, als je zo moe blijft zou ik ff je ijzer laten checken bij de vk of huisarts meid. En als je het nodig hebt; neem het!
    Gefeli nog met de 27 weken meis! En mooie buuk hoor!

Ik brand even een kaarsje voor Robbin*, Florida en haar man

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Omtrent Florida ***

Er zijn een paar mensen geweest die me gevraagd hebben of ik wou vragen of ze bij een evt. ceremonie mochten zijn.
    Ik heb dit even nagevraagd en dit was het antwoord:
    "de krematie is donderdag maar ze houden het heel klein.
    dus willen er geen andere mensen bij.
    hoop dat jullie dat begrijpen ."

Ik ga er vanuit dat er begrip voor is....

Dan over het cadeau nog even:

- Het cadeau zal € 3,00 per persoon gaan kosten
    - Iedereen die heeft aangegeven mee te willen doen krijgt per pb van mij bericht over hoe of wat verder
    - Het cadeau zal gehaald worden door de vriendin van Florida en daar ook door haar gebracht worden
    - In overleg ook met Florida's vriendin en de meningen van jullie is er gekozen voor de dwergvlinderstruik in een mooie pot. De vriendin van Florida haalt er iets leuks bij op als er geld overblijft
    Het geld wordt dus goed besteed...

Wie nog mee wil doen kan zich per pb uiterlijk nog tot en met aankomende dinsdag (2 december) bij mij opgeven zodat ik de informatie nog kan sturen en het geld nog op tijd binnen kan zijn.

Vanaf onze kant wil ik het nl. niet te lang laten duren maar het voor 6 december geregeld hebben.

Zijn er vragen? Pb me alsjeblieft...

Voor wat betreft het kaartje:

Er zijn mensen die me vragen hoe dat financieel geregeld is... Daar zijn voor jullie geen kosten aan verbonden. Je naam mag er zo bij op!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Goeiemorgen meiden!

@mamavansimon, Fijn dat het nu weer wat beter gaat maar is toch
    even schrikken zeg. Rustig aan doen nu maar!

@Lynnami, ja we zijn er allemaal heel erg van geschrokken :( En we mogen idd dankbaar zijn voor wat we hebben dat wordt nu maar weer eens bewezen.

@esther, gefeli met je 25 wkn mijlpaal! Niet zo gek dat je gister beetje down was dat had ik ook en nu nog steeds wel een beetje het is gewoon niet niks allemaal.

@mamakitty, haha doet die paracetamol gelijk 2 vliegen in een klap ;) (als die werkt natuurlijk)Wat sneu zeg voor Alyssa :( iig verstandig dat je haar lekker thuis gehouden hebt! Kun je dr ff lekker vertroetelen ;)

Hier eigenlijk weinig bijzonders, ga straks bellen of de blije dozen al weer binnen zijn.

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    @Snoop, haha ja idd ;)
    En ja, ik moet dr wel thuis houden dan hoor...echt, zo sneu! Maar ze is er inmiddels uit en zit Dora te kijken, lijkt iets beter te gaan! Hopelijk gaat ze zo ook wat eten en drinken.

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    ***Buddynieuws***

Ivm het drukkende gevoel waar Bamjolan het gister over had moet ze vandaag weer naar het ziekenhuis!

We duimen weer mee meis dikke *knuf*

Ik wil namelijk alleen nog maar GOED nieuws vanaf nu!!!!!!!!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Sterkte voor Bam!
    Kreeg net het smsje ook binnen......
    Laten we duimen dat alles goed is!

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ah mooi! Is altijd zo zielig als ze niet lekker zijn :(

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ja heeeeel zielig, dan wil je wel in ze kruipen en het overnemen! Maar ze doet lekker mee met Dora op het moment, dus denk dat het wel meevalt momenteel ;)

*en zet je msn eens aan mutsje* ;)

19. Esther1981

Esther1981 Actief lid

Nov 10, 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Hoi meiden,

Ik wou even doorgeven dat ik zo naar het ziekenhuis moet,gaat dus niet goed hier.

Vanmorgen met Luna wegbrengen naar het kinderdagverblijf ben ik bijna van mijn fiets afgevallen en tegen de stoeprand aangeknalt omdat ik steeds duizelig ben en ontzettende pijn heb onderin.
    Zelfs zitten doet al pijn :(.
    Heb ook erge buikpijn dus heb net naar het ziekenhuis gebeld en moest komen dus wacht even op mijn tante die gaat mee en dan ga ik er naar toe.
    Weet niet wat er verder gaat gebeuren maar ik hoop natuurlijk dat ik niet hoef te blijven.

Dankjewel voor de felicitaties vanwege mn 25 weken zwangerschap!

20. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    haha ik stond nog op off slim he ;)

Share This Page