Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohnee :( :( :(

Ik wilde goed nieuws hoor!

Ook voor jou duim ik mee meis!

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Esther1981, Ach lieverd toch.....oh ik hoop dat alles goed is!
    Ik pb je wel ff mijn nr oke? Dan kun je ons op de hoogte houden!
    DIKKE KNUFFEL MEIS!

3. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Hier ff snel berichtje van mij.
    Ben gisteren toch alsnog om 11.45 van mijn werk naar huis gegaan.
    Daar ben ik gelijk in bed gekropen en wat gaan slapen.
    Rond 13.30 werd ik alweer door het UZB gebeld. :(.
    Zucht! zeikers was ik weer wakker en ik sliep zo lekker.
    's middags was de duizeligheid en het branderig gevoel in mijn slokdarm al wat minder. Heb nog wel hoofdpijn gehad.
    Nu ga ik zo weer werken, maar zoals je ziet aan de tijd begin ik nu 2 uur later. Kijken hoe dat weer gaat....

Tot Later,

XX

4. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Dankjewel!

Bamjolan sterkte in het ziekenhuis.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Klaver, sterkte meid. Hoop dat het vandaag wat beter gaat, zo niet, dan STOPPEN!
    KNUFF

@Esther, ik heb je nr en jij die van mij.....we sms-en ;)
    En blijf rustig he!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Meiden, ik heb een nieuwe babysite gemaakt voor de keine, wie hem wil zien, moet me maar ff pb'en voor de link.....
    ps; op mijn hyves staat de link ook in een blog ;)

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.725
    3.160
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Net terug van de vk en alles was weer goed.. mijn kleine jongen wou niet mee werken haha dus ze had eerst moeite met het hartje vinden.. uit eindelijk toch gevonden en klinkt perfect... het is een lekker bewegelijk jochie..

Mijn bloeddruk was 110/60 dus was ook weer prima.. nou morgen bloedprikken voor suiker 3x zelfs... eerst nuchter en dan nog gewoon 2x.. en ik kan niet tegen bloedprikken.. bah ..en ben nog maar 3 kilo aangekomen intotaal :D..

@bam; succes in het ziekenhuis, hoop dat alles goed is!

@mamakitty; beterschap met je dochter.. en mooie buik hoor!

@esther1981; succes in het ziekenhuis, ik hoop dat ze de oorzaak kunnen vinden en het mee valt..

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmorgen!

@Bamjolan: hoop dat je je snel weer beter voelt en het drukkende gevoel weg gaat :(
    @Esther: Hoop dat het iets heel simpels blijkt te zijn (zoals ijzer-tekort). Duizeligheid is een rotgevoel en nog erg lastig ook! En op buikpijn zit natuurlijk ook niemand te wachten :( Succes vandaag!
    @Minicole: fijn dat alles goed was! Sterkte met prikken :(
    @Mamakitty: sterkte met je kleine meid. Vreselijk he, als je er niets aan kan doen? Mijn dochter is al zo vreselijk vaak ziek geweest (ongeveer elke 3 weken met hoge koorts in bed), dat ik er helaas alles vanaf weet :( Sinds ze 1,5 jaar geleden buisjes heeft gekregen en alle amandelen zijn verwijdert gaat het gelukkig een heeeeeel stuk beter! Hoop dat de puffer je dochter snel wat meer lucht gaat geven.

@All: zo aan mijn 1,5 uur werk in de winkel voor deze week. Ik vind het zo knap dat sommige van jullie nog volle dagen draaien! Mijn rug houdt het al voor gezien na die 1,5 uur :(

Laterrrr!

Liefs Tezzz

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he wat moeten al die maart mama's in het ziekenhuis en bij artsen .... :(
    hoop dat alles goed gaat meiden...

hier gelukkig gaat alles goed vanacht wel weer een knijterharde buik, maar toen ik er wakker van was geworden was ie met 10 min. weer weg. Dus waarschijnlijk weer een stomme droom.

nog steeds een beetje ondersteboven van het nieuws van florida en ik vind het heel mooi dat jullie , mamakitty en snoop, robbin bij geboren zetten daar hoort ze inderdaad.

het kleine lettertype van de lijst is prettig, scheelt inderdaad scrollen.

10. Lindajelsma

Lindajelsma Actief lid

10 jul 2008
    156
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier even een berichtje van mij.

Ik schrok gisteren heel erg van het bericht van Florida.... Denk je dat je rond deze tijd save bent. Gelukkig mag ik morgen naar de VK. Dat stelt me dan weer gerust.
    Bamjolan: las dat je naar het ziekenhuis bent gegaan. Hoop dat alles mee valt en dat je weer terug komt met goed nieuws.
    Esther: vervelend dat je zo duizelig bent. Ik hoop dat ze de oorzaak vinden en dat ze je kunnen helpen. Zo doorkwakkelen is ook niet fijn.
    Mamakitty: lekker om je dochter even bij je te hebben. Verwen haar maar lekker (en jezelf natuurlijk ook!).

Ik hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie!

Hier gaat wel alles goed. Ben vrij veel aan het werk. Soms vind ik het heerlijk, soms ook niet. Ach, het is niet een regelrechte ramp gelukkig. En de tijd gaat ook wel weer snel op die manier. 't Is al bijna sinterklaas, dan weer kerst en oud & nieuw en dan nog een maandje werken.
    Morgen laat ik jullie even weten hoe het bij de Vk is gegaan.

Een fijne dag allemaal!

Liefs Linda.

11. Goedmorgen!

@Esther & Bamjolan: Veel succes in het ziekenhuis. Ik ga heel hard duimen dat het allemaal meevalt, want zoals MamaKitty ook al zei: goed nieuws is erg welkom!

@Meiden met afspraken vandaag: Veel succes en plezier!

Vanaf volgende week ga ik dus 1/2 dagen werken, had grote problemen met mijn baas verwacht, maar dat viel dus hartstikke mee! Op woensdag en vrijdag ben ik zowieso al vrij, dus dan alleen de maandag-, dinsdag- en donderdagochtenden nog! Hoop alleen dat het UWV niet moeilijk gaat doen, heb begrepen dat ik daar dan twee weken na mijn ziekmelding op gesprek moet komen? En volgens mijn buuf moet ik dan een bewijs van de vk hebben dat het inderdaad beter is dat ik minder werk? Weet iemand hoe dat werkt?

12. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Tezzz ik hou het staan ook niet meer vol hoor. Dus ik snap het helemaal.

Miinicole fijn dat alles goed was bij de vk.

Radna hoe was het bij jou?

Wat erg dat bamjolan weer naar het ziekenhuis is. Ik duim dat alles goed is.

Klavertje in elk geval goed dat je later begint op het werk. Sterkte en als het niet gaat gewoon lekker naar huis gaan hoor!

Esther gefeliciteerd met de 25 weken. Die duizeligheid en pijn klinkt niet best. Ik hoop dat je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven.

Kitty, mooi site hoor!
    En wat vervelend dat Alyssa zich zo ziek en verkouden voelt. Hopelijk gaat het vanaf nu snel beter en had de puffer gewoon even tijd nodig voordat het begint te werken.

Muppie hopelijk vind de doket iets, misschien inderdaad blaasontsteking, want dan ben je er met een pilletje zo vanaf.

Majo mooi gesproken en goed om je weer even hier te zien.

Marr mooie buik.

Ilona jij hebt ook een hele mooie buik. Veel beterschap!

Dreamerfly ik begin volgende week al een beetje met pakken, maar ik doe extreem rustig aan en alleen op dagen dat ik me goed voel. Ik wil beginnen met mijn kleding, want die pas ik voorlopig toch niet meer :)
    Gelukkig is het eczeem en niks ergs op je tepel.

Mamavansimon dat is wel even schrikken dat je naar het ziekenhuis moest. Gelukkig gaat het nu goed en dat het maar goed mag blijven gaan.

13. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen allemaal :D :D :D Mijn man is zojuist geland op schiphol!

@Acnaib; Knap hoor, dat je dat kan zeg! Tip; als je man het echt niet wil weten, ook niet kijken... Het is te makkelijk om je te verspreken ;) *heeft zich inmiddels al 3(!) keer versproken tegen vriendinnen :oops:*

@Mamakitty; vervelend dat die parac/cod niet heeft geholpen :( en dan ook nog eens verkouden :( Beterschap voor jou en je meissie! Leuke babysite heb je gemaakt, moest erg lachen om het sinterklaasverhaal :)

@Dancinglady; als ze eigenlijk eind nov. is uitgerekend is het alleen nog maar goed toch dat ze dan nu nog niet is bevallen?

@Muppie; Beterschap meid! Had je nou een blaasonsteking? Of heeft het een andere oorzaak?

@Bamjolan; pfffffff, alweer naar het zh? Ik kan niet nóg meer slecht nieuws verdragen nu hoor, dus kom maar weer snel terug met GOED nieuws!

@Marr; wauw, wat een mooi bescheiden buikje heb je :D

@Ilona85; nou, lekker rusten dan hoor! Je zal het wel nodig hebben ;) Beterschap meid!

@Dreamerfly; graag gedaan meid O:) Gelukkig hoef je verder geen nare onderzoeken te ondergaan! Je buddy is weer gerustgesteld ;) Fijne dag vandaag en veel plezier met je sinterklaasvoorbereidingen!

@Mamavansimon; jeetje meid, schrik er wel van hoor! Wat is dan de oorzaak van de ontstekingswaarden in je bloed geweest? Doe jij maar lekker rustig aan hoor de komende tijd!

@Esther; :( dat klinkt niet zo best, succes in het ziekenhuis! Hopelijk is het niets ernstigs, wederom... géén slecht nieuws meer hoor :|

@Klavertje; goed van je dat je naar huis bent gegaan! Hoop dat het vandaag beter gaat en zo niet... gewoon weer naar huis gaan hoor!

@Miinicole; Gelukkig alles weer goed :D Was er een reden dat je 3x moet prikken voor de suiker? Pfffff, ik heb ook een hekel aan bloedprikken, succes meid!

@Naduah; goed geregeld meid :D Ik zou je vk bellen, neem aan dat ze dat gewoon voor je kan uitprinten....

14. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Linda succes morgen bij de vk en fijn dat het je nog lukt om te werken. Ik kan me voorstellen dat de tijd dan echt voorbij vliegt.

Snoopy ik vind dat kleine lettertype ook wel handig.

Naduah fijn dat je baas geen problemen geeft. Ik zou je vk gewoon even bellen voor een brief. Bij mij deed ze er totaal niet moeilijk over.
    Meestal belt het UWV je op. Dat doen ze bij mij. Je moet gewoon duidelijk zijn en aangeven dat het anders echt niet gaat.

15. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Princess je man geland op schiphol? Yesss. Dan kan je hem zometeen in je armen sluiten :D Geniet ervan saampjes!

16. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Jaaaahh, dat gaat wel lukken hoor :p Als ik vandaag niet meer onine kom, weten jullie waarom hè ;)

17. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Nu even een berichtje over waar ik zelf mee te maken heb in onze vriendenkring, als je genoeg hebt van het slechte nieuws even niet lezen.... (al eindigt het verhaal wel goed gelukkig)

Ik had al eens verteld over een vriendin van ons die een baby verwacht. Inmiddels was ze al 2 weken over tijd, dus we zaten in spanning te wachten op een kaartje. Dat kwam maar niet...Toen kregen we gisteren ineens een telefoontje.
    De baby is vrijdag geboren, een jongetje. De bevalling moest opgewekt worden, omdat ze 2 weken en 1 dag over tijd was. De baby had in het vruchtwater gepoept en de bevalling schoot echt niet op. Dus na een hele lange tijd werd er toch een keizersnede gedaan. Toen het kindje ter wereld kwam was het meer dood dan levend en de ouders werd verteld dat de baby het waarschijnlijk niet zou redden.
    Ze kwamen erachter dat de baby een hersenbloeding heeft gehad, waarschijnlijk al in de buik.
    Deze dagen waren een hel voor hun.
    Gelukkig ging het langzaam aan beter met de kleine en gisteren kregen ze het goede nieuws dat de baby uiteindelijk levend naar huis zal kunnen.

Wij werden er wel even stil van... Gelukkig komt het goed.

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Dancinglady, oh wat erg zeg voor je vrienden! Maar gelukkig gaat het nu beter en mag hij snel naar huis!
    *kep je op msn nu*

@Princess, geniet van je mannetje vandaag he!
    Ennuh..welke site van mij bedoel je en welk sinterklaasverhaal?

@Miinicole, fijn dat alles weer goed was bij de vk! Suc6 met bloedprikken!

@Tezzz, gelukkig gaat het met jouw meisje wel beter! Houden zo he!
    Ja ik denk at de puffer wel gaat werken hoor, heeft alleen ff tijd nodig denk ik. Werkze!

@Mimi, fijn dat het goed gaat. En niet meer raar dromen he!

@Linda, suc6 alvast voor morgen bij de vk! Werkze meid!

@Naduah, volgens mij zei Snoopy dat we goed nieuws willen hebben, maar we willen natuurlijk allemaal alleen nogmaargoed nieuws lezen hier he ;)
    Wat goed en fijn dat je halve dagen gaat werken! Laat je vk voor de zekerheid ff iets op papier zetten voor je, stel dat je het nodig hebt, dan heb je het.

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @klavertje, goed dat je gister naar huis bent gegaan! Rustig aan vandaag ;)

@mamakitty, leuke site hoor! heb een berichtje achter gelaten ;)

@miinicole, fijn dat alles goed was! En 3kg nog maar? Dat doe je netjes :D

@tezzz,werkse, en ja ik draai nog volle uren maar heb hiernaast geen gezin he ;) ik denk dat dat ook scheelt of je thuis nog kinderen hebt of niet.

@mimi83,gelukkig was je harde buik snel weer weg hoe gaat het verder?

@lindajelsma,fijn he die feestdagen die eraan komen gaat de tijd ook sneller :D Teminste ik vind van wel.

@naduah, wat goed dat je het hebt aangekaart en dat het geen problemen geeft! Verder weet ik niet hoe het werkt maar zou even afwachten en anders VK bellen. suc6!

@princess, jeeeeee je mannetje weer thuis vandaag!Geniet er maar lekker van samen ;)

@dancinglady, jee zeg dat is ook niet niets wat een schrik :confused: gelukkig gaat het nu goed met het kindje! Maar ze zullen inderdaad een moeilijke tijd hebben gehad pfff

Nou hier de blije doos opgehaald vandaag :D Altijd weer handig die gratis dingen!

Nog niets van bam gehoord trouwens..

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    **BERICHT VAN ESTHER**

Met de tweeling gaat gelukkig alles goed.
    Ze heeft een blaasontsteking.
    Bloed was gelukkig goed.
    Ze moet het de rest van dr zwangerschap heel rustig aan gaan doen!

Deel Deze Pagina