Maart 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by MamaKitty, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    thx princess! hihi ;)

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Mijn man en ik verwijten elkaar altijd dat we zo eigenwijs zijn, maar we zijn het allebei, dus kunnen we elkaar straks de 'schuld' geven :)
    Ik word wel (nu al!) steeds nieuwschieriger hoe hij er uit gaat zien hoor.
    Mijn man is half indisch en ik hoogblond, ben zo benieuwd wat we voor mixje gebrouwd hebben:D

78 vluchten princess :confused: Ben je niet ongerust af en toe? Tis toch een tijd onrustig geweest in Amerika. Maarja daar kan je weer opzeggen dat het gevaar overal op de loer ligt tegenwordig.... :(
    Maar inderdaad, je agenda volproppen is dan denk ik de beste remedie :D

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Zo is het ook Snoopy! Denk dat dat ook de beste instelling is.
    Slaap lekker!

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Dat wordt idd spannend hoe jullie kleine man eruit gaat zien :D

Wat de vluchten betreft, ben ik niet zo ongerust hoor ;) in het begin wel, maar mijn man heeft me verzekerd dat er wel zo belachelijk veel controles zijn op de vluchten in Amerika en daarbij moet hij meestal naar de kleinere steden (geen washington of new york ofzo) En idd... auto rijden is statistisch gezien veel gevaarlijker ;)

5. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Toch vind ik het knap van je :) Maarja liefde gaat voor alles he haha! Is je mannetje rond de bevallingsdatum wel lekker thuis?

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    :( tja... ik wil in Nl bevallen en wij wonen sinds kort in Tsjechië voor zijn werk. Dus hij kan het zich niet veroorloven om een hele maand hier te zijn. Iom de vk's ga ik hierheen vanaf wk 36 en tja... je weet niet hoe lang de baby op zich laat wachten. Hij zal waarschijnlijk door de week in Tsjechië zitten en dan met het weekend hierheen komen. Week 39-40 probeert hij hier te blijven. Er gaan gelukkig wel veel vluchten overdag dus hopelijk is hij hier op tijd als het zover is... Hij gaat er wel alles aan doen om hier te zijn natuurlijk, maar je kan het niet voorspellen hè...

Probeer me er maar niet te druk om te maken... Leuk wordt het toch niet dat bevallen, mét of zónder hem ;) Als hij er onverhoopt toch niet bij kan zijn, dan gaat mijn zusje mee :D Maar goed, neemt niet weg dat ik er vreselijk van zal balen als hij er niet bij is op het moment supreme :(

7. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Jemig, jullie hebben iig geen 'standaard' relatie! Gelukkig dat je zo 'nuchter' (voor zover ik dat kan merken) bent ingesteld en dat je het gewoon allemaal lekker op je af laat komen! Had helemaal niet opgemerkt dat je in Tjechie woont momenteel! *blond* :oops: Zijn jullie al vaak verhuisd? En bevalt het je een beetje daar?
    Het lijkt me ook nog eens dat je nu ver weg bent van familie en vrienden, vind je dat niet moeilijk? (ik ben niet nieuwschierig hoor, wil alleen graag alles weten :) als ik teveel vraag moet je het écht zeggen hoor!)

8. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    :) haha, maakt niet uit hoor ;) Ben zelf ook heel nieuwsgierig aangelegd...

Maar dit is de 1e keer dat we zijn verhuisd en ik vind het allemaal meevallen. We zijn tot de baby er is iig elke maand weer in Nederland (zit er nu ook nog tot zondag :D) dus we kunnen langzaam aan wennen. Vooralsnog bevalt het prima en is het enige hekelpunt de taal (hihi, kijk anders ff op onze site, www.mooiweer.org). Ik ben vrij zelfstandig, maar mis m'n vriendinnetjes en familie wel hoor. Als ik in Nl ben dan is m'n agenda volgeboekt en in Tsjechië kom ik weer tot rust ;)

Tsjechië is waarschijnlijk maar voor 2 jaar, sept. 2010 gaan we als het goed is naar Amerika :D Daar heb ik ook wel zin in! Is iets makkelijker aanpassen dan in Tsjechië. Wij willen dat de kleine iig opgroeit in een land waar Nl/Engels wordt gesproken.

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Heb jullie site even bekeken! Erug mooie site, ga er morgen even op rondsnuffelen! Jullie hebben mooie toekomstplannen zeg 8)
    Ik ga mn laptoppie maar eens aan de kant schoppen haha. Was ondertussen al de vaatwasser aan het uitruimen en wil dat nu even afmaken. Daarna lekker douchen en richting bed.
    Fijne avond nog en slaap lekker voor straks!

10. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Goed idee ;) Trusten!

11. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Hier ben ik weer ff snel...

Ik heb een paar dagen flinke krampen gehad en een erg gespannen buik maar het gaat vandaag een stuk beter.

Princess ik zie dat je in sept '10 naar hier verhuisd. Heb je enig idee naar waar eventueel? Het zou zo ontzettend "cool" zijn als we MAAR een paar uurtjes van elkaar vandaan zouden wonen! dan kunnen onze beebs lekker samen spelen en kan jouw dochter mijn zoon een beetje nederlands leren en hij kan engels tegen haar praten :)
    HAHAHA zit er al helemaal over te fantaseren. LOL

@ alle mede maart mama's
    hou jullie sterk en probeer te genieten van dat kleine wondertje in jullie buik.

12. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Hihi, zie het al helemaal voor me! Wie weet zijn ze wel een leuk setje :p Wij gaan in Lawrence wonen in Kansas City, geen idee of dat in de buurt is van Panama :(:

Enig idee waar je krampen vandaan komen? Gelukkig gaat het nu weer beter.

Pfffffff, ik heb gewoon nog niet geslapen :( Hihihi, was zo blij dat m'n man terug was en nu ligt tie hele bossen door te zagen in bed :) 'fijn dat je weer terug bent schatje' haha. Zelfs de baby kwam in opstand en begon er eens flink tegenaan te trappen. Ben nu van ellende maar even naar beneden gegaan voor een kop thee en dan zo maar weer een nieuwe poging tot slapen gaan doen ;) Grrr en dan morgen om 9u bij de tandarts moeten zijn :evil:

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik heb eens een Google search gedaan en kwam uit op 17u en 27minuten rijden. :(

Succes bij de tandarts! :(

14. Esther1981

Esther1981 Actief lid

Nov 10, 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    Goedemorgen allemaal,

Heb vannacht een slechte nacht gehad,had nog steeds pijn en heb dus amper geslapen.
    Nu is de pijn er nog steeds en is erger dan gisteren dus ga ik vandaag weer het ziekenhuis bellen kijken wat hun zeggen en of ik langs moet komen of niet en of ik dan ook moet blijven.

Ik hou jullie op de hoogte!

Allemaal een fijne dag weer en rustig aandoen!

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    @Lynnami; :( hmmm, da's niet echt in de buurt dan...

@Esther; nou meid, ben benieuwd! Heel veel beterschap en sterkte, hoop dat je niet in het zh moet blijven...

Ik heb nog maar beroerd geslapen het tweede deel vd nacht :( Strakkies na de tandarts nog maar eens een poging doen ;)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

*** Kaartje voor Florida!!! ***

Meiden... het kaartje voor Florida gaat vanmiddag op de post... Wil je er nog bij op? Pb me dit dan nog even snel dan kan je er nog op..

Het was niet gemakkelijk om een mooi passend kaartje te vinden, maar ik heb een kaartje gevonden speciaal voor het verlies van een ongeboren kind/pas geboren kind...

Het kaartje is gebroken wit... Op de voorkant staat een kadertje waarvan de lijnen zijn gesneden. Op de rechterbovenhoek en de linkeronderhoek staat een vlinder. Boven met de vleugels in en onder met de vleugels uit.

Op het kadertje staat de volgende tekst:
    Een klein kaartje voor groot verdriet
    voor pril geluk dat jullie veel te vroeg verliet

In het kaartje staat dan nog:
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Het Engelse gedichtje dat geopperd is hier komt er dan ook bij in... en dan alle namen van degenen die meedoen...

Let op... Wil je meedoen en heb je het nog niet doorgegeven... doe dit vandaag dan nog snel.. Vanmiddag gaat ie dus met de post mee!

----------------------------------------------------------

!!! Wil je zelf ook nog een persoonlijk kaartje sturen?
    Ik heb toestemming van Florida om het adres door te geven.
    Stuur mij even een pb en dan stuur ik je het adres door...
    Het is denk ik ook wijs dit zo te doen en niet onderling rond te gaan sturen, omdat Florida en haar man er niet op zitten te wachten nu dat het adres maar overal terecht komt..
    Het is en blijft internet he...

Wil je dus het adres... mij even pb-en...

Dank je wel!

17. Naduah

Naduah Bekend lid

Esther: Heel veel succes bij het ziekenhuis! Ik duim dat alles goed is!

@ Meiden met afspraken vandaag: Veel plezier & succes!

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Murnin' ladies!

Ik wil als 1e even stil staan bij Florida en haar man, aangezien zij vandaag (als ik het goed begrepen heb) de herdenkingsdienst voor kleine Robbin* hebben, wat ontzettend zwaar moet zijn.

Verder gaat het met mij echt niet lekker. Zoveel pijn...de fysio schrok er net van. Die paracetamol met codeïnne werkt dus ook niet :(
    Met Alyssa gaat het gelukkig wel iets beter!

@RomyTamara, lief dat je het vraagt, met alyssa gaat het gelukkig al wat beter al lijkt het 's nachts nog vaak alsof ze erin blijft met dat geblaf, zo zielig! Haha wat grappig dat je me dapper noemt...gister zei vriendlief nog dat ie me sterk vond!
    Haha de mijne protesteert ook als ik voorover ga zitten hihi..
    En wat heerlijk een laptop meis, wil ik ook! Rustig aan met je bekken he!
    Qua karakter; mijn vriend en ik zijn beide eigenwijs, snel kwaad (haha) en erg pittig......sja.....dat word dus wat ;)

@Princess, whahaha ik heb die radio functie nu uitgezet (als het goed is)...vond het maar irritant..
    Suc6 en have fun bij de vk! (en bij de tandarts!)

@Lindajelsma, have fun en suc6 bij de vk!

@Dancinglady, suc6 en have fun bij de vk, ik hoor het wel ;)

@Dreamerfly, hoe staat het met de schilderijen? ;)

@Esther, rustig aan meid en heel veel suc6!

FIJNE DAG MEIDEN!
    xx

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Dancinglady, hoe gaat het nu met schoonzusje en jullie vrienden en hun kleintje?

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Goedemorgen,
    Hier een redelijke nacht achter de rug, maar wel erg kort...

Ik moest veel aan Florida denken, en kun je nagaan, ik heb haar niet eens gekend! Ik hoop zo dat ze vandaag een onwijs mooie herdenkingsdienst hebben en dat ze iig daar met een 'bevrerdigend' (moeilijk om een passend woord te vinden :( :oops: ) gevoel naar terug kunnen kijken.. Wat zal het moeilijk zijn voor hun...
    Écht meiden, vind het ontzettend lief dat jullie het kaartje en cadeautje versturen!

Ik moet om half 2 bij de fysio zijn en ga daarvoor mijn paardje nog even buiten zetten. Ondanks dat het niet echt lekker weer is...
    Hij krijgt nu ook een stuk minder aandacht wat me echt niet lekker zit... Gelukkig heb ik een heel lief zusje en een verzorgster, anders had ik het echt niet geweten met hem. Ik heb hem volgend jaar al 11 jaar, dus was ook niet een kwestie van ´die doe ik wel weg´ :idea:

@ Mamakitty, een lichtpuntje dat het beter gaat met je dochter! Gaat ze alweer naar school? Of wil ze nog lekker bij haar mama blijven?
    Ja vind je echt dapper! Ik wil natuurlijk eerst dit wonder op de wereld zetten en van hem genieten, maar als ik heel stiekem al een beetje inde toekomst kijk en aan een tweede denk, dan twijfel ik echt of ik dat wel aandurf... Gelukkig een zorg voor later, maar vandaar dat ik zo over jou denk ;)

Princess hoop dat alles goed is gegaan bij de VK en tandarts ondanks je slechte nacht!
    De rest die een afspraak hebben ook veel plezier en succes en nog veel belangrijker, met goed nieuws terugkomen he!

@Esther, weet je al wat meer?

Share This Page