Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @florida wat dapper dat je je verhaal nu al hier doet en iedereen snapt heus wel dat je hier niet mee blijft schrijven terwijl je altijd welkom bent natuurlijk. Ik ben blij om te lezen dat je mooie mensen om je heen hebt die je steunen. Het is allemaal heel dubbel en ik hoop dat jullie de kracht vinden om door te gaan met elkaar en voor elkaar.

Veel liefs
    Ilona

2. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    @ Florida,

Lieve meid, ik zit met tranen in mijn ogen jouw verhaal te lezen. Ik vind het zo ontzettend erg voor jou en je man, ik wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen...
    Heel veel liefs,

Noortje

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Florida, wat ontzettend moedig en knap vanje dat je je gevoelens zo goed op hebt kunnen schrijven! Wat lijkt me dat moeilijk!
    Robin blijft voor altijd in jullie hart.
    Ik wens jullie heel veel sterkte voor de toekomst en hoop op een gezond broertje of zusje voor Robin*
    (sorry dat er overal Robbin staat, we zijn helaas dus verkeerd ingelicht)
    Dikke dikke knuffel!

4. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Florida, wat heb je je verhaal prachtig opgeschreven, ik ben er helemaal stil van en heb het met tranen in mijn ogen gelezen...
    Sterkte & een dikke knuffel!

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

lieve florida
    zonder tranen kan ik je bericht niet lezen.
    doe alles wat je hart ingeeft.
    jij bent een mama van een mooie kindje. Een mooie engel nu. Ik duim op een mooi broertje of zusje voor Robin*. Dit alles heeft zoveel indruk op me gemaakt ik zal het nooit en jou nooit meer vergeten.
    Wij staan gelinkt aan elkaar met de hyves. Bekijk hoe je je daar bij voelt. Ik respecteer alles.
    Dikke kus.
    Chrissie81

6. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve falorida,
    Ik heb niet met je gesproken maar toch heeft mij dit ontzettend aangegrepen...
    Wat heb je het verschrikkelijk mooi opgeschreven zeg, ongelovelijk!
    Heel en nog veel meer sterkte de komende tijd. Volgens mij geef je het verliezen van je kindje nooit echt een plek, maar ik hoop wel dat het ermee omgaan beetje bij beetje makkelijker zal gaan..
    Ik hoop dat je mooie herrinneringen hebt aan de tijd dat ze wel bij jullie heeft mogen zijn. En ik denk ook dat Robin erg blij is dat ze haar lieve papa en mama toch nog heeft mogen ontmoeten. Ik hoop dat ze voor altijd bij jullie is en dat ze af en toe laat merken dat ze er is.
    Liefs Romy

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Florida

Ik vind het heel knap van je dat je je verhaal op hebt kunnen schrijven. En ook zeker dat je dat hier hebt willen doen. Ik wens jullie heeel veel sterkte voor nu en in de toekomst en hoop dat jullie wens, een broertje of zusje voor Robin, gauw mag uitkomen zo gauw jullie er klaar voor zijn. Doe kalm aan en veel succes en sterkte met alles.

Liefs Tezzz

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Lieve Florida!

Ook ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen en vind het net als alle andere ontzettend moedig van je om het hier te plaatsen!

Het verhaal heeft me heel erg aangegrepen en precies was je zegt je realiseert het je nog meer wat een wonder het eigenlijk allemaal is.

Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen en hoop dat er in de toekomst een mooi broertje of zusje voor Robin* mag komen.
    Hoe dan ook zal Robin* altijd bij jullie blijven!

Hele dikke knuffel snoopy

9. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    :baby: Overzicht Maartmama's 2009 :baby:
    !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!!

01-03-2009
    Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje
    lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

02-03-2009
    MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi
    Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje
    Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst
    Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst
    Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

03-03-2009
    Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles

04-03-2009
    Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje
    bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje
    Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles

05-03-2009
    xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje

06-03-2009
    MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst
    Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje

07-03-2009
    Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje

08-03-2009
    lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst
    Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen

09-03-2009
    Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles
    seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing
    jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje

10-03-2009
    Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje
    Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing
    BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje
    Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje
    Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje

11-03-2009
    Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles
    Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje
    Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles

12-03-2009
    sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje
    Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje
    Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)
    Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

14-03-2009
    twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing

15-03-2009
    Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje
    Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje
    10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen

16-03-2009
    Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje
    Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

17-03-2009
    Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing

18-03-2009
    Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje
    borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje

19-03-2009
    Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje

20-03-2009
    hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

21-03-2009
    Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding
    minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje
    mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje
    Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

22-03-2009
    Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje
    romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst

23-03-2008
    Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

24-03-2009
    Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

25-03-2009
    HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen
    Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen
    Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

26-03-2009
    Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

27-03-2009
    Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje
    Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje
    miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen
    Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje

28-03-2009
    Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing

30-03-2009
    mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd)

Totaal 80 maart 2009 mama's:
    verrassing: 10
    jongen: 11
    meisje: 9
    geheim: 6 :-#

Afsprakenlijst:

november
    28 nov: bamjolan - vk, controle
    30 nov: Evelieveling - gyn

december
    01 dec: Yoehoe - pretecho
    02 dec: Pien27 - controle GYN, 08:30
    03 dec: Lin80 - vk, 9.20 uur
    03 dec: Mamakitty - vk, 19.15 uur
    03 dec: Lovelyengeltje - vk, 09.15 uur
    03 dec: Judith1982 - vk, 10.10 uur
    03 dec: Lynnami - gyn, 10 uur (US)
    04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur
    04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur
    04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur
    05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur
    05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur
    06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur
    09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur
    09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur
    09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur
    09 dec: Naduah - vk, 09.00 uur
    11 dec: Lindajelsma - 6e vk, 11.00 uur
    12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur
    12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur
    13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur
    15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur
    15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur
    16 dec: romytamara - vk
    16 dec: Luanti - pretecho
    16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur
    17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur
    18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur
    18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur
    22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur
    22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur
    24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur

Januari
    19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur

8) Buddylijst 8)

* Dancinglady - MamaKitty - ?
    * Sabrina24 -
    * HelmaSerdar - Sofieke - ?
    * Muppie - Radna
    * Broddels - Margarita - ?
    * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983
    * meisje1988 -
    * Dreamerfly - Naduah - Princess81
    Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst!

Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13
    Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht..

---GEBOREN---

24 november 2008
    - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje )

Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    *** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! ***

Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer...

28 nov: bamjolan - vk, controle

bamjolan veel plezier bij de vk!

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Lijst is een beetje vroeg meiden maar ik ga vanavond uit eten en ben pas laat thuis denk ik.

xxx

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bam, suc6 morgen bij de vk.

@Snoopy, eet smakelijk!

13. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    @Florida, wat een verschrikkelijk verhaal. Maar ook heel dapper om te lezen wat voor moeilijke beslissingen jullie hebben moeten nemen. Chapeau. Een prachtige naam voor een vast en zeker prachtige dochter. Heel veel sterkte en succes met het verwerken van jullie grote 'kleine' verlies de komende tijd. :cry:

14. marr

marr Actief lid

19 mrt 2008
    184
    0
    0
    lieve florida,

wat ontzettend moedig van je om je verhaal hier te plaatsen, ik heb het vol ongeloof en brok in mn keel zitten lezen....wat vind ik het verschrikkelijk voor jullie!
    een zwangerschap is zeker een wonder om mogen te beleven, het is jullie zo gegund!
    jullie meisje is nu boven, en ze zal als een engeltje naar jullie kijken...heel veel sterkte deze moeilijke tijd liefs marr

15. bapsie

bapsie Niet meer actief

inbraak

Florida ontzettend dapper hoe je je verhaal hebt gepost...
    jij en je man heel veel sterkte bij dit verlies!

heb er geen woorden voor

uitbraak

16. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Florida, heel veel sterkte. Het lijkt me echt ongelooflijk om zoiets mee te maken en hoop dat je het samen met je man een plaatsje kunt geven in jullie leven!

Lindajelsma: is het niet goed dan om je kindje heel vaak te voelen omdat je schrijft dat het erg aanwezig is?

Verder een ontzettende baaldag gehad vandaag: was de weg kwijt geraakt ergens op weg naar toe en toen ik thuis kwam natuurlijk huilen. Gek hoor dat je daar al zo van slag door raakt.
    Nu heel erg moe en moet morgen nog een hele dag werken pffffffffff...........

17. bleu

bleu Actief lid

2 apr 2008
    455
    0
    0
    Lieve Wendy (florida)

Vreselijk, om zo'n kleintje weg te moeten geven.
    De rillingen lopen mij dan ook over het lijf als ik je verhaal lees, maar meid wat hebben jullie het goed gedaan samen.

Ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

18. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Allereerst Wendy

Wat knap van je dat je je verhaal hier doet vandaag, echt! Erg aangrijpend en wat zullen jullie het ontzettend zwaar hebben! Heel veel sterkte en kracht toegewenst, ik denk aan jullie!...

MamavanSimon: Dat is ook niet niets zo een dag in het ziekenhuis. Gelukkig was het met de kleine allemaal goed, maar wel even schrikken zeker? Hoe gaat het nu met je?

Esther: Veel beterschap en rust ze maar flink uit! *Geeft knuffel*

Mamakitty: Hoe ging het met 2 tabletten innemen? Werkte dit wel?

Klavertje: Gelukkig ging het werken nu wel wel goed. Vervelend hoor het straks geen werk hebben en al wat er bij komt kijken. Idd als je vermeld dat je zwanger bent, zullen de uitnodigingen vast wel aardig verminderen ;) Suc6 er mee he!

Miniicolen & Linda: Fijn dat alles goed was bij de Vk!

Naduah: Meid goed dat je de stap hebt genomen w.b.t. minder werken en wat fijn dat je baas gewoon normaal deed! W.b.t. Uwv, met een bewijs van je VK moet het vast en zeker goed komen!

Dancinglady: Suc6 met inpakken ;) en idd gewoon kalm aan doen! Gelukkig maar dat het met je vriendin en hun baby goed is afgelopen!

Muppie: het is wat he met al die lichamelijke klachten ;) Maar gelukkig niets met je luchtwegen. Nu flink oefenen met ademhalen, hoe gaat dat nu?

Romytamara: Heeft denk ik idd met de steeds meer beperkte ruimte te maken, dat de kleine gaat protesteren ;) Sterkte met je bekken!

Princess: Ik hoop helemaal voor je dat je mannetje er zal zijn bij de bevalling! Oeffff hoe fijn natuurlijk dat je man er weer is, maar snurken, dat is zooooooooooo irriterend. (ik weet er alles van ;))

Lynnami: Fijn dat het beter gaat m.b.t. krampen. Houden zo!

Shenoby: Tnx voor de update ;) Nou ik hoop voor je dat die operatie je bespaard zal blijven zeg! bah! I.g. fijn dat de pijn minder is, ik duim voor je dat het zo mag blijven!

Daphne: Rustig aan maar he!

Snoopy; Wat enorm schattig ;)

Vandaag hele dag gewerkt. Erg veel plezier in nog steeds. Dat is wat waard :D Ik voel mij wel echt op en top zwanger zeg, met al van die lichamelijke symptomen aanwezig ;). Zolang het met de kleine maar goed gaat, neem ik alles voor lief.

Morgen weer een surprisedag, zaterdag werken dus het moet af. Nog even doorploeteren dus ;)

19. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Die verrekte emoties ook, hoort er bij en geeft niets.
    Rust ze lekker uit en suc6 morgen met werken!

20. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Bamjolan: have fun bij de Vk!

Deel Deze Pagina