@mamakitty,ja we gaan de echo gewoon doen We zien wel of het mooi wordt, al heeft ons kindje zich voorlopig op echo's prachtig gedragen Wat een mooi buik zeg je ziet hem echt nog steeds groeien! @princess, gaat het al wat beter? @miinicole,hoe gaat het nu met de buikpijn? @naduah, wat een gedoe zeg met de UWV bah enne 5,5 kilo is netjes hoor, ging bij mij ook ineens heel hard. @romytamara,wat vervelend dat je je zo voelt meid hoop dat je je snel beter voelt dikke knuf! @twinnie, ohw wat leuk kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de kerstvakantie @bamjolan, wat fijn dat je nu niet zoveel harde buiken meer hebt zo zie je maar rust doet je goed! Veel plezier alvast voor vrijdag leuk hoor @bleu, haha leuk he pubers staat voor de meeste nog ver van ons bed maar kan me voorstellen dat het niet altijd even leuk is, gelukkig zoals je zelf al zegt duurd het bij deze nog even, dan krijg je eerst de peuterpubertijd En ja idd er zijn er hier veel die het zat zijn maar ach dan is het heerlijk om hier je ei kwijt te kunnen toch Ik heb eindelijk DE OPLOSSING voor mijn verstopping chocoladeletters! is het niet dat het niet zo gezond is pff ben zooo chocolade verslaafd he maar probeer het toch niet teveel te eten haha al heeft de halve letter van gister goed geholpen
Is een hele mooie tijd hoor voor een 3d echo, ik ga zelfs pas met 30 wkn anders moet je even lezen in het topic onderzoeken en echo's enz heb er daar een vraag over gesteld
Ik heb er een nichtje bij!!!!!!!! Ze heet Mandy Ze is 11.40 uur geboren en ze is een flinke baby. Ze weegt 4230 gram. Het was best een zware bevalling voor mijn schoonzus, maar de ruggenprik die ze heeft gehad heeft veel geholpen. Ik vond vandaag erg vermoeiend na maar 3,5 uurtjes slaap, maar ik weet zeker dat mijn neefje het naar zijn zin heeft gehad hier En ik heb Mandy al in mijn armen mogen houden, het is echt een schatje! Esther hopelijk heb je vannacht een betere nacht. Kitty wat geweldig dat je goed hebt geslapen! Dat hoor ik graag. En je buik groeit aardig door. Hoe is het tegenwoordig met jouw navel? Plopt ie al? Bamjolan balen zeg dat het dak lekt. Ik hoop dat de schade achteraf meevalt. Gelukkig heb je nu niet meer zo veel harde buiken. Princess hopelijk voel je je snel weer wat beter. Miinicole vreemd dat ze niets hebben kunnen vinden. Hopelijk is de pijn snel weg. Naduah het UWV is een zooitje. Ze bellen trouwens ook nog zonder nummerherkenning (zodat je niet terug kan bellen) en laten de telefoon maar heel kort overgaan. Klaver balen dat jij ook nog steeds met het UWV zit. Echt een vervelende instantie. Romytamara ik wens je veel beterschap. Twinnie dat vind ik nou leuk als mensen mijn reacties zo goed waarderen Thanks! En succes met de babykamer 17 dec. Bleu, pubers, 't is wat! Hopelijk voel je je snel wat meer relaxed.
jvd ik denk dat het wel een goede tijd is voor een 3d-echo, maar kijk eens naar Snoopy haar topic. Snoopy chocoladeletters, lekker! En een dikke knuff terug! Lin80,mamakitty,lovelyengeltje en judith1982 veel plezier bij de vk! Lynnami,suc6 bij de gyn! Bamjolan hopelijk heb je veel baat bij de fysio. Ik ga volgende week voor 't eerst.
Wauw Dancinglady gefeliciteerd met je nichtje!!! @twinnie, ik kom uit op 75 met de huisarts en verloskundige meegerekend maar bestel nog wel iets extra hoeveel weet ik nog niet precies maar ook voor meiden van het forum als ze willen Ik ga soapie kijken bye!
Hoi hoi! @Dancinglady: Gefeliciteerd met je kleine nichtje Mandy! @Twinnie: Ik heb 100 kaartjes besteld, ook voor meiden op het forum als ze willen. Het verschil tussen 75 en 100 kaartjes vond ik zo klein qua prijs, dat ik er maar 100 heb gedaan. @jvd: Ik ga met 27 weken en 2 dagen voor een 3D echo, bij Storm ook gedaan en was echt prachtig. Geloof dat tussen de 26 en 32 weken de mooiste 3D beelden gemaakt worden. Ik ga zo ook eens even speuren op het topic van Snoopy.... @Snoopy: Voor mij was het nogal schrikken dat ik in 2 weken tijd zo'n 2,5 kilo aangekomen ben. Wat moet dat worden.... @Lin, MamaKitty, Lovelyengeltje en Judith: Veel plezier en succes bij de vk! @Lynnami: Veel succes en plezier bij de gyn! @Bamjolan: Veel succes bij de fysio! @Bleu: Misschien hoort het er inderdaad bij rond deze tijd in de zwangerschap... Maar snap dat het je af en toe even teveel wordt hoor.
Hey allemaal, Ff een kort berichtje weer van mij,heb een beetje terug gelezen maar heb veel last van harde buiken waardoor ik nu niet op iedereen kan reageren. Iedereen die zich niet zo lekker voelt heel veel beterschap en rustig aandoen! De mensen die problemen hebben met UWV hoop dat dat snel veranderd,sterkte ermee! @bamjolan: Hoop dat de schade snel verholpen zou worden! @MamaKitty: Mooie buik hoor,en helemaal geen straie? Heb er erg veel last van en ook van mijn eerste zwangerschap veel overgehouden. @Dancinglady: Gefeliciteerd met je kleine nichtje ! @Lin80,MamaKitty,Lovelyengeltje en Judith1982: Veel plezier bij de vk @Lynnami: Succes bij de gyn @Bamjolan: Succes bij de fysio Verder heb ik wat nieuwe echo foto's in mijn album staan. Heb er zo veel en ze waren allemaal erg wazig toen ik ze op de pc zette. Deze zijn de enigen die wat duidelijker zijn,probeer zo snel mogelijk ook wat andere echo's erop te zetten . Ook heb ik een nieuwe foto van mijn buik erin staan !
Hoi meiden, bedankt voor jullie beterschapswensen Voel me nog steeds niet lekker, gelukkig niet meer overgegeven, maar de halve dag geslapen en weet je wat het belachelijkste is? Ik ben weer moe ga dus morgen even reageren op iedereen en nu m'n bedje maar weer opzoeken... @Dancinglady; gefeliciteerd met je nichtje!!
Twinnie@ De pubertijd komen we ook wel door.. tenminste ik hoop het ! Het feest is net begonnen hier. Gelukkig kan ze ook heel lief en behulpzaam zijn. Tja, geboortekaartjes. Ik dacht dat wij er zon 6 a 8 extra hadden. Wij maakte er gewoon een mooi rond getal van b.v 83 kaartjes dan bestelde wij er 90. Na 3 kraamhulpen die ieder om een kaartje vroegen was dit maar goed ook. snoopy@ Chocoladeletters, mmm.. Mooi meegenomen dat het laxeert toch. Bedankt voor je hug, kon hem wel even gebruiken. jvd@ leuk vooruitzicht zon 3d echo dancinglady@ Gefeliciteerd met je nichtje Mandy. Fijn dat alles goed gegaan is. Ester en Kitty@ het gaat goed met jullie buikjes zo te zien. princess@ sterkte en weltrusten Meiden met afspraken morgen, SUC6 !
Ik las laatst hier een berichtje van iemand die een proefdruk van een geboortekaartje had gekregen. Het was erg tegengevallen. Van welk bedrijf/site kwam dat kaartje ? bvd, bleu
Thnx ! Ik heb een poll gemaakt bij namen, willen jullie a.u.b stemmen ? Ik had mijn schoonmoeder om hulp gevraagd en 1 naam komt van mijn dochter. Wij zitten zelf (bijna) dagelijks met een namenboek op schoot maar hebben zelf nog geen idee. Pff.. het is echt moeilijk !
Goedemorgen meiden, Voel me nu een stuk beter dan gisteren en ben zenuwachtig voor vanavond haha hoe zal Luna reageren op die 2 pieten . Vanmiddag nog even wat sinterklaasinkopen doen en lekkere dingetjes halen voor op tafel ,heb er echt zin aan ! @blue: Heb even op je poll gestemt! Moeilijk is dat hé namen bedenken,ben ook elke dag opzoek en hou van aparte namen die niet vaak voorkomen . Had al 2 namen maar mijn vriend vond de ene niet zo leuk . Terwijl ze wel juist leuk bij elkaar passen! Heb zelf ook even een onderwerp geopend bij Babynamen,zouden jullie mij ook willen helpen? Ben benieuwd naar de reacties . Vandaag ben ik 26 weken zwanger !
Hallo allemaal, Ik heb niet zo veel bijgelezen, ik voel me namelijk al een paar dagen niet zo lekker. Ten eerste heb ik sinds zondag ineens harde buiken, vanochtend heb ik er al 4 gehad of zo. Zal ik de vk eens bellen? Daarnaast heb ik met zitten sinds een week heel veel pijn aan mijn ribben, komt waarschijnlijk gewoon omdat mijn buik daartegen drukt. En ik maak me ook ineens heel veel zorgen, sinds het bericht van florida, ben ik constant bang dat er iets is... Ik word eigenlijk ook moe van mezelf... Iedereen een dikke knuffel, Noor
@Noor83: Ik heb ook erg veel last van harde buiken en meestal ook wel vaker dan 4 keer. Ben vorige week 2x in het ziekenhuis geweest maar ze deden er niks mee. Lastig dat je zo'n pijn aan je ribben hebt,hoop dat dat snel verdwijnt! En dat gevoel van je is bij mij ook herkenbaar,maak me ook veel zorgen, wat we eigenlijk niet moeten doen omdat dat juist niet goed voor ons is. In iedergeval veel beterschap,knuffel terug!