Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Vanmorgen is het erger dan gisteren.. als het vandaag zo blijft ga ik morgen weer naar de HA.. dat heeft hij ook gezegd..

@dancinglady; gefeliciteerd met je nichtje.. :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Murnin' all,

Vannacht ook wel weer geslapen, maar eerst wakker gelegen tot 01:30. Alyssa ging om 07:30 naar bed en kreeg een hoestbui en bleef hoesten tot 01:30! Ze heeft een puffer, maar die wilde ze ineens niet meer (vaag!), hoestdrank werkte niet en ze zat zo te huilen, hele tijd bij dr gezeten (mijn vriend ook nog toen ik in bed lag), maar je kunt zo weinig doen en ik hoopte dat ze in slaap zou vallen, dat was dus pas om half 2... :(

Weeg vandaag 71,8kg, dus in totaal nu 11,8kg aangekomen.
    Gisteraaf de omtrek van buik gemeten en dat was 110cm....*schaam*

@RomyTamara, ik weet zó hoe je je voelt meid. Laat maar lekker gaan hoor, gooi het eruit! We kunnen niet altijd sterk zijn he! *knuff*

@Twinnie, heel verstandig dat je nu rust gaat nemen! 1 dag na mijn verjaardag word jullie kamertje geleverd, leuk! ;) En zet nou eens een buikfoto in je album! haha
    Geboortekaartjes...uhm ik denk 5 extra en dan heb ik dus iedereen al gerekent die ik wil sturen en de babyalbums etc erbij gerekend....

@Bam, jij ook moeilijke stoelgang....ik ben erachter dat mij mij HEEL veel mandarijnen eten helpt. Ik eet er soms 6 tot 10 per dag en dat werkt heel goed! Hoop dat ze je dak snel gaan maken! Fijn dat het nu zo lekker gaat met je! Suc6 bij de fysio!

@Blue, leuk he kids ;) Ja soms kun je ze wel he....
    Fijn dat het met je arm beter gaat!

@Lin80, lovelyengeltje en judith1982 have fun bij de vk!

@Lynnami, veel suc6 bij de gyn!

@jvd, leuk joh 3D echo! Gaat vast super worden! En ze had de hik? Ach arm meiske hihi...dat krijg je van al dat vruchtwater he ;) Volgens mij is 28 weken prima hoor!

@Snoop, gelijk heb je, gewoon doen die echo, word vast super!
    Ennuh vreet jij je maar lekker vol met chocoletters hihi denk je wel aan je gewicht? :p (grapje!)
    And a big hug for you too! En...ja, ik wil van jou ook graag een geboortekaartje ;)

@Dancinglady, lieve buddy, ook hier gefeli met jullie nichtje Mandy! Super super super! Flinke baby...4230gr....Alyssa woog 4400gr, dus ik weet wat je bedoeld....heb medelij met je schoonzussie ;)
    Mijn navel begint er al iets uit te komen.....NIET LACHEN ;)

@Esther, uhm op de foto valt de straie gelukkig niet op omdat ik de foto's in de spiegel maak, maar in het echt zou je schikken...... :( Mijn buik is namelijk al een beetje aan het barsten hier en daar en ik zag van het weekend een beetje bloed zelfs.....van mijn 1e zwangerschap heb ik ook veel overgehouden.
    Wa'n mooie buik joh! Gaat hard hoor! Je kunt echt goed zien dat je groeit hoor! En die echo's...so cute! Wel jammer dat ze zo wazig zijn...
    Luna zal het vanaaf harstikke leuk vinden meid! Ga er lekker van genieten! Gefeli met de 26 weken!

@Princess, gelukkig niet meer overgegeven....houden zo! En als je moe bent, lekker je nestje opzoeken hoor! Doe maar rustig aan!

@Noor, als je iets niet vertrouwd, altijd de vk bellen, al is het maar dat zij jou gerust kan stellen! Heel veel sterkte!

@Miinicole, hoe ist vandaag? Ik lees nu niet zo best. Ga naar de huisarts meid!

@Mimi, hoe gaat ie daar?

@Klavertje, wie gehts?

3. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Dat is juist het hele probleem.. ik moest eerst vandaag aankijken met paracitamol en dan mag ik morgen weer naar de huisarts toe........ vandaag ga ik lekker de hele dag bank hangen..

4. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    @ Esther, ja vervelend is dat drukmaken he, ik weet heel goed dat ik dat niet moet doen, maar de laatste dagen haal ik me vanalles in mijn hoofd.

@ Mamakitty, Wat zielig voor je dochtertje zeg, ik hoop dat het snel beter gaat met haar. Mijn buikomtrek is nu zo'n 101 cm, dus dat is ook al een flinke buik, vooral als je bedenkt dat ie voor de zwangerschap 64 cm was!

@miinicole, wat vervelend dat je je zo slecht voel en dat ze niet weten wat het is, heel veel beterschap.

5. Noor83

Noor83 Actief lid

12 jun 2008
    186
    0
    0
    Weet iemand van jullie trouwens of je zure haring uit een pot mag eten? Ik heb zondag een stuk gegeten en toen ik het doorgeslikt had dacht ik ineens dat je dat helemaal niet mag hebben.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Miinicole, morgenochtend meteen bellen dan!

@Noor, volgens mij mag je dat gewoon eten toch?
    En thanx! En jouw buik groeit dan ook lekker zeg!

HELP onze pc doet raar! Valt vaak zomaar uit...raar ding, we kregen een melding, opgezocht in google en er schijnt iets met de koeling te zijn, dan raakt ie oververhit en uit voorzorg schakelt ie dan uit...vaag zeg....
    Anyway...als ik er ineens vandaag niet meer ben, dan krijg ik hem echt niet meer aan. Kep nog een anders pc en doe kan ik ff aansluiten, maar die staat op zolder en die ga ik echt nu niet zelf meer daar vandaan trekken, dus dat moet vriendlief vanaaf doen dan.....

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

hier gaat het allemaal rustig aan weer goed, martin heeft de baan bij zijn oude werkgever dus geaccepteerd, 100 euro bruto erbij en auto voor woon-werk verkeer, erg lekker want dat gaat ons ong. 200 euro per maand schelen (de auto).

Ik blijf af en toe harde buiken houden
    maar verder gaat het goed.

heb even geen zin om te reageren.

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mamakitty, even zijkap erof halen en de stof er een beetje uithalen,Mag met stofzuiger, zachtjes! kan zijn dat je ventiltor niet meer goed rondkan draaien. dan kan ie dus niet koelen.

is inderdaad beveiligingg dat ie uitslaat, gelukkig maar anders roostert ie je harde schijf en doet ie het nooit meer.

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Goedemorgen ladies,

@Miinicole; vreemd dat ze niet weten waar de pijn vandaan komt. Als het te erg wordt, zou ik gewoon vandaag bellen hoor meid, ondanks dat je het tot morgen moest afwachten. Als de pijn erger is terwijl je paracetamol hebt ingenomen... Beterschap!

@Klavertje; haha, ook een beginnende plopnavel? :p De mijne is er nu al voor de helft uitgeplopt (het bovenste deel) :)

@Romytamara; :( vervelend meid, weet wat je bedoeld... mankeer ook al vanaf het begin vanalles ;) Mijn vriendin zei; moeilijke zwangerschap, makkelijk kind :p Hopen dat ze gelijk heeft voor ons en alle andere kwakkelende maartmama's [-o<

@Twinnie; Goed van je meid! Hebben ze nog moeilijk gedaan op je werk? Leuk vooruitzicht in de kerstvakantie :D Wij bestellen +/- 10 kaartjes extra (als we ooit het perfecte kaartje kunnen vinden ;))

@Bamjolan; géén harde buiken meer sinds het gezeik met je werk over is :D nou, dat zegt genoeg hè meid...

@Blue; haha, als ik jouw verhaal zo lees denk ik weer terug aan mijn pubertijd :( hoop dat mijn dochter het karakter van haar papa krijgt :) Succes met de zoektocht naar de naam!

@jvd; Dat is een goede tijd hoor voor een 3d echo, bij ons echobureau (Roosendaal) houden ze 24-30 weken aan voor het mooiste resultaat. Grappig dat je de hik hebt gehoord, ik denk te hebben gevoeld dat mijn meissie gisteren de hik had. Ze ´schokte´ heel ritmisch in mijn buik, voelde anders dan de trapjes...

@Snoopy; :) choco-letters tegen de verstopping! Waarom adviseren ze dat nou nooit ;) dikke knuff terug voor jou!

@Dancinglady; en lekker bijgeslapen inmiddels? Wat heerlijk om zo'n pasgeboren kindje in je armen te hebben en te beseffen dat wij zo aan de beurt zijn *droomt even weg...*

@Esther; jammer dat de echo-foto's zo wazig zijn... en het gaat hard met jouw buikie hè :D Veel plezier vanavond met Luna! Sorry, ik kan je niet helpen met je namen, wij hebben duidelijk een hele andere smaak ;) ik houd meer van de oerhollandse/friese namen... Vind Dean btw wel erg mooi, succes met het vinden van de perfecte namen :D

@Mamakitty; nou, die arme Alyssa heeft het goed te pakken zeg :evil: dikke knuffel voor haar! Gelukkig heb jij ook weer wat geslapen *voelt zich bijna schuldig, heeft de afgelopen 24 uur zeker 12 uur geslapen :oops:*
    Heb je de pc wel eens van binnen gestofzuigd? Heb dit namelijk ook wel eens meegemaakt, ben ermee naar de winkel gegaan en er bleek een enorme hoeveelheid stof in te zitten :) ze hebben het daar gestofzuigd en hij deed het weer prima ;)

@Noor83; je mag rauwe vis eten hoor meid.

Nou, hier nog steeds niet lekker. Gelukkig niet meer overgegeven :D en goed geslapen.

10. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Allereerst heel erg bedankt voor alle felicitaties, Kitty, Snoopy, Twinnie, Naduah, Bamjolan, Esther, Princess, Bleu en Miinicole! (ik hoop dat ik niemand vergeten ben...)

Noor ik heb geen idee of je dat mag eten. Ik lust het zelf namelijk niet, dus ik heb er niet op gelet.

Kitty balen dat je pc zo raar doet. Liggen er geen dingen op of tegenaan? Want dat kan ook schelen in de warmte. Hopelijk blijft je pc gewoon werken.
    Arme Alyssa! Ik had verwacht dat het wel wat beter zou gaan, maar nog steeds zo veel hoesten. Zeg maar dat ze van mij haar puffer weer moet gebruiken hoor ;)
    Mijn navel komt aan de bovenkant een beetje naar buiten toe, maar de rest blijft nog redelijk op zijn plek.

Twinnie ik moet nog eens uitzoeken hoeveel kaartjes ik precies nodig heb, maar tot nu toe heb ik steeds 100 kaartjes gerekend. Met ons huwelijk hadden we 70 bedankkaartjes en dat was achteraf te weinig. Ook wil ik een aantal meiden van het forum een kaartje sturen en van de zwangerschapsgym. Het liefst heb ik er ook nog 10 extra.

Snoopy ik wil van jou ook wel een kaartje ;)

Esther mooie echofotootjes. Apart he als je je bedenkt dat die 2 mannetjes elkaar ook gewoon liggen te schoppen ;) Ik vind het wel heel mooi hoor. Gefeliciteerd met de 26 weken.

Princess rust maar lekker uit vandaag!

Miinicole hoe gaat het nu? Misschien nogmaals de dokter bellen?

Vandaag gaan we weer eventjes bij Mandy op bezoek. Ik geniet er echt van, zo'n lief pasgeboren babytje. Kan ik extra wegdromen over ons kleintje.
    Gelukkig vinden mijn schoonzus en zwager het juist leuk als we veel langskomen (ik ben daar zelf wel wat moeilijker in) en ze verwachten het zelfs van me als peettante ;)
    Mandy zal echt opgroeien met ons kind en ze kunnen later lekker samen spelen, ik vind het geweldig :D

11. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Princess fijn dat je goed geslapen hebt! en ik heb zelf ook heerlijk geslapen vannacht, daar was ik ook wel aan toe.

Mimi gefeliciteerd met de nieuwe baan van Martin, dat scheelt financieel toch maar mooi.

Als ik een bericht typ doe ik er soms zo lang over dat ik de nieuwste berichten mis :) Dus die reacties komen er dan weer achteraan ;)

12. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) héél herkenbaar! Meestal druk ik eerst op voorbeeld, dan zie ik onder mijn bericht nog de nieuwste berichtjes ;)

13. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Mamakitty: Helpt Vicks ook niet bij Alyssa?
    Bij Luna helpt dat altijd wel heel goed als ze veel hoest.
    Best sneu voor zo'n kind hé als je niet goed weet wat je ermee aan moet :(.

Heb ook wel eens foto's in de spiegel gemaakt maar blijf de straie helaas
    wel zien op de foto vandaar dat ik ook maar mn kleding erover heen hou.
    Gelukkig krijgen we er iets heel moois voor terug :)!
    Dankjewel en ja begin nu wel aardig te groeien en het komt echt niet
    van lekkere dingen eten ofzo want dat doe ik bijna nooit,eet echt weinig :(.
    Inderdaad vind het ook jammer dat ze zo wazig zijn had het met de camera gedaan wat jij me vertelde en heb nog veel meer echo's maarja toch maar een keer langs mn broertje zodat hij ze onder de scanner kan doen.
    Ja ga zeker genieten :)! Dankjewel!

Irritant hé dat je pc ineens raar doet!

@miinicole:Heel veel beterschap en doe het maar rustig aan!

@Noor83: Ja inderdaad heb dat vooral vaak in bed,dan haal ik me ook de gekste dingen in mn hoofd.
    Kan dan ook moeilijk in slaap komen.

@Princess81: Ja inderdaad,zorg dat ze er snel beter op komen te staan.
    Ja begint aardig te groeien nu haha :).
    Dankjewel gaat goedkomen :D!
    Haha maakt niet uit hoor,en ja vind Dean ook wel erg leuk :)!

Jammer dat je je nog steeds niet helemaal lekker voelt.
    Wel fijn dat je niet meer hebt overgegeven en goed hebt geslapen.

@Dancinglady: Dankjewel :),haha inderdaad die echoscopiste zei ook zo mooi aahh kijk dan wat zielig
    hij schopt zn broertje gewoon een blauw oog.
    Moest echt lachen toen.

Heel veel plezier vandaag bij de kleine Mandy :)!

Mijn vriend en ik gaan dit weekend ook beginnen met de slaapkamers,we moeten
    3 slaapkamers doen en heb er echt zin aan.
    Kan niet wachten tot de babykamer klaar is en Luna krijgt ook een leuke
    nieuwe kamer met andere kleuren :D!

Ik reageer vandaag niet meer,iedereen een hele fijne dag en rustig aandoen allemaal!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Mimi, oh wat fijn om te lezen zeg! Super!
    Rustig aan doen met die harde buiken!
    En ik zal mijn vriend het vanaaf laten doen wb de pc, thanx!

@Princess, voel je niet schuldig meid! Beter dat iemand wel slaapt he dan wij allemaal niet!
    Pc is een paar maand geleden nog weggeweest en helemaal nagekeken en een nieuw onderdeel erin...dus ik ga stofzuigen vanaaf en dan zien we wel...

@Dancinglady, hihi ik zal Alyssa zeggen dat ze de puffer van jou MOET gebruiken! Zal ze het vast doen ;)
    Heerlijk toch, lekker babyruiken? geniet er maar lekker van!

@Esther, suc6 dit weekend!
    Alyssa zit tegen bronchitis aan, dus vicks zal niet helpen, maar die puffer, maar die wil ze niet meer! :cry:

15. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen!

@esther, gefeli met de 26 weken! jammer dat de foto's zo wazig zijn maar wat een mooi buikje zeg!

@bleu, zal zo gelijk ff kijken naae je poll ;)

@Noor83, wanneer je je zorgen maakt gewoon de vk bellen meid dar zijn ze voor! ;) Snap dat je je zorgen maakt na het verhaal van florida maar probeer toch een beetje te genieten hoe moeilijk het soms ook is

@miinicole, heel verstandig meid! Hoop dat het gauw over is. En lekker bankhangen jij!

@mamakitty, wat sneu zeg voor Alyssa :( Toch maar weer aan de puf hoor! Wil van jou ook graag geboortekaartje ik zal je mijn adres ff pben doe jij dat ook ;)

@mimi83, fijn te horen dat alles goed gaat meid ;)

@princess, ik hoop toch niet dat die uitspraak van je vriendin teveel gaat kloppen haha, jaaaaa ik gun iedereen met kwalen een super bevalling maar ik mag eigenlijk niet klagen maar wil ook wel een makkelijke bevalling ;) Ach we zullen zien,gelukkig heb je niet meer overgegeven nu maar hopen dat je gauw opknapt!

@dancinglady, ohw wat leuk op kraamvisite lekker baby ruiken :D Geniet ervan enne ik zal je mijn adres wel ff pben voor het kaartje ;)

Vandaag lekker dagje vrij (alleen vnv werken) maar moet een hoop doen ben benieuwd wat daar weer allemaal van gaat komen haha

Enne meiden van de meeting al zin erin? ikke wel! :D

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Snoop, JA ik heb er zin in! Lijkt me super gezellig! Can't wait! *en ga me helemaal vol(vr)eten haha!
    Ja zielig he voor Alysje.... :( Weet het niet meer hoor, denk dat ik vanmi de dokter maar bel.
    Geniet van je vrije dagje en je hebt pb.
    Mag ik trouwens dan een makkelijke bevalling deze keer? beide zwangerschappen niet echt om naar huis te schrijven en al een k*tbevalling achter de rug, dus ik denk dat ik nu wel een keer mag....toch? ;)

17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kan wel janken :cry:
    Ik had echt een heeeeel erg lang bericht! Op iedereen gerageerd, druk ik perongeluk op het kruisje :evil: :evil:
    Grrrrrrrr! Muts die ik ben! :)

Nouja even in t kort dan maar haha.

@Kitty, wat vervelend van de dochtertje.... Je voelt je zo hulpeloos dan lijkt me... Hoop dat je pc t nog even volhoud tot je vriend m van zolder kan halen!

@ Esther, mooi buikje en leuke echo foto's!

Ik heb uit zelfmedelijden ook maar een afspraak gemaakt voor een korte 3d echo. Donderdag 11 dec om 18.45 mogen we het wonder waar ik het allemaal voor doe weer gaan bekijken! Heb er nu al zin in!

Ik heb wel al een aantal proefkaartjes en 1 kaartje wat we echt heel erg mooi vinden. Hebben jullie alle kaartjes al besteld en thuis liggen?
    En dan zodra de kleine geboren is naar de drukker?
    Sorry hoor ik weet nog niet helemaal precies hoe dat gaat :oops: :)

Nou verdder weet ik het niet meer :oops:
    Iedereen gefeli met het aantal weken.
    Sterkte als het niet zo lekker gaat.
    En succes als je een afspraak heb.

Ik zal nu weer up to date blijven! :D (en niet meer p.o. op t kruisje drukken :( )

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Jou gun ik zkr een makkelijke bevalling! En natuurlijk een snel herstel ook belangrijk in jou geval ;)

19. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Amen :D

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Romytamara, ah nee he...das irritant als je zoveel getypt hebt!
    pc is ondertussen al 2x uitgevallen grrrr en das mooi kl*te want ik ben ook films aant downloaden en series.... :(
    Ik ga vanmi dokter ff bellen voor alyssa.
    Leuk een 3d echo! Gaaf!
    Ik ga vanmi kaartjes bestellen. Je krijgt dan een proefdruk en als je dioe goedkeurt, dan bel je wanneer de kleine geboren is; geslacht, naam en gewicht&lengte doorgeven en dan maken ze die en krijg je de kaartjes om te gaan versturen.
    Kep je afspraak in de lijst gezet!

@Snoop, ah dank je wel meid! Lief van je! Ah, ik gun IEDEREEN een makkelijke bevalling! En een goed en snel herstel!

Deel Deze Pagina