Had net een sms van Princess ontvangen, maar zie dat het hier ook al geplaatst is. Jeetje, wat schrikken weer. Meissie, heel veel sterkte en ook hier draaien de duimen!
@Princess, ik duim voor je! En hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. Pfff, ik hoop dat je gauw iets van je laat horen. Al is het een 'ok'. Succes meissie. @iedereen, ben weer even uit de roulatie geweest. Het is hier ook zo r*tedruk! Ik heb gewoon geen tijd om te mailen! Gelukkig ben ik nu even alleen op kantoor en vanmorgen alles bijgewerkt, dus heb even een momentje ingelast. Moet effe wat kwijt: vanmorgen mailde mn zusje waarom ik niet reageer op haar mailtjes. Ik heb dus geen tijd en geen internet thuis, dus dat is de reden. Maar ze bekijkt het zo persoonlijk dat ze denkt dat ik HAAR niet wil mailen. Nu heb ik vanmiddag met haar afgesproken. Tja, ik zit nu eenmaal niet zoveel achter het internet en heb wel andere dingen aan mn hoofd...ik word er soms zo moe van dat ze dit soort dingen in haar hoofd haalt. En dat ik het dan weer helemaal uit haar hoofd moet praten. Pfff, ik weet ook niet hoe het anders moet doen. je leven verandert zo als je kids krijgt, dus ook de contacten met buiten. Wat vinden jullie hier nou van? Verder gelukkig alles goed hier, mn meisje is druk, heel erg druk. Gisteren bewoog mijn buik helemaal! Zo leuk om te zien!
Lady's bedankt voor jullie stemmen bij babynamen. De naam die onze dochter heeft uitgezocht staat nu met de meeste stemmen bovenaan.
@Princess81 Heyyy meissie hier draaien de duimen ook hoor ik zeg wel niet veel maar lees mee sterkte en ik hou het in de gaten Knuffffffffffff
Hoi dames, Poehpoeh, zie dat er een hoop gekletst is de afgelopen dagen. Zoals ik in mn bericht aangaf, had ik weinig fut om uitgebreid te reageren. Nu is het dat ik geen fut heb, maar geen tijd.. maar toch even berichie achterlaten en iedereen sterkte toewensen die het wat minder heeft! Groetjes
***BUDDYNIEUWS!!!!***Bij Princess gelukkig alles goed. De hoeveelheid vruchtwater in de baarmoeder was goed en de gyn heeft geen lek gevonden. Waarschijnlijk was het dus afscheiding... * Einde Buddynieuws* Gelukkig maar, meid!
pff gelukkig! Toch weer eng als je dit soort dinegn hoort en leest... Heb verder nie alles gelezen kon me er nie toe zetten maar voor iedereen een dikke knuf
Wát een opluchting! Toch ben ik erg blij dat ze heen is gegaan! Het was toch veel meer afscheiding dan normaal en het had iets veel ergers kunnen zijn. Maar gelukkig is het lekker allemaa voor niets geweest!
pfffffff gelukkig maar! Hallo allemaal! Ben de laatste tijd weinig aanwezig hier, maar lees wel altijd alles mee. (Ben dus eigenlijk aanwezig, achter de schermen ) Heb daarna meestal alleen geen zin meer om te reageren . Er wordt ook over zo veel dingen geschreven dat ik meestal de helft al weer kwijt ben En natuurlijk hou ik ook nog een aantal andere topics in de gaten Hier in elk geval alles goed. Mijn rug en schaambeen willen niet dat ik ook nog maar IETS doe, maar ja...what's new Heb gisteravond (met de laatste krachten van de batterij) nog een buikfotootje gemaakt. Die buik van mij schiet ook al aardig op. En ben eindelijk begonnen aan het leegruimen van de rommelkamer. Hopelijk kan zoonlief er in trekken voor z'n verjaardag (18 januari). @Bleu: waar heb je die poll voor namen staan? Heb zitten zoeken, maar zoek vast op de verkeerde plek of zo Hebben jullie nou zelf een aantal namen gekozen waar je dochter de mooiste uit kon kiezen? Onze kids gingen ze zelf bedenken, maar dat was niet zo'n succes Mijn dochter vindt 'snoesje' het mooiste en mijn zoontje 'poepie' (tuurlijk! ). Nou mogen ze ipv de naam bepalen welke versiering er op de babykamer komt. Is meer hun ding denk ik Iedereen sterkte met alle ongemakken! Zowel lijfelijk als op het werk/UWV e.d. Knuffies vanaf hier! Liefs Tezzz
Hoi meiden, allemaal bedankt voor het duimen, heeft goed geholpen De gyneacoloog heeft het vocht nagekeken en geconstateerd dat het géén vruchtwater was. Ze heeft daarna voor de zekerheid toch een echo gemaakt en gekeken naar scheurtjes waar vocht uit zou kunnen lekken, maar gelukkig was ook dit niet het geval. De hoeveelheid vruchtwater in mijn bm was ook normaal dus waarschijnlijk is het toch afscheiding geweest. (heel snel nog een glimp op mogen vangen van m'n meissie ) Ze legde het alsvolgt uit: Door de zw kan je sowieso meer afscheiding produceren als normaal en kan het waterig worden, door de druk vd baarmoeder kan het voorkomen dat de afscheiding als het ware wat langer in de vagina blijft zitten en dat er dan een grotere hoeveelheid waterige afscheiding met een plons uit komt. Dat is dus wat er naar alle waarschijnlijkheid bij mij is gebeurd Ik ben me echt rot geschrokken hoor! Godzijdank is er niets aan de hand... Wel grappig, ze kwamen mij ophalen in de ambulance en ik werd mét sirene en al naar het ziekenhuis gebracht. Had sowieso nog nooit in de ambulance gezeten en nu zelfs met sirenes hahaha. Je maakt wat mee in de zwangerschap Heb mijn vk in Nl nog gebeld en als het nog een keer zou voorkomen, moest ik het weer gelijk naar het zh (en vooral niet denken dat het maar afscheiding was, want zo vaak komt het niet voor...).
Hier nog iemand die voornamelijk achter de schermen mee leest maar nu eindelijk maar toch weer es reageert. Wat een horrorverhalen spelen zich toch af en toe tijdens een zwangerschap af. Een spannend boek is er niets bij...en dit is nog echt ook. Princess; wat fijn dat het allemaal goed is, kan me héél goed voorstel;len dat je je rot schrikt bij zoiets Hier gaat gelukkig alles goed, buikje groeit al flink en kindje trappelt alle kanten op...oef! Heb aleen niet zo heel veel energie...en da's niet zo handig in deze sinterklaas tijd. Zal mezelf er zo toch maar even toe zetten om eindelijk es met m'n surprise te beginnen.....zucht. Sterkte allemaal met de kwalen en vergeet vooral niet te genieten van het minimensje in je buik!
Mijn hopen is beantwoord Zei toch Princess, hoop dat je er morgen om kan lachen, en je ziet het! Dat kan je nu al Toppie dat je toch naar het ZH bent geweest, en was dus toch niet voor niets want je hebt toch nog evennaar je meisje kunnen spieken! Ik heb zelf ook nog wat aan de uitleg van de VK, ik heb namelijk ook zoveel last van afscheiding... Maar hoef ik me dus niet zo'n zorgen over te maken. Nou wel rustig aan doen he!
Bedankt meiden @Romytamara; hihi, gelukkig leer jij er ook wat van En idd, kan er maar beter om lachen toch Enne ik doe wel rustig aan hoor O moet echt nog ff bijkomen vd schrik