Hoi Tezzz, Je moet eerst naar Diversen(helemaal onderaan) dan naar Babynamen tot slot opzoek naar (poll)opzoek naar een leuke stoere meisjes naam Ik heb mijn schoonmoeder en dochter gewoon gevraagd wat zij een leuke naam vinden voor onze kleine meid. Zij zaten namelijk toch in het namenboek te bladeren. Zelf vinden wij het erg moeilijk. Waarom geen Snoesepoepy ?.. Kan best toch ? Enne ik wil foto's zien hoor als je kids de kamer hebben gepimpt. Dat kunnen zij vast heel goed. groetjes bleu
Hoi,hoi, Ik heb hetzelfde. Ik maak mij niet druk. Waarschijnlijk is ze lekker aan het slapen ( dus groeien.) Als ik elke dag maar wat voel, al zijn het kleine plopjes dan ben ik tevree. Mocht jij je er niet gerust bijvoelen gewoon actie ondernemen. Niks zo vervelend als onzekerheid toch.
Toevallig voelde ik de kleine vandaag ook veel minder,maar moet zeggen dat ik hele dag druk geweest ben en gelukkig nu ik lekker rustig op de bank zit voel ik weer van alles Maar ik maak me ook meteen zorgen hoor. Zou best kunnen dat de kleine net even anders ligt.
Hoe gaat het eigenlijk met de meiden die vandaag een afspraak hadden? Nog niet veel van gehoord en er stonden er toch een hoop vandaag?
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 80 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 9 geheim: 6 :-# Afsprakenlijst: december 04dec: Naduah - mensendieck, 14.00 uur 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur 04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur 05 dec: Jacky78 - vk, 8.20 uur 05 dec: Cynthia1979 - pretecho, 10.30 uur 06 dec: Dancinglady - 3d echo, 10.15 uur 09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur 09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur 09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur 09 dec: Naduah - vk, 09.00 uur 11 dec: romytamara - pretecho, 18.45 uur 11 dec: Lindajelsma - 6e vk, 11.00 uur 11 dec: Esther1981 - echo, 15.00 uur 11 dec: Esther1981 - gyn, 15.35 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur 13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur 15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur 15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur 16 dec: romytamara - vk 16 dec: Luanti - pretecho 16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur 17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur 19 dec: jvd - 3d echo 22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur 24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur Januari 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
@Bamjolan; mooi zo, hoop dat je fysio goed helpt! @Mamakitty; potverdorie! Denk een beetje aan jezelf hè meid kan iemand je niet helpen met het schilderwerk? In jouw situatie moet je zulke klusjes niet meer zelf doen... Heb jij het nog een keer gehad dat vochtverlies tijdens je 1e zw of was het een 1-malige actie? @Twinnie; mooie foto Ik zit er aan te denken om ook een foto te laten maken samen met mijn man... maarrr t kost allemaal zoveel hè wil het sowieso pas op het einde laten doen, met een enorme buik zeg maar dus kan er nog ff over nadenken. @miinicole; gelukkig is jouw buikpijn gezakt meid, hopelijk ben je er morgen helemaal vanaf! (mss was het een kneuzing omdat je beebje je te hard had getrapt ) @Bloesem; fijn hè als de papa eindelijk zijn kindje kan voelen! Mijn man vond het heel bijzonder en probeert nu elke avond contact te maken met zijn kleine meid, maar mijn diva'tje in spé heeft daar niet altijd zin in @Hartewens, mooie foto's @Snoopy; idd... er waren er een heleboel. Hopelijk gaat alles goed met iedereen! Nog even over het zh in Tsjechië... ze gebruikte daar een aparte eendebek gewoon 2 aparte stukken staal die ze er 1 voor 1 inschoof en zelf opentrok... bizar! Doe mij de Nederlandse maar hoor
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... 04 dec: Naduah - mensendieck, 14.00 uur 04 dec: Xanado83 - gyn (echo voor ligging placenta), 12.00 uur 04 dec: 10uss - vk, 14.15 uur 04 dec: Klavertje - vk, 11.15 uur Naduah veel suc6 bij de mensendieck therapie ik hoop dat het helpt! Xanado83 suc6 bij de gyn! 10uss en Klavertje veel plezier bij de vk! Allemaal met goed nieuws terug komen he
Princess@ Doe mij maar helemaal geen eendenbek. Stomme dingen. Als het moet, moet het, maar prettig is anders.
@Tezz,mooi buikje hoor! Maakt niet uit hoor dat je niet op iedereen reageert wordt ook een hoop gekletst haha en als je dan ook nog op andere topics zit ja dan wordt het erg druk, je zit ook bij de smeppers toch? Ik lees daar weleens mee (stiekume lezer haha) en er is daar 1 iemand (marieke)die ik het zo gun om zwanger te zijn he nu is het weer spannend voor dr @princess, we hebben al gepbt @mieke74, fijn dat alles goed gaat! @romytamara, hoe is je haar geworden? @bamjolan, fijn dat de fysio goed gegaan is! Hoop dat de oefeningen helpen @mamakitty, jeee meid weer teveel gedaan dus ohw ohw ohw foei [-X haha nee hoor snap het best, en wat leuk dat er bijna behangen gaat worden ben onwijs benieuwd! @twinnie, zo hoort het van je werk! Je bent zwanger dus rust pakken @hartewens, wat leuk van dat muziekje, ik doe het al een hele tijd en heb ook het idee dat de beeb er op reageert @miinicole, dus het bankhangen doet zijn werk goed fijn om te horen meid! @bloesem,wat leuk dat je vriend de beeb voor het eerst heeft gevoeld Vandaag nog even alle cadeautjes ingepakt en dan gaan we morgenavond Sinterklaas vieren. Mijn schoonouders gaan namelijk voor een week naar zwitserland vandaar dat we het een dag eerder vieren Mijn mannetje krijgt o.a. het boekje help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ben benieuwd naar zijn reactie haha
Hey meiden, @sweetlake, ik ga het weeeer zeggen, als je twijfelt bel even op! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan dat ze der kindje een paar dagen niet voelde. Ze heeft toen een echo gehad, en alles bleek goed. Dan valt er toch groot stuk stress van je af hoor Dus als je twijfelt: Belluh! @Kitty, eigenlijk wil ik je op je kop geven, maar ik geloof dat ik niets mag zeggen hahah. Maar pas wel op jezelf he! Maar snap ook wel dat je het afwilt voor zaterdag... Misschien kan je het beter in etappes doen? Hele fijne aaf nog meiden!
Vanavond de babykamer af gemaakt nou ja de meubels staan in elkaar en het ziet er al erg leuk uit. Heb een super lange en drukke dag gehad. Eerst vanmorgen sinterklaasviering gehad op mijn werk met 25 peuters daarna direct fysio gehad en toen aan het kamertje bezig gegaan tot nu. Dus sorry ga nu lekker naar bed toe. Foto's staan in mijn fotoalbum krijg je een beetje een idee. Wij gaan nog wel een hemeltje laten maken want we hadden een klamboe maar wij vonden het niet zo leuk. Truste meiden hopelijk heb ik morgen weer wat meer tijd!
Afspraak was ok. Mijn baarmoederhals is wel ietsje korter weer, maar niet zorgewekkend. Nogsteeds boven de 25mm. Ik moet wel over 3 weken weer terugkomen voor een normale controle. En vanaf dan elke 2 weken. Rond 30/31 weken krijg ik weer een uitgebreide echo om te zien hoe ons ventje het doet. Ik heb een "herkansing" voor de zwangerschaps suiker bloedtest gekregen en moet daarvoor uiterlijk volgende week dinsdag bloed laten prikken. De vorige keer was de uitslapg namelijk positief en zou ik normaal gezien nu een uitgebreidere bloedtest moeten ondergaan waar ik 4x elk uur bloed moet laten afnemen. Maar ik heb zo'n ontzettende hekel aan bloedprikken dat ik gevraagd heb of ik niet nog een keertje de simpele test kan laten doen (in de hoop dat mijn bloedsuiker spiegel beter is). Nadat ik bij de gyn ben geweest ben ik met een vriendin en mijn man gaan lunchen. Darna ben ik met diezelfde vriendin mijn babyshower gift registry gaan samenstellen. Echt leuk joh! Met een streepjescode gun rondlopen en alles wat je wilt hebben/ nodig hebt met dat ding scannen. YEAH! terwijl dat ik dit bericht aan het typen was is de wandelwagen binnengekomen! Ik ga nu snel de dozen openmaken en proberen om het klaar te hebben voor mijn man thuiskomt zodat ik hem kan verassen.
Hoi hoi, ik heb het allemaal niet bijgelezen sorry! Maar ik heb het zo druk, morgen komen de spullen voor de nieuwe badkamer, de babykamer is klaar (wand/vloer en ramen) Voor iedereen die een steun in de rug nodig heeft....sterkte Voor iedereen die een afspraak heeft succes! En wat is er nou weer voor een topic geopend in de lounge....hahahaha 8)
Majo succes met de badkamer. Sweetlake ik voel de baby elke dag, al is het maar een plopje. Het scheelt ook wel eens, de ene dag voel ik heel veel en de andere dag bijna niets. Maar misschien kan je voor de zekerheid de vk bellen? Ilona mooie kamer! Daphne jammer dat je zusje het zich zo persoonlijk aantrekt als je even niet terugmailt. Als ze meteen contact wil moet ze maar bellen toch. Ik heb zelf gelukkig geen problemen met de sociale contacten, iedereen in onze vriendenkring heeft er veel begrip voor en dat is fijn. Enne ik heb ook al zo'n zin in de high-tea! Princess wat een opluchting, gelukkig is alles goed. Ik las gisteren al dat alles goed is, maar was even te moe om te reageren. En goed dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan hoor! Nu kan je lekker bijkomen van de schrik en weet je dat het goed zit. Tezzz mooie buik heb je! En beterschap met je rug. Bamjolan fijn dat alles goed was bij de fysio. Twinnie ik laat geen echte fotoshoot maken, maar vraag wel aan een vriendin of zij foto's van mijn buik maakt. Tot nu toe doe ik het met simpele buikfoto's die mijn man maakt. Fijn dat men zo goed reageert op je werk. Bloesem leuk dat je vriend de baby heeft gevoeld. Snoopy fijne sinterklaasavond vandaag! Kitty heb je een beetje goed geslapen na al dat schilderen van gisteren? Doordat ik dinsdag zo met de geboorte van mijn nichtje in mijn hoofd zat heb ik nog helemaal niet verteld over maandagavond. Toen ben ik voor 't eerst naar zwangerschapsgym geweest. Ik vond het erg gezellig. We hebben eigenlijk niks gedaan, gewoon lekker gekletst met z'n allen. Zulke "gym" bevalt me wel
Goedemorgen allemaal, Heb even niet terug gelezen,werd vanmorgen wakker met ontzettende buikpijn,denk dat ik buikgriep heb moest vaak naar de wc. Nu heb ik nog steeds erg last van mijn buik en voel me ook beroerd,dus ben hierna ook weer offline. Mijn moeder is gisteren blijven slapen dus die is ook nog bij mij om vandaag met wat dingen te helpen. Heb verder een hele leuke Sinterklaasfeest gehad en Luna is erg verwend geweest . Eerst was ze verlegen voor de pieten,daarna vond ze het erg leuk ! Allemaal een fijne dag en de meiden die zich niet zo lekker voelen beterschap en rustig aandoen!
Ik maak me vandaag niet druk! Ik en me kleintje zijn het belangrijkst! Vanmiddag ben ik na de sint viering vroeg weg! Ik neem gewoon uren op en ga om half 3 weg. Morgen begin ik gewoon wat later in de ochtend. Misschien wel pas om 12 uur! (zo dit neem ik me dus voor! TJAKKA!)