jaa, superspannend! We hopen het zoooooo ontzettend erg voor d'r! Ze is al 2 jaar bezig en de mmm had geen zin We gaan zo nog ff 'last-minute-shoppuh'...zal vanmiddag wel kapot zijn @Esther: buikgripe s*cks! Hoop dat je alles snel kwijt bent en het dan wat beter gaat. @Sweetlake: that's the spirit! Go 4 it! @Blue: bedankt voor de update! Zal vanmiddag eens gaan kijken @Mamakitty: fijn dat alles goed was bij de vk. Hoop dat het met de rest ook goed is gegaan? Laterrr Liefs Tezzz
Hay meiden, niet bijgelezen, eerst ff naar het iekenhuis voor de wekelijkse therapie! Voor iedereen met een afspraak, veel succes en plezier!
Hoi meiden, FF korte reactie,later zal ik op jullie reageren. Gisteren weer voor de pretecho geweest. Weer niet gelukt. Kindje lag weer met zijn gezichtje in mijn placenta. En dan moet ze teveel wegdraaien om een goeie 3D foto te krijgen en het is gewoon niet zichtbaar. Nu gaan we niet meer voor herhaling. We wachten wel tot hij eruit komt. haha . Wel hebben we kunnen zien dat hij een lekker bol gezichtje heeft. En aan de vorm van zijn ogen. neus en gezicht lijkt hij helemaal mijn man. dus dat is wel leuk Zometeen naar de VK voor controlen. Heb nog wat vraagjes. Heb ook nog steeds last van die vag..schimmel dus dat middel heeft niet geholpen. Verder gisteren kraampakket gehad van mijn zorgverzeraar CZ. Zat een gekke Zebra in met een slappe lange nek. De zebra op zich is wel leuk alleen snap ik niets van die nek. Dat maakt het zo'n raar ding . Verder niets aan, alleen dingen voor de bevalling. Ook gisteren een brief gehad van...jawel...het UWV. Zit al een hele week op hun telefoontje te wachten en nu schreven ze dat ze het geprobeerd hebben en geen gehoor krijgen. Nou aan mijn ass! Waar had ik dat meer gelezen.... Nou ja moet heeeeeel veel bijlagen opsturen, ik kon niets vermelden over mijn zwangerschap en over de fouten die ik eventueel heb gemaakt bij mijn aanvraag. Dus wat moet/doe je dan. BELLEN! Ik alles uitgelegd, heb vrijstelling gekregen om die stukken op te sturen omdat ik nog werkzaam ben bij de werkgever waar mijn contract niet verlengt word. Verder heb ik aangegeven dat ik zwanger ben maar zij dacht dat ik dat deed om van de sollicitatieplicht af te komen. Nou heb dus ff gezegd dat ik heus WEL weet dat ik die heb. Verder bezorgd me dit weer heel veel stress nu al. Het verlof kan ik pas aanvragen wanneer de hoogte en lengte van de uitkering bekend is. Nou meiden ik ga nog ff afwassen en dan op naar de Vk. Tot later! XX Klaver. P.s ik reageer echt nog wel op jullie posts hoor!
ZO meiden, wat is iedereen weer aan het klussen zeg! Kinderkamers, badkamers, etc! En bij ons het toilet, keuken en wasbak op de slaapkamer! Had mn zusje gisteren iets te snel veroordeeld. Bleek dat het helemaal niet ging over mijn niet reageren op haar mails, maar dat haar contract niet wordt verlengd! Ze was helemaal van slag, arme zussie...Maar goed, die vent heeft geen poot om op te staan, want hij heeft het haar gisteren pas meegedeeld en 1 december verliep haar contract terwijl ze gewoon heeft doorgewerkt. Een stilzwijgende verlenging dus! Dus ze heeft nog op zijn minst een half jaar om een nieuwe baan te zoeken (ipv 2 maanden die hij haar wil geven). Dat maakte haar gelukkig al wat positiever. Enne, meiden, hebben jullie dat ook, dat je heel erg bang bent dat je kindje in stuit blijft liggen? Ik wil zo graag natuurlijk bevallen, maar die meid hier in mijn buik voel ik alleen maar onderin schoppen. Ben zo bang dat ze niet gaat draaien en ik dadelijk een ks moet! Begrijp echt niet waar die angst van komt.... Ga gauw verder met werken, kom af en toe nog even kijken. @Lynnami, hopen dat het deze keer negatief uitpakt, die suikertest!
Esther fijn dat je moeder je meehelpt. Beterschap! Sweetlake goedzo! Lekker aan jezelf en je kleintje denken! Geniet van je tijd en rust maar lekker uit! Kitty fijn dat alles goed was bij de vk. Klaver ik zit ook bij het CZ en had dus al gezien dat je daar zo'n knuffel krijgt. Wat dat betreft had ik liever ergens anders gezeten. Mijn schoonzus kreeg allemaal badproducten van Natusan, daar heb je tenminste wat aan. Ik weet niet welke zorgverzekering zij heeft. En wat een ellende bij het UWV he. Ze bellen mij als het goed is volgende week donderdag (dat stond in de brief) nou ik ben benieuwd... Jammer dat de pretecho weer niet zo goed gelukt is. Toch fijn dat ie zo'n bol gezichtje heeft en op je man lijkt. Daphne gelukkig is je zusje toch niet kwaad op jou. Alleen wel balen dat haar contract niet wordt verlengd. Gelukkig heeft ze wel een half jaar om iets nieuws te zoeken, dat had ook anders kunnen lopen. Ik ben helemaal niet bang dat mijn kindje in een stuit blijft liggen, maar misschien komt dat omdat ons kindje vorige keer al met het hoofdje richting beneden lag. Ik kan ook niet zeggen wat voor bevalling ik het liefste zou willen. (ja een hele makkelijke thuisbevalling met bijna geen pijn )
Daphne, Mijn zoon was ook een stuit en ben op een normale manier bevallen zonder (kleer)scheuren! Het kan dus wel! We moesten er zelfs om lachen, hij was nog niet met zijn kont buiten (de rest zat er nog in) en hij plaste en poepte er alles onder. Dat werkte dus
@klaver, heb vorige week een zalfje gekregen van de huisarts voor die vag schimmel en ben er vanaf dus misschien krijg jij die ook... Ik mocht deze alleen smeren en niet verder inbrengen maar die hielp dus wel. Verder heb ik vorige week ook nog eens aangegeven bij CWI dat ik door de zwangerschap telkens nee krijg te horen bij sollicitatiesbrieven en hoe dat dus op dit moment zit met die sollicitatieplicht maar kreeg ook te horen dat ik er gewoon aan moet voldoen al begreep ze het probleem :x daphne, ook ik ben best bang voor die stuitligging omdat ik t kindje ook de meeste tijd alleen onderin voel trappen. Wil het er volgende week ook met de vk overhebben, snap je angst.. Verder ben ik alweer kwijt wat er geschreven is Iedereen met afspraken vandaag veel succes! Mamakitty, hopelijk is je pc snel weer goed
Pfff, lees ik weer een verschrikkelijk verhaal over een vrouw met kindje van 4 die geschept is door een intercity na het oversteken van een gesloten spoorweg.... Was al zo emotioneel, maar kan nu wel janken! Waarom doet zo'n moeder dat toch? Wat heb je er nou aan? Die sporen gaan toch niet voor niks dicht? En als gevolg allebei dood. Ik kan me daar echt zo kwaad over maken! Ga nu ff janken.
@ilona, mooi kamertje hoor! @lynnami, fijn dat alles goed was bij de gyn! Ik hoop dat bij de volgende test je bloedsuiker weer goed is. @majo, welk topic bedoel je precies in de lounge? @dancinglady, wat een leuke gym heb jij haha, zal volgende les wel komen al blijft het natuurlijk ook gezellige kletsen met andere zwangere @esther, wat leuk dat jullie sinterklaasavond zo geslaagd was! Beterschap meid! @sweet, wat een mooie instelling heb jij voor vandaag! Hoe was het gister afgelopen? @mamakitty, fijn dat alles goed was bij de vk! Wat kl*te van je computer hoop dat je gauw weer online bent @tezzz, shopse! @klavertje, balen zeg van de pretecho die kleine van jullie speelt graag verstoppertje. Wel leuk dat je al kon zien dat de kleine op je man lijkt Ik zit ook bij cz dus verwacht het pakket ook ieder moment maar hoef er dus niet naar uit te kijken @daphne, gelukkig was het iets anders met je zus maar wel vervelend voor dr! Ik ben niet echt bang dat de kleine in een stuit ligt maar hoop wel dat het niet zo is ik wil heel graag thuis bevallen. En bah wat een vreselijk verhaal zeg
He meiden! Hartewens, wat een leuke foto's! Zoiets had ik idd in gedachten! Leuk om ook in te lijsten.. Mijn zus is toevallig ook zwanger........ Ilona, wat een lief en leuk kamertje! Vast al trots op? Over 2 weekjes mag ik bezig gaan, al helemaal zin in! MMm ik zit ook bij CZ, dus die knuffel is niet echt een succes haha! Daphne, ik las net ook het verhaal om teletekst, kreeg er de rillingen van... Klavertje, jullie kindje is nu al lekker tegendraads, dat beloofd wat! Nee hoor, grapje! Morgen heb ik al intake van de kraamzorg.. Hebben jullie dat al gehad? xx
@Twinnie: nou geeft niet hoor! @Snoopy: Veel plezier vanavond met jullie pakjesavond. Enne ik wilde je niet ontmoedigen hoor met het kraampakket. Ik ook altijd met mijn grote mond. Misschien ben jij er superblij mee @Ilona: Leuke foto's en mooie babykamer hoor! Ik heb ook wit met limoengroen maar nu ook wat turquiose. @Lynami: Ben benieuwd naar je kinderwagen. @Majo: suc6 met je babykamer. Maak er wat moois van. @Dancinglady: Leuk die zw-gym. Enne kletsen alleen kan al interresant zijn toch? En idd ik denk dat we in dit geval de verkeerde zorgverzekeraar hebben. Verder hoop ik bij jou op beter bericht van het UWV. @Esther: Buikgriep zou kunnen, heerst heel erg op het moment. Twijfel je? FF VK bellen meid! Sterkte! @Mamakitty: Gelukkig alles ok bij de VK. Hoop dat je gauw weer online bent. @Daphne: Vervelend voor je zus. Ik zit er middenin. Gewoon voet bij stuk houden. Enne je baby draait nog alle kanten op hoor! Wees maar niet bang @Mieke: Ohw, rot UWV/ CWI ook! Ja meid, we zijn er nog niet. Vanmorgen weer gebeld door UWV. Wilde ze weer ff checken of de afspraken die gisteren zijn gemaakt wel kloppen en waarom ik om uitstel had gevraagd! Zeikerds, ze gaan me toch niet weer elke dag bellen he? Ik word gestresst van. Vandaag VK geweest. Buik gevoeld, baby groeit goed. Heb verteld van harde buiken, vond ze niet zo spannend geloof ik. Ze gaat zich pas zorgen maken als het meer dan 10x per dag is. tsss. Verder voor vag.schimmel morgen ff HA bellen. Bloeddruk was weer iets gestegen maar nog steeds prima. (zal ook wel stijgen met dat UWV-gedoe ook, heb er maar over gezwegen ) Nu 1 dag voor de kerst weer terug. Zo en nu gaat Klaver lekker op de bank liggen. Tot later! XX
Pfff wat een middag meiden... wat een vreselijk vies weer en ben nog steeds niet in orde. Mannetje lief is pas om 2200 uur klaar met werken, zucht...
Hoi hoi! @Lynnami: Mooie wagen, zeg! @Klavertje: Je verhaal komt me ergens wel bekend voor, ja! Zo'n overheidsinstellingen zijn ook altijd zo lekker georganiseerd, he? Fijn dat alles goed was bij de vk. Geloof inderdaad dat ze zich pas zorgen gaan maken bij meer dan 10 harde buiken op 1 dag... :-k @Twinnie: Heb toevallig vandaag de brief binnengekregen van de kraamzorg dat ze 16 december komen voor de intake. Wat gaat de tijd toch hard, he? @Daphne: Had het ook gelezen, ja. Begrijp het ook niet. Verschrikkelijk... @Miekie: Nou ja, ze weten in ieder geval nu wel dat je je best doet, toch? Wel stom dat je gewoon door moet gaan, weer zo'n fantastische instelling van het CWI... :x @Dancinglady: Haha, dat klinkt als een ideale bevalling, ja! Ik hoop op een probleemloze ziekenhuisbevalling... @Daphne: Heb het ook, hoor. Voel dit kleintje ook alleen maar onderin trappen, terwijl Storm met de 20-weken echo destijds al met zijn hoofdje naar beneden lag, en hij is eigenlijk altijd zo blijven liggen. Dit kleintje is iets meer eigenwijs, denk ik... Maar ik ben inderdaad ook wel bang voor een keizersnede, ook omdat mijn placenta bij de 20-weken echo te dicht bij de 'uitgang' lag, zeg maar. Volgende week heb ik een pretecho, en dan kunnen ze ook zien of hij verschoven is, maar heb er een hard hoofd in. Probeer om rekening te houden met een keizersnede, dan kan het alleen maar meevallen, he? Knuf! @Klavertje: Jammer dat de echo niet gelukt is, meid! Wel leuk dat de kleine op je man lijkt! En jij ook al ellende met het UWV... wat is dat toch... Fijne dag meiden!
Twinnie jouw mannetje is inderdaad laat thuis vandaag zeg. Dat is niet fijn als je je even wat minder voelt. Gefeliciteerd met je zus! En ik heb nog geen intake van de kraamzorg gehad, hier doen ze dat pas bij 7 of 8 maanden. Snoopy dat vind ik ook eigenlijk het belangrijkste, gezellig een beetje kletsen. Hihihi Klavertje fijn dat alles goed was bij de vk. Die harde buiken da's inderdaad niet fijn, maar nu hoef je je tenminste geen zorgen te maken. En het UWV zal vast niet elke dag blijven bellen. Nog even en ze hebben weer een ander slachtoffer
Vond ook al dat ze snel waren met de intake voor de kraamzorg.. Nou ja ik zal het morgen wel eens vragen...