Hier mijn 'onderkantje' al sinds week 20 beetje kwijt. En met de snelheid waarin het groeit ook weinig meer aan te houden ben ik bang (op het smeptopic hebben we het dan trouwens over onze cavia's ). Ik heb dus een langharige cavia Enneh...niet bang zijn! Mijn beeb ligt ook al een paar weekjes met z'n koppie richting uitgang! Vk vond het wel erg vroeg, dus indalen kun je het nog niet noemen. Maar Frumpie vindt het wel een fijn plekkie geloof ik, want volgens mij ligt íe er nog steeds Anyway...beeb hoeft nog helemaal niet naar beneden te liggen hoor! Mijn dochter (onze eerste) daalde pas met 38 weken in en onze zoon pas met de bevalling. Deze keer ligt Frumpie toevallig al vroeg in de goeie richting, maar voor hetzelfde geld draait íe nog weer eens om (is nog genoeg ruimte voor). Hoop het eerlijk gezegd niet zo, aangezien het al een zeer naar gevoel is als íe alleen maar z'n hoofd omdraait AUWIE! Maarreh..kan dus nog alle kanten op
@Snoopy1983 en Romytamara; hihi, tis een 'crossing cultures training' georganiseerd door het werk van mijn man we hebben vandaag 'les' gehad over de historie van Tsjechië (gaap ), maar ook interessantere dingen zoals wat je beter wel en niet kan doen, waarom Tsjechen op een bepaalde manier reageren en wat er allemaal te zien is. Morgen deel 2, ben benieuwd... Kon mezelf met moeite wakker houden vanmiddag (zat gewoon te knikkebollen ) Als het goed is krijgen we binnenkort een privé-lerares voor 2 ochtenden per week, want de taal spreken is zo makkelijk nog niet @Twinnie; Wishgirl komt hier niet zo vaak meer, omdat ze het hier te druk vond. Ze is een ander maart-forum begonnen bij de clubs. @Romytamara; haha, ik zie mijn onderkant al lang niet meer, dat is nu de taak van mijn man Ik heb het idee dat mijn meissie nog heel veel draait. Soms voel ik de schopjes boven en soms beneden... Ga me er nu iig nog maar geen zorgen om maken hoor we moeten nog wel ff. @Tezzz; langharige cavia, haha, ik kom niet meer bij
Gelukkig ben ik niet de enige die der cavia niet meer kan zien Het lukt nog wel hoor, maar meer op gevoel Wat je zegt Princess ik voel ook soms boven en soms beneden schopjes. Maar wel veeel vaker en harder beneden. Maar op de echo's zagen we hem meer boxen als schoppen, dus who knows voel ik zn handjes wel. Idd ook een heeel goed idee om me daar nog maar niet druk om te maken!
Hoi meiden! Zijn net thuis van een geslaagd sinterklaasavondje Dit hebben we gekregen voor onze kleine, een lodger wrapper, prentenboek, boek van de versie raad eens hoeveel ik van je hou en dan soort dagboek om alles over de baby bij te houden tot het 2e jaar, sparta sokjes (man is fan van sparta ) Zelf hadden we voor onze uk een pyjamaatje gekocht en een label label Ik heb van mijn mannetje luchtje van L'eau D'issey gehad (zoooo lekker) en cd witlicht van marco borsato! Dus al met al zijn we goed verwend! Zal morgen foto maken van de cadeautje voor de kleine. Ga nu lekker slapen tot morgen!
Goedemorgen allemaal, Voel me nog steeds niet echt lekker,dus ga niet op alles reageren. Wel allemaal bedankt voor de beterschapswensen . @Snoopy: Leuk dat jullie het ook leuk hebben gehad gisteravond ,en dat jullie verwend zijn geweest . @MamaKitty: Lastig dat je pc kapot is ,hoop dat hij het snel weer doet! Verder iedereen met afspraken veel succes/plezier! Ben zelf dit weekend even niet of weinig op het forum,moet vandaag Luna weer wegbrengen en Zondag weer ophalen (Zal weer wat worden !) en we gaan schilderen in mn huisje. Word dus een druk weekendje,maar rust tussendoor ook nog wel even hoor haha! Allemaal een heel fijn weekend alvast,en degene die nog Sinterklaas viert heel erg veel plezier !
@Romytamara; goed zo meid géén zorgen maken! @Snoopy; zo te horen zijn jij en je kleine uk lekker verwend Enne bedankt voor de lekkere choco-sint @Esther; Beterschap meid! Vervelend voor je dat je nog steeds niet lekker bent en dan ook je meisje nog moet missen *Dikke knuff* Pfffff, hier ook nog steeds niet lekker vanacht een paar keer wakker geworden om adem te happen... En nu maar weer lekker gaan inburgeren Gisteren weer een nieuwe buikfoto gemaakt Als je goed kijkt zie je het begin al van mijn plopperdeplop-navel:
Princess succes met inburgeren vandaag. En daarna succes met de taal, want Tsjechisch lijkt me best moeilijk. Mooie buik hoor! En krijgen we dan toch allemaal een plopnavel Esther succes met alles dit weekend! Snoopy jij en de kleine zijn goed verwend door Sinterklaas. Leuk hoor! Romytamara ik zie de cavia al weken niet meer. Ik doe het nu maar een beetje op de tast Miinicole fijn dat de buikpijn over is. Majo ik kan me inderdaad voorstellen dat je moest lachen om dat topic. Ik snapte eerst niet over welk topic je het had Ik wens iedereen een hele fijne sinterklaas vandaag! Morgen zijn mijn man en ik precies een half jaar getrouwd! Het wordt een leuke dag voor ons. Eerst een 3d-echo, daarna met z'n tweetjes gourmetten en dan een filmpje kijken. Dus als ik even niet online ben weten jullie waarom
Goeiemorgen! Mooie buik princess! Ik heb idd ook een plopnavel Én een lelijk litteken van mijn piercing Volgens mij ligt ons wurmpie gewoon nog helemaal overdrwars hoor! Ik voelde hem vanmorgen helemaal aan de linkerkand én helemaal rechts bewegen! Ben weer zo benieuwd hoe hij veranderd is he op de pretecho...! En wat hij aan het doen is hihi. Zoals ik al zei wassie de vorige keren meer aan het boxen als aan het schoppen. Ik voel een hele hoop maar niet of het zn handjes of voetjes zijn hahah! Soms voel ik wel een hele bobbel en denk dan, dit is of zn koppie, óf zn billen Het aankomen gaat gelukkig ook nog steeds heel gelijdelijk. Ik was bang dat nu ik thuis zou zitten en niet oveel meer uitvoerde dat de kilotjes er wel zouden aanvliegen, maar ik ben nog steeds lichter als voor mijn zwangerschap Nou, ik ga weer proberen om therapie te krijgen! (ik was gister voor niets in het ziekenhuis, had me vergist in de datum :-# )
Vandaag 24 weken Ik voel de baby ook alleen maar onderin mijn buik.. net onder mijn navel en soms alleen maar boven mijn schaambod.. Veel plezier met sinterklaas vandaag!
Hai meiden. Zo míjn pc is maar ff van zolder gehaald en tadaaa weer internet Wel kl*te want kan nu alleen geen films en series downloaden Mja, ben al blij met internet haha. Net Alyssa naar school gebracht. Sinterklaas zou komen. We moesten op het schoolplein met alle kindjes staat en maar wachten tot de sint kwam en liedjes zingen hihi was zo leuk, alle kindjes helemaal hyper en alyssa nog het meest (ohh is het al maandag? haha) toen de sint kwam waren alle kindjes aan het schreeuwen en zwaaien. Alyssa ging handje geven....en zei tegen sinterklaas dat de pieten een rommeltje hadden gemaakt van haar klas hihi zo leuk! Als het goed is zitten ze nu in de hal met z'n allen met sinterklaas en de pieten en komt ie ook nog even bij hen in de klas zelf...zo leuk! Morgen komen mijn ouders en dan gaan wij hier sinterklaas vieren met cadeautjes. Tevens gaat mijn moeder dus de beebkamer behangen en gaan vriendlief en mijn vader de meubels neerzetten! Ik ben zo blij! Gister kraampakket gekregen. Maar ga overstappen per 1 jan naar andere verzekeraar, dus krijg ik er nog 1 denk ik Vanmiddag proefdruk geboortekaartje ophalen...ben erg benieuwd! @Twinnie, ik heb je op hyves! Leuk dat je me uitnodigde! Intake van kraamzorg heb ik nog niet gehad... @Hartewens, mooie foto's! @Miinicole, fijn dat de buikpijn afneemt! Gefeli met de 24 weken! @Bloesem, super dat je vriend de kleine gevoeld heeft! @Princess, dat vochtverlies heb ik 1x heel heftig gehad, stroomde eruit, maar was dus echt afscheiding, maar echt net als water....verder nog wel gehad, maar niet dat ik me nog druk maakte, en misschien niet zo erg? Nu begint het hier ook weer langzaam aan zo waterig te worden, maar weet dat er niets aan de hand is, dus no worries, en jij ook niet he! Suc6 met je cursus hihi en ah gossie een plopperdeplop navel @Snoop, oh ja dat boekje van Kluun, super, heb ik mijn vriend gegeven toen ik net zwanger was, hij las het in 1 rug uit joh, lag in een deuk vaak (en ik ook) maar oh wat herkenbaar! En wat is de kleine al lekker verwend! Super! Thanx voor de choco-sint hihi hij is lekker @Ilona, wat een super kamertje! @Lynn, fijn dat alles goed gaat! @Majo, ben benieuwd naar jullie kamertje he! En idd dat topic in de lounge...*zucht* Grappig van je zoontje trouwens @Sweetlake, ik voel de kleine elke dag en zowat heel de dag door...is erg druk net zoals zijn zus En wat ben ik trots op je dat je toch eerder weggegaan bent! *applaus* @Dancinglady, whahaha gym zonder iets te doen...hmmm...beter! Mja, zal van korte duur zijn ben ik bang, denk dat je de volgende keer aan de bak mag! Morgen word zeker een leuke dag voor jullie! Ga ervan genieten meid! @Tezzz, mooie buuk! @Esther, hoe'st met buukie? En hoe vond Luna het sinterklaasfeesie? Suc6 dit weekend meid! @Klaver, weer niet joh met de echo? Grrr wat heb jij een eigenwijs beebje zeg! Eerst geslacht al niet prijs willen geven en nu dit weer....hartig woordje mee praten als ie dr uut is En die harde buiken....je vk heeft wel gelijk meid dat ze zich er niet zo druk om maakt nu..tis ook heel normaal dat je die wat vaker hebt nu... @Daphne, ik ben niet bang voor een stuit. Als dat zo is, dan maar een KS. Maakt me niet meer uit, als ie er maar uit komt met 38 weken Ik voel de mijne ook veel onderin, maar das geen schoppen, lijkt wel zo, maar zag het op de echo pas.....ik voelde "schoppen" en zag op de echo dat hij met z'n ellebogen keihard aan het rondslaan was en dat voelde ik dus, hij is erg sterk....billetjes en voetjes lagen ook bovenin Daarbij voel ik de kleine overal in mijn buik, onderin maar ook HELEMAAL bovenin... En je hebt idd moeders......grrr oversteken als de slagbomen dicht zitten..aaaaargh! Kan echt pissed worden van zulke berichten! Gaaf van de boerderij van LP! Gefeli! @RomyTamara, uhm ja daaronder kan ik al 2 maand niet meer zien...ik scheer op de tast...haha...wel eng hoor...ben zo bang dat ik er ineens iets afscheer LOL @meiden met afspraken, heel veel plezier en suc6! Fijne dag allemaal! x
Hoi, hoi, Vandaag laatste werkdag...toch raar. Heb een hoop moeten regelen voor de laatste uitbetalingen en het UWV natuurlijk. Die belden gisterenmiddag weer om het eea te checken. Of had ik dat al geschreven? Maar goed, iedereen een fijne Sinterklaas toegewenst! @MamaKitty: leuk je weer te zien Enne bof jij ff met die switch van zorgverzekeraar. Idd misschien krijg je dan nog wel een pakket. Wat zat er allemaal in? @Dancinglady: Alvast gefeliciteerd met je huwelijk. @Snoopy: Leuke sint-aanwinsten hoor! Tja dat met die Sparta-sokken ken ik. Ik zal er ook aan moeten geloven als Feyenoord-supporter denk ik. hahaha. @Princess: suc6 met je cursus Tsjechies. En je hebt een hele mooie buik. Hij doet me denken aan die van mijzelf. Ik zal nog eens foto maken. Verder hier alles goed. Baby is rustig. Zojuist HA gebeld en ik krijg vanmiddag iets voor die Vag.schimmel. Gelukkig! Tot later en anders iedereen een fijn weekend!
@Klaver, nou niet veel byzonders, mja, tis ook een KRAAMpakket he....er zat een knuffeltje (tutbeestje) bij, niet echt leuk, mja, je krijgt het he... Ik moest wel lachen toen ik die gehaakte onderbroekjes weer zag.......zo mee gelachen toen alyssa geboren was met die dingen! hihi en dan zo'n mega kraamverband ertussen oh oh oh...memories Suc6 met t schimmeltje meis, das gewoon niet leuk. **ga nu eindelijk wat eten**
Heyyyyyyyyy meiden Ik kom even iedereen een hele fijne sinterklaas wensen. Alles goed met iedereen ? Hier gaat t wel goed om de rg en bekkenpijn na dan maargoed, niet klagen maar dragen hihi We zijn hier druk in huis bezig om de boel op orde te maken... we zijn eigenlijk opzoek naar een nieuw huis (koop) maarja dat schiet ook niet op dan maar de kleine even bij ons op de kamer het is niet anders verder een hele fijne dag vandaag knuffffffff
Goedemorgen meiden, ik ben vanmorgen weer eens naar de VK geweest. Afgelopen week best wat pijn gehad net onder mijn borstbeen (en natuurlijk was de pijn vanmorgen nagenoeg weg...) Buik was flink gegroeid, vandaar ook die pijn bovenin. Bloeddruk was ook weer goed. Kindje was zeer bewegelijk, hartje was wat moeilijker te vinden, maar was er wel. Hetgeen ik gevoeld heb is toch een teken het rustiger aan te doen (en in ieder geval meer op de (zit)houding te letten op het werk!) Verder mag ik echt niet klagen. Volgende afspraak is weer over 4 weken! Fijne sinterklaas allemaal!
Hoi hoi! Ik heb net een brief gekregen van de ARBO-dienst van mijn werk, volgende week vrijdag moet ik al op gesprek komen. Dat is behoorlijk snel, of niet? Hoop maar dat ze niet zo moeilijk zullen doen. @Jacky: Fijn dat alles goed was, meid! Enne... rustig aan dan, he? @Twigger: Balen dat je zo'n last hebt van je rug en je bekken. Hoop dat het vlug beter zal gaan! En de huizenmarkt is momenteel inderdaad niet echt best. Hoop dat jullie toch jullie droomhuisje zullen vinden! @MamaKitty: Ik heb ook al van die herinneringen aan die netbroekjes... Hier nog geen kraampakket ontvangen, maar als het binnenkomt zal ik ook wel even terugdenken... Fijn dat je een pc hebt als vervanging, wel jammer dat je nu niks kunt downloaden... Wordt de andere nog gemaakt? Storm is hier nog te jong voor Sinterklaas, maar verheug me er echt al op als we het echt kunnen vieren. Vind het heerlijk om te zien hoe kinderen ervan kunnen genieten en hoe spannend ze het vinden. @Klavertje: Hoe verloopt je laatste werkdag, meid? Snap dat het een vreemd gevoel is. Hoop dat je goed afscheid kunt nemen. En het UWV... @RomyTamara: Misschien kan je aan de vk vragen of ze je de volgende keer wil laten voelen wat het hoofdje en zo is? Dan kun je het zelf ook herkennen. Fijn dat het aankomen zo geleidelijk gaat bij je! Hier gaat het nu toch wel erg hard vind ik... @Dancinglady: Alvast een hele fijne dag morgen! En gefeliciteerd! @Princess: Mooie buik, meid! En inderdaad al een klein 'plopnaveltje'... En ben toch wel benieuwd wat die cursus precies inhoudt, hoor! Lijkt me wel grappig. @Esther: Heel veel beterschap! En veel succes met het schilderen in je huisje dit weekend. @Snoopy: Leuke cadeautjes heb je gekregen, zeg! @Tezzz: Haha, een langharige cavia! Lig echt dubbel hier. Ik moet het ook op gevoel doen, hoor. Vind het ook best eng. En dan te bedenken dat ik bij Storm een dag voor de bevalling het nog redelijk kon zien... :-k Fijne dag meiden!
Oja mamakitty, het kamertje is klaar... ik moet eigenlijk een foto maken hè... Maar het staat er al weer vol Ze beginnen maandag met breken in de badkamer....Ik hoop zo dat het voor kerst af is Ennn ik heb een wieg gekocht voor de bekleding en de poot. Die vond ik zooo mooooooooiii. De bak van de wieg waar mijn man in heeft gelegen ga ik op die mooie poot plaatsen en de bekleding ga ik herstellen voor dezelfde bak. We hebben nu dus 2 wiegen staan en in de derde week van januari komt het ledikantje met nog een hemel, maarja ik vond bekleding zo mooi en die is helaas niet meer te krijgen (heel ouderwets kant)
Kitty wat leuk dat Sinterklaas bij Alyssa op school is. En dat ze vertelde over de rommelpieten tegen de Sint, leuk joh! Veel plezier morgen met Sinterklaas vieren! Klavertje ik hoop dat de schimmel snel over is. Twigger succes met de huizenjacht. Naduah ik duim voor je volgende week vrijdag. En zo snel is dat toch niet? Bij mij lag er zaterdags een brief in de bus, dat ik die woensdag al moest. Maar gaat vast goedkomen, ik zag er zelf heel erg tegenop en had juist een lieve dokter. Hopelijk gaat dat bij jou ook zo. Majo als ik dat allemaal lees wordt ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar een fotootje
@majo, ohw leuk wat voor reportage of mag je daar nog niets over loslaten ohw lees net dat het over een huwelijksaanzoek gaat @miinicole, fijn dat de buikpijn weg is meid! En gefeli met je 24 wkn! @romytamara, ehhh nee heb er nog niet echt last van haha gaat me nog steeds goed af en anders komt de spiegel er wel aan te pas Ik voel de kleine regelmatig boven maar soms ook beneden dus geen idee hoe hij/zij nu ligt. Wel heb ik vaak om mn navel heen ineens een harde bult maar of dat dan een voetje is of het hoofdje geen idee. @tezz, haha langharige cavia's hoe verzinnen jullie het @princess, en hoe is deel 2 verlopen vandaag? Ik hoop niet net zo slaapverwekkend hihi vind het wel goed dat je het doet! Wat een mooie buik! @esther, niet teveel doen hoor meid het weekend ook aan jezelf denken he En jij ook een fijn weekend! @Dancinglady, wat klinkt dat super meis morgen Geniet er maar lekker van en alvast gefeli met jullie half jaar als man en vrouw @mamakitty, welcome back meid! Alyssa heeft het naar dr zin gehad dus vanmorgen leuk hoor Druk dagje morgen op het programma zo te horen ben erg benieuwd naar het resultaat! @Klaver, zal wel ff raar zijn zo je laatste werkdag. Hebben jullie al iets van feyenoord spullen voor de baby? Ik vond dat altijd maar niets en nog steeds hoor maar kleine heeft nu een sparta slap en sokjes ach als het daar bij blijft valt het wel mee @twigger, jullie ook een fijne sinterklaas, fijn dat alles op de pijntjes na goed gaat! @jacky, fijn dat alles goed was! Hier nu ook heeeeeeerlijk weekend! Doordat het 5 december is hebben we vnv geen avondspreekuur Vanavond maar lekker op de bank met een filmpje denk ik