Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alvast veel plezier! ;)

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @mamakitty, thx voor je antwoord en gefeli met je 28 weken he meis! Wat super dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad ik ben erg benieuwd naar de foto's! En alvast veel plezier vnv!

@sweet, heel goed meid! Aan jezelf denken :thumup: en beterschap he!

@princess, haha dat had ik dus van de week ook maakte me zoreg ne vertelde het tegen mn mannetje en op dat moment een flinke schop zo van ik ben er nog hoor! Fijn hoor ;)

@esther, ik ga ff op je hyves kijken :D Wat lijkt me dat vreselijk moeilijk zeg als je Luna weg moet brengen :(

@naduah, fijn dat halve dagen werken goed gaat! Ik hoop dat de placenta toch nog anders ligt zodat je normaal kunt bevallen. Werkse!

3. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: Heb je geaccepteerd :).
    Mooie dochter heb je hoor echt een knap meisje :D.

Is goed dan hebben we het over de leukere dingen!

Met Luna en mij gaat het goed!
    Heb nu nergens last van gelukkig,alleen een beetje moe.
    Ja vind het ook sneu,haar vader is er ineens ook niet meer bij met
    ophalen en wegbrengen :( dat vind ik wel heel vreemd en moet alles bespeken
    met zijn moeder en stiefvader dus ben best wel teleurgesteld in de dingen die gebeuren
    rondom Luna en vooral ook omdat zij de dupe word nu.
    Maar wil een afspraak maken met de gezinsvoogd (Die is er om de bezoekregelingen te regelen!) en kijken
    wat zij er van vind.
    Heb nog veel meer te vertellen aan haar dus zou wel goedkomen!

Maarja laten we het toch maar op de leukere dingen houden hier :)!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Naduah, ik ben heel benieuwd of de placenta toch verplaatst is....ah en hoe de kleine ook ter wereld komt, het maakt niet uit, als jij en beebje er maar goed uitkomen samen!

@Snoop, thanx...zal wel lukken. Al vraag ik me af of ik het ga trekken vanaaf die voorlichtingsavond..ah als ik het zat ben, ga ik gewoon weg.

@Esther, ja kep net al ff geloerd haha, erg leuk hoor!
    En dank je! Altijd leuk om te horen dat mijn meisje mooi is ;)
    Als je dingen kwijt wilt, pb me maar he, dat weet je!
    Wel belachelijk als hij er zelf niet bij is, de vader van alyssa komt haar altijd hier aan de deur ophalen en terugbrengen en als hij er zelf niet zou zijn, dan kreeg iemand anders haar van mij niet mee!

5. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Naduah: Dankjewel :),en inderdaad het is niet niks maar het hoort
    er nu eenmaal bij hé! Dikke knuff terug!

Hoop voor je dat je alsnog wel normaal kunt bevallen.

@Snoopy1983: Is goed meis :)!
    Ja inderdaad het blijft moeilijk!

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @esther, mooi kamertje hoor! Echt een meiden kamer :D super ik heb je ook ff toegevoegd ;)

7. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @MamaKitty: Dankjewel :)!

En ja inderdaad daar ga ik het ook wel over hebben,want Luna denkt tenslotte dat ze naar haar vader gaat maar verblijft steeds bij haar opa en oma en haar vader is er dan ook nog eens niet bij met ophalen en wegbrengen.

Maar als er wat is stuur ik je het wel privé,dankjewel meis :)!

8. Esther1981

Esther1981 Actief lid

10 nov 2008
    187
    0
    0
    Hengelo
    @Snoopy1983: Dankjewel :D! Ga je even accepteren :)!

Daarna ben ik even lekker van Luna aan het genieten,fijne dag allemaal!

9. Dikke knuffel meid! Snap dat je het niet leuk vind!

10. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik ga de kruidvatdoos halen, al stel ik me er niet veel van voor want heb al gehoord dat hij erg tegenvalt.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Is goed!
    Ja tis belachelijk dat ie er niet bij is..kom...

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :( echt? nou ik ga hem morgen denk ik ophalen.......ben benieuwd...

Ik ga zo ff pasfoto's laten maken, moet rijbewijs vernieuwen...moest eigenlijk 1 dec al...OEPS, hij is nu verlopen :oops: Mja, kan niet alles onthouden meer hoor...dus ik ben ff pleitos!

ps kep nieuwe avatar!

**edit** oh nee, fotozaak zal nu 's morgens wel dicht zijn, ga ik vanmi wel, moet toch vanmi met alyssa naar huisarts voor dat gehoest van dr....

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmorgen!

@Esther: lijkt mij ook verschrikkelijk je kindjes af te moeten geven. Maar hebben jullie geen regeling dat vader haar ziet in het weekend? Klinkt alsof opa en oma de bezoekregeling hebben overgenomen :rolleyes: Zou idd binnenkort maar eens gaan praten met iemand, want dat is niet volgens afspraak natuurlijk!

@All: hier zoonlief fikse buikgriep te pakken. Heb al de tweede wasmachine aan het draaien. Hopelijk krijgt de rest het niet :(
    Weinig tijd dus vandaag ;)

Laterrrr!

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Sterkte Tezzz!

15. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Princess als ik het idee had dat het de volgende keer wel zou lukken met de echo zou ik ook zonder mijn man gaan. Dus daar ligt het niet aan. Maar ons kindje wil zich helaas nog niet laten zien ;)
    Mooi dat je je meisje nu weer duidelijk voelt.

Tezzz geweldig dat je man de kleine heeft gevoeld! En beterschap met je zoon.

Bamjolan mooi collage hoor!

Snoopy gelukkig was het gezellig bij jullie vrienden en goed dat ze voor een second opinion gaan. Gefeliciteerd met de 28 weken.

Kitty, zo te zien al helemaal in de kerststemming :D
    Gefeliciteerd met de 28 weken. Mooi dat de kamer helemaal behangen is. Dat zal je wel een stukje rust geven denk ik.
    Spannend die voorlichtingsavond. Ik wens je een fijne avond!

Sweetlake goed dat je bent thuis gebleven. Ik zou gewoon even bellen naar de huisarts en als je iets via de vk moet regelen vertellen ze het wel.

Esther ik voeg jou ook ff toe op hyves ;)

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dat heb ik hier dus nu ook met de kruidvat he pas om 13.00 uur open :evil: dus vanmiddag maar even ;)

@tezz, hoop het ook niet meid buikgriep is niet leuk :(

17. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

hahahaa dat had ik met de doos van de etos snoopy. Was de winkel dicht. Grrrr en toen de volgende dag in de andere winkel waren ze op kon ik weer terug naar de eerste winkel.

Meiden ik heb alles gelezen. Maar me oren zitten geplopt en kan niet helder nadenken. Net een zwembad hier zonder water :-s

Ik ga even het kamertje bekijken via de hyves. Echt mooi! heb het bekeken.

iets verlenen...lijkt ook wel alsof ik een zeef wordt. Wahahaaaa, zo herkenbaar dus.

hopelijk ligt de placenta van...uh...vergeten...niet bij de uitgang. Lijkt me niets mooier als het echte beleven. Succes dus!

Ga de HA morgen bellen. Ik weet toch wel dat je dan iets van een antibiotica keur krijgt ofzo. Ben net op die natuurlijke homeopatische manier bezig wil dat eigenlijk niet verstoren met zo achterlijk chemisch middel en daarbij; heb een een goede reden om HEEL de week thuis te zijn.
    Wil wel de 13 beter zijn. Duim meeting meiden duim mee!

18. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Sweetlake ik ga heel hard duimen, want ik wil natuurlijk wel graag dat je meegaat!

19. Van mij, dus... ;)

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Sweet, haha je MOET mee he ;) Ennuh je blijft nu al een hele week thuis, dus je hoeft niet meer bang te zijn dat ik je ga vastbinden hihi

@Snoop, Irritant he op maandagochtend alles dicht...grrr..
    Moet ik dus vanmi alles gaan regelen, geen zin in en nog naar huisarts...bah bah bah...vanaaf die info avond...ik heb echt nergens trek in....mja, maar ff overheen zetten.

@Dancinglady, ja kerst...hihi wacht ik al op sinds de zomer ;) Dus me happy, maar wel k*t dat de boom nog niet staat hiero.....
    Zaterdag zie je de kamer ;)

*nu dochterlief ophalen**

Deel Deze Pagina