Hallo iedereen, Hier even een teken van leven. Alles gaat goed alleen erg moe.. Veels te veel weer gedaan t weekend denk.... (mevrouw eigenwijssie leert het ook nooit ben ik bang...) Vandaar dat ik wel meelees maar eventjes niet reageer. Liefs!
Naduah> oke ben net zo zenuwpees als jij maar bijna niet voelen is misschien beter dan niet voelen. Ik las struinend dit forum af dat als de kleine zich veel heeft laten voelen hij/zij de volgende dag moet bijkomen. Kost blijkbaar veel energie. Ook kan je kleintje nog draaien dus met de handen en voeten naar de binnnekant. romytamara> was ook niet een ideale dag om leuke dingen te doen vandaag. Vind t niet gek dat mensen deprie kunnen worden van dit pokke weer. Kaarsjes aan meid in huis. Heb ik ook
Even een buddy-bericht: Naduah is voor de zekerheid even naar de VK nu. Hopenlijk is alles gewoon goed meid. *Duimt*
hoop dat alles goed is, naduah! @Sweetlake: ah neeee, jij ook aan de dunne? Beterschap! @Daphne: kweenie hoe het zit met die doos. Ik krijg het blad jonge ouders wel gewoon, dus zou je toch denken dat ze weten waar een afhaalbericht heen zou moeten, toch? (+ dat ik al bekend was in hun systeem want ik heb 'm bij beide kids aangevraagd )
goed van haar dat ze gewoon is gegaan. Ik ben echt een muts in zulke dingen. Ik respecteer haar hierin echt! Goed zo meid! Dan ga je fijner de afspraak van morgen in. KANJER!
Ha meiden! Nou had toch maar even de vk gebeld voor alle zekerheid (voel me dan zo'n aansteller... ), al was het maar voor advies. Ze vroeg of dat ik toch even wilde komen, dus maar direct gegaan. Gelukkig is alles goed met de kleine, ikzelf moet het alleen (nog) rustiger aan gaan doen (en nee, daar ben ik niet goed in... ). De hartslag van de baby was stevig en ze heeft voor alle zekerheid nog een echo gemaakt, hij/zij lag lekker te slapen en lag helemaal tegen de placenta aan, daarom voelde ik niks. De baby ligt nu wel overdwars, maar heeft nog ruimte genoeg om te draaien. Mijn bloeddruk was wel wat gestegen (van 110/60 naar 140/70, later wel weer iets gezakt) maar dat wordt gewoon in de gaten gehouden. Conclusie: waarschijnlijk flinke bandenpijn ( ) i.c.m. een wat hogere bloeddruk. Advies: nog rustiger aan doen en misschien een bekkenband gaan dragen ter ondersteuning. @Dreamerfly: Dankjewel voor het posten hier, meid! @Iedereen: Dankjulliewel voor het medeleven! Al voel ik me nu wel een beetje een muts... Afspraak morgen bij vk gaat voor mij dus niet door, controles zijn nu al gedaan. In totaal nu 6,5 kg bijgekomen (het gaat hard nu...) Dikke kus voor iedereen!
En alweer nieuws van Naduah, goed dat ze er even heen is geweest... Het is immers je kostbaarste bezit! Niet veel bijzonders dus de doos van Kruidvat, ik kan hem de 20ste pas ophalen... Hebben jullie ook wel eens een 'misvormde' buik haha, zat vanmiddag echt naar mn buik te kijken en zat er zo maf uit, lag echt in een deuk. Weet niet wat die kleine allemaal uitspookt hihi.
Oh ja, de placenta lag zeer waarschijnlijk niet meer voor de 'uitgang'. Met 30-32 weken nog een echo voor de zekerheid
Goed nieuws naduah! Enne je bent zkr geen muts hoor, beter een keer teveel als te weinig toch! Daar zijn ze voor en ze liet je niet voor niets komen En dus nog rustiger aan doen jij!
He Naduah! Wat een fijn nieuws! En zeker niet mutserig, wat ik al zei het is je kostbaarste bezit! xxx
Overzicht Maartmama's 2009 !!Graag het overzicht niet zelfstandig aanpassen zie info onderaan de pagina!! 01-03-2009 Radna - Achterhoek - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Ster - Noord-Holland - 32 jaar - 2e kindje lovelyengeltje - Lemmer - 24 jaar - 1e kindje - CK: meisje Klavertje - Rotterdam - 28 jaar - 1e kindje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 02-03-2009 MamaKitty - Brabant - 29 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: combi Snoopy1983 - Zuid-Holland - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) eefjepeefje - ? - 29 jaar - 1e kindje Ilona85 - Dordrecht - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: thuis - Voeding:borst Broddels - Noord-Holland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Twigger82 - ? - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst Evelieveling - Julianadorp (NH) - 35 jaar - 2e kindje -CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 03-03-2009 Lizz80 - Zuid-Holland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje Janinev - Antfeld (Dld.) - 25 jaar - 2e kindje (1e: dochtertje Roos is een sterretje) - CK: jongen - Bevalling: ziekenhuis Duitsland - Voeding: fles 04-03-2009 Tom78 - Friesland - 29 jaar - 3e kindje bleu - Utrecht - 36 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: meisje Cynthia1979 - Helmond - 29 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: fles 05-03-2009 xxnijntjexx - Twente - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Liftrasa - Enschede - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Sterr - Zuid-Holland - 23 jaar - 1e kindje 06-03-2009 MamaVanSimon - Tilburg - 28 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst Xanado83 - Alphen a/d rijn - 25 jaar - 1e kindje - GB:meisje 07-03-2009 Tezzz - Achterhoek - 31 jaar - 3e kindje - CK: meisje - GB: verrassing - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Amanda23 - Arnhem - 23 jaar - 1e kindje - CK: meisje 08-03-2009 lin80 - Friesland - 28 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: thuis- Voeding: borst Daphne1980 - Rotterdam - 28 jaar - 2e kindje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Yvonnee - Friesland - 25 jaar - 2e kindje (1e: zoontje is een sterretje) - GB: jongen 09-03-2009 Lynnami - Panama City - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: zoon - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) en fles seom - Gelderland - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: verrassing jvd - Wijchen (Gld) - 22 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje 10-03-2009 Tumtummetje - Drachten - 21 jaar - 2e kindje - CK: meisje Mimu - ? - 27 jaar - 1e kindje Muppie - Kampen - 24 jaar - 1e kindje - GB: verrassing BMD - Aalsmeer - 29 jaar - 2e kindje Anja24 - ? - 25 jaar - 1e kindje Witte - Limburg - 36 jaar - 2e kindje - CK: meisje Tante29 - Brabant - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen nicole74 - Rotterdam- 34 jaar - 2e kindje - CK: meisje 11-03-2009 Majo - ? - 32 jaar - 4e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles Bellnoor - Overijssel - 26 jaar - 1e kindje Esther1981 - Hengelo - 27 jaar - 2 en 3e kindje - CK: 2 meisjes - GB: 2 jongens - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: fles 12-03-2009 sabrina24 - Purmerend - 26 jaar - 2e kindje - CK: jongen - GB: meisje Zwiep - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Lindajelsma - Dokkum - 25 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Naduah - Gennep - 24 jaar - 2e kindje - CK: meisje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 14-03-2009 twinnie - Zwolle - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Jacky78 - Haarlem - 29 jaar - 1e kindje - GB:verrassing 15-03-2009 Vibeke - ? - ? jaar - 1e kindje Liz79 - ? - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen Nijnka - Zweden - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen marr - Zuid-Holland - 29 jaar - 1e kindje 10uss - Flevoland - 34 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen 16-03-2009 Sweetlakecity - 27 jaar - 1e kindje Miekie26 - Twente - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen- Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 17-03-2009 Margarita - Hoorn - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen Dancinglady - Bergen op Zoom - 26 jaar - 1e kindje - GB: verrassing 18-03-2009 Monique77 - ? - 30 jaar - 3e kindje - CK: meisje borsatofan - Friesland - 33 jaar - 2e kindje - CK: meisje 19-03-2009 Tweety82 - Sint-Gillis-Waas (B) - 26 jaar - 1e kindje - CK: jongen Joyce82 - Zwanenburg - 26 jaar - 2e kindje - CK: meisje 20-03-2009 hartewens - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - GB: verrassing - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 21-03-2009 Poohbear226 - Zuid-Holland - 32 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: flesvoeding minnie83 - Grootebroek - 24 jaar - 2e kindje mieke1981 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje Mommy2be - Gelderland - 19 jaar - 1e kindje - GB: :-# - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) acnaib - 29 jaar - 1e kindje 22-03-2009 Ravi - Friesland - 29 jaar - 1e kindje - CK: jongen xlns - Geleen - 29 jaar - 1e kindje - CK: meisje Sofieke - grens Gelderland/Brabant - 31 jaar - 2e kindje - CK: meisje romytamara - Purmerend - 21 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: jongen - Bevalling: geboortehotel - Voeding: borst 23-03-2008 Noor83 - Zuid-Limburg - 25 jaar - 1e kindje - CK: jongen Bam-Jolan - Delft - 25 jaar - 3e kindje - CK: meisje- GB: jongen - Bevalling: thuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 24-03-2009 Pien27 - Amsterdam - 28 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 25-03-2009 HelmaSerdar - Brabant - 23 jaar - 1e kindje - CK: jongen Mama van Lukas - Jirnsum (Frl) - 25 jaar - 2e kindje - CK: jongen Bolbuikje - ? - 23 jaar - 3e kindje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 26-03-2009 Princess81 - Brabant - 27 jaar - 1e kindje - CK: meisje - GB: meisje - Bevalling: ziekenhuis - Voeding: borst (evt. afgekolfd) 27-03-2009 Sanne - ? - 22 jaar - 1e kindje Mieke74 - Groningen - 33 jaar - 1e kindje - CK: meisje miinicole - Overijsssel - 19 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: jongen Dreamerfly - Noord-Groningen - 25 jaar - ?e kindje - GB: meisje 28-03-2009 Bloesem - Noord-Holland - 27 jaar - 1e kindje - CK: jongen - GB: verrassing 30-03-2009 mimi83 - Breezand (NH)- 25 jaar - 1e kindje - CK: meisje - Bevalling: ziekenhuis (m.i) - Voeding: borst (evt. afgekolfd) Totaal 81 maart 2009 mama's: verrassing: 10 jongen: 11 meisje: 9 geheim: 6 :-# Afsprakenlijst: december 09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur 09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur 09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur 11 dec: romytamara - pretecho, 18.45 uur 11 dec: Lindajelsma - 6e vk, 11.00 uur 11 dec: Esther1981 - echo, 15.00 uur 11 dec: Esther1981 - gyn, 15.35 uur 12 dec: Jacky78 - pretecho 3D/4D, 10.00 uur 12 dec: Twigger - vk, 10.05 uur 13 dec: Naduah - pretecho 12.30 uur 15 dec: Mimi83 - vk+echo (GB), 09.45 uur 15 dec: Daphne1980 - vk, 9.00 uur 15 dec: Xanado83 - vk, 9.10 uur 16 dec: romytamara - vk 16 dec: Luanti - pretecho 16 dec: MamaVanSimon - gyn, 9.55 uur 17 dec: Tezzz - vk, 9.15 uur 18 dec: ravi - pretecho 3D/4D, 20.00 uur 18 dec: Radna - vk controle en groeiecho 18.10 uur 19 dec: jvd - 3d echo 22 dec: Princess81 - 6e vk, 13.00 uur 22 dec: Princess81 - pretecho, 10.15 uur 22 dec: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 23 dec: Lynnami - gyn, 9.00 uur 23 dec: Mamakitty - vk, 12.00 uur 24 dec: miinicole - vk, 10.00 uur 24 dec: Bamjolan - vk, 13.00 uur 24 dec: Snoopy1983 - echo 3D/4D, 10.30 uur 24 dec: Klavertje - vk, 10.00 uur Januari 02 jan: Jacky78 - vk, 8.40 uur 19 jan: Mamakitty - groeiecho gyn, 13.00 uur 8) Buddylijst 8) * Dancinglady - MamaKitty - Esther1981 * Sabrina24 - * HelmaSerdar - Sofieke - ? * Muppie - Radna * Broddels - Margarita - ? * Bam-jolan - Sweetlakecity - Snoopy1983 * meisje1988 - * Dreamerfly - Naduah - Princess81 Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Maart 2009 mama's die ons helaas vroegtijdig hebben verlaten..*Hopefull, *Mirjanne, *Sanne, *Draadje, *Limmeke, *Miamel, *mamasan, *Bab28, *Marjo1980, *Morgaantje, *Jenna85, *Scorpion, *Marb, *Pookie66, *maart09mama, *MamaDeLuxe, *Happytogether, *Mouse, *Florida13 Sterretjes twinkelen in de nacht, die houden over ons de wacht.. ---GEBOREN--- 24 november 2008 - Florida13 bevallen van dochter Robin*805 gram en 34 cm, geboren na een zwangerschap van 25 weken. ( helaas heeft Robin het niet mogen halen en is ze nu een prachtig vlindertje ) Plaatsing, wijziging of afspraak op de lijst? Kortom alle gegevens die op deze lijst voorkomen... Stuur dan een PB door naar Snoopy1983 of Mamakitty. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
@naduah, goed meid dat je bent gegaan! Beter een keer te veel dan een keer te weinig! En je absoluut niet vervelend over voelen. Daar zijn ze voor hoor, dan moeten ze dat werk maar niet doen als ze het vervelend vinden! hihi. Ik had afgelopen zaterdag ineens lichtbruin verlies, ging meteen in de zorgenmodus. Heb meteen gebeld en de vk was ZO lief aan de telefoon! Waarschijnlijk gesprongen iets bij de baarmoeder van het vrijen....nu geen bruinverlies meer, dus ik ben blij! Je had mn vriend moeten zien, die was nog meer in shock dan ik toen ik het zei (bij de kapper notabene! We werden alledrie geknipt!). Hij keek echt zo toen ik het zei. Maar ik had gelukkig geen buikpijn en ukkie schopte flink, dus ik maakte me niet zo'n zorgen. Vandaag lekker pannenkoeken gegeten met mijn kleine ventje, papa was er niet. Nu ligt ie letterlijk te RONKEN. Hij was zo moe en de pubertijd is begonnen, dus daar heeft ie het ook 'zwaar' mee. hahaha Ik hou zoveel van hem, echt niet normaal hoeveel je van iemand kan houden!
*** AFSPRAKENLIJST MORGEN !!! *** Heeee ladies! Hier dan de afsprakenlijst weer... 09 dec: Snoopy1983 - vk, 9.00 uur 09 dec: Sweetlakecity - vk, 12.00 uur 09 dec: Luanti - vk, 16.00 uur Meiden allemaal veel plezier bij de vk! (me to )
Goedemorgen allemaal, @Naduah: Dankjewel! Goed dat je toch even naar de vk geweest bent gisteren,je kunt je beter na laten kijken als je je onzeker voelt dan er lang mee blijven lopen. Fijn dat alles goed was! @MamaKitty: Nee inderdaad daar heb je gelijk in! Hoe gaat het nu met je? @Tezzz: Ja we hebben een bezoekregeling dat ze naar haar vader gaat om het weekend maar ze is altijd bij opa en oma ,via hun moet ik dus alles bespreken enzo en kan nu al niet tegen hun bemoeizucht het gaat tenslotte niet om hun kind . Hoop dat je zoon zich snel wat beter voelt,beterschap! @Dancinglady: Heb je geaccepteerd ! @Sweetlakecity: Dankjewel ! Hoe gaat het nu? @klavertje: Nog gefeliciteerd met je 28 weken zwangerschap ! @Twinnie: Ja gaat snel,nog eventjes ! @Princess81: Nee inderdaad,komt goed dankjewel! Je was in iedergeval goed uitgerust en soms heb je dat gewoon nodig toch ! @Snoopy1983: Haha achja je hebt er weer een doos bij . Ik zou ook binnenkort wel bericht krijgen wanneer ik hem kan ophalen! @Daphne1980: Snap best dat jij en je vriend dan schrikken,wel goed dat je meteen even gebeld hebt en dat er niks was. En inderdaad geef je helemaal gelijk ik heb dat ook met Luna hou ook ontzettend veel van haar maar tis je kind en daar moet je toch van houden ! @Snoopy1983,Sweetlakecity,Luanti: Veel plezier bij de vk ! Even over mezelf: Had vannacht veel buikpijn maar kan ook moeilijk naar de wc dus denk dat het daardoor komt,nu is de buikpijn wel minder geworden maar ben nog steeds niet naar de wc geweest. Echt lastig soms! Ik heb ook 2 kraampakketten gekregen met 2 luiertassen en 2 knuffels voor de baby's,dat is wel leuk . Werd gisteren ook gebeld door de kraamzorg en 23 December komt ze bij mij voor een gesprek. Wat gaat het hard hé meiden? Allemaal een hele fijne dag vandaag!