hai ben bij de vk geweest. in 3 weken 3 kg aangekomen ben nu 79 kg. pff nog net geen 80 bloeddruk 105 om 50. Kindje ligt nu met het koppie naar boven. Aangegeven van het liggen. Ze zeiden dat ik een plattere kussen moet nemen. Dusss...ik ga t vanavond proberen. Van me Werk aangegeven en gaf als optie mee wat ik geen gek idee vind maar waar ik heel erg overna moet denken: 4 dagen van 6 uur. Zo krijg ik wel alles af. Want daar zit ik namelijk zo mee. Maar eerst me beter voelen dat is punt 1! Dan kijk ik weer verder. En dat buik gevoel klopt. Kindje kan zoveel draaien dat soms het lager ligt en soms hoger. Las daar op een blaadje dat in deze weken vrouwen zich onzekerder gaan voelen over hoe alles moet gaan. t komt steeds dichterbij maar wordt steeds onwerkelijker. Nou daar ben ik er eentje van. Heb zin in de 13e!
@Mamakitty; Groot gelijk, lekker rustig aan doen jij! Pas je wel een beetje op met de redbull? Daar zitten ook vitaminen in hè (wordt eigenlijk afgeraden tijdens de zwangerschap)... @Dancinglady; gefeliciteerd, alweer 26 wkn! @Sweetlakecity; Mooi dat alles weer goed was bij de vk Werk je nu 3x8 dan? Zelf denk ik dat 4 dagen achter elkaar ook wel zwaar is, mss 2 dgn 6u, dagje vrij en weer 2 dgn 6u... Haha en jij bent niet de enige die onder de noemer van dat blaadje valt Baal er nog steeds een beetje van dat ik de 13e niet mee kan... Maken jullie wel foto's enne een uitgebreide rapportage
@sweetlake, nee niet onder het pannenkoeken eten, maar de rest van de tijd wel! hij huilt veel en bij alles wat hij niet mag. Voorheen was het allemaal goed en wel, beetje piepen maar dat was het. En nu is het regelmatig een DRAMA! Hij wil niks meer, alles is nee en alleen maar dingen die hij wil zijn leuk. Daar merk ik aan dat hij in een fase zit die voor zowel hem als ons behoorlijk uitputtend is. En daarom denk ik dat hij in de puberteit zit (had het verkeerd geschreven, ahum...). Maar goed, ik blijf rustig en leg hem ook heel rustig uit waarom hij sommige dingen niet mag en probeer hem af te leiden. Dat lukt enigszins. Maar soms is het gewoon janken en dan laat ik hem maar even. Moet zeggen dat hij er wel goed op slaapt! hihi. Hij maakt zich zo druk dat hij geen boe of bah meer kan zeggen als hij eenmaal in bed ligt. En rustig aan he! Nog even lekker proberen te genieten van dat kleintje in je buik! En 6 uurtjes per week is een goede optie!
@Sweetlake, je hebt pb. Zal trouwens zo ff je buikfoto's bewonderen op je site, helemaal vergeten vanmorgen *schaam* Mooi dat alles goed was bij de vk! Nu niet meer druk maken he! (makkelijker gezegd dan gedaan he....) Hier ook zin in zaterdag! **edit** buukfoto's bewonder: wow! Groeit goed joh! @Princess, idd ik doe mooi rustig aan! Net toen ik alyssa weer terug naar school gebracht had ff was in de wasmachine gepropt, ook wat babykleertjes er vast bij (ja moet er toch mee beginnen nu he....met nog maar zo weinig weekjes...) en een was opgevouwen. En das weer genoeg voor mij voor vanmi. Moet vanaaf namelijk kerstboom optuigen, iets wat ik sinds zaterdagavond al wilde doen, maar geen puf voor heb gehad....dus ff mijn energie daarvoor sparen. Die redbull neem ik nadat mijn ventje uit mijn buik is Dan mag ik m toch wel of niet? (ivm gedeeltelijk bv geven) Ik zal zaterdag mijn fotocam meenemen en foto's maken en natuurlijk komt er een uitgebreid verslag....zal wel veel zijn van wat we ge(vr)eten hebben hahaha Idd jammer dat je niet mee kunt. Volgende meeting (met beebjes) doen we zeker als jij in NL bent! @Daphne....oh oh....kids.....ik zeg maar ff niks. Je moet die van mij soms eens meemaken....laatste tijd geen land mee te bezeilen...kan dr soms wel wat. Maar toch...tis mijn moppie...love her to death! @Majo, Ah lekker! verbouwing! Uche uche...stof....
Haha, daar hou ik jullie aan ben ook zo benieuwd naar jullie beebjes (hihi, ook naar de mijne trouwens ) Of je redbull tijdens de bv-periode mag weet ik niet... je kan hem dan vast wel goed gebruiken Veel plezier met je kerstboom, op de lichtjes na, vind ik het altijd leuk om te doen
yep, heb het ook in mijn keel, vanochtend moest ik eerst mijn stem opzoeken... Gelukkig gaat de vergadering van vanavond niet door, ook hoef ik niet naar de studio morgen alhoewel er 2 presentatoren niet zijn in verband met overlijden (matroos) De technikus neemt de presentatie voor zijn rekening, alhoewel als ik nou zou worden opgehaald met de auto..... Ik voel dat ik heel erg moe ben, komt ook omdat ik in de middag geen uurtje kan liggen... Mijn jongste ligt ook ziek op de bank...zielig! Ook hoofdpijn en dan het frezen en boren erbij, arme meid.
@Princess, is goed! Ik ben ook benieuwd naar alle maart beebjes! Die redbull sla ik gewoon achterover na de bevalling hihi Kan ik wel gebruiken denk ik zo.... Kep kunstboom, 3 delen op mekaar zetten (doet vriendlief, enige wat ie mág doen hihi) en de lichtjes zitten daar al in! Handig he @Majo, beterschap voor jou en je jongste dan zeg! Das minder!
mmmmmmiddag! Hier de kids beide ziek thuis. Manlief had vanmorgen dochterlief ziek verklaard, hoewel dat volgens mij meer gymziek was dan echt ziek Maar goed, scheelde mij weer een aantal fietsritjes vandaag en da's wel weer fijn Met zoonlief gaat het gelukkig ietjes beter. Heeft nog wel buikpijn, maar is gelukkig niet meer zo erg aan de dunne. Kids hier zijn boos dat ik de boom nog niet wil opzetten. Zou ook niet weten hoe ik die zware doos uit de garage zou moeten slepen Doen we (manlief dus ) van het weekend wel. Uit frustratie zijn ze maar kerstversiering gaan knutselen Heb jippie-nieuws! Onze dochter heeft vanmorgen eindelijk frumpie voelen bubbelen! Ze begon er spontaan van de giechelen Nou zoon nog en ik ben helemaal gelukkig! @Majo: getver, wat een lawaai dan he...zeker als je ziek bent kan je dat er niet bij hebben Hoop dat ze snel klaar zijn. @All: ik ga nog ff een sessie puinruimen doen op de kamer die ooit voor zoonlief zal moeten worden Sorry voor mijn ego-berichtjes! ' Hebben jullie dat ook, dat vanaf een uur of 2 de pijp leeg is en je vooral errug moe bent? Hier elke dag GAAAAAAAP! Later dames! Liefs Tezzz
hahaha Vandaar dat ik er dan smiddags een uurtje tussen uit knijp, alleen dat kan nu niet de komende 2 weken omdat ik dan 2 mannen om de benen heb lopen....
@sweet, fijn dat alles goed was en hoop dat het advies voor het slapen gaat helpen Ik was nu in 4 weken tijd 2 kilo aangekomen en heb dus voor het eerst in me leven een 7 op de weegschaal gezien, 70 kilo rond maarre niet druk om maken hoor meis, je weet waarvoor het is en gaat erna (hoop ik) allemaal wel weer af. Heb trouwens ook heel veen zin in zaterdag! @princess, is idd jammer dat je er niet bij bent maar dat gaan we gewoon inhalen als onze beebjes er zijn! Vind de lichtjes in de kerstboom doen ook altijd zooo irri haha @majo,misschien vergeten maar wat ging er ook alweer verbouwd worden bij jullie? @tezzz, haha kinderen zijn dus al helemaal in de kerst stemming Ik ben 's middags nog niet moe, heb sowieso nog veel energie maar ja ik heb dan ook geen andere kinderen dus dat scheelt toch echt wel.
Hey meiden! Hier alles redelijk onder controle. De kleine schopt me verrot, maar anders niks te klagen. Ik begin nu wel gek te worden van het niks doen en kan niet wachten tot ik mag bevallen. Ik ben er klaar voor! Volgens mijn schoonmoeder word het 11 februari en volgens een goede vriend 10 februari. We zullen zien, maar het kan me niet schelen wanneer, zolang ik mijn zoon maar mee naar huis kan nemen de dag na de bevalling. Ik heb daarjuist mijn man afgezet aan het ziekenhuis omdat hij zijn amandelen moet laten verwijderen vandaag. Als het goed is bellen ze me nog voor de middag om te laten weten hoe het gegaan is en wanneer ik hem mag bezoeken/ophalen. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Meiden hou je taai!
Heeeeey was ik ook weer eens. Kan niet echt lekker achter de laptop zitten de laatste tijd, dus ben niet zo vaak online. Jullie hebben een meeting he a.s.! Wat leukk! Waar gaan jullie heen en wat gaan jullie doen!? @ Lynnami, succes met je mannetje, tis best vervelend die amandel operatie! @ Snoop, die 7 ga ik binnenkort ook zien... Zit inmiddels weer op mn 'oude' gewicht (67 kilo) en t gaat hard nu hier...! Herken je bezorgdheid om de stuit.. Heb echt geen idee hoe de beeb ligt.. Ik voel heem heel veel onderin, soms overal tegelijk. En gister voor het eerst pijnlijk in mn ribben.. We hebben donderdag een echo, dus ben erg benieuwd. @all, ben vandaag weer even aan het stoeien geweest met de zorgverzekering. Ik wil graag ovrstappen, maar vind het zóó moeilijk.. Er is gewoon téveel aanbod... Ik heb niet zoveel met een kerstboom, dus ik hou het bij wat versierinkjes en wacht met de boom als de kleine er benul van heeft. Lekker makkelijk @Majo... Zó herkenbaar! Nu is het lawaai bij ons een beetje over, nu zijn ze bij de buren begonnen! Vannacht had ik slecht geslapen dus dacht om een uurtje of 10: ik ga nog ff liggen. En ja hoor, daar begon het bikken... Wat gaan jullie allemaal verbouwen? En beterschap! @tezz, haha daarom ben ik blij dat dit ons eerste kindje is, en stel ik de kerstboom dus nog zeker een jaartje uit Wat leuk dat je dochter de beeb heeft gevoeld! Gister was onze beeb erg druk en wilde het mn schoonmoeder laten voelen, en hup, stil wassie, niets meer te voelen! Moet daar altijd zo om lachen, alsof ze het erom doen! @sweetlake, wat fijn dat alles goed was bij de vk. Hoe gaat het verder met je? @Kitty, ik wil ook al zo graag alle babykleertjes wassen! Maar we zijn op zolder nog zo bezig, dus het kannergens drogen. Heb nu echt last van de nesteldrang haha. Alles moet af en schoon Hoe is het verder met jou? Voel je je een beetje redelijk de afgelopen dagen? Super dat je nog even met de gyn hebt gesproken. Hoop echt dat beeb helemaal af is met 38 weekjes en dat je de dag erna een gode bevalling mag doorstaan! @Daphne, hoe oud is jou kindje? Kinkt namelijk als de peuterpubertijd! Lijkt me zo vermoeiend als je dan ook zwanger bent.. Succes ermee! Wel fijn dat hij gelukkig goed slaapt, dat scheelt dan weer @klavertje, mooie buik!
romytamara> hai lief dat je het vraagt. Voel me iets rustiger nu helemaal ik weet dat ik mezelf deze week gewoon ziek heb gemeld. Even tijd voor mezelf en beter te worden. We gaan de 13e weg naar Zwijndrecht een high tea doen. Alleen snoopy, ik en dancinglady en mamkitty gaan. Kan je ook mee? Er mogen best nog mensen mee als jullie zouden willen...ahum..mamkitty is van de organisatie maar volgens mij heb je niet echt op aantal gereserveerd toch? Lijkt me toch wel dat er een aantal mee zouden kunnen.... *twijfel* uhhh geen idee dus. Vanavond partner yoga. Lekker puffen met een verstopte neus! Is de puf les. Wahahahaaha
De Badkamer word nu een echte badkamer met een bad en een 2 persoons wastafel... Voorheen was het alleen een "Douchekamer" maar mn man wilde wel heel graag een bad. Alleen vandaag hebben ze een waterleiding geraakt met boren, dus de hele dag met een nieuwe bezig geweest..... De manne zeggen ook, als alles op rolletjes verloopt dan ben je in 2 dagen klaar met boren en frezen...nu helaas niet. De vooruitzichten zijn dat ze tussen kerst en oud en nieuw ook moeten werken, terwijl het voor kerst al opgeleverd moet zijn. Maar goed, de leidingen waren bar slecht dus dan hadden we volgend jaar met een nog groter probleem gezeten Mijn eigen vooruitzicht en streven is om 12:05 in bad te liggen met oud en nieuw hihihi
Sweetlake, super lief dat je me vraagt! Wat had ik dát graag gewild zeg! Had ik echt leuk gevonden! Eindelijk echt kletsen met 'lotgenoten' Maar zie mijn agenda zaterdag: zusje jarig, begint om 3 uur. S'vavonds: schoonoma jarig, uit eten begint om 19uur... He verdorie, vind het echt jammer! Goed te horen dat je je hebt ziekgemeld. Hoop dat wat rust je goed doet. ga je daarna weer volledig aan het werk? Succes vanavond, het kinkt iig leuk