Maart 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaKitty, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Morgen! (ehhh middag al :oops: )

@dreamerfly,haha grappig he die bewegingen, ik heb dat ook steeds vaker de laatste tijd dat ik zowel links als rechts wat voel bewegen :D

@naduah, ook nog maar 7 weekjes lekker hoor! ;)

@mamakitty, he wat balen van de kerstboom, vnv dus een nieuwe poging hopen dat ie dan lekker staat :D Anders komen we nooit in die kerstsfeer het hihi

@sweet, nog steeds ziekjes :( wel beter worden hoor voor zaterdag! Dus voor jou even geen voedingskussen meer? Hoop als de kleine er is je er nog wel veel plezier van hebt!

@daphne, wow dat schiet wel heel erg op dan bij jou ook lekker aftellen :D

@princess, leuk dat de kerstborrel geslaagd was, en idd nu maar dagje rustig aan :D

@dancinglady, nee he niet weer naar de arboarts! Dacht je er eindelijk vanaf te zijn pfff wat een gedoe zeg, wel fijn dat je mannetje weer meegaat. Al bijna de sleutel dus spannend hoor :D lief dat jullie hulp krijgen bij de verhuizing!

@romytamara, geloof dat bepaalde neussprays niet goed zijn maar andere kunnen gewoon hoor misschien even de ha bellen?
    Wij zijn geloof ik wel uit de namen en hebben gekozen voor 2 namen :D
    Maar soms ga ik ineens twijfelen haha maar ja zal wel zo blijven totdat het zover is.

Hier weer lekker dagje vrij vandaag alleen vnv weer werken.
    Fijne dag allemaal!

2. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @snoop, dat hebben wij nou ook over de namen! Zijn er wel uit maaaarrr... Haha! Let met films kijken, boekjes lezen e.d. nog steeds op of ik misschien niet nóg een leukere zie!

@all... Als klap op de vuurpijl... T gaat niet goed met onze hond... :( Sinds een week heeft ze last van haar achterpoot. Ze is 9 maar nog onzettend speels, dus we dachten gewoon dat ze een spier had verrekt. Maar het word met de dag erger.. Vandaag sleept ze er mee... :( Vanaaf maar dierenarts.. Maak me zo'n zorgen.. Ze komt niet meer als ik roep, ook niet voor haar eten.. Ze eet eigenlijk ook niet.. Alleen als ik er melk doorheen doe gaat het erin..Een ze kijkt zo zielig...Ze heeft echt pijn denk ik.. Dit is niet onze Jazz... :(

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

romytamara> ja ik ben 27 dus...mijn gemiddelde trek je naar boven.
    Ik ga straks de homeopatische neusspray maar weer halen. Die andere is over de data geraakt.
    Ben nu om de 8 weken ongeveer verkouden geraakt. Dit is nu echt wel erg.
    je kindje zal vast genoeg voedingsstoffen hebben hoor. Maak je maar niet druk om je gewicht,. ken iemand die maar 6 kg is aangekomen in haar hele zwangerschap. Pas aan het einde.

snoopy> heerlijk voor jou. Even rust. Lijkt wel alsof jij de ideale baan heb. Lijkt...

dancinglady>Hebben ze je al die tijd naar utrecht gestuurd? De arbo van mij zit in den haag. Stel dat ik daar mee in aarraking kom dan weiger ik hen ook. Tsss..in mijn stad zit er vast ook een. Woon niet op het plattenland.
    Fijn dat je kan tekenen. Wat zullen jullie een hoop te doen hebben. Extra handen die meehelpen is zeker fijn!

Princess> kerstborrel nu al? Vroeg zeg. Was deze in tsjechie? Zullen dat vast andere gebruiken hebben. Rare mensen daar. hee even..zijn ze daar echt zo lelijk en hebben ze daar echt lelijke kleding te koop?

4. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    @Dancinglady; ik blijf duimen voor je hoor! Wel zo fijn als je lekker op tijd kan beginnen aan je huissie :D Gelukkig is de afscheiding weer normaal en heb je heerlijk geslapen! Succes met de arbo!

@Hartewens; haha door alle commotie met die stomme baas van je was ik helemaal vergeten te reageren op je babykamertje :oops: Ik vind het echt een supermooi kamertje :D goed gedaan!

@Romytamara; je bent niet de jongste maartmama hoor, volgens mij is dat miinicole (19jr) ;) Ben nu wel benieuwd hoe oud jouw mannetje is :p denk dat de mijne met 41jr wel de oudste maartpapa is :)

Neusspray mag wel, zoutoplossing mag sowieso zonder problemen, maar met Xylometazoline moet je erg voorzichtig zijn. Aangeraden wordt de kinderdosering te nemen en dan maximaal 5 dgn te gebruiken en absoluut niet meer dan de voorgeschreven dosering.

Wij gaan voor 1 naam, die hebben we al heel lang, noem de baby ook al zo dus die is zeker definitief :D vind het lekker krachtig klinken, vooral in combinatie met onze achternaam ;)

Succes met de jacht op geboortekaartjes! Ik ga er volgend jaar weer mee aan de gang, heb nog niets leuks kunnen vinden :(

Beterschap met de hond, dikke kunffel voor haar!

5. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Romytamara de eerste keer toen ik naar de arboarts ging had ik een lieve en meelevende dokter. Ik stelde zelf voor om 3 dagen van 3 uur te gaan werken, maar dan moest er ruimte voor extra pauzes gemaakt worden.
    Ik dacht wel dat die 9 uur zwaar zouden worden voor mij, maar ik wilde toch mijn goede wil tonen.
    Die arts zei kijk maar of het gaat en hoe lang en als het niet gaat meld je je gewoon helemaal ziek.
    Nu ik me helemaal ziek heb gemeld vond de werkgever schijnbaar dat er weer een gesprek moet plaatsvinden. Ik word er niet goed van. Ik hoop wel dat ik er na vrijdag voorgoed vanaf ben.
    Hoe oud ben jij eigenlijk? en hoe oud is je man? Ik ben 26, mijn man 33.
    Wat namen betreft, ik dacht dat we eruit waren, nu vind mijn man de jongensnaam ineens toch niet mooi. Dus we twijfelen weer. We nemen 1 voornaam en 3 doopnamen.
    Wat erg van jullie hond. Dat klinkt niet best, sterkte!

Snoopy geniet van je vrije dag en werkse vanavond!

6. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Romytamara zie nu staan dat je 21 bent :) Nu wil ik alleen je man nog weten ;)

Sweetlake ik hoefde gelukkig maar 1 keer naar Utrecht en de reiskosten zouden vergoed worden. Alleen heb ik die tot nu toe nog niet gezien. Daar kan ik dus ook weer achteraan...
    Ik heb gewoon gezegd ik kan niet meer naar Utrecht rijden, dus er moet wel een andere oplossing komen. Desnoods komen ze bij mij thuis.

Princess, jullie meisje heet straks diva ;) Geintje, maar je maakt me eigenlijk wel nieuwsgierig. Alleen jullie wilden het nog voor jezelf houden he?
    En bedankt voor het duimen

7. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    :) haha, zo zal ze idd niet heten, maar denk dat het er wel eentje wordt :p Wij houden de naam idd voor onzelf :-# maar het wordt een Friese naam ;)

Enne... graag gedaan hoor :thumup:

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja ik ben idd 21, voordat de beeb er nog is 22. Haha, zo'n opmerking plaatsen vraagt op reacties he :)
    Mijn man is... hou je vast 35, en word eind deze maand nog 36 :eek:
    Ik hou het er altijd maar op dat hij gewoon veels te vroeg is geboren! (zijn moeder raakte zwanger van hem dat ze 15 was) en dat we daarom zoveel jaar verschillen. Want zeg ik atijd, dit is gewoon ment to be :)
    We merken echt niets van het leeftijdsverschil! Ik ben misschien wat wijs en volwassen voor mn leeftijd (als ik naar vriendinnen kijk valt dat me op haha :rolleyes: ) en hij is gewoon knettergek :p We liggen echt eng op 1 lijn met alles, hebben veel dezelfde intresses, oftewel gewoon perfect O:) (haha wat een ego! :oops: )

@Dancing, hoop idd echt dat je na vrijdag klaar bent met het 'gezeur'.
    Werk je bj een groot bedrijf? Want daar hebben ze vaak wel van die standaard procedures. Misschien dat het daaraan ligt?

9. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ik herken het helemaal ;) mijn man en ik schelen 14 jaar, ik ben 27 en hij is 41, maar ook wij zijn ervan overtuigd dat het ment to be is :D We zijn allebei nog nooit zo verliefd geweest en zooooo intens gelukkig met elkaar, we merken ook echt niets van ons leeftijdsverschil! Ik heb veel vervelende dingen meegemaakt vroeger en vind mezelf ook wat volwassener voor mijn leeftijd, weet zeker dat het allemaal zo heeft moeten gebeuren zodat wij nu zo goed op elkaar aansluiten...

10. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Nou.. :confused: Alsof je ons verhaal opschrijft! Bijzonder he..!
    Is jouw man al een keer getrouwd geweest of heeft hij al kinderen?

11. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Ja, hij is inmiddels alweer 8 jr gescheiden en heeft een dochter van 9. Helaas heeft hij niet echt een goede band met zijn dochter omdat hij zo snel weg is gegaan bij haar moeder. Hij wilde scheiden en toen vertelde ze dat ze zwanger was (en ze waren het al 6 jr aan het proberen met IVF en al en hadden eigenlijk de hoop al opgegeven :confused:). Toen is hij dus toch bij haar gebleven, maar toen de baby er was waren ze nog steeds niet gelukkig...

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @sweet, haha de ideale baan, nou moet wel zeggen dat ik niet mag klagen heb het al sinds ik beide banen doe ( al ruim 6 jaar) echt superrrrrr naar mijn zin en als ik al die verhalen over andere werkgevers hoor denk ik weleens ik mag blij zijn.
    Ik denk dat het de combinatie is wat het gewoon zo leuk maakt de ene helft van de week de kids en de laatste helft dieren. En bij de dierenarts is het gewoon zo leuk dat ik geen baan heb van 9 tot 5 maar we hebben spreekuren (die lopen dan wel vaak uit) en 's morgens hebben we een operatieprogramma en iedere dag is gewoon anders. En ik mag meehelpen met opereren dus dat is helemaal leuk vind ik dan :D Dus ja ideaal wat is dat, het is iig voor mij idd de ideale baan en ik geniet volop!

Enne meiden wat betreft leeftijdsverschil, zegt idd helemaal niets hoor! Als je samen maar gelukkig bent, ik heb een vriendin van 20 en haar man is ook 30 opf 31 en het gaat superrrrrrr :D Ik ben trouwens 25 en mijn man 28 dus dat valt nog wel mee qua verschil

13. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Tsja princess als het niet werkt dan werkt het gewoon niet, wel of geen kindje... Dus dan gaat zo'n relatie meestal toch wel mis.
    En voor jou wel fijn, want nu is ie lekker bij jou. Het heeft gewoon zo moeten zijn.

Heerlijk die verhalen van jou en Romytamara. Ik hou van love-stories :D
    Enne met leeftijdsverschil is niks mis hoor.

Romytamara ik werk bij de Bruna, maar heb het idee dat niet alles van het hoofdkantoor afkomt, maar ook van mijn bedrijsleider voor wie ik jaaaaaren heb klaargestaan. Als het nodig was werkte ik weken lang 40 uur terwijl ik een parttime job heb, dat soort dingen. Maar op het moment dat je zelf een stapje terug doet komen de problemen. Daar wordt je toch boos van!

Snoopy wat heerlijk dat je zo van je banen geniet.

14. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Dat laatste kan ik me voorstellen dat dat je idd heel boos maakt! Je staat jaren voor iemand klaar en bent dus eigenlijk heel erg flexibel maar als jij dan een keertje iets hebt wordt er moeilijk gedaan :evil:

15. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Grrrr :evil: daar word ik ook boos van... vreselijk als je niet gewaardeerd wordt!

En idd, ik ben ook erg blij dat wij nu een dochter krijgen en hij de kans heeft om haar papa te zijn. Hij heeft er al helemaal zin in om van onze dochter een papa's kindje te maken :p

16. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jeetje.. Dan is dit alsnog een hele nieuwe ervaring voor hem. Helemaal happy de peppy een kindje krijgen! Leuk hoor!
    Mijn man is nu bijna 7 jaar terug getrouwd en 6 maanden later weer gescheiden. Mevrouw ging al een tijdje vreemd...
    Alleen bij ons is het een beetje ingewikkeld, ik ken hem namelijk daarvan :( Alleen toen was ik nog een erg jong meisje! Zijn ex is namelijk (let op) het zusje van de man van mijn moeders nichtje. Dus mijn moeder heeft een nichtje, haar man zijn zusje. Haha gelukkgi staat het opgeschreven en kan je het een paar x lezen. Anyway, we komen haar dus tegen op een aantal verjaardagen. Voor haar erg moeilijk en confronterend, voor ons minder, omdat zij natuurlijk fout zat..
    Ik ben hem dus jaaaren later tegengekomen bij gezamelijke vrienden en raakte aan de praat omdat ik erg benieuwd was hoe het nu met hem was. We kwamen elkaar steeds vaker tegen bij die vrienden en gingen een tijdje later ook samen leuke dingen doen. Toen ik mij reraliseerde dat ik verliefd op hem was, schrok ik best van mezelf! Dit kon niet! haha. Maar toch al mijn moed verzameld en het hem verteld... Wat denk je wat hij zegt! "Ik voel helemaal niet genoeg voor jouw, vind het wel goed zo". :confused: Boem was het in mijn gezicht! Mannen... Ik heb toen maar besloten dat het verstandiger was elkaar dan niet meer te zien.. Afijn 3 maanden later liepen we elkaar weer tegen het lijf en voelde nog precies het zelfde voor hem! Nog dezelfde avond belde hij me op met: "het spijt me, ik heb écht geprobeerd je te vergeten, maar het lukt niet, ik ben verliefd" :confused: :) Haha, ik was blij en geschrokken tegelijk. Nouja ik heb me er toch maar aan over gegeven en zijn sinds dien happy de peppy. We waren nog bang voor alle reacties van familie en vrienden, maar die moesten alleen maar lachen en zeiden "denk je dat we dat nog niet gezien hadden" :)
    Zo! The story of our love :) hihi :)
    Mijn man heeft trouwens (gelukkig) nog geen kinderen.

17. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    @romytamara, jee wat een verhaal zeg enne moest een paar keer lezen
    hoe het zat maar volgens mij snap ik hem ;) Gelukkig zijn jullie nu samen helemaal hapyy net zoals princess en haar hubby!

En ze leefden nog lang en gelukkig....... :)

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ja leuk he :D Tis niet bepaald een 'standaard' verhaal. Misschien kunnen we wel rijk worden en er een film van laten maken :)

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    haha ja wie weet! ;)

20. Dancinglady

Dancinglady Bekend lid

29 jan 2008
    731
    0
    16
    Hoogerheide
    Snoopy en princess thanks! En dat terwijl die man altijd vertelde hoe hij nooit gewaardeerd werd vroeger en zo noooooit voor zijn personeel zou zijn. :) Jeah right....

Princess ik weet zeker dat jullie dochter een papa's kindje wordt. Dat jullie maar extra mogen genieten met z'n drietjes!

Romytamara ik moest wel een paar keer lezen hoor :) Maar gelukkig een goed einde. Nu nog de filmrechten verkopen ;)

Deel Deze Pagina